Intolerant proteïnes llet de vaca?
Intolerant proteïnes llet de vaca?
Les que hi teniu experiència, quins són els simptomes mes clars?
El nostre nen fa caques lletges des de Nadal, i entre mig agafa una gastroenteritis darrera l'altre.
La pediatre comença a sospitar que a darrera hi hagi alguna intolerància, hi teniu experiència?
Gracies
El nostre nen fa caques lletges des de Nadal, i entre mig agafa una gastroenteritis darrera l'altre.
La pediatre comença a sospitar que a darrera hi hagi alguna intolerància, hi teniu experiència?
Gracies
Re: Intolerant proteïnes llet de vaca?
Hola,
t'explico el meu cas: la meva filla va estar ingressada als 15 dies de vida perquè estava molt groga. Des de llavors, prenia biberó. Al cap d'una setmana de beure llet de biberó ens vam adonar que feia caca a la sang. Vam anar a urgències i després analítiques i proves els metges van creure que tenia intolerància a la proteïna de la llet de vaca. Hem estat tot l'any 2009 sense provar res de res de llet normal: no llet, ni iogurts, ni formatges,ni vedella, res de res. Ara estem provant com està i sembla que la intolerància li ha passat perquè pot menjar de tot. Els metges diuen que pot ser passatger i en el nostre cas sembla que és així!
Espero haver-te ajudat i si tens més dubtes, ja ho saps!
t'explico el meu cas: la meva filla va estar ingressada als 15 dies de vida perquè estava molt groga. Des de llavors, prenia biberó. Al cap d'una setmana de beure llet de biberó ens vam adonar que feia caca a la sang. Vam anar a urgències i després analítiques i proves els metges van creure que tenia intolerància a la proteïna de la llet de vaca. Hem estat tot l'any 2009 sense provar res de res de llet normal: no llet, ni iogurts, ni formatges,ni vedella, res de res. Ara estem provant com està i sembla que la intolerància li ha passat perquè pot menjar de tot. Els metges diuen que pot ser passatger i en el nostre cas sembla que és així!
Espero haver-te ajudat i si tens més dubtes, ja ho saps!
El nostre cas és bastant diferent. Quan li donava de mamar jo no podia pendre cap làctic de vaca, fins i tot la vedella li produïa mal de panxa. A partir d'aquí, mai li hem donat làctics de vaca. La nostra ara té 13 mesos i en comptes de llet de vaca, li donem de cabra, de soja o d'arròs, i per ara molt bé. (No li agraden ni els yoghurts ni els formatge, així que aquest tema aparcat, però sempre hem provat de donar-l'hi de cabra o d'ovella).
Hola!la nostra filla cap als 12 mesos va estar mooooolt de temps amb diarrees (sense febre)i vomitava sovint el que menjava, li van fer totes les proves possibles per anar descartant el que podia tenir.
Al començament semblava bastant clar que era intolerància a la llet de vaca i abans de saber resultats ja ens van dir de passar a la llet de soia, però com que no li agradava gens ni mica doncs la pediatra em va dir de continuar amb la normal fins que sortíssin els resultats de tot. Els resultats van sortir tots bé, i al cap d'un temps la Júlia va tornar a estar bé i des de llavors mai més res.
Mai sabrem que va ser!
Potser també serà una cosa passatgera per vosaltres, no us desanimeu!!

Al començament semblava bastant clar que era intolerància a la llet de vaca i abans de saber resultats ja ens van dir de passar a la llet de soia, però com que no li agradava gens ni mica doncs la pediatra em va dir de continuar amb la normal fins que sortíssin els resultats de tot. Els resultats van sortir tots bé, i al cap d'un temps la Júlia va tornar a estar bé i des de llavors mai més res.
Mai sabrem que va ser!
Potser també serà una cosa passatgera per vosaltres, no us desanimeu!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |