ALGU PROBLEMES AL PART A LA CLINICA DEL REMEI?

Experiències i pors del moment més desitjat.

irene2006
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

ALGU PROBLEMES AL PART A LA CLINICA DEL REMEI?

EntradaAutor: irene2006 » ds. feb. 13, 2010 12:55 am

Hola! Tinc un dubte, perque bo i haver parit al Remei el meu fill, i estar contenta de com em van atendre, em va donar la sensacio que les instalacions en general eren bastant "justetes", i sobretot em va preocupar que no hi havia UCI neonatal. Llavors, ara hem plantejo un nou embaraç, soc mes gran, em preocupen les complicacions al part, del nado, i em fa por que aquesta clinica no estigui ben preparada i equipada. Algu em podria explicar la seva experiencia, i sobretot si va tenir problemes i com li van resoldre?? Vinga, va, i gracies per adelantat!!! >.-<: :ok: >.-<:
ImatgeImatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: ALGU PROBLEMES AL PART A LA CLINICA DEL REMEI?

EntradaAutor: nuscka » ds. feb. 13, 2010 4:54 am

jo no hi he estat, pero hi han parit trescosines meves.
Em fa la sensació que no respecten gaire el part, a la més mínima et posen oxitocina, i avall...
Tothom que conec que hi ha estat, o part induït o cesaria...

Una va tenir problemes i al final va acabar, ella amb una cesaria, sense poder-se moure del llit, i el bebe a la vall D'hebron :ufs:
ImatgeImatge
Piruet
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » ds. feb. 13, 2010 8:07 am

Hola !

Doncs jo vaig parir les tres vegades al Remei i no vaig tenir cap part induït ni cap cessària. Tots tres van ser parts vaginals sense problemes ! >.-<: (fins i tot amb l'ALeix i el Roc no em van fer ni episio !)

El servei és molt correcte. Potser sí que les instalacions són 'justetes' -no és cap clínica de luxe !- però jo hi vaig estar la mar de bé les tres vegades ! :ok:

Amb el Roc vaig estar fins i tot més bé que amb l'Aina i l'Aleix. M'explico: jo amb el Roc anava com més conscienciada a deixar-lo fer a ell i prendre-m'ho amb calma i disfrutar el part (al ser l'ultimíssim, ja m'enteneu...). Doncs vaig demanar si tindrien una pilota d'aquelles per seure'm-hi (convençuda que no en tindrien...) i sí que en tenien ! Vaig estar encantada ! :-()-)

Fixa't que va ser tot tant relaxat i tant perfecte que quan el 'piruetu' explicava com havia anat tot als que ens venien a veure molta gent li deia "doncs ara el quart !" (i compta que em va costar dos anys convençer'l per tenir al Roc, o sigui que post comptar si ell vol el quart, però explicava el part d'una manera... :love: ).

Edito perquè ara recordo que parlaves que com que tú ara ets més gran.... jo al Roc l'he tingut amb 37 anys. Tot ha anat bé. El que trobo és que això depén més de l'embaràs que del part. Vull dir que al ser la mare gran poden haver problemes a l'embaràs, o no !, però no crec que el part en sí sigui més de risc pel fet de ser gran (que tampoc sé quina edat tens...).

Espero haver-te aclarit alguna cosa !

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
irene2006

EntradaAutor: irene2006 » ds. feb. 13, 2010 10:39 am

Gràcies per les respostes, noies!!!! :-()-)
Jo la meva experiència al Remei ja dic que va ser molt positiva, pero el meu part ja va ser una inducció que va acabar en cesària, tot absolutament justificat, ja que vaig tenir un embaraç bastant "guerrero" amb alguns problemets i el meu nen ja va nèixer amb un test de apgar justet (pero que després de tot tot va anar perfecte) , i és clar, ara que ja vaig cap als 38 anys, doncs em fa por que això es pugui complicar, i no sé cóm actuen a la clínica,.....
Gràcies i aviam si s´aniva algú més a escriure!!! >.-<:
ImatgeImatge
Lele
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. maig 17, 2009 11:32 am

