Es incompatible l'embaràs amb p.anticonceptives?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nolfar
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

Es incompatible l'embaràs amb p.anticonceptives?

EntradaAutor: Nolfar » dl. abr. 20, 2009 1:59 pm

Bon dia.
Ja se que em direu que sí, que evidentment, però jo faig la pregunta:
Es totalment incompatible l'embaràs amb la píldora anticonceptiva?
Parlant del tema amb alguna amiga, em deien que podria ser si es peteix èpoques d'estrés, o febres o no se que més. Però jo ho veig impossible, perque la píldora no deixa de ser una petita dossis de la pastilla per abortar, així que encara que la píldora fallès amb el seu objectiu principal que es la prevenció del embaràs, després hauria d'actuar com pastilla abortiva, no?
Colors
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

Re: Es incompatible l'embaràs amb p.anticonceptives?

EntradaAutor: Colors » dl. abr. 20, 2009 2:05 pm

Hola guapa,

doncs no es imposible, t'ho dic per experiència, no la meva però la de la meva cosina.

Ella es va quedar embarassada amb pastilles!!

Es va ficar a règim i es veu que al canviar-li el metabolisme o no se que, patapam!!! resultat una nena guapíssima!!!

Diuen que si tens gastointeritis també et pots quedar embarassada perque l'efecte de la pastilla pot marxar o no se que.

Un petonas i tranquila que això passa a una entre un milió!
Imatge

Imatge
lesantes
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dg. març 01, 2009 6:25 pm

EntradaAutor: lesantes » dl. abr. 20, 2009 2:10 pm

El que jo tinc entés de la pastilla anticonceptiva no és que provoqui aborts, sinó que fa que deixis de generar òvuls temporalment (mentres prens la pastilla). Així que si un dia te n'oblides de prende-la (com jo) no te'n pots refiar gens, ja veus el mes estat :-)
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dl. abr. 20, 2009 3:17 pm

Ja, però desprès vau continuar pendre-la? o vau saber de seguida que estaveu prenyis i la vau deixar de pendre-la?
Jo es que fa uns mesos que tinc una regla molt rara, amb molt poca sang o practicament gens. I aquest mes no he tingut sang, però sí simptomes de regla. Total, que em vaig fer la proba per descartar l'embaràs, i va sortir negatiu evidentment. Però tenia el dubte de si podía passar perque ho trobo extrany, després de 10 anys amb una regla super regular amb les píldores.
Ara m'estic plantejant anar al gine perque em miri, no se, potser siguin quistes o algo així. Perque mai m'ha fajat la pildora.
Tati
Entrades: 338
Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona

EntradaAutor: Tati » dl. abr. 20, 2009 4:29 pm

A mi em va passar el mateix, portava anys prenent la pastilla sense problemes... és més sabia exactament quin dia em vindria la regla, tres i quatre dies i fora però la cosa va començar a canviar. De cop i volta les regles ja no eren puntuals, si de normal les tenia cada 28 dies, vaig passar a tenir-les progressivament cada més temps... 32, 35, 40... fins que em vaig espantar i com tu vaig anar al metge per si hi havia alguna altre problema i em van recomanar fer descans durant un temps. Durant aquest temps de dubtes vaig estar tan espantada per si finalment no podia tenir fills que vaig prendre una decisió molt dràstica... fora pastilles endavant altre mètodes, potser menys segurs, però que no afecten el meu cos fins als extrems de tornar-lo boig! Va ser deixar-les i tot es va arreglar, i no vaig tenir que lamentar efectes "secundaris".... l'Ona va nèixer al cap de tres anys i, ara que en fa cinc, estic esperant bessons... crec que vaig prendre la decisió correcta a temps!

Pel fet de si et pots quedar embarasa amb les pastilles és clar que sí! Com diuen senzillament el que fa és que no produeixis òvuls, llavors qualsevol oblid o fet que intorrumpeixi el seu efecte pot fer que etiguis embarasada i el fet de seguir-les prenent no té efecte abortiu... suposo que deu tenir les mateixes contraindicacions que la majoria dels medicament durant l'embaràs!
Imatge

Imatge

Ja sóc mama-http://www.stikets.com... aquestes etiquetes són el meu vici!!!! Codi dte 5% Ms88df
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dl. abr. 20, 2009 4:50 pm

Jo no és que entengui molt del tema, però tenia entès que els anticonceptius actuen imitant hormonalment l'embaràs, perquè durant l'embaràs no s'ovula. Ara, n'hi ha prou amb un oblit, o com han dit per aquí una gastroenteritis (que fa malabsorció a l'intestí i la pastilla no s'absorveix correctament), perquè el cos torni a funcionar com sempre i ovuli... i embaràs al canto, clar. De fet jo sóc fruit d'un descanset en les pastilles de la mama... :content:
Imatge
Imatge
Imatge
Jurdi
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dl. abr. 20, 2009 6:19 pm

Jo he estat 10 anys prenent pastilles anticonceptives,durant aquests anys he fet els descansos que pertocaven segons el ginecolec,algun cop em vaig oblidar la pastilla i la regla va venir quan tocava.

