No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

Avatars, firmes, tickers..
Avatar de l’usuari
carmelet
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 12:57 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: carmelet » dj. feb. 11, 2010 1:14 pm

Soc tonta o inutil!!!! Porto un hora i no hi ha manera....!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
carmelet
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 12:57 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: carmelet » dj. feb. 11, 2010 1:18 pm

PRova
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
carmelet
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 12:57 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: carmelet » dj. feb. 11, 2010 1:20 pm

Prova
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
carmelet
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 12:57 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: carmelet » dj. feb. 11, 2010 1:21 pm

Ho deixo per inútil!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
tyha
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dc. set. 26, 2007 11:06 am

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: tyha » dj. feb. 11, 2010 2:39 pm

[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
ImatgeImatge
31.10 POSITIU
10.11 1a ECO
24.11 2a ECO Ets 1cigronet!
10.12 1a analítica
27.12 Eco plec nucal.
5.1 Resultat analisis
20.1 ECO. És NENA!Nom:CARLA
17.2 ECO MORFOLOGICA. 21cm i peses 365 gr.!
16.3 Osullivan ok. 28cm i 700gr.
13.4 35cm 1200gr
19.5 42cm 2100gr. Tens molta galta
8.7 has nascut amb 49 cm i 3600 gr
Avatar de l’usuari
wilmax
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 6:46 pm
Ubicació: Tarragona

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: wilmax » ds. feb. 13, 2010 7:49 am

Provant la meva signatura...
WILMAX

un fill ha necessita ales per volar lluny, i arrels per saber d'on ve.

Imatge
Avatar de l’usuari
wilmax
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 6:46 pm
Ubicació: Tarragona

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: wilmax » ds. feb. 13, 2010 7:50 am

una altra prova
WILMAX

un fill ha necessita ales per volar lluny, i arrels per saber d'on ve.

Imatge
Avatar de l’usuari
wilmax
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 6:46 pm
Ubicació: Tarragona

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: wilmax » ds. feb. 13, 2010 7:53 am

TERCERA PROVA....
WILMAX

un fill ha necessita ales per volar lluny, i arrels per saber d'on ve.

Imatge
Avatar de l’usuari
cindy
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dl. des. 14, 2009 2:24 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: cindy » dg. feb. 14, 2010 11:55 pm

Imatge
02/10-DUR
06/11-TE + (quins nervis i quina ilusió...)
09/11-veiem el saquet
23/11-el petit fa 0,6cm, batega i està pefecte!!!
29/12-TS=risc baix (Tot OK)
08/02-Ets un ELOI!
28/02-Morfo (Tot OK)
08/07-Neix el petitó de casa! (just el dia de la DPP)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
cindy
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dl. des. 14, 2009 2:24 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: cindy » dg. feb. 14, 2010 11:56 pm

Noies, estic fent prova...
02/10-DUR
06/11-TE + (quins nervis i quina ilusió...)
09/11-veiem el saquet
23/11-el petit fa 0,6cm, batega i està pefecte!!!
29/12-TS=risc baix (Tot OK)
08/02-Ets un ELOI!
28/02-Morfo (Tot OK)
08/07-Neix el petitó de casa! (just el dia de la DPP)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
agunau
:: tigre
:: tigre
Entrades: 734
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 4:40 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: agunau » dv. març 26, 2010 9:33 am

Ais algu m'ajuda no puc possar el tiker! serò pallussa... el cicle pasat el vaig posar i ara no em surt???
Avatar de l’usuari
agunau
:: tigre
:: tigre
Entrades: 734
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 4:40 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: agunau » dv. març 26, 2010 9:34 am

el que em surt és l'antic n o sem possa el nou em surten lletres!
Avatar de l’usuari
Abril :)
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dc. març 10, 2010 3:29 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: Abril :) » dv. març 26, 2010 11:47 am

Augunau jo el veig! Dius aquest de color rosa amb l'osset, no? Jo el veig perfectament, a sobre del d'abans.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
agunau
:: tigre
:: tigre
Entrades: 734
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 4:40 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: agunau » dv. març 26, 2010 12:21 pm

Gràcies Abril maca!!! ja és veu! jejejeje :ok:
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: nini8852 » dc. març 31, 2010 10:41 am

PROVANT FIRMA!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
istar82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1305
Membre des de: dt. març 30, 2010 10:11 am
Ubicació: Alcarràs - Lleida-

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: istar82 » dj. abr. 01, 2010 1:44 pm

a veure si me'n surto...no hi ha manera amb lo fàcil que va ser a guia nupcial!!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
istar82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1305
Membre des de: dt. març 30, 2010 10:11 am
Ubicació: Alcarràs - Lleida-

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: istar82 » dj. abr. 01, 2010 1:45 pm

m'hi resigno
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
istar82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1305
Membre des de: dt. març 30, 2010 10:11 am
Ubicació: Alcarràs - Lleida-

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: istar82 » dj. abr. 01, 2010 1:46 pm

ara a veure?? si no ja passo
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
istar82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1305
Membre des de: dt. març 30, 2010 10:11 am
Ubicació: Alcarràs - Lleida-

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: istar82 » dj. abr. 01, 2010 1:49 pm

jope amb la parrafada...a veure, ja no sé com fer-ho més ho he provat tot
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
istar82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1305
Membre des de: dt. març 30, 2010 10:11 am
Ubicació: Alcarràs - Lleida-

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: istar82 » dv. abr. 02, 2010 11:12 am

Jolines,a veure si ja em surt
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::