EntradaAutor: Lele » ds. feb. 13, 2010 10:49 am

Hola Irene2006,

Doncs jo vaig tenir el Rubén fa 2 mesets a la Remei i precisament del que més contenta estem és de com va anar el part. Crec que el tema del part depèn més del ginecòleg i hagis triat que de la clínica, m'explico. Jo el vaig tenir amb el Dr. Bellart, jo volia un part natural i ell és proparts naturals, quan vaig arribar ja ho vaig comentar a la llevadora, que per cert era la Gema, i és clar, em van deixar moltes hores a la sala de dilatació i ella entrava cada 2-3 hores per saber com estava, però així són els parts naturals... necessiten els seu procés i el meu era molt lent. Em van deixar una pilota d'aquestes grans per fer exercicis i fins i tot ens van portar sucs per anar bevent. Vaja que el tracte ens va encantar. Al final no vaig tenir part natural perquè estava esgotada i portava 16h de part i em van dir que quedaven ben bé 8h més. Em van posar l'epidural i abans els vaig explicar que tenia pànic a les agulles i la llevadora va estar amb mi tota l'estona tranquilitzant-me i parlant-me, la veritat és que no em vaig enterar de res.

Durant l'expulsiu, quan ja estava el ginecòleg, em van posar oxigen i també em van injectar un no sé què per estovar la zona del periné i evitar un desgarrament. L'oxigen era perquè el nadó no patís i tingués prou oxigen per si es quedava travat a algun lloc. Resultat: 0 punts i el nen sa com un roure.

He parlat amb molta gent sobre això que em posessin oxigen i aquesta injecció per evitar el desgarrament i a ningú li han posat. De fet la gran majoria té punts. No sé si això depèn de la forma de treballar de la clínica o del ginecòleg, però jo em decantaria més per la segona opció.

També s'ha de dir que no vaig tenir cap dificultat al part, per tant, no sé com hagués sigut si s'hagués complicat!!

Espero haver-te ajudat.
irene2006

EntradaAutor: irene2006 » ds. feb. 13, 2010 3:16 pm

Gràcies, Lele!!!
M´analegro que anés tant bé el teu part!!
Jo potser no m´he explica´t bé, pero la meva por bàsicament és el fet que no hi ha UCI neonatal, llavors, si durant el part li passa algo a la criatura, o neix malament per cuansevol cosa,...doncs m´agradaria saber el que van fer a la clínica, si el van traslladar ràpidament a un altre hospital, etc,....
Per la mare sé que no hi ha problema perquè sí que hi ha UCI normal.
Gràcies a totes!!!!! :-()-) :ok:
ImatgeImatge
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dg. feb. 14, 2010 9:05 am

Yo tuve a mi niña en el Remei y fue parto inducido pero porque el trabajo de parto no iba adelante pero yo queria parto natural y hasta el punto que la comadrona vio que yo empecé a sufrir no me ofreció la epidural, me respetaron mucho.

A mi me dijeron (porque lo pregunté) que si al bebe le pasa algo se lo llevan corriendo a otra clínica normalmente Vall Hebron, está claro que si es un tema que te preocupa yo no iria al Remei opta por otra clínica pero piensa que si hay un embarazo normal y tu estás bien no tiene porque pasar nada, no se puede ir con miedo y pensar lo peor.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
mirins
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dg. feb. 14, 2010 9:45 am

Jo penso com la Naylacris. Tinc tres nebots nascuts al Remei i molt bé. Però en tinc un que va neixer amb problemes a Sant Joan de Déu i hi havia pares que tenien la dona ingressada a la privada i el nen aquí. Personalment tinc claríssim que el tinc en una pública, però en tinc 40 i ja he viscut l'experiència. També dir-te que de moment tot em va estupendíssim i el nen creix una mica petit pels nervis que he passat. Així que decideix i oblida-t'en que s'ha d'anar tranquil i si mai em torno a quedar embarassada no penso patir fins que no toqui!!

A més a un públic sempre hi pots anar d'urgències i t'agafaran si veus que les coses no van bé.
Imatge[/url]
irene2006

EntradaAutor: irene2006 » dg. feb. 14, 2010 10:41 am

Gràcies, guapes, per les vostres respostes!!!
Està clar que no es pot anar amb por a parir, només ens faltava això, no?? el que passa és que em penso que la meva ginecòloga els parts només els atèn al Remei (és la Dra.Carreras de l´institut Fontsastre), llavors clar, ja no és només cambiar de clínica on anar a a parir, sino tambè cambiar de ginecòleg, i la veritat és que jo amb ella tinc plena confiança,....
Bueno, suposo que quan arribi el moment, li tindré que plantejar en serio si tenim més opcions,...
Gràcies!!!! :ok: >.-<:
ImatgeImatge
Piruet

EntradaAutor: Piruet » dg. feb. 14, 2010 1:06 pm

Ei ! A mí l'embaràs i el part del Roc també me'ls va portar la Dra. Carreras ! :ok:

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
irene2006

EntradaAutor: irene2006 » dg. feb. 14, 2010 3:37 pm

Apa, piruet!!!
Mira quina casualitat!!!! neujor:-)
Doncs és que ella em sembla que els parts només els fa al Remei, sé que per altres intervencions tambè van a la Quirón, tú en saps algo d´això???
Jo la veritat és que amb ella em vaig sentir molt bé, a vegades es posava com una "sargenta" quan vaig agafar molt de pes, pero és que tenia raó,.... pero bó i tot això em va portar molt bé.
Gràcies!!! :ok:
ImatgeImatge
mirins

EntradaAutor: mirins » dg. feb. 14, 2010 3:44 pm

Doncs jo Irene si fa temps que et porta i t'ha anat bé ni m'ho rumiaria, la veritat, que en aquest casos la confiança fa molt!!
Imatge[/url]
irene2006

EntradaAutor: irene2006 » dg. feb. 14, 2010 7:20 pm

Doncs sí, mirins!!
Si haig de escollir, desde luego prefereixo la confiança que tinc amb la meva ginecòloga.
Per cert, veig que ja estas per sortir de contes, escolta´m, que vagi el part moooooooolt bé!!!!!! Que tinguis un part ben rapidet i ben maco!!!!!!! :ok: >.-<:
ImatgeImatge
mirins

EntradaAutor: mirins » dg. feb. 14, 2010 7:24 pm

Gràcies guapa, a veure si surt ja!!! I a tú també que et vagi molt bé!!
Imatge[/url]
Piruet

EntradaAutor: Piruet » dg. feb. 14, 2010 8:48 pm

irene2006 ha escrit:Apa, piruet!!!
Mira quina casualitat!!!! neujor:-)
Doncs és que ella em sembla que els parts només els fa al Remei, sé que per altres intervencions tambè van a la Quirón, tú en saps algo d´això???

Doncs sí, pel que tinc entés ella només atén els parts al Remei ! A mí ja em va anar bé perquè l'Aina i l'Aleix també havien nascut allà (tot i que aleshores em portava un altre doctora perquè aleshores viviem a BCN..). Total, que casualment tots tres van néixer al mateix lloc tot i portar-me doctores diferents ! :globus:

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
carlaa
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: ds. feb. 10, 2007 3:55 am

EntradaAutor: carlaa » ds. feb. 20, 2010 8:10 pm

jo vaig tenir el pau al setembre 2007 al remei. Una vegada qeu el vaig tenir, un 10, pero avans.... volia un part respectat, i em van cascar una induccio fallida, de 6 hores nomes, amb engany de que no havia dilatat res i demes, i despres al sol.licitar la historia, es veu qeu estava de 3 cm, pero es clar, volien acabar rapid, a mes, he de reclamar la historia pq no esta complerta. La comadrona, Pastora, insistint tota l estona en l epi, no em va oferir res per ajudar o millorar la dilatacio, .... total, una cessaria al canto, es clar, jo, la ultima, vaig ser a les 16h, es clar, llest per a consultes!

Ja et dic, una vegada el vaig tenir, un 10 en tot, lacatnacia inclosa, doncs volen entrar a ser hospital amics dels nens i segueixen recomanacions de l oms, pero en el part, per a res!

Lele, moltes felicitats pel teu gine! i ja he sentit de gent que ha aconsseguit parir pero amb una comadrona que no es la pastora. Si que suposo que depen molt del gine, pero tingues present que , reconegut per la clinica, tenen 40% de cessaries.... quasi la meitat dels parts!

Si hi ha urgencia amb el peque se l enduen, i si pareiges avans de , crec, la 26, et deriven directament.

montse :miko:

PD: jo no tornare al remei.
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dg. feb. 21, 2010 7:46 am

Pues yo mi comadrona fue Pastora y respeto todas mis decisiones, yo hice el curso de preparto con ella y ya sabia que queria parto natural y me lo respeto en todo momento hasta que vio que estaba agotada, y que no podria más con el dolor, entonces fue cuando me recomendó la epidural pero a mi por eemplo me trató muy bien.