Es cert,segons el prospecte si tens gastroenteritis o mala absorció de l'intestí si que pot ser que perdin la seva eficàcia però en el meu cas,jo tinc mala absorció dels aliments (vómits i diarrea) i mai m'he quedat embarassada per la perdúa de la seva eficàcia.
Imatge
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dl. abr. 20, 2009 9:34 pm

Hola noies, només volia dir que teniu raó al dir que la "pastilla del dia després" són idèntiques que les anticonceptives, però la dosi és més elevada. Per tant, seria possible el embaràs. Però com comentava una de vosaltres, amb les pastilles es deixa d'ovular i seria molt mala sort que oblidante-les un dia passés qualsevol cosa.
Petons a totes.
Ah! Felicitats Tati per la bessonada <:-< :-)(-:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dt. abr. 21, 2009 7:36 am

Doncs la veritat es que crec que el tema ha quedat força aclarit. Moltes gracies a totes per els vostres coneixements i experiències.

Jo embaraçada no estic, per mots simptomes que tingui (ja són mentals em penso jo) pq ja em vaig fer la proba fa 3 dies, així que igualment aniré al ginecòleg a veure si em fa descansar de píndoles. Aixó sí, si em preescriu un descanset com a la Tati, aprofitarem per anar a buscar al segòn baby :-D , però espero que no em passi com a tú i em vinguin bessons ;-) :ok: !!!.
carlotayjavi
:: dragona
Entrades: 4134
Membre des de: dj. abr. 23, 2009 10:17 am

EntradaAutor: carlotayjavi » dv. abr. 24, 2009 1:57 pm

hola!

yo llevo con las pastillas 5 años y medio,solo e exo un dencanso el año pasado de un mes,y e tenido meses de dejarme alguna,de tener diarrera,vomitar tomar medicacion y nunca e tenido ningun susto

sera que nos oy fertil???

ahora estoy con la regla y ya no me tomare mas pastillas!!

mi madre tiene una compañera de traabjo que se las toamba y por tomar medicaion por anginas se a quedado embarazada y esta de 7 meses!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dl. abr. 27, 2009 10:16 am

Dissabte vaig anar d'urgències al metge, perque em feia molt mal la panxa. VAig passar per medicina interna on em van dir que era un virus estomacal, però també vaig passar per ginecologia perque els hi vaig explicar lo de la píldora. Em van fer un altre proba de l'embaràs per descartar-ho (tot i que jo ja sabia que aixó no era) i després de parlar amb el metge em va dir que tot es per culpa de la píldora. Es veu que ha deixat de tenir eficacia, i m'està provocant irregularitats en la regla, dolors menstruals fora de joc, etc. Així que a part d'anar al meu ginecoleg per portar el control (tin hora avui) m'ha dit que haig de deixar les pastilles durant un temps, o bé cambiar la marca i pendre unes més fortes, cosa que no em fa gens de gracia (ara en prenc les Harmonet, que es veu que son molt fluixetes).
puça
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. jul. 09, 2007 7:58 am

EntradaAutor: puça » dc. abr. 29, 2009 8:16 am

Nolfar, jo també prenia les Harmonet. Durant anys em van anar la mar de be. De cop després d'un descans em van començar sentar malament.. em donaven mal de caps i regles rares. EL metge em va dir que calia canviar-les.. ho vam fer i encara va ser pitjor,.. amb les noves la regla quasi no em venia (1 dia o així). total que les vaig deixar.. i al cap d'un temps de descans... vam decidir buscar 1 embaràs i .. aquí estem! je je!

potser és un senyal del cos de que ja en té prou, de tanta química... (per mi ho va ser!)
Imatge

Imatge
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dc. maig 20, 2009 12:52 pm

PUÇA, primer de tot FELICITATS per l'embaràs. I segon, què penses fer un cop tinguis al bebito? Vull dir quin mètode anticonceptiu prendràs????

