Fer la semola a la babyccok
Fer la semola a la babyccok
No se si es pot fer , pero algu ho ha fet , quins ingredients?quian mida aigua?
Es qu nosaltres fem tot lo del nen a la bbycook i ara s'ha m'ha vingut al cap si es pot fer, si es el cas, hem podriau dir com?gracies
Es qu nosaltres fem tot lo del nen a la bbycook i ara s'ha m'ha vingut al cap si es pot fer, si es el cas, hem podriau dir com?gracies
Re: Fer la semola a la babyccok
Yo lo intenté un día y no me fue muy bien, la vredad, aunque sé que hay mamás que la hacen. A ver si nos enseñan los truquis....
La sèmola??? Però i com es fa perquè no s'empassin els granets pels forats de la cistella???
Ja estaré al cas a veure què diuen
Ja estaré al cas a veure què diuen
Jo la semola l'he feta com sempre s'ha fet: amb una olla, fer bollir el caldo i posar la sèmola.
Mai havia pensat que es pogués fer a la babycook...
Mai havia pensat que es pogués fer a la babycook...
es que vaig lleguir un cop q es podis fer las babycook,per aixo la meva pregunta.A veure si alguna mami ens treu el dubte.
venen un accessori apart de la babycook per fer arròs i semola. No sé si a la web de la Beaba surt. Es com un cistell per ficar dins, com la transparent però amb forats més petitons 
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
A la Marta li agrada molt el brou amb sèmola i el puré amb sèmola també. El puré el faig a la babycook, per exemple: abaix del tot patata, després carbassó, aquí enmig poso la sèmola, quasi no cau perquè queda com aferradeta al carbassó , després poso pastanaga i mongetes, i després un trosset de carn. A mi em queda molt bé. Al principi la posava adalt de tot i a vegades feia muntanyeta però quan obria la tapa veia que no quedava ben cuita. I de l'altra manera queda molt bé. Procuro repartir-la perquè no faci muntanyeta i com que la verdura va aguantant la calentor durant la cocció es cou millor 
Merci Azurre!!Ho provare a veure que tal !!
Una cosa,la semola es la de trigo o la de arros, nosaltres comprem la nomem,hi ha alguna mes al supermercat?merci
Una cosa,la semola es la de trigo o la de arros, nosaltres comprem la nomem,hi ha alguna mes al supermercat?merci
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Nosaltres fem servir sèmola d'arròs i em sembla que la que tenim també és nomen 
Si, si, hi ha un accessori per la babycook per fer-ho... Jo l'he comprat aquest cap de setmana i no és massa car (em va costar 6 euros...). la pena és que no he tingut temps per provar-lo i no us puc dir com va...
anita_bcn ha escrit:Dónde lo compraste?
A una tenda de Terrassa que es diu "Nens i nenes", però suposo que a la majoria de tendes on venguin "trastos" per nens ho tindran...
Itx77, ja has fet servir la cassoleta per la sèmola? Com t'ha anat? Jo me la vaig comprar l'altre dia, i encara no l'he utilitzat. A veure si demà li'n faig al Guillem per sopar.
Ja us diré què tal.
Ja us diré què tal.
Hola noies!
Què tal us ha anat fent la sèmola amb l'arrossera? Nosaltres, en unes setmanes comencem i ja l'he comprat. Surt bé?
Què tal us ha anat fent la sèmola amb l'arrossera? Nosaltres, en unes setmanes comencem i ja l'he comprat. Surt bé?
Azzure ha escrit:Nosaltres fem servir sèmola d'arròs i em sembla que la que tenim també és nomen
Si Nomen té la sèmola d'arròs i de blat.
Jo vull comprar "l'arrosera" de la babycook, però no havia pensat en fer en ella la sèmola.
jo la faig amb un potet petit, escalfo el caldo i llavors li poso la sèmola igual que les estrelletes...
Noies, alguna que hagi fet la sèmola amb l'arrossera? com la feu?
Gràcies.
Gràcies.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |