quin nom voleu posar el vostre futur fill/a

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mainadaabord
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dt. abr. 10, 2007 4:21 pm

Entre Arnau i Roc és difícil... Però em penso q prefereixo Roc! És més curt, almenys!
Avatar de l’usuari
aierim
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. abr. 11, 2007 1:28 pm
Ubicació: Sant Pere de Vilamajor

EntradaAutor: aierim » dj. abr. 12, 2007 12:44 pm

Nosaltres varem tardar força en escollir el nom de la nostre filla, que es diu Ivet, si hagues sigut nen es diria Xavier, ara volem tenir un altre i si es nena es dira Mariona, a mi m'encant Itzel, pero al meu marit no li fa gaire gracia, ja,ja. Pero to pot canviar fins que arribi el moement, ????

Edito per dir que Nil també es un bon candidat.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pruna
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. març 29, 2007 9:37 am
Ubicació: Gi

EntradaAutor: pruna » dt. abr. 17, 2007 5:47 pm

Cuquis!!!
Doncs si es nena per ordre: Bruna o Alba
Si es nen: Oriol o Arnau
Avatar de l’usuari
aina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 1:27 pm

EntradaAutor: aina » dt. abr. 17, 2007 9:49 pm

doncs a mi m'encanten: marc i Jordi... sempre m'han agradat
i de nena... aina (d'aqui el meu nick), gina i núria... arianna també m'agrada molt però primer l'haurem d'encarregar :ok:
Avatar de l’usuari
mussola
:: peixet
:: peixet
Entrades: 271
Membre des de: dv. març 30, 2007 9:02 am

EntradaAutor: mussola » dv. abr. 20, 2007 4:27 pm

Hola! Jo també l'he d'encarregar encara, pero us poso el que m'agrada. El meu marit es de Palencia, i m'agradaria un nom que no es pogués traduïr. A mi de nen m'agrada Gabriel, i de nena m'agrada Maria, Magda, Ana, pero al meu marit li agrada Rocío. A mi no em convenç, la veritat...
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dt. abr. 24, 2007 5:49 pm

Jo tampoc estic embarassada, però m'agraden tants noms!!! De fet m'agraden també alguns dels anomenats "passats de moda" o tradicionals!!! No sé, encara no em pensat seriosament amb el tema noms!!
Mussola, d'entre els que m'agraden he trobat un de nen i un de nena que crec que tampoc es poden traduïr: Victor i Sara!!! Que us semblen???
Avatar de l’usuari
Anni
:: lleona
:: lleona
Entrades: 907
Membre des de: dt. ago. 08, 2006 10:37 am
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Anni » dv. abr. 27, 2007 3:03 pm

Rosa, a mi no m'agrada repetir noms, de fet ens agradava molt Roger però com que se'n diu el meu cunyat, al final vam triar Oriol. Però també penso que quan es fa per raons sentimentals tan se val no?? Jo em dic Anna i la meva germana Magda i tenim dues cosines germanes mes petites que nosaltres que es diuen Magda i Anna. Així que som 9 cosins en total i hi ha dues Annas i dues Magdas i cap problema tu!!!!!
A mi de noms de nen m'agrada: Oriol (el meu fill és diu així) i Pere
I de nena: Maria, Núria, Júlia
Imatge

Imatge]
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dv. abr. 27, 2007 4:33 pm

Rosa, yo pienso que si realmente es el nombre que más te gusta no deberías renunciar a él...pero también es cierto que a lo mejor a tus cuñados no les parece demasiado bien que su hijo y el vuestro se llamen igual...
Pero en mi opinón, si no va a suponer peleas familiares...pues adelante!!!

Albert es un nombre precioso...mi madre siempre me dice que si yo hubiese nacido niño me hubiera llamada Alberto, jejejeje!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
PENELOP
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dj. març 15, 2007 10:56 pm

EntradaAutor: PENELOP » dv. abr. 27, 2007 5:14 pm

Voto per ALBERT(m'encanta!!).
A mi si fos nen ALBERT o MARTÍ i amb nena ALMA,MAR,MARINA,NÚRIA(sempre se m'ocorren més per nena, a vosaltres no us passa?).
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dl. abr. 30, 2007 1:24 pm

