Disfressa de Pucca
- Cristina10
- :: formigueta

- Entrades: 95
- Membre des de: dl. gen. 11, 2010 12:44 pm
Disfressa de Pucca
Si el que vols per aquest any és no complicar-te gaire cosint i descosint disfresses... la de Pucca és la ideal pels teus fills.
No té cap mena de complicació ja que, amb uns pantalons negres, unes ballarines negres i una samarreta vermella ja tens la disfressa. La part del barret és la més feixuga, però es pot fer amb un moment.
La disfressa de Pucca és barata i fàcil de fer. La dificultat més gran que hi ha en el vestit és fer el gorro, perquè si ho trobeu massa complicat, podeu fer volar la imaginació i adaptar una mica les coses que tingueu a casa per fer el barret al vostre gust.
Aquí podràs veure fotos de la Pucca i veuràs el patró de com fer la disfressa
http://zakkalife.blogspot.com/2007/10/h ... stume.html
No té cap mena de complicació ja que, amb uns pantalons negres, unes ballarines negres i una samarreta vermella ja tens la disfressa. La part del barret és la més feixuga, però es pot fer amb un moment.
La disfressa de Pucca és barata i fàcil de fer. La dificultat més gran que hi ha en el vestit és fer el gorro, perquè si ho trobeu massa complicat, podeu fer volar la imaginació i adaptar una mica les coses que tingueu a casa per fer el barret al vostre gust.
Aquí podràs veure fotos de la Pucca i veuràs el patró de com fer la disfressa
http://zakkalife.blogspot.com/2007/10/h ... stume.html
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Cristina10 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 09, 2010 10:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Disfressa de Pucca
Aquest és el que portaràs tú Cristina ?? volem fotos !!!

- Cristina10
- :: formigueta

- Entrades: 95
- Membre des de: dl. gen. 11, 2010 12:44 pm
Jajajaja!!
Tranquil que ja les penjaré... Però amb la condició que tu et disfrassis de Chewbacca!! ;)
Tranquil que ja les penjaré... Però amb la condició que tu et disfrassis de Chewbacca!! ;)
TONI!!!!!!!!!! Jo me'l fare!!!!!!!! Fare el pallasso amb el peke!!!!!!! Et passare les fotos!!!!!!!!

M'encantaaaa!!!!!
Que bé!! ja tinc disfressa aquest any !!

Que bé!! ja tinc disfressa aquest any !!

jaja, molt bona i rapida!
Me l'apunto!!!
Ja tinc la disfressa a punt!!!
Quan li posi a l'Elna ja us posaré fotos, que està molt graciosa!!!
Quan li posi a l'Elna ja us posaré fotos, que està molt graciosa!!!
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |