Dent que es belluga!!!!

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
iuia
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: Dent que es belluga!!!!

EntradaAutor: iuia » dv. març 05, 2010 11:46 pm

Hola Ainamm!
Jo sóc dentista i per tant entesa en el tema, je,je
Dir-te que amb l'edat que té el teu fill és normal que se li mogui ja alguna dent però va bastant avançadet. No sé si amb la sortida de la primera dent també va ser ràpid, això hi té bastant a veure perquè cada nen té la seva edat dental que no té res a veure amb l'edat de veritat, pot ser més o menys avançada que la real.
Com que també comentes que s'havia fet mal podria ser que la dent hagués rebut un impacte i això hagi fet accelerar el moviment de la dent i acabi igualment caient abans del que li toca. Però bé, jo et recomanaria que el nen es vagi movent la dent una mica cada dia perquè així li caigui més de pressa. De vegades també pot tardar més del compteperquè potser la de sota no acaba d'estar ben col·locada i pot estar més endarrere o més endavant que la de llet i això dificulta que caigui més de pressa. Però no et preocupis que acabarà caient si es va movent una mica cada dia.
Esoeri haver resolt els teus dubtes. Si vols preguntar quelcom més ja ho saps. Que hi hagi sort, ja m'explicaràs.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Dent que es belluga!!!!

EntradaAutor: lila » ds. març 06, 2010 11:59 am

Ostres, noies, la meva encara té 20 mesos i per tant no se li belluga cap dent però aquest post m'ha fet pensar...

Pateixes quan els surten les dents, perquè els fa mal, et donen les nits... i també pateixis quan els han de caure??? :miko: neujor:-) Caram, quin patir, tu!!! (i el que ens queda, oi?)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::