Ei!!! Que avui el tema es el nom de la nova filla dels prínceps!!! Que us sembla el nom que han decidit: SOFIA!!! A mi personalment m'encanta!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
NIKY
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dl. maig 07, 2007 4:47 pm
Ubicació: Sta Coloma/Badalona
Contacta:

EntradaAutor: NIKY » dl. maig 07, 2007 5:22 pm

aaayyys, que no havia vist aquest post i he obert un altre ?-) ho sento
http://www.nuvis.org/niky/ ENYA

<img src="http://lilypie.com/pic/080130/0g7U.jpg" alt="Lilypie Primer Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b1.lilypie.com/5Yiap1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0">
Avatar de l’usuari
NIKY
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dl. maig 07, 2007 4:47 pm
Ubicació: Sta Coloma/Badalona
Contacta:

EntradaAutor: NIKY » dl. maig 07, 2007 5:25 pm

Jo no sé, m'agradaria algun nom no massa sonat, m'agrada Iria, però te rima fàcil, Elena, Irene, i de nen . . . Eloy potser, o Marco . . . no se, es difícil perque segons el nom que possis desprès la gent li acurta i no m'agrada.
Un nom maco, URIEL, és el meu, AHIJADO, com es diu en català \o.o/
http://www.nuvis.org/niky/ ENYA



<img src="http://lilypie.com/pic/080130/0g7U.jpg" alt="Lilypie Primer Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b1.lilypie.com/5Yiap1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0">
Avatar de l’usuari
imma
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1493
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:11 pm
Ubicació: Girona! m'enamora

EntradaAutor: imma » dl. maig 07, 2007 6:00 pm

Niky en català es diu Fillol!!
Imatge
Hi ha algú de VIELLA!!
Avatar de l’usuari
NIKY
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dl. maig 07, 2007 4:47 pm
Ubicació: Sta Coloma/Badalona
Contacta:

EntradaAutor: NIKY » dl. maig 07, 2007 6:06 pm

jejeje, moltes gràcies, és que no parlo gaire el català.
Merci.
http://www.nuvis.org/niky/ ENYA



<img src="http://lilypie.com/pic/080130/0g7U.jpg" alt="Lilypie Primer Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b1.lilypie.com/5Yiap1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0">
Avatar de l’usuari
betzi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dt. maig 08, 2007 11:28 am

EntradaAutor: betzi » dt. maig 15, 2007 10:41 am

Mmmmmmm sempre m´ha agradat com a nom de nena,JANA o ALEXIA i com a nen SERGI i PAU :-)(-:
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

m'apunto!!!

EntradaAutor: esperantabril » dj. maig 17, 2007 10:49 am

jo també m'animo a compartir els noms....

si és nena es dirà ABRIL
si es nen es dirà NIL

tot acava en IL, oi??? petonets!!!!!!! :ok:
SIP
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2204
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: SIP » dv. maig 18, 2007 2:06 pm

Hola guapes,
Nosaltres tot just comencem a buscar però els noms els tenim clars:
Nena: Ona
Nen: Pol
i tb ens agrada Paula (s'ho diu una cosina meva), Júlia (s'ho diu la meva nevoda).... així q..... millor no repetir i de nen a mi tb m'agrada Biel.
Avatar de l’usuari
NIKY
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dl. maig 07, 2007 4:47 pm
Ubicació: Sta Coloma/Badalona
Contacta:

EntradaAutor: NIKY » dv. maig 18, 2007 3:55 pm

Ays pues yo no se, cada día cambio de nombre jajaja
Me gustaría algo distinto, no tan común, ahora me ha dado por ENYA si es niña y JOSAN si es niño jajaja, no seee, también JANA, no está mal, aunque siempre he dicho que pondría IRIA, ajajaj, ays, creo que hasta que no le vea la carita no se qué pondré.
http://www.nuvis.org/niky/ ENYA



<img src="http://lilypie.com/pic/080130/0g7U.jpg" alt="Lilypie Primer Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b1.lilypie.com/5Yiap1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0">
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dv. maig 18, 2007 3:58 pm

Ui Niky!!! Si todavía falta mucho...aún tienes tiempo de cambiar un montón de veces el nombre!!! jejejeje!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dv. maig 18, 2007 3:59 pm

Sip, tienes idea qué significa el nombre de Biel??? Es que me ha gustado mucho!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Miri83 i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::