QUEDAR-SE EMBARAC,ADA AMB HIPOTIROIDISME.POSSIBLE?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Irina
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

QUEDAR-SE EMBARAC,ADA AMB HIPOTIROIDISME.POSSIBLE?

EntradaAutor: Irina » ds. feb. 20, 2010 10:11 am

Hola,

tinc una amiga amb un nen d'un any i mig i que li va costar una mica quedar-se embarac,ada. Va ser gracies a la progesterona que ho va aconseguir. Ara estar intentant quedar-s'hi un altre cop i m'ha demanat que li ensenyi com fer grafiques i com s'ha de prendre la temperatura. Li estic fent una mena de "curset intensiu" neujor:-) . Fins aqui tot molt be, pero es veu que el metge li ha dit que te hipotiroidisme i que per aixo li esta costant molt. Suposem que si ja ha tingut un embaras amb exit es pot tornar a repetir, el que no se es si aixo li ha sortit ara o sempre ha tingut hipotiroidisme...Sento no poder donar mes informacio...

M'agradaria saber si hi ha alguna noia aqui que tambe te hipotiroidisme i esta intentant quedar-s'hi, o ja ho esta d'embarac,ada, i com li esta anant. Aixi li podria explicar altres casos reals i potser l'anima una mica.

Per no fotre la pota, el que m'ha dit exactament que te es "thyroid Hypodisfunction" i com que es alemana ella ho ha traduit de l'alemany a l'angles i jo entenc que deu ser hipotiroidisme...

Gracies!
marva
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dg. abr. 26, 2009 5:47 pm

Re: QUEDAR-SE EMBARAC,ADA AMB HIPOTIROIDISME.POSSIBLE?

EntradaAutor: marva » ds. feb. 20, 2010 10:21 am

Jo fa molts anys tinc hipotiroidisme i prenc medicació diaria de 100 i m'he quedat embarassada. Si està controlat no ha d'haver cap problema, si no està controlat potser és el motiu de no quedar-se embarassada. De totes maneres recomanen NO quedar-se embarassada fis que no estigui controlat. :ok:
http://28dias.es/marva/wykresy/2010-01-11 El positiu!!!!

Descubriendo la vida junto a ti!!!!

Imatge
lila29
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » ds. feb. 20, 2010 11:10 am

A mi després de tenir a la Keila em van detectar hipertiroidisme i ara torno a estar embarassada, m'ho controlo. El que passa és que ara tinc hipo i de moment tot va bé, això si, ha d'anar al metge :***:
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
sandretaa
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

EntradaAutor: sandretaa » ds. feb. 20, 2010 12:52 pm

Fa un any o així em van fer unes analitiques de tiroides i em van surtir al limit és a dir que estava a x,99 es que no recordo els valors i em van dir que en 6 mesos me'n fes una altre que em vaig oblidar i ha pasat el temps ara fa 10 mesos que busco una nena jajajaja i no ve així que pot ser ploblema de tiroides? a que afecta el hipotiroidisme? es que de fet en questió d'un any me engreixat 20 kilos i no faig res k no fes abans pot ser degut a això tmb?
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » ds. feb. 20, 2010 1:15 pm

Hola Irina!
Molts casos d'hipotiroidisme surten arran d'un embaràs, o sigui que és probable que a la teva amiga li comencés després de l'embaràs anterior. En el meu cas, em van trobar l'hipotiroidisme en una analítica rutinària abans de començar a buscar, i tan l'endocrí com el ginecòleg em van prohibir buscar fins que els valors dels tiroides fossin normals. Això vol dir prendre's una pastilleta de tiroxina cada dia, que és la substància que la nostra tiroides no fabrica. La majoria de casos són irreversibles, o sigui, la pastilleta és de per vida, però una vegada t'hi acostumes, cap problema!
Tenir un hipotiroidisme no regulat pot suposar no quedar-se embarassada (perquè moltes vegades no s'ovula, per això va tan bé fer gràfiques en el nostre cas, per saber si ovules!), tenir avortaments precoços, o en casos molt greus, fins i tot problemes congènits a l'embrió o al fetus (però això només és en casos molt greus, eh?).
La qüestió... que es reguli la tiroides abans de buscar, per evitar qualsevol problema. Depèn del seu nivell d'hipo i de la medicació que li donin, pot trigar més o menys... jo vaig tardar mig any, però sé de noies, d'aquí al SP, que amb un parell de mesos ho van tenir sol·lucionat!

Espero haver-te ajudat, si la teva amiga té més preguntes, les intentarem respondre! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
musica
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » ds. feb. 20, 2010 2:54 pm

Irina, doncs nosaltres vam començar a buscar embaràs el mes de març del 2009, sense saber que jo tenia hipotiroidisme. El mes de maig vaig tenir un retràs molt gran, després d'una regla molt, molt forta. El ginecòleg em va fer analisis i em van diagnosticar hipotiroidisme, i a més a més, em va dir que era molt probable que la regla forta fos una avortament (causat per la falta d'hormona tiroidea) i que això explicaria el retràs de la regla en el cicle següent. Total, que des que em va disgnosticar hipotiroidisme el mes de maig em va enviar a l'endocrí directament i em va dir: Res de buscar embaràs fins que això no estigui controlat! El mes de setembre ja ho tenia controlat (prenent una pastilleta cada dia), i ens van donar lum verda i..... :-()) a la primera!

Helia, com estàs??! :content:
Imatge

Imatge

Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

EntradaAutor: laurita29 » ds. feb. 20, 2010 5:00 pm

Bona tarda noies, ara que he vist aquest post, a veure, a mi al nadal del 2008 hem va sortir alterada la tiroides, pero era hipotiroidisme subclínic, aixo vol dir, que no s'ha desenvolupar... que bé ho farà o no, aixo depen del temps, pero com eren valors baixos no hem podien donar medicació... llavors vaig fer dieta fins al meu casament, al maig del 2009, i al Juny del 2009 hem vaig repetir analitiques, doncs bé, s'havia regulat, llavors res... ara al nadal d'aquest any m'he tornat a fer analitiques, pq m'engreixat 8kg de la boda aqui, i m'ha tornat a sortir alterat... pero la dra. de capçalera diu que els valors son baixos, que a partir de 10 es quan donen medicació... abans no, per aixo m'han recomanat que fes dieta, igual al perdre kg. s'hem torna a regular... alguna s'ha trobat amb "HIPOTIROIDISME SUBCLINIC"??? merci a totes!!! :ok:
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
lila29
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » ds. feb. 20, 2010 5:04 pm

sandretaa ha escrit:Fa un any o així em van fer unes analitiques de tiroides i em van surtir al limit és a dir que estava a x,99 es que no recordo els valors i em van dir que en 6 mesos me'n fes una altre que em vaig oblidar i ha pasat el temps ara fa 10 mesos que busco una nena jajajaja i no ve així que pot ser ploblema de tiroides? a que afecta el hipotiroidisme? es que de fet en questió d'un any me engreixat 20 kilos i no faig res k no fes abans pot ser degut a això tmb?

Amb l'hipo normalment lo normal és engreixar-se i sentir-se cansada,potser per això dels 20 kg :miko:
Imatge

Imatge

Imatge

marva
Entrades: 748
Membre des de: dg. abr. 26, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: marva » ds. feb. 20, 2010 5:43 pm

Sobre el pes, jo també estava força rodoneta i una vegada regulada la tiroides he perdut 18 kilos!!!
http://28dias.es/marva/wykresy/2010-01-11 El positiu!!!!

Descubriendo la vida junto a ti!!!!

Imatge
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dg. feb. 21, 2010 12:18 pm

Jo també tinc hipotiroidisme. Igual que a l'Hèlia me'l van trobar en una analítica que em vaig fer abans d'anar a pel <:-< . La TSH estava a 7 i l'endocrí em va dir que no m'havia de medicar a no ser que em volgués quedar embarassada. Si et vols quedar embarassada els valors no han de passar de 3. Així que en un mes estava regulat. Em va donar l'ok per començar a buscar.
Només ens va caldre 2 cicles per quedar-me :-()) . Des de llavors has d'anar controlant-ho. I ara estem esperant al Marc.

Així que dígali a la teva amiga que que s'ho reguli i a la búsqueda.!!!

Hola Hèlia i Música com va tot?
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dg. feb. 21, 2010 6:06 pm

Bona tarda noies,
Dinser, amb aixo que dius, a veure, jo amb la primera analitica que hem va sortir alterada la tiroides, va ser al 2008 al nadal, llavors no arribaven a 7, era la TSH pero hem va dir l'endocrí que amb aquests valors no hem farien tractament, pq era un hipotiroidisme subclinic, llavors, amb dieta que vaig fer pel casament s'hem va regular, al Juny del 2009 la tenia a 3,42 aixi que correcte. Pero ara al nadal del 2009 a l'analitica que hem van demanar per les proves, la ginecologa, hem va sortir un altre cop alterada, la TSH esta a 6.17, llavors la dra. de capçalera hem diu que amb aquests valors no hem poden donar medicacio... pero amb aixo que dius, potser caldria tornar a anar a l'endocrí i comentar-li, no se ara m'has fet pensar, pero la dra. de capçalera hem va dir que no calia i sap que estem buscant un bebé... aixxx... ara potser tornaré a trucar a l'endocrí de pago que vaig anar per comentar-li a veure si el problema tb ve d'aqui... jooeeee.... de totes maneres gràcies!!!!

Hi ha alguna noia que s'hagi trobat amb hipotiroidisme subclinic????
Imatge

dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dg. feb. 21, 2010 9:00 pm

Laurita a mi això de que la TSH estigui màxim a 3 per quedar-te en estat m'ho va dir l'endocrí i el ginecòleg que em porta l'embaràs sempre em recorda que ho porti controlat i que estigui el més baix possible. SI pot estar a 1 i pico millor.
També em va comentar l'endocrí que el medicar-te per mantenir la TSH entre els valors necessaris s'ha de fer mentres busques <:-< , durant l'embaràs :-()) i també durant el període de lactància.

Parla amb el teu metge millor. :love: :love:
Imatge
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dl. feb. 22, 2010 7:29 am

dinser ha escrit:Laurita a mi això de que la TSH estigui màxim a 3 per quedar-te en estat m'ho va dir l'endocrí i el ginecòleg que em porta l'embaràs sempre em recorda que ho porti controlat i que estigui el més baix possible. SI pot estar a 1 i pico millor.
També em va comentar l'endocrí que el medicar-te per mantenir la TSH entre els valors necessaris s'ha de fer mentres busques <:-< , durant l'embaràs :-()) i també durant el període de lactància.

Parla amb el teu metge millor. :love: :love:

Dinser, gràcies guapa, es que aqui a on visc nomes hi ha un endocrí, i si no m'agrada gaire m'hauré d'anar fora... pero bueno, avui trucaré per demanar hora, pq ara hem quadren moltes coses... a mes, si tu la tenies a 7 potser tb era SUBCLINIC oi?? t'ho van dir aixo???
Bé, si no recordo malament vas dir que va trigar un mes en regular-se no?? aixx... entre una cosa i un altra, espero que amb tot normalitzat trobem aviat el que dessitjem... :-()) jejee!!!
Gràcies per la teva experiencia!! :-()-) :-()-)
Imatge

laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dl. feb. 22, 2010 10:30 am

Bé, ja he demanat hora per l'endocrí privat que vaig i tinc pel 10 de març a les 18.30h !!! encara queda, pero bueno, al menys suposo que hem donara sol.lucions!!!!

Gràcies noies... >.-<: >.-<:
Imatge

Irina
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dl. feb. 22, 2010 10:52 am

Hola!

Moltes gracies per les respostes. Li passare tota la informacio a la meva amiga, segur que el seu metge l'esta assessorant tambe. De moment li estic explicant ben be com fer les grafiques i tot el que comporta.
El que em sobta es que totes parleu de que normalment va lligat amb sobrepes...doncs ella esta moooooolt prima, sempre ho ha estat...fa dies que no parlo amb ela per falta de temps, i no tinc mes informacio sobre el cas.
De totes maneres, m'heu aclarit el que volia saber :ok: :ok: :ok:
Gracies!
Helia

EntradaAutor: Helia » dl. feb. 22, 2010 11:30 am

Laurita, ara que hi som... a mi abans de tenir hipo confirmada, el metge de capçalera em va diagnosticar hipotiroidisme subclínic, amb uns valors de TSH de 7 i pico... L'endocrí es va posar les mans al cap de que no m'haguéssin receptat medicació, i això que encara no estava buscant!!
Recomanen que sempre, la TSH ha de ser per sota de 3 (tot i que alguns laboratoris diuen per sota de 4,5, però aquest llindar ja està desactualitzat!), i molt millor si està entre 1 i 2 per buscar embaràs! Si el teu endocrí no et recepta medicació, estant per sobre de 3, canvia d'endocrí, de veritat!

Irina, no sempre l'hipo està associat al sobrepès... el metabolisme dels hipotiroideus es més lent, i això fa que en alguns casos, t'engreixis, però no al revés... és a dir, no per tenir sobrepès tens més risc de tenir hipo. Amb això vull dir que si la teva amiga és molt prima, doncs potser si anés passant el temps i no estigués regulada, s'engreixaria una mica... però vaja, que tampoc és segur... jo pràcticament no he variat mai de pes...
ImatgeImatge
Imatge
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dl. feb. 22, 2010 2:29 pm

Vaja Helia, gràcies!!... doncs mira es que la primera vegada que hem va sortir alterada, no estabem buscant encara, va ser abans de casar-nos... llavors quan vaig anar a l'endocrina al Juny de l'any passat s'hem va regular (per la dieta suposo) i estava a 3,42, llavors no hem va donar medicació... pero ara s'ha tornat a alterar, esta a 6,17 i es clar si dieu que no pot passar del 3... la dra de capçalera no m'ha donat res, diu que donen medicacio a partir del 10... jooeeee... i es que aqui on visc nomes hi ha un endocrí, i esta tant a l'hospital per SS com per privat!! aixi que res, potser buscaré algun altre de Manresa que ho tinc a prop i serà millor...
Gràcies guapa!!! :-()-)
Imatge

laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dl. feb. 22, 2010 4:24 pm

Helia una pregunta, tu ets de Manresa?? hem podries dir l'endocrí que t'ha portat a tu? es que estic buscant per internet i hem surten varios... i si tinc referències... millor no? gracies..!! :ok: :ok:
Imatge

Helia

EntradaAutor: Helia » dl. feb. 22, 2010 5:56 pm

Ei guapa! Jo ara vaig per la SS, amb la Dra. Vilardell, del CAP Bages... no et puc ajudar amb els privats, perquè no en tinc cap referència... a veure si en trobes algun que et solucioni el tema! Sort! :love:
ImatgeImatge
Imatge
lila29
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dl. feb. 22, 2010 8:21 pm

Jo també vaig per la SS, al Centre Hospitalari i em porta la Dra. Anna Maria Gutierrez, però per privat no sé tampoc :miko:
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::