Què en penseu del Disney Chanel¿?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
cucafera
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dt. des. 16, 2008 1:46 pm

Què en penseu del Disney Chanel¿?

EntradaAutor: cucafera » dl. oct. 26, 2009 7:54 pm

No el suporto!!!! algú més hi està d'acord? No m'agrada el "castellanet" que fan servir, el "tonito" , les "carcajades enllaunades"......algú més pensa com jo,...o és que m'he qudat endarrera?
Magalí
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:55 pm

Re: Què en penseu del Disney Chanel¿?

EntradaAutor: Magalí » dl. oct. 26, 2009 8:22 pm

Mira doncs ja en som dues!!Tinc una nena de gairebé 2 anys i l'únic que crec que realment val la pena és Mic 3 i "El Jardín de los sueños" que fan a TV2, tot i que estic una mica mosca pq moltes vegades just al acabar la sèrie posen uns anuncis súper agressius (per una nena de 2 anys) destinats a gent adulta ( sobre futbol per exemple). Moltes vegades opto per posar coses que tinc gravades o si no plou...Tancar la tele!!Però disney channel no m'agrada gens, ni continguts ni el tipus de dibuixos...
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

EntradaAutor: Bita » dl. oct. 26, 2009 8:33 pm

Bona nit!!
Penseu que per a nens tant petits el Disney Channel tampoc hi és pensat, éstà dirigit a nens i pre-adolescents!! el format Disney per a nens petits és Playhouse Disney, aquests no està dispocible a la TDT, i te continguts dirigits a nens en edat preescolar i endevant.
A més els nens son els primers que tenen criteri a la meva filla el Mic i el Jardin li encanten!!
El que NO suporto son el anuncis no és normal més de 10 minuts d'anuncis entre uns dibuixos i altres.
I ara que be nadal ja és una passada!!!
D.J.
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dl. oct. 26, 2009 8:34 pm

Yo el disney chanel no lo vemos,pero vemos el Playhousedisney,por la mañana mientras desayunamos y antes de comer y si me gusta,a parte que no dan anuncios,y los dibujos que vemos son el many manitas,que van introduciendo palabras en ingles,o el bo energia al máximo que es interactivo y vamos haciendo cosas como el pingüino o el elefante pisoton,y otro que le encanta es el nokye creo que se escribe asi que para su edad creo que esta muy bien,y en catalan pues las tres bessonas que las tenemos en el ordena y como cuentan cuentos le encanta
ImatgeImatge
tahisona
Entrades: 1492
Membre des de: dv. set. 12, 2008 9:58 pm

EntradaAutor: tahisona » dl. oct. 26, 2009 8:34 pm

És horrorós, sexista, amb uns esteriotips i un rols que fan vergonya de veure!!!! i sobretot que els nens i nenes ho puguin veure!!! per desgràcia és el que agrada a moltes famílies i molts nens i nens!!!! i crea nens i nenes consumistes de merchandising :ufs: !!!!
Bé també ho penso de les pelicules disney, si la gent fos conscient dels missatges subliminals que trasmenten, molts pares i mares no portarien als seus fills i filles a veure cap pelicula disney!!!
Estic farta d'explicar que els contes com la blancaneus o d'entre d'altres no són originals de disney o les il.lustracions o dibuixos tampoc!!! sinó d'escriptors consagrats o il.lustrador que són una merabella !!!! cal que eduquem als nostres infants des d'altres punts de vista i no des de la princesitas per a nenes i coches o super herois per a nens amb uns disenys i il.lustracions hororroses!!! :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge

Imatge
martad
Entrades: 25
Membre des de: dl. set. 14, 2009 9:56 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: martad » dl. oct. 26, 2009 10:13 pm

Hola

Jo tinc nens de 3 anys i mai he trobat cap programa que ens agradés. Els nens mateixos em demanen que canviï de canal.

L'únic que mirem és el canal Super 3 les primeres hores de la tarda. A les 19h , ja tot és bastant violent.

Així que acostumem a mirar DVD's. Coneixeu un DVD que es diu Pepa pig ?. Nosaltres el vam comprar a Londres, no se si aquí es pot trobar. És boníssim. També ens agrada unes històries curtes de la goseta Pimpa i en Capelito que és un bolet de plastilina super xulo. Te capítols que passen a la Boqueria i tot. >.-<:

Si algú te alguns dibuixos per recomenar.... ja sabeu

:p-)
Lluna
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

EntradaAutor: Lluna » dt. oct. 27, 2009 7:06 am

Horroròs, vaig posar-li els dibuixos de micKey i el primer moment li van fer gracia pq va veure el mickey pero al cap de poc ja va dir que volia el Mic del Super3 ... crec que es un canal per nens mes grans i tot i així a mi no m' agrada gens
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dt. oct. 27, 2009 7:35 am

cucafera ha escrit:No el suporto!!!! algú més hi està d'acord? No m'agrada el "castellanet" que fan servir, el "tonito" , les "carcajades enllaunades"......algú més pensa com jo,...o és que m'he qudat endarrera?

Nosaltres no el veiem, de fet no sé dir-te ni què hi fan, només l'he vist de refilón algún dia que les meves nebodes l'estan mirant a casa seva. I penso que és per nens més grans, no? L'únic que hi he vist són sèries de pre-adolescents, ni por asomo per la meva filla, clar.
De totes formes, hi ha taaaaantes coses a la TV que no m'agraden, que no acabaría mai d'enumerar-les. I el "castellanet" què és? L'idioma? Ostres, si aquest no t'agrada.....amb la tele tens un problema perquè....jejje
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
cucafera
Entrades: 213
Membre des de: dt. des. 16, 2008 1:46 pm

EntradaAutor: cucafera » dt. oct. 27, 2009 7:39 am

si, dec tenir problemes. amb el castellenet em refereixo al to de castellà que utilitzen...és horrorós, i no és el que trobem al carrer!!! no sé si m'explico!!
nisana
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: ds. des. 13, 2008 3:43 pm

EntradaAutor: nisana » dt. oct. 27, 2009 9:49 am

Aprofito, amb el vostre permís, per preguntar-vos ja que esteu parlant de la TV, a quina edat van començar a veure-la els vostres fills?
El meu nen té 16 mesos i les poques vegades que poso la tele quan està ell no se la mira, jo suposo que encara és petit. De fet vaig llegir que no era bo que miressin la tele abans de dos anys per això no ho intento però tinc curiositat per saber si hi ha altres nens de la seva edat que seuen i miren un programa infantil.
vicesa
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dt. set. 15, 2009 10:33 pm
Ubicació: manresa

EntradaAutor: vicesa » dj. nov. 05, 2009 10:40 pm

pues yo lo encuetro bien :ok:
carlotta
Entrades: 134
Membre des de: ds. oct. 31, 2009 8:59 pm

EntradaAutor: carlotta » dt. nov. 10, 2009 9:25 pm

Doncs a mi també m'agrada... es clar que no tot, pero tenen series molt bones. A la petita li agrada i al gran encara s'ho mira, clar que el gran prefereix altres,com el Nick, Cartoon y Clan Tv... pero el Plauyhouse esta força bé. El Juan i Tolola, el Mickey, El gos aquell gros vermell (que sí, es horrorós pero esta bé), uns ossos molt grans, i sobre tot ells Baby Eintein. I ara no recordo més... però es la comoditat de que només veuen la tele mitja hora i aquesta mitja hora ja sigui a un hora o un altre, peruque els banys es fan més tard o més aviat.. doncs sempre hi són allá. >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge Imatge
jorgina75
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:24 pm

EntradaAutor: jorgina75 » dl. gen. 11, 2010 10:18 pm

Yo crec que disney chanel ha volgut captar clientela nens i nenes mes grans, entre 6 i 13 anys
perque es veu amb el tipus de dibuix i la tematica. si voleu hi ha un recurs comprar DVD de lees pelicules de disney de sempre.
segur que ho veuran.
Es mes, yo diria que si compreu algun DVD dels pitufos segur que els hi agraden. La meva de 6 anys a vegades me demana que li posi Tom i Jerry, los pitufos...
agnesbc
Entrades: 1440
Membre des de: dc. nov. 04, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: agnesbc » dj. gen. 28, 2010 8:17 am

dons a casa mirem playhouse disney ,ens encanta,el juan y la tolola,la casa del mickeymouse,etc.... tenen dibuixos molt macos i almati mirem en mic i una mica de doraemon,de la tele normal no mirem massa trobo que ultimament els dibuixos son bastant agresius,trobo a faltar,la heidi,en vickie el vikingo que abans el feien en la 2,banner y flapy,marco,etc... aquestes series que ens feien a nosaltres i eren les millors,per els meus gustos es clar.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::