Hem de pensar en els diners?
Hem de pensar en els diners?
Hola a tots i totes!
Acabo d'entrar al fòrum després d'uns quants dies passejant-m'hi. És un bon suport per a pares i mares! Hi ha un munt de temes interessants! Gràcies!
Ens estem plantejant tenir el primer fill. Jo ja fa temps que me'n moro de ganes. Us volia fer una pregunta que fa molts dies que em ronda pel cap:
En el moment en que us vau plantejar tenir un fill (ja fos el primer o el segon o el tercer...), vau fer un càlcul profund de les despeses que comportaria? Vau cuidar molt el tema econòmic?
Tenir un fill, per descomptat que entre moltíssimes altres coses, també comporta despeses importants en l'economia familiar. I ara per ara, em sembla que pocs estan per tirar cohets i s'ha de vigilar el que es fa. Per altra banda, he sentit molts comentaris (sobretot de gent gran) del tipus "Nosaltres vam tenir fills sense diners" "No has de pensar en això!" "Si haguéssim pensat si teníem diners, no hauríem tingut fills!"...
Com ho veieu vosaltres?
Gràcies!
Abril :)
Acabo d'entrar al fòrum després d'uns quants dies passejant-m'hi. És un bon suport per a pares i mares! Hi ha un munt de temes interessants! Gràcies!
Ens estem plantejant tenir el primer fill. Jo ja fa temps que me'n moro de ganes. Us volia fer una pregunta que fa molts dies que em ronda pel cap:
En el moment en que us vau plantejar tenir un fill (ja fos el primer o el segon o el tercer...), vau fer un càlcul profund de les despeses que comportaria? Vau cuidar molt el tema econòmic?
Tenir un fill, per descomptat que entre moltíssimes altres coses, també comporta despeses importants en l'economia familiar. I ara per ara, em sembla que pocs estan per tirar cohets i s'ha de vigilar el que es fa. Per altra banda, he sentit molts comentaris (sobretot de gent gran) del tipus "Nosaltres vam tenir fills sense diners" "No has de pensar en això!" "Si haguéssim pensat si teníem diners, no hauríem tingut fills!"...
Com ho veieu vosaltres?
Gràcies!
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: Hem de pensar en els diners?
Jo penso com la gent gran... si vas pensant quan tingui mes diners.. quan l'economia.... llavors ems embla que mai tindriem fills, perquè seeemore podria ser millor.
Nosaltres la veritat no vam mirar especialment el tema econòmic, es mes important el tema familiar, si es el bon moment amb la teva parella/marit, si us sentiu llestos a "sacrificar" algunes coses com molts diuen, tot iq ue jo no considero que sigui sacrificar res ja que es fa amb plaer i la veritat no necessito res mes lluny que lo q el meu nen em dóna!
Després tot depén de quins "ideals" tinguis, si vols tenir un nen@ amb un cotxet ultim crit, una habitació de nosé quina marca i vestit de les marques mes "fashion" del moment llavors si millor que et miris l'economia
Tot depèn dels teus ideals i prioritats.
Nosaltres vam comprar un cotxet d'oferta (de temporada passada...) i cuco, maxicosi i cotxet-cadireta ens va costar 215€ que al final ens el van pagar els cosins, com a regal pel nen,però de totes maneres no volia que fós una caríssima. El llitet es de quan la meva germana era petita, el moisès me'l han deixat... i pensa que al principi de roba de naixement.... compres l'indispensable... pq et regalaran tantes coses
això si quan et diguin q et regalen especifica que el nen després tindrà més d'un any sinó igual tot t'ho regalen 3mesos jajaja
Hi ha un post de pares i mares mileuristes, et busco el link...
Bé nosé ei t'he ajudat o no però aqui tens la meva opinió, aviam si altres mamis t'ajuden, més!
Nosaltres la veritat no vam mirar especialment el tema econòmic, es mes important el tema familiar, si es el bon moment amb la teva parella/marit, si us sentiu llestos a "sacrificar" algunes coses com molts diuen, tot iq ue jo no considero que sigui sacrificar res ja que es fa amb plaer i la veritat no necessito res mes lluny que lo q el meu nen em dóna!
Després tot depén de quins "ideals" tinguis, si vols tenir un nen@ amb un cotxet ultim crit, una habitació de nosé quina marca i vestit de les marques mes "fashion" del moment llavors si millor que et miris l'economia
Tot depèn dels teus ideals i prioritats.Nosaltres vam comprar un cotxet d'oferta (de temporada passada...) i cuco, maxicosi i cotxet-cadireta ens va costar 215€ que al final ens el van pagar els cosins, com a regal pel nen,però de totes maneres no volia que fós una caríssima. El llitet es de quan la meva germana era petita, el moisès me'l han deixat... i pensa que al principi de roba de naixement.... compres l'indispensable... pq et regalaran tantes coses
això si quan et diguin q et regalen especifica que el nen després tindrà més d'un any sinó igual tot t'ho regalen 3mesos jajaja Hi ha un post de pares i mares mileuristes, et busco el link...
Bé nosé ei t'he ajudat o no però aqui tens la meva opinió, aviam si altres mamis t'ajuden, més!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
- tolinso
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
el que ha escrit l'Angeliina ho podria haver escrit jo
nosaltres ens vam plantejar que mai seria un bon moment si buscavem i remiravem! la nostra vida laboral es molt inestable, i de fet a mi se'm va acabar el contracte als 7 dies de parir... pero es el que diu l'Angelina, tot depen de com et plantegis les coses. Nosaltres ens vam comprar un cotxet bo, pero de segona ma per exemple, i el bressol ens el van donar, la resta d'ikea.... en fi... a la Julia no li falta de res, pero no m'importa si porta una samarreta de 5 dolars en comptes d'una de 20...
de fet, si haguessim calculat gaire, potser no ens hi hauriem llencat... perque aqui resulta que hem trobat que tot es molt car... escoles i seguros medics... una pasta! pero mira... sort de no pensar tant!! perque ara tinc una preciositat
nosaltres ens vam plantejar que mai seria un bon moment si buscavem i remiravem! la nostra vida laboral es molt inestable, i de fet a mi se'm va acabar el contracte als 7 dies de parir... pero es el que diu l'Angelina, tot depen de com et plantegis les coses. Nosaltres ens vam comprar un cotxet bo, pero de segona ma per exemple, i el bressol ens el van donar, la resta d'ikea.... en fi... a la Julia no li falta de res, pero no m'importa si porta una samarreta de 5 dolars en comptes d'una de 20...
de fet, si haguessim calculat gaire, potser no ens hi hauriem llencat... perque aqui resulta que hem trobat que tot es molt car... escoles i seguros medics... una pasta! pero mira... sort de no pensar tant!! perque ara tinc una preciositat
Hola
Al final, les ganes estan per sobre de tot.
Si realment teniu el desig de ser pares, al final tothom fa de més i de menys.
I hi ha moltes fórmules possibles per estalviar i un andó no té perquè ser car.
Sort!!
Al final, les ganes estan per sobre de tot.
Si realment teniu el desig de ser pares, al final tothom fa de més i de menys.
I hi ha moltes fórmules possibles per estalviar i un andó no té perquè ser car.
Sort!!
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

Hola!!!
El moment ideal per tenir un fill maaaaaaai arriba, al final, sempre t´has de tirar a la piscina, pero un tambè és veritat que ha de ser conscient de que tindrà una sèrie de despeses econòmiques importants,....
Nosaltres, per exemple, ara mateix el meu marit i jo ens trobem a l átur,...i jo potser sí que em tiraria a la piscina de buscar el germanet/a ja , pero el meu marit ara no vol ni parlar-ne, pero desde luego sí volem donar-li un germanet/a, i si podem, en quant ens recuperem de aquesta mer... de situació ens hi posarem!!!
A vegades fa una mica de por el pensar de portar un fill a aquest món, pero t´asseguro que no t´arrepentiràs, serà el millor que facis en la teva vida!!!!!
El moment ideal per tenir un fill maaaaaaai arriba, al final, sempre t´has de tirar a la piscina, pero un tambè és veritat que ha de ser conscient de que tindrà una sèrie de despeses econòmiques importants,....
Nosaltres, per exemple, ara mateix el meu marit i jo ens trobem a l