Estic dels nervis

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
marislus
:: poltre
Entrades: 684
Membre des de: ds. feb. 06, 2010 8:24 pm

Estic dels nervis

EntradaAutor: marislus » ds. feb. 06, 2010 8:31 pm

Hola a totes!

Es el primer cop que escric aqui. Estic dels nervis pq m'havia de venir la regla el dia 4 i de moment res de res. Pero la rao que estic dels nervis no es aquesta, es que m'he fet 3 cops el Test d'embaras i em surt negatiu

Es el primer mes que probem per tenir un fill i des de fa 1 setmana que tinc sintomes nous al meu cos per aixo penso que estic embarassada, pero al mateix temps no em vull fer ilusions pq fins que no tingui la confirmacio em queda de moment el dubte.. i aixo d;estar sense saber m'esta possant negra...

be, nomes ho volia compartir amb vosaltres. a veure si algu li ha passat el mateix de ferse el TE i que li sortis negatiu pero despres sortis possitiu i quants dies despres el veu fer (he fet servir clear blue que se supossa es el mes fiable)

petonets
-Alba-
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: Estic dels nervis

EntradaAutor: -Alba- » ds. feb. 06, 2010 9:30 pm

Primer de tot marislus benvinguda al forum de socpetit, no se si ja has passat pel post de buscadores de febrer pero ni no ho has fet passa, allà estem totes les buscadores d'aquest mes i et trovaràs molt ben acompanyada!

Segon.. tema TE negatiu, sintomes o psicosintomes de prenyi i retràs de una setmana... tot potser... jo conec una noia que es va fer TE i negatiu pero com que no li venia va anar a urgencies i allà positiu debil.. a vegades trigar en sortir el positiu... també potser que no ho estiguis i el que tinguis sigui psicosintomes, a mi m'ha passat ja dos mesos i es una meeerda.. sobretot si tens un retràs tan gran, a vegades el nervi influeixen i no se si prenies pastilles anticonceptives, potser que si ja no les prens el teu cos s'estigui regulant.

Ojalà sigui un positu d'aquí uns dies i la teva busqueda sigui curteta curteta, si no ho es no et desanimis, res de venir-se aball!!

AQUI ENS TENS PER TOT EL QUE NECESSITIS
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
marislus

EntradaAutor: marislus » ds. feb. 06, 2010 9:50 pm

Hola Alba!
Moltes gracies per la teva resposta, em va sentir millor. si m'acabo de passar per buscadores de Feb i ha estat molt be, mhe apuntat tb. De fet m'havia d'haber apuntat a buscadores de gener ara q hi penso pero bueno haha

Fa 1 any que no prenc la pildora i feia 6 mesos m'apunto el dia que em venia la regla (molt organizada jo jaja) pq sabia que a partir del gener comencariem a probar...

q son sintomes psicologics? els meus sintomes son fisics mes que res, vamos que tinc molesties i sensaciones fisiques per primer cop, per aixo penso que estic

una cosa esta clara, al fer-me 3 cops el TE li he agafat una mania al clear blue! ja se que no te la culpa, pero si et dic la veritat prefereixo enterar-me que no ho estic quan vegi que em ve la regla i no per la maquineta dient no pregnant!

be, espero tenir noticies aviat pq ja no em queden ungles de tant pensar (si es una cosa o altre, ho vull saber ja!)

gracies xxxx
Imatge

Imatge
marislus

EntradaAutor: marislus » ds. feb. 06, 2010 9:59 pm

ai acabo de mirar el post de buscadores febrer i crec que ho he fet be si pq estan les noies que al febrer sabran si estan o no embarassades, aixi tot ok
Imatge

Imatge
-Alba-

EntradaAutor: -Alba- » ds. feb. 06, 2010 10:04 pm

EL PSICOSINTOMES SON AIXÓ.. SINTOMES PSICOLOGICS... PENSEM QUE SON FISICS PERO AL FINAL... SON PSIQUICS
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
marislus

EntradaAutor: marislus » ds. feb. 06, 2010 10:16 pm

Hola Alba!

Ja entenc, pero els meus son fisics 100% pq:

- tinc dolors fisics que son similars o mes forts de quan m'esta venint la regla, pero no em ve
- pixant 9999 cops al dia
- retard de 2 dies de la regla (normalment i els 6 mesos passats no se m'ha retrasat ni 1 dia)
- cansament i son , molta son (normalment tinc molta energia i no paro)
- no tinc gana (normalment no paro de jalar i picar entre menjars)

aixi que psicologicament no hi vull pensar molt pq no em vull fer ilusions clar, pero comenco a llegir a l'internet, i sembla que tinc tots els sintomes tipics de embarac...

pero com dius tu, tot pot ser aixi que millor no pensar-hi molt. el meu problema es que no puc deixar de pensar-hi pq pensaba que el TE serien que si o que no pq em segueix surtint que no i la regla sense venir

aiiii

be, gracies per els teus missatges guapa. saps que Alba es un dels noms q m'agradarien si algun dia tinc una nena? coincidencia tu.

xxxx
Imatge

Imatge
-Alba-

EntradaAutor: -Alba- » ds. feb. 06, 2010 10:30 pm

marislus jo no et dic que no et siguin fisics de veritat.. jo només et dic que a vegades tenim psicosintomes... jo mateixa el mes passat anava al wc cada mitja hora, tenia super mal de pits.. el cap a vegades ens juga males pasades, pero probablement els teus sintomes siguin fisics.
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
marislus

EntradaAutor: marislus » ds. feb. 06, 2010 10:38 pm

ai Alba guapa gracies per els teus missatges, espero poder-te confirmar el que dintre de poc..

molts petonets guapa
Imatge

Imatge
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » ds. feb. 06, 2010 11:20 pm

maris jo no et puc ajudar amb els psicosimpptomes i sintomes... jo només tenia mooolta sed la ni i per conseqüent feia molts pipis... pero ni marejos, ni punxades, ni res... suposo q el fet q tingués una infecció d'orina just al principi i un bon refredat van enmacarar els simptomes... despres mes tard... potser passats els 3 mesos tenia nausees alguna nit!

bé a lo que anava,... que jo em vaig fer un TE q principis de desembre, el 10! i em va sortir un negatiu com una catedral i ja no en vaig fer mes pq acabava de deixar les pastis i el meu "supermetge" deia q res d'embaràs tant rapid i q era normal q no tingués la regla... fins a tal punt q per l'infecció i el refredat em va receptar medicaments bastant agressius i no aconsellats durant l'embaràs tant ample!
a finalds de mes em vaig fer el beta i la noia dels analisis em va dir estàs molt embarassada! :-D i tant imagina'tml'ultima regla era del 2/11 i els resultats finals desembre!

espero que tot et vagi molt i molt bé : lasito :
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

EntradaAutor: Napa » dg. feb. 07, 2010 8:20 am

holaaaaaaaa,fes-te un test d´un altre marca, els falsos positius no existeixen, en canvi els falsos negatius passa sovint, q el test digui que no i que si qu ho estiguis
marislus

EntradaAutor: marislus » dg. feb. 07, 2010 11:49 am

gracies angelina i napa per les vostres respostes i anims!!

angelina tela amb el metge eh...

napa si potser faig aixo, o potser m'espero uns dies i vaig directament al metge, pq he acabat dels test fins als.... aixi que no m'agraden ja

petonetss
Imatge

Imatge
Paqui77
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: dj. set. 24, 2009 10:04 am
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: Paqui77 » dl. feb. 08, 2010 7:43 pm

Marilus, diu que t'havia de venir el dia 4? doncs esperat uns 8 dies per fer-te el TE. A mi la gine em va dir que perquè el TE fos més fiable era millor esperar que el retràs fos de 8 dies. I si et torna a donar negatiu, llavors ves al metge i li comentes el que et passa. Molts ànims guapa!!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
lauraijoan
:: zebra
Entrades: 1141
Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm

EntradaAutor: lauraijoan » dl. feb. 08, 2010 7:53 pm

marislus ha escrit:gracies angelina i napa per les vostres respostes i anims!!

angelina tela amb el metge eh...

napa si potser faig aixo, o potser m'espero uns dies i vaig directament al metge, pq he acabat dels test fins als.... aixi que no m'agraden ja

petonetss

hi han farmàcies que et fan el test en sang, per si encara no vols anar al metge.
url=http://lilypie.com]ImatgeImatge[/url]
Complementos para bebés Lulu Ferris
marislus

EntradaAutor: marislus » dl. feb. 08, 2010 10:32 pm

gracies guapes!

continuo igual..

dema sera el meu 5 dia de retras... i potser em faig per ultim cop el TE. si em surt negatiu de nou, anire al metge divendres a veure q tal

petonets!
Imatge

Imatge
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dt. feb. 09, 2010 5:08 am

ja ens diràs què eh!!! I sinó no desesperis que aviat podras tornar a fer feina i un mes passa rapid, sobretot al principi! :-()-)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Eva81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 8:26 am
Ubicació: Maspujols

EntradaAutor: Eva81 » dt. feb. 09, 2010 9:08 am

Hola bon dia,

Estic llegin i hem sento super identificada amb tu, resulta k a mi hem pasa igual. i estit una mica nerviosa.
A mi hem tenia k vindre el passat 27 de gener i es 9 de febrer i encara no la tinc. A la setmana em vaig fer 2 test d'embaras i van donar negatius. Despres de una setmana mes ja no se que pensar.

SI US PLAU AJUDA
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
marislus

EntradaAutor: marislus » dt. feb. 09, 2010 7:31 pm

hola eva! welcome al club ! jo estic igual pero amb menys retard, vaig al metge aquest divendres a veure que em diu, pq tant retras no es normal en el meu cas

t'aconsello que facis el mateix, no se si en el teu cas es normal tan retard pero ves al metge i aixi et quedes mes tranquila

xxx
Imatge

Imatge
mima2008
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dt. feb. 09, 2010 8:09 pm

Hola noies!
Marislus, jo tb fa poquet q stic per aquí, i fa res també em va passar el mateix. Fa 2 mesos q busquem, i el primer mes, em pensava q estava embarassada. Dfet, ho tenia tant clar!! jeje! Tenia tots els sintomes... Però al final, res d res, em vaig fer el TE dos dies abans dla regla i res, i llavors al mateix dia i res. Llavors ja em va venir!
La veritat, és q ara crec q intentaré no rallarme tant, és dificl, però és millor no pensar en els síntomes. Es molt curios, xq realment ho patim!!
Imatge
mima2008
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dt. feb. 09, 2010 8:11 pm

Eva81, penso com la marislus, ves al metge i així et treus de dubtes i et quedes més tranquila. Avegades el cap fa male passades.... O no...
Benvinguda!!
Imatge
marislus

EntradaAutor: marislus » dt. feb. 09, 2010 10:31 pm

hola mima!
gracies per el missatge. tambe es el primer mes que intentem i estic ben tranquila en part. el que em desespera es tenir 6 dies de retard i seguint tenir negatius, ja que sempre era ben puntual...

xxxx
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::