SINDROME DEL NIU POST PART

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
katt
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1763
Membre des de: dg. des. 28, 2008 5:45 pm
Ubicació: Vic

SINDROME DEL NIU POST PART

EntradaAutor: katt » dj. gen. 28, 2010 8:38 am

Hola !!!!!!!!!!!

Jo no tenia Sindrome del Niu abans de parir, anava fent i ja està, però el Sergi es va adelantar 11 dies i ara des que estic a casa que NO PARO de fer coses, amb moderació, per la cesàrea clar, però detecto que estic a tope d´energia ( ja he passat la fase plorera durant la primera setmana, ara ja no m´agafen moments baixos, tot i que durant les ploreres també ho anava ordenant tot ) i deu ser el Sindrome aplicat al post part.

Suposo que deu ser degut a que no vaig fer-ho abans ni vaig tenir temps d´agafar-me la baixa uns dies abans, jo vaig plegar de treballar un dimecres a les 20.00 i aquella matinada ja vaig trencar aigues.

A alguna li passa com a mi o es que em van posar un xip durant la cesàrea que jo no sé i m´activo soleta al tocar-me una orella ? En la vida havia tingut tantes ganes de tenir_ho tot impecable i em pregunto si això durarà jejejejejj ( que ja estaria bé jejejej)
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: SINDROME DEL NIU POST PART

EntradaAutor: Ítaca » dj. gen. 28, 2010 8:42 am

Ostres, doncs jo no he tingut el síndrome del niu, ni abans ni després de parir... vaja, q sóc una passota... neujor:-) neujor:-)
De fet, estic més gandula ara q quan estava :-()) ... cada cop puc menys amb les feines de casa... poques hores i masses coses a fer... :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
angelina
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dj. gen. 28, 2010 9:16 am

Buenooo ITACA tu treballes....ja jo tinc poques ganes de fer coses i vaig a minims... pero si treballes... bufff encara faria menys!!

jo si q vaig tenir el sindrome del niu abans de parir... endreçava mil vegades la riba nosatres del nen tot i ho vaig reorgnitzar que fei por... i després de l'embaràs tb un mes vaig estar a tope.... al mati hem llevava abans q el nene fes la tom del mati per escombrar jajajaj s'ha de dir q tenia la famili a casa bé a l'hotel q casa era petit, i llavors ho volia tot impecable!!! pero desprfes se'm va ANAR passant i ara ho faig pq toca.... ja m'hagués agradat q durés... al menys ho faria amb ganes...
ostres aixo q dius del xip estaria be!!! :-D ja ens diras si et va durant!!! un peto!!!! :ok:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dj. gen. 28, 2010 9:38 am

Hola noies!
jo sí que vaig tenir el síndrome del niu abans de parir ens els dos embarassos.
Ara, la segona té 2 mesos, i no és que ho vulgui tot impecable, però crec que el llistó de la brutícia el meu home cada cop el té més baix i per tant, jo frego molt més i ell s'hi repenja... ?-) amb el primer em passava que ho volia tot força net, ara que té 2 anys i 4 mesos em conformo a que estigui un xic endreçat i mig net... jejeje neujor:-)
Imatge
Imatge
Lluma
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: Lluma » dj. gen. 28, 2010 11:01 am

doncs a mi encara em dura!!!!

no puc, amb la merda... no puc!!! I com que treballo des de casa, encara és pitjor. Si veig un dit de pols, mhe daixecar i fotreli al ''PRonTO''.
De vegades, he danar a casa als meus sogres, que tinc un despatx allà, a currar. Si no, em passo lestona marujeant...

I tinc un gos, aquí està la putiiiiidiiii....
Imatge
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dj. gen. 28, 2010 11:09 am

Osti, doncs quina sort... jo ho faig pq m'obligo, q sino... i si tingués peles, m'agafaria una dona per unes horetes sols per treure la pols, escombrar/fregar i fer vidres (no ho suporto!), ah, i posats, q planxés també! neujor:-) neujor:-) A veure si em toca la loto! neu:-D
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
nbadeli
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

EntradaAutor: nbadeli » dj. gen. 28, 2010 11:11 am

Ostres, quina canya! Amb 2 setmanes després de la cesària i reculls tota la casa? Jo vaig trigar-ne tres a tornar a ser persona...
Sí que veig tot el que s'hauria de recollir i netejar més que abans, però no tinc esma de fer-ho. I quan la nena dorm, enlloc de "treballar" una mica per casa em connecto al SP neu:-D Quin desastre!
Imatge

Imatge

Imatge
Lluma
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: Lluma » dj. gen. 28, 2010 11:41 am

osti, ara recordo que amb la cessària post part i el vertigen que em va agafar, com que en prou feines podia aixecarme, feia venir me mare cada dia a passarme laspirador, treure la pols, fregar el terra, ferme els lavabos... i la meva sogra em venia a buscar la roba i me la tornava planxadeta. Quin gust que era...

Ara tinc a l'Alegria que em vé cada 15 dies, a ferme vidres, cuina i lavabo a fons, armaris, rajoles... I quan tinc molta roba, truco a una noia, me le vé a buscar, i lendemà me la torna ben planxadeta!! Em surt més bé que que mho faci l'Ale, ja que ella va a pes, i no per hores!!

I només us dic que cada dia, abans danar a dormir, he de deixar el pis impecable! Sols he de passar laspirador, al matí, per treure els pèls del Malandrinu!
Imatge
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dj. gen. 28, 2010 12:23 pm

Doncs a mi em va agafar una mica abans del 8è mes i quan ja ho vam tenir tot a punt ja estava tranquila.

A casa ara mateix ens conformem amb mantenir-ho mínimament, però a la que pugui em foto una dona de fer feines.

El terra encara está mig decent per que tenim la roomba i tirem, però la resta... La roba per plegar i planxar no s'acaba mai, tenim trastos per tot arreu... Jo estic farta però el meu home que és molt escrupulós i ordenat es posa negre... i jo li dic i d'on vols que treiem el temps per netejar?

Quan arribem a casa tota l'estona és per la nena, després sopar recollir i adeu! i el cap de setmana què, acasa d'alguns dels avis per que no poden suportar no veure la seva neta gaires dies seguits, després si vas a fer un volt o a comprar... i ja no queda temps per res més... es que és el que hi ha...

Lo dicho, a la que m'ho pugui permetre dona de fer feines ni que sigui per fer a fons lavabo, cuina i roba!
La Lia ja és tota una princesa!
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dj. gen. 28, 2010 12:48 pm

Petazetas, estem igual... :ok:
Coi, és q a vegades penso... amb el poc temps lliure q tenim per estar junts els 3, no em quedaré, el cap de setmana, tancada a casa planxant i/o netejant! neujor:-) neujor:-) I així anem... parlant de tot, avui m'hi haig de posar... grrrrrrrrrrrrr
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dj. gen. 28, 2010 1:47 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-)
La Lia ja és tota una princesa!
angelina
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dj. gen. 28, 2010 2:36 pm

a mi sabeu q em passa? q se'm posen les piles al vespre... allà les 5 m'hi posria i no pararia fins q tot estigues llest... però llavors vé el meu home Que plega all`'a les 6 i em diu picarols q has fet tot el dia? ho has de fer ara això!? vine a seure... i ja hi som... ja no faig res.... brrrr es horrible... ajjaa i llavors el finde el mateix sortim al mati a comprar dinem a les tantes estem un ratop al sofà... i ja es lanit!!! q fort com passa el temps!! Sort q no treballo... pq llavors si q arribaria de la feina i ho hauria de fer tot!! A mes el concepte de mantenir endreçat el meu home no el te gaire clar amb les seves coses, que amb les meves si... això q fa per aqui... i això... pero el se jersei i sabates de quan arriba de treballar... allà es queda si no ho replego JO!!!!!!! :miko: parlant d'això... vaig a fer treure fum a la planxa ara q el peke fa la marmota!!! jajaja
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dg. gen. 31, 2010 8:22 am

DONCS JO VAIG TENIR EL SINDROME DEL NIU ABANS DE PARIR A L'ESTIU VAM FER NETEJA A FONS DE TOT EL PIS (CUINA I WC A FONS INCLOSOS) I TAMBÉ VAIG TENIR-HO TOT JUST ARRIBAR A CASA DE LA CLÍNICA VAIG POSSAR-ME A FER RENTADORES COM UNA BOJA... JEJEJE ARA ESTIC ESPERANT UN ALTRE COP I JA ESTIC PENSANT QUE EN ABRIL O MAIG FAREM UN ALTRE COP NETEJA A FONS DE TOT EL PIS... JEJEJE
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
turmalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: Des del balcó del Vallès

EntradaAutor: turmalina » dl. feb. 01, 2010 1:05 pm

Jo sort en tinc de la noia que m'ajuda un cop per setmana els dimarts. Bé, que m'ajuda és un eufemisme perquè pràcticament no faig gaire més neteja tret de planxar alguna coseta urgent i d'escombrar el terra de la cuina, que cal fer-ho cada dia perquè el sopar de l'Aniol acaba més per terra que a la seva boca. I endreçar si que ho he de fer corre-m'hi tots el dia abans de què vingui per estalviar-li feina.

Però és que hi ha tants trastos pel mig sempre!!, bé, generalment són joguines que anem endreçant però elles soles sembla que tornin a sortir. És el cuento de mai acabar.

Entre setmana no tenim massa temps de res i el cap de setmana només faltaria haver de dedicar-nos a netejar. Potser amb un cop per setmana no és suficient per tenir-ho net, però mira tú, qui no li agradi que no s'ho miri.

De fet, reconec que el desordre m'agobia més ara que abans, clar que abans sempre estava tot més endreçat. Uix i quan se'm dóna per endreçat l'armari de l'Aniol, buffff, va creixent tant ràpid que no dóno a l'abast guardant la roba petita. El meu armari però no es pot ni obrir, millor no mirar-lo gaire, ja han passat les vacances d'estiu, vacances de nadal i continua igual. A veure si hi ha sort per Setmana Santa.

En fi, suposo que encara pot ser molt pitjor quan hi hagi un altre embaràs i criatura........
Imatge

Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::