DESPRES D'UN LLEGRAT....QUAN VEU TARDAR?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lauraijoan
:: zebra
Entrades: 1141
Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm

DESPRES D'UN LLEGRAT....QUAN VEU TARDAR?

EntradaAutor: lauraijoan » dl. gen. 11, 2010 7:33 pm

HOLA GUAPES! neujor:-)

Escric, desprès de dos mesos....us trobava a faltar! però vaig decidir no pensar-hi durant un temps...però ja no aguanto més i aquí estic.

Tinc dubtes i el cap no em para de donar voltes, com totes les que estem aquí.. :ok: Em vaig quedar embarassada i a les 7 setmanes em van tindre que fer un llegrat (29/10) perq la cosa no anava bé...:( La gine em va dir que esperes 3 cicles i s'estàn fent interminables..però com ara estic a la mitad del segon em començo ja a possar nerviosa...Tothom em diu "que mujer legrada mujer preñada" i jo ja m'estic fent il.lusions que a la primera mi quedaré..però tinc molta por que no sigui així o que si sigui em torni a passar el mateix... La veritat, davant de tothom he sigut molt forta i tot anava bé..però la processó anava per dins.

M'agradaria saber les experiències de les que, desgraciadament, heu passat per això, veu tardar??us veu rallar molt??com va anar??? ah! jo tenia la warry molt puntual de 28 dies però aquest dos sembla que m'ha tardat més30-32, també us va passar??

x*x*x
url=http://lilypie.com]ImatgeImatge[/url]
Complementos para bebés Lulu Ferris
towanda
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

Re: DESPRES D'UN LLEGRAT....QUAN VEU TARDAR?

EntradaAutor: towanda » dl. gen. 11, 2010 7:41 pm

lauraijoan ha escrit:HOLA GUAPES! neujor:-)

Escric, desprès de dos mesos....us trobava a faltar! però vaig decidir no pensar-hi durant un temps...però ja no aguanto més i aquí estic.

Tinc dubtes i el cap no em para de donar voltes, com totes les que estem aquí.. :ok: Em vaig quedar embarassada i a les 7 setmanes em van tindre que fer un llegrat (29/10) perq la cosa no anava bé...:( La gine em va dir que esperes 3 cicles i s'estàn fent interminables..però com ara estic a la mitad del segon em començo ja a possar nerviosa...Tothom em diu "que mujer legrada mujer preñada" i jo ja m'estic fent il.lusions que a la primera mi quedaré..però tinc molta por que no sigui així o que si sigui em torni a passar el mateix... La veritat, davant de tothom he sigut molt forta i tot anava bé..però la processó anava per dins.

M'agradaria saber les experiències de les que, desgraciadament, heu passat per això, veu tardar??us veu rallar molt??com va anar??? ah! jo tenia la warry molt puntual de 28 dies però aquest dos sembla que m'ha tardat més30-32, també us va passar??

x*x*x

Primer de tot dirte que sento molt el que t'ha passat , b,e jo vaig tenir un legrat a les 10 setmanes de gestació i també hem van recomanar esperar tres cicles i llavors hens vam possar a torna-ho a intentar i la sorpresa va ser que hens vam quedar en el primer intent, peró aixó va com va , també conec gent que ha trigat força en quedar-si
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Exedra
Entrades: 1690
Membre des de: dj. març 02, 2006 9:12 pm
Ubicació: ♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥

EntradaAutor: Exedra » dl. gen. 11, 2010 7:53 pm

Laura siento lo que te ha pasado, y que te encuentres un poquito mejor, sobretodo no te comas mucho la cabeza y no te presiones tu misma en querer quedarte a la primera, mas que nada tienes que estar tranquila! Puede que te quedes o puedes tardar un poquitin!

A mi me hicieron un legrado a las 12 semanas, me hicieron esperar 4 meses porque tuve problemas de anemia, una vez nos pusimos tardemos 6 meses en volver a quedarme....

Sobretodo no te agobies, relajate y disfruta cuando empieces la nueva busqueda!

Mucha suerte!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge

24.11.2008Imatge07.11.2009Imatge
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. gen. 11, 2010 8:09 pm

Hola reina, sobretot no t'agobiis perque els nervis juguen males passades, pren-t'ho amb paciencia.

Jo haig de dir que vam esperar dos mesos, jo volia esperar una mica mes perque encara no em veia amb forces pero al tercer mes nomes amb un intent ens vam quedar, o sigui que en el meu cas si que vaig complir amb la dita!!! De fet no em creia que amb nomes un cop ja ens haguessim quedat, pero mira, va com va.

Haig de dir pero que anteriorment vam tenir un abort espontani i vam trigar sis mesos mes o menys a quedar-nos.

Molts anims i una abraçada!!!
-Alba-
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » dl. gen. 11, 2010 8:23 pm

Lauraijoan! quan temps... com estàs guapi???

jo en aquest tema no et puc ajudar, a mi no em va fer legrat (per sort meva).

ESPERO QUE ESTIGUIS BASTANT BÉ!!!!

UN PETONAS
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
lauraijoan

EntradaAutor: lauraijoan » dl. gen. 11, 2010 8:35 pm

merci per les respostes, sempre va bé compartir els dubtes q tenim amb les que hem passat pel mateix...sort del SP!

Doncs com sempre...no obsessionar-nos, eh???hehehehe...fàcil fàcil.... ;) em queda encara un més per no-obsessionar-me i mireu com estic...hahahah
-Alba-

EntradaAutor: -Alba- » dl. gen. 11, 2010 8:36 pm

per experiencia propia crec que el pitjor cicle es el primer!!! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
lauraijoan

EntradaAutor: lauraijoan » dl. gen. 11, 2010 8:37 pm

-Alba- ha escrit:Lauraijoan! quan temps... com estàs guapi???

UN PETONAS

albaaaaaaaaaa!! quina ilu veure't! com estàs tu???com ho portes??? jo ja veus...començant a donar-li voltes al tema de nou...la veritat que trobava a faltar-vos, eh??
-Alba-

EntradaAutor: -Alba- » dl. gen. 11, 2010 8:39 pm

lauraijoan ha escrit:
-Alba- ha escrit:Lauraijoan! quan temps... com estàs guapi???

UN PETONAS

albaaaaaaaaaa!! quina ilu veure't! com estàs tu???com ho portes??? jo ja veus...començant a donar-li voltes al tema de nou...la veritat que trobava a faltar-vos, eh??

jo estic molt bé!! estic al 2n cicle de nova busqueda i ho porto bastant bé... ja hem acabar la sexyweek i ara toca... DESPERAAAAR!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
lauraijoan

EntradaAutor: lauraijoan » dl. gen. 11, 2010 8:50 pm

buf...desesperar és lo pitjor!!! vinga va!positiva que aquest mes toca toca!!! i si vols en ajudem a despespera amb un chocolata al nougat! ;)
QUETA
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 10:04 pm

EntradaAutor: QUETA » dl. gen. 11, 2010 9:10 pm

Bones!
A mi em van fer un raspat un mes juuust abans que tu i estava de 12 setmanes. De quan m'hi tornaré a quedar no ho sé però t'haig de dir que també em passa que era molt puntual (cada 28 clavats) i ara està força descontrolat. Jo m'estic mentalitzant que caaaaaaalma, em costa moltíssim però crec que els tres mesos d'espera que aconsellen també són pel fet psicològic. Per a mi va ésser un cop molt fort i ens ha anat bé "descansar" per pair-ho una mica,.....
Em sento molt identificada amb tu i crec que és bàsic pensar amb la caaaalma.
A finals de desembre ens hi vam tornar a posar a veure,....ja t'explicaré.
Àaaanims!
lauraijoan

EntradaAutor: lauraijoan » dt. gen. 12, 2010 9:04 am

Hola Queta!!! neu:-D

Doncs jo també crec que els 3 mesos són per el descans psicologic...quan busquem és com una muntanya russa i el fet de fer-nos descansar un mesos el caparró també crec que va bé.
Unes quantes persones que em coneixen i saben el q m'ha passat i a elles també els hi havia passat és van quedar al cicle següent ja que abans et feien esperar 40 dies.......entre elles la meva sogra...´li va passar exactament com a mi i mira ara quin noi més guapo que em va fer!! hihihi

Espero que haviat ens donguis la bona notica eh¿??? estaré al tanto! :) mira, m'has trasmés tranquil.litat :) merci!

:content:
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

EntradaAutor: magia » dt. gen. 12, 2010 9:14 am

Hola, a mi em van fer un raspat a les 12 setmanes (juliol 2008) i a l'octubre em vaig quedar embarassada (la dita es va complir). Amb la primera regla m'ho vaig agafar bastant malament, pero com que la psicologia en aquests casos és important, em vaig relaxar i confiar que si no m'havia costat quedar-me embarassada, tampoc em costaria tornar-m'hi a quedar...i així va ser, en Jan ja ha fet un any i mig i el disgust d'aquell "negre" estiu ja s'ha oblidat. A tu també et passarà el mateix, n'estic segura!
Molta sort i paciència!!! :ok:
ImatgeImatge
Peixet
:: peixet
:: peixet
Entrades: 252
Membre des de: dv. març 27, 2009 11:34 am

EntradaAutor: Peixet » dt. gen. 12, 2010 11:26 am

Hola LauraiJoan !!

Jo tb vaig patir un avort espotani a les 10 setmanes, i hem van haver de fer un legrat. A nosaltres ens van dir que esperessim un cicle, als 30 i pico dies del legrat hem va venir la primera regla, i ja hem van dir que tot estava net i ja teniem llum verda.
Així que ens vam possar a l'ataquer, així com la primera vegada ens vam quedar de seguida, aquí vam trigar un parell de mesos, va ser quan ens vam relaxar. Jo et recomano que no t'angoixis, saps que pots quedar-te embarassada així que ho aconseguiras.
Jo ara estic embarassada, i tot va be, però m'ha costat agafar la confiança de que tot aniria be, et recamano viure el nou embaras amb molta calma i confiança !!
Que tinguis molta sort !!!
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. gen. 12, 2010 11:30 am

Hola, pel que he llegit no nomes es descans psicologic, la revolució hormonal s'ha de calmar una mica, l'uter s'ha de posar al seu lloc i refer la capa que ens van raspar, tancar-se el coll de l'uter que es va dilatar, etc, es que hem patit una intervenció quirurgica, que no es poc...
lauraijoan

EntradaAutor: lauraijoan » dt. gen. 12, 2010 8:44 pm

doncs q es possi tot on toca que atacaré d'aquí poquet!!! :)

merci per tot noies!
bruneta
:: gosset
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

EntradaAutor: bruneta » dc. gen. 13, 2010 10:07 am

lauraijoan, ho sento guapa!
Per mi el descans del primer cicle va ser essencial, per pair-ho tot i treure la ràbia, la decepció, la tristessa..fer el dol i despedir-me. Jo he estat forta fòra de casa, a la feina no vaig dir res, el dia de la intervenció va ser un divendres i el meu brunet va trucar a l'escola on treballo per dir que tenia una gastro..quan vaig tornar, el primer que em va preguntar la directora va ser: no estaràs esperant un BB? Buffff...quin dolor! Nooooo vaig dir-li , i tant que nooooo ( si sabés..). Però a casa vaig passar el mes sencer plorant. El 2n mes va cambiar tot, de fet em vaig sentir més regulada que abans i vaig començar a impacientar, com tú. En acabar la 2a regla vaig decidir que em sentia prou forta per atacar de nou, però psicològicament pensava "si m'han dit d'esperar 3 cicles per alguna cosa serà", així és que vaig fer una mica el tonto sentint-me culpable..ara ja tinc llum verda i ha estat un mes molt estressant, m'he ficat massa pressió ..el proper mes, perquè intueixo que baixarà, m'he proposat de intentar relaxar-me i distreure'm amb altres coses.
Vaja, quina crònica t'he fet! Tot per dir-te que és completament normal desesperar i voler recuperar el que hem perdut, però les presses i els nervis mai són bons. Haurem de confiar en la vida i dir-nos que si ho vam aconseguir un cop, podrem de nou..quan toqui. I aquest cop tot anirà molt i molt bé.
Petons!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
lauraijoan

EntradaAutor: lauraijoan » dc. gen. 13, 2010 6:05 pm

Hola Bruneta!!!

merci pel teu missatge, la veritat q m'ajuda molt saber les vostres experiencies...

Quina mala pata la directora eh?? a mi també em va passar que just la setmana següent en un dinar amb amics de ma mare un em va dir, bueno, que laura, cuando nos harás tios?? ...i jo em vaig quedar d tots el colors...ma mare la pobre que estava al costat va cambiar ràpid de tema...després en confidencia vaig parlar amb la persona, per que durant el dinar va sortir el tema de que a veure si ell tenia nens i va dir que portava un parell de mesos buscant! total que no sabia res de la setmana sexy ni res de res...i amb la confi el vaig agafar per banda i li vaig explicar tot una mica de com anava el tema! jajaja fins i tot li vaig dir que la seva dona es mires el SP!
bruneta
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

EntradaAutor: bruneta » dc. gen. 13, 2010 6:14 pm

Al menys aqui trobem persones que han viscut experiències similars i no ens sentim tan soles ni tan desafortunades..!
Així que vas "captant" dones pel SP ? Ben fet, això de l'embaràs és tot un master, en cambi sembla tan sencill quedarse :-()) oi?

:--/)
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mitxi1982
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 11:03 am

EntradaAutor: mitxi1982 » dv. gen. 15, 2010 3:32 pm

hola laura!!

ànims dona que encara que ara se't faci llarga l'espera per tornar a buscar quan ho intentis no trigaràs gaire!!
a mi em van fer el raspat a les 12 setmanes, portava 1 setmana amb pèrdues, i una altra en espera a veure si la cosa acabava de funcionar o no. al final res. vam fer net i em van dir que esperes dos cicles i prou abans de tornar-hi. no recordo si van ser de 28, 30 o més, crec que si fa no fa com sempre, i al segon intent vam quedar-hi!!! al primer intent i veure que no hi havia hagut sort m'ho vaig agafar una mica malament, son moments durillos i semblava una patacada rera l'altra, però ho tornes a provar, que per això hi ha les ganes!!!

tranquila!! petons :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::