Jo ara estic en el descans que em va recomenar el ginecòleg, la regla em va venir quan vaig acabar aquesta ultima capsa de píldores, així que d'aquí a uns dies em toca fer-me la analítica que descartarà qualsevol atre cosa. Llavors, després del descans de 3 mesos el ginecòleg em canviarà per un altre marca de píldores. I això em fa por. Les HARMONET m'havien anat tan bé.
Mof
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » ds. gen. 02, 2010 4:04 pm

Hola a totes! Soc nova aqui... neu:-) He estat llegint aquest tema del fòrum perquè m'interessa particularment. Resulta que fa anys que prenc la pastilla i no he tingut mai cap problema però ara mateix tinc dos dies de retard en la regla i això em fa sospitar. Des que vaig tenir l'ultima regla només he fet sexe una vegada o sigui que amb pastilles seria realment "mala" sort! Però fa una setmana que veig que m'han crescut els pits (m'ho han notat altres i tot, no només jo mateixa) i aquest retard de dos dies em fa pensar que podria estar embarassada. M'hauria de fer la prova però no la podré anar a comprar fins dillun a la tarda. Creieu que aquests simptomes poden indicar un embaràs o m'estic menjant massa l'olla? Gràcies! :***:
Imatge

ImatgeImatge
miriameta
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. feb. 23, 2010 3:23 pm

Hola noies.. jo fa dies que us llegeixo.
I ara que he trobat aquest post us deixaré aqui un dubte..

Es veu que fa 2 mesos vaig tenir una otitis i me van donar antibiòtics, just va coinicidr amb la setmana de descans i al començar una nova capsa ja no prenia antibiòtic.
Fins aqui be.
Al cap d´una setmana eren les 3 de la matinada i vaig haver de correr al lavabo a vomitar. ja feie 3 o 4 hores que m´havia pres la apstilla i en teoria hauria d´estar absorvida.
La propera warry ha sigut una mica estranya, normalment em dure 5 dies i poca quantitat. I aquest mes m´ha durat 2 dies i quasibé no he tacat gaire.
Ara han passat 2 setmanes pero tinc unflada la panxa, tinc marejos i ganes de vomitar constants, estic molt cansada i tinc molta gana.

Pot ser que estigui embarassada? o son imaginacions meves? psicosímptomes? em menjo molt el coco i no se si ferme un TE perque son carets i no anem gaire be de diners...
Si fos per mi deixaria les pastilles i m´ hi ficaria pero el meu marit.. encara no vol.
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
rela
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dt. feb. 23, 2010 3:39 pm

miriameta ha escrit:Hola noies.. jo fa dies que us llegeixo.
I ara que he trobat aquest post us deixaré aqui un dubte..

Es veu que fa 2 mesos vaig tenir una otitis i me van donar antibiòtics, just va coinicidr amb la setmana de descans i al començar una nova capsa ja no prenia antibiòtic.
Fins aqui be.
Al cap d´una setmana eren les 3 de la matinada i vaig haver de correr al lavabo a vomitar. ja feie 3 o 4 hores que m´havia pres la apstilla i en teoria hauria d´estar absorvida.
La propera warry ha sigut una mica estranya, normalment em dure 5 dies i poca quantitat. I aquest mes m´ha durat 2 dies i quasibé no he tacat gaire.
Ara han passat 2 setmanes pero tinc unflada la panxa, tinc marejos i ganes de vomitar constants, estic molt cansada i tinc molta gana.

Pot ser que estigui embarassada? o son imaginacions meves? psicosímptomes? em menjo molt el coco i no se si ferme un TE perque son carets i no anem gaire be de diners...
Si fos per mi deixaria les pastilles i m´ hi ficaria pero el meu marit.. encara no vol.

Hola guapa!! quin neguit, no??
ja sé que els TE són carets.. però abans és la teva salut física imental!! jiji!! jo amb aquest neguit no podria ni dormir!!
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. feb. 23, 2010 3:51 pm

Es que estic tot el dia pensant el mateix... em desperto amb això i m´endormo amb això.. i el meu maridet me diu que tinc tantes ganes de tenir un bebito que es psicològic...
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
carlotayjavi

EntradaAutor: carlotayjavi » dt. feb. 23, 2010 3:53 pm

miriameta yo me l haria el test pq si estas embarazada y sigues toamndo pastillas...no se yo si le ira muy bien al bebe
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. feb. 23, 2010 4:07 pm

Me resisto... pero tienes razon Carlota... aixxx

Por cierto no sabia que te faltaba ya tan poquito!!! parece que fue ayer que te casaste!!
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
carlotayjavi

EntradaAutor: carlotayjavi » dt. feb. 23, 2010 4:22 pm

eres de GN!!?

sii ya me queda nada!!me quede embarazada justo al volver de la luna de miel!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::