La Clínica del Remei ya es amics dels nens al menos ya lo era cuando tuve yo a Ana.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
carlaa

EntradaAutor: carlaa » dg. feb. 21, 2010 3:02 pm

me alegro que con pastora te haya ido bien! lo importante es como se sienta una despues del parto y como lo viva! asi deberia ser todos! Muchas felicidades, otra muestra de qeu cada parto es diferente y cada experinecia tambien.
Yo tambien fue induccion, ahora falsa, y todo teatro, pues una induccion no se hace en 5 o 6 horas, ni te meten miedo con cosas qeu no di importancia pq sabia que no eran ciertas. Me molesto que me insistiera tanto con la epi, cuando sabia qeu no queria nada!
Supongo que tal vez tambien influye el medico que tengas detras...
Igualmente, y respetando tu caso, por supuesto, no me tenia que haber fiado de ella, cuando en el pre parto te dice que la epi es un corte sin importancia.... le puedo pasar un folio lleno de contraindicaciones, otro con alternativas y otro con las recomendaciones de la oms...
Y si el hospital es amigo de los niños, chapau, pues ya te comente qeu una vez que tenia a pau, un 10 en trato, en lacatancia, en crianza, y todas a una!
Ojala se hiciera amigo del parto respetado, pues seria el lugar perfecto....pero con un indice de 40% cesarias... le qeuda lejos.
Y ya solo por añadir algo sin mas, fui a buscar mi historia (por cierto, me la dieron incompleta y al llamar me dijeron que dos piedras, lo tengo que hacer por via reglamentaria), pude hablar con el segundo de la clinica y le transmiti mi mal estar por no dejar entrar al marido en la cesaria, pues antes lo hacian... no me hizo caso, pero espero que con el tiempo, lo vuelvan a hacer, pues es un momento muy especial y el marido, alli, no pasa nada...
un saludo!

Que conste qeu no quiero dementir nunguna historia ni ofender a nadie, solo expongo mi experiencia y opinion!
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dg. feb. 21, 2010 3:18 pm

Creo que como tu dices cada parto es diferente y creo que con esto esta todo dicho.

También estaria bien informarse del indice de cesarias que hay en el resto de HOSPITALES PRIVADOS porque creo que no es solo en el Remei donde hay un 40 % de cesarias los hay de peores.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
carlaa

EntradaAutor: carlaa » dg. feb. 21, 2010 3:45 pm

Naylacris ha escrit:Creo que como tu dices cada parto es diferente y creo que con esto esta todo dicho.

También estaria bien informarse del indice de cesarias que hay en el resto de HOSPITALES PRIVADOS porque creo que no es solo en el Remei donde hay un 40 % de cesarias los hay de peores.

Siento haberte molestado, pq creo que lo he hecho. No era mi intencion.
Tengo la info de las cesarias de mas centros, de medicos y demas, ahora si que estoy informada, y estoy en ello! en general, la ss esta en torno al 25% y las privadas 35-40%, y los medicos qeu tienen el indice de 40 % son los mas intervencionistas. Si quieres mas datos te los doy.
Yo he narrado mi experiencia, que podria extenderme mas, y la de las dos cesarias de mi hermana, cierto es qeu las dos fuimos con el mismo centro ginecologico, pero a parte de esto, tambien he narrado mi experincia con la comadrona qeu me toco, si, con trato bueno, pero tanto el gine como la comadrona me engañaron, como tantos otros, y me lleve una innecesaria.
Si tu estas contenta con tu parto, muchas felicidades, cuando alguien me pregunta, respondo para intentar ayudar, para qeu no le pase como a mi, como a muchas mujeres que ahora conozco. Simplemente eso. Que salgan contentas y satisfechas. Si ese es tu caso, me alegro de corazon, pues es lo que me gustaria hacer, que las mujeres disfruten con su parto y no lloren por él.
Como he dicho, no queria ofender, y si estaria bien informarse, pues lo he hecho!Por eso hablo!
Pongo fin al post, solo queria dar mi vision, tal y como se solicitaba, sin entrar en discusiones.
Ahora, que otras opinen y narren su experiencia, a ver si ayudamos a esta forera, de una forma u otra.
No sufras qeu si es prematuro, te derivaran, y si no lo es, tienen incubadoras para no prematuros.

Ah, cuando aun era prematuro sufri un susto y por telefono pastora me derivo a otro centro. Todo quedo en un susto sin importancia. aun espero qeu me llame a ver qeu tal estoy. Me dio igual, mi peqeu estaba bien, pero se hubiera agradecido una llamada.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::