PREGUNTA CEREALS HOLLE

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
marionaijan
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

PREGUNTA CEREALS HOLLE

EntradaAutor: marionaijan » dv. feb. 05, 2010 1:58 pm

Hola !!
Avui mateix hem anat al pediatra amb el Jan, que ja té 4 mesos, i m'han dit que a partir dels 5 li començi a donar papilles. Jo li dono la llet Holle, i tmb vull seguir amb els cereals. Per quin vau començar vosaltres? Els feieu amb la mateixa llet, no? S'en poden donar varis a la vegada, aixi com barrejar-los entre si? I els doneu amb plat oamb bibe? A mi m'han dit que li doni amb cullera... i que al cap de 15 dies començi amb la fruita.
Vosaltres com us ho vau fer?

Gràcies!!
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
susaneta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

Re: PREGUNTA CEREALS HOLLE

EntradaAutor: susaneta » dv. feb. 05, 2010 2:08 pm

jo li donava llet Hero Baby i de cereals els mateixos de la Hero també, jo vaig començar posan-li al bibe un parell de cullarades i despres vaig provar amb cullera mes espes i el tio se les menja perfecte.
ImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. feb. 05, 2010 2:54 pm

Primer has de començar amb els cereals sense gluten fins que tingui uns 7 mesos aproximadament. La llet Holle no la conec, nosaltres feiam anar la llet Blevit i també vam continuar amb els cereals de la mateixa marca. I en quan si cullera o bibe... jo vaig fer com la susaneta: primer unes cullerades al bibe de la nit i al cap d'uns dies amb cullera... i escurava'm el plat!!

Et deixo l'enllaç a un altre post que parlen del mateix i potser també t'ajudarà.

viewtopic.php?f=16&t=14355#p740450

:ok: :ok:
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dv. feb. 05, 2010 6:01 pm

Ups!!! Edito perque m'he equivocat! pensava que parlaves dels cereals de la marca Holle!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Mandala
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:58 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Mandala » dj. feb. 25, 2010 7:35 pm

Hola Marionaijan!

Nosaltres hem començat amb els cereals Holle sense gluten. Em provat els de mijo i els d'arròs, i sembla que els primers són els que més l'hi agraden. De fet, a l'herbolisteria a on els vaig comprar em van dir que els primers són els que més els hi agraden als petits.

A la caixa de les papilles t'expliquen com s'han de fer. Es poden fer semi-làctees, biberó de llet, sense llet, llet de continuació després dels 6 mesos i amb llet materna. No et preocupis que està molt ben explicat. :ok:

Espero haver-te ajudat!
marionaijan

EntradaAutor: marionaijan » dj. feb. 25, 2010 8:30 pm

Gràcies Mandala!! Ara ja hi estic més avesada i corroboro que els de mill i arròs li han encantat!!! avui s'ha acabat tot el plat!!! Un èxit total! Gràcies per contestar!!
Imatge
Imatge
Quimbo
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dc. jul. 18, 2007 1:59 pm

EntradaAutor: Quimbo » dj. feb. 25, 2010 8:36 pm

Ei!!! aquí uns addictes als cereals Hole!!! sense gluten, els de Mill els van molt bé. Els d'arròs vigila amb el restrenyiment!!! En Nil ara amb dos anys encara en pren amb el bibe d'esmorzar ara ja de tots els gustos. S'emporta la palma de bons els de Muesli!!!
Imatge
Imatge

Nil, nascut el 25.12.2007
Emma, nascuda el 18.12.2009
marionaijan

EntradaAutor: marionaijan » ds. feb. 27, 2010 6:43 pm

m'apunto els demuesli x més endevant!!! Confesso que jo també n'he menjat... nnyiiiii... :-()-)
Imatge
Imatge
Mandala
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:58 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Mandala » dj. març 04, 2010 6:29 pm

De res wapa :ok:

A part de cereals (com els de muesli, que els provarem més endvant), tenen potitos. La idea dels potitos no m'agrada gaire, però si has de sortir el cap de setmana crec que aniria genial per anar més tranquils. També m'han dit que són molt bons!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::