aparell xucla-mocs, ajuda!

Alèrgies, otitis, problemes..

gemmaurrea
:: gosset
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
Contacta:

aparell xucla-mocs, ajuda!

EntradaAutor: gemmaurrea » dc. feb. 10, 2010 8:15 pm

Hola mamis

Resulta que l¡isaac que té 16 mseso, fins que no va començar l'escola bressol va estar sa. A partir del setembre ha estat un no parar de mocs, otitis, neumonies... tot sempre complicat per l'excés de mocs.
Tinc un aparell xucla mocs de la farmàcia, dels que et poses a la boca i aspires.
Resulta que en tot aquest temps que ell ha estat tantes vegades malalt, jo he anat agafant unes angines rere les altres, quann no sóc persona de posar-me malalta ni d'agafar angines ni mals de coll (i em dedico a la docència!!)
Ahir, rumiant i rumiant,. vaig aribar a la conclusió que part de la culpa de les meves angines es deu al xucla mocs, ja que en aspirar els mocs de l'isaac, em dec empassar un xute de bacteris i virus que no queden atrapats al cotonet!!

La meva pregunta és:
Alguna de vosaltres té un aparell amb piles? Són efectius? Heu agafat angines reptidament malgrat tingueu un aparell elèctric?'
és que estic desesperada i amb una febrada de por!! altra vegada!!

gràcies
Vivoneta
:: girafa
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

Re: aparell xucla-mocs, ajuda!

EntradaAutor: Vivoneta » dc. feb. 10, 2010 8:47 pm

Hola gemmaaurrea,

nosaltres com tampoc no ens barrufava el xucla-mocs vam comprar un aspirador nasal a la farmàcia dels de tota la vida (d'aquells que són una pera de silicona) així no hi ha contacte entre la teva boca i els seus mocs. Potser seria millor aquest i val quatre duros....D'aquests elèctrics ni idea...

Vinga, a millorar-se tu i el peque! :ok:
carlotta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: ds. oct. 31, 2009 8:59 pm

EntradaAutor: carlotta » dc. feb. 10, 2010 9:17 pm

Hola Gemmaurrea,
Jo amb el gran no vaig utilitzar aquest que dius de xucla, sinó el de la pera i no en sabia de fer-ho. Amb el petit, fa 3 anys que el tinc a sobre la tauleta... cada nit li faig, abans xorret de Rhinomer i no sóc de les que em posso malalta, ni jo ni el seu pare hem agafat rés de rés i li fem durant tot l'any. No he sentit mai aixó que t'empases virus i bacteris.... Hi ha l'esponjeta entremig i cada x temps els canvio. I mira que s'entreuen eh, perque en surt ple la boquilla. Tampoc n'he sentit a parlar d'aquest eléctric que dius... però deu d'anar bé. Ja et dic que jo, en tinc més d'un i els fem servir cada dia.
Imatge Imatge
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dc. feb. 10, 2010 9:34 pm

nosaltres anem amb la pera i anem super bé!! el metge va dir-me q agafes el d xuclar pero ja tenia la pera... i vaig pensar q no seria capaç tot i q els mocs es queden al cotonet quan veig ma cunyada fer-ho m'agafa vomitera puagggggggg neujor:-)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
gemmaurrea
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
Contacta:

EntradaAutor: gemmaurrea » dj. feb. 11, 2010 7:27 am

Merci guapes

aniré avui a veure si trobo una pera, de les de tota la vida!!
Patty
Entrades: 2013
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 10:47 pm

EntradaAutor: Patty » dj. feb. 11, 2010 9:00 am

Hola, jo tinc un d'aquests que aspires i un electric. La veritat es que el d'aspira va super bé. Cada vegada que li faig al meu petit al rento i poso un cotó nou i perfecte per la següent vegada. Amb l'electric no estis gaire contenta, doncs entre el soroll que fa (encara que té musiques però entre el soroll i les musiques et tornes boija) que pot espanta una mica al nen i que l¡aspira no es treu tant com l'altre de xuclar de tota la vida. Realment jo estic molt contenta amb al de xuclar.
Imatge
Imatge
annabb
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 3:33 pm

EntradaAutor: annabb » ds. març 06, 2010 9:12 am

Hola.
Jo sempre he utilitzat el de xuclar i em va molt bé. Treus bastants mocs i no m'he posat mai malalta per això, no crec que et traguis les bacteries si té una esponjeta que fa de filtre.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::