Escoles Barcelona - eixample esquerre?
Escoles Barcelona - eixample esquerre?
Hola!!
Algú que tingui referències d'alguna escola de l'esquerra de l'eixample de Barcelona?
En concret del CEIP Joan Miró? És el que ens quedaria més a prop de casa, i pinta força bé. He sentit a dir que ha guanyat alguna medalla d'educació...
En coneixeu alguna altra per la zona, ja sigui pública o privda?
Moltíssimes gràcies! Això d'escollir escola sembla moooooooolt complicat
Algú que tingui referències d'alguna escola de l'esquerra de l'eixample de Barcelona?
En concret del CEIP Joan Miró? És el que ens quedaria més a prop de casa, i pinta força bé. He sentit a dir que ha guanyat alguna medalla d'educació...
En coneixeu alguna altra per la zona, ja sigui pública o privda?
Moltíssimes gràcies! Això d'escollir escola sembla moooooooolt complicat
Re: Escoles Barcelona - eixample esquerre?
Puc recomanar-te l'escola Palcam (està al carrer Rosalia de Castro) molt aprop de l'hospital de Sant Pau. Es concertat i la veritat es que jo estic molt contenta. La meva nena va entrar a P3 i ara està fent 1º Educacio Primaria. Tenen piscina en horari escolar, cuina propia, en fi, et dono la seva web a veure si t'interesa. www.palcam.es
Una abraçada
Patty
Una abraçada
Patty
Gràcies Patty!
Em queda una mica lluny, però també la miraré.
Em queda una mica lluny, però també la miraré.
Hola!
Jo també visc molt a prop del Joan Miró, així q suposo q per zona ens entraran més o menys les mateixes escoles (Públiques: Miró, Diputació, Auró i Llorers). D´aquestes, m´han parlat molt bé de l´Auró i del Diputació (jo intentaré que la meva nena entri en aquest últim).
De tota manera, la setmana q ve fan les Jornades de portes obertes a tots aquests coles i jo aniré per veure q diuen i acabar-me de decidir. Les dates són les següents:
- Miró: dimarts 19, 18 h visita cole i 19 h reunió.
-Auró: dimecres 20, 18 h visita cole i 19 h reunió.
- Diputació: dijous 21, 18.15 h visita cole i 19 h reunió.
- Llorers: dilluns 25, 18 h visita cole i 19 h reunió.
Ànims, aviam si tenim sort, q aquest tema és una "cacao"!!!
Jo també visc molt a prop del Joan Miró, així q suposo q per zona ens entraran més o menys les mateixes escoles (Públiques: Miró, Diputació, Auró i Llorers). D´aquestes, m´han parlat molt bé de l´Auró i del Diputació (jo intentaré que la meva nena entri en aquest últim).
De tota manera, la setmana q ve fan les Jornades de portes obertes a tots aquests coles i jo aniré per veure q diuen i acabar-me de decidir. Les dates són les següents:
- Miró: dimarts 19, 18 h visita cole i 19 h reunió.
-Auró: dimecres 20, 18 h visita cole i 19 h reunió.
- Diputació: dijous 21, 18.15 h visita cole i 19 h reunió.
- Llorers: dilluns 25, 18 h visita cole i 19 h reunió.
Ànims, aviam si tenim sort, q aquest tema és una "cacao"!!!
Ostres!!!! La setmana que ve??!!!?!?! Jo pensava que serien al febrer.
Moltes gràcies, sinó ja veig que me les hauria saltat totes
M'hauré de posar les piles, em pensava que encara teníem més temps.
Moltes gràcies, sinó ja veig que me les hauria saltat totes
M'hauré de posar les piles, em pensava que encara teníem més temps.
- candelamonty
- Entrades: 1
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 10:30 pm
Hola,
Mi hija entrará el año que viene en P3. Por la zona, nos interesan y nos tocan entre los 6 elegidos el Auró, Diputacio, y nos interesan dos concertados al lado de casa: el Sant Josep Oriol y el Mare de Deu del Roser. Cualquier información/opinión muy agradecida, sobre su calidad y sobre cuántas solicitudes quedaron sin plaza a pesar de tener los 30 puntos máximos de proximidad.
Muchas gracias y FELIZ AÑO!
Jose y Violeta (y Candela, la peque)
Mi hija entrará el año que viene en P3. Por la zona, nos interesan y nos tocan entre los 6 elegidos el Auró, Diputacio, y nos interesan dos concertados al lado de casa: el Sant Josep Oriol y el Mare de Deu del Roser. Cualquier información/opinión muy agradecida, sobre su calidad y sobre cuántas solicitudes quedaron sin plaza a pesar de tener los 30 puntos máximos de proximidad.
Muchas gracias y FELIZ AÑO!
Jose y Violeta (y Candela, la peque)
La meva filla va al Diputació. Fa P4 i jo estic força contenta. Normalment cada any es queda bastanta gent fora, així q si us interessa i teniu els 30 punts pelats, suposo q us tocarà anar a sorteig.
Si a alguna de vosltres us interessa alguna questió en concret... aquí estic!
Si a alguna de vosltres us interessa alguna questió en concret... aquí estic!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |