"GANCHITOS" I ALTRES PORQUERIES

Més qüestions.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 19, 2007 8:42 pm

AILEC,
AVUI ESTAS REVOLUCIONADA!!!

LA THAO POBRETA L'ALTRE DIA EM DIU:
- MAMA QUAN TINGUI 20 ANYS EM PODRE BEURE UNA COCA-COLA??
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dj. abr. 19, 2007 8:43 pm

Ja,ja, ja, que bona la teva nena! M'ha fet molt riureeeeee!!!!!!!!!! I sí, últimament estic insuportable! Ja no tolero més la geeeeeeeeenttttttttt!!!!!!!!!!
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 19, 2007 8:45 pm

SI A MI TB EM VA FER RIURE. ELLA VA DIR 20 PQ LI VA SEMBLAR UN NUMERO MOLT I MOLT ALT I QUE JO JA NO EM PODRIA NEGAR

A MI TB EM PASSA AIXO AMB LA GENT!!!
Niu

EntradaAutor: Niu » dj. abr. 19, 2007 8:49 pm

Je, je, je! Devia pensar, 'tira llarg que segur que diu que sí'! Que bona! I la gent... potser el problema el tinc jo, però és que m'he d'escoltar tants comentaris al cap del dia (sobretot perquè vaig a gimnàs i les dones s'escandalitzen i comenten i aconsellen consells repugnants!) que no puc méeeeeeeeeees! Que si m'he engreixat poc, que si elles quan van parir fa un segle no sé què, que si els pits, que si és bo que faci exercici o no, que si faig poca o molta panxa, que si......... Buuuuuuuuuuffffffff! Jo no els demano pas res! Vaig allà a esbargir-me coll....................!!!!!!!!!!!!!!!!!Au, ja estic! ;-)
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 19, 2007 8:51 pm

SI, LA GENT SEMPRE DONANT ANIMS!!!
Niu

EntradaAutor: Niu » dj. abr. 19, 2007 8:53 pm

Ja et ben juro que aquests missatges ja estan bé sota el tema 'ganxitos i altres porqueries!'... en fi... paciènciaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 19, 2007 8:58 pm

JAJA,
JO ABANS SEMPRE EM QUEIXAVA DE LA MEVA MARE I AMB EL TEMPS HE BAIXAT UNA MICA LA GUARDIA PQ SINO EM PASSAVA EL DIA ENFADADA.
L'ALTRE DIA EM VAIG TROBAR A LA MEVA COSINA PEL CARRER QUE ANAVA AMB LA NENA QUE TE 3 ANYS I EM VA DIR QUE NO ESTAVA MASSA BE DE LA PANXA, EN AQUELL MOMENT ENS TROBEM AMB LA TIA DE LA MEVA COSINA I LI VOLIA DONAR UNA XUXE I ELLA LI DIU QUE VAL MES QUE NO QUE ESTA MALAMENT DE LA PANXA DONCS LA TIA VINGA A INSISTIR FINS QUE LI VA DONAR I QUASI ES POT DIR QUE LI FA MENJAR.
JO ESTAVA FLIPANT, FINS I TOT QUASI M'HI POSO, PERO VAIG PENSAR QUE JA S'ESPAVILARIA LA MEVA COSINA, QUE JO JA HE QUEDAT PROU VEGADES DE BORDE I ANTIPATICA
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 19, 2007 8:59 pm

VULL DIR QUE COMPARAT AMB AIXO VAIG PENSAR QUE LA MEVA MARE ENCARA ES COMPORTAVA BASTANT
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dv. abr. 20, 2007 9:10 am

Julieta que maca la Thao........... pobreta debia pensar, calla que li dirè molts anys, segur que em diu que si.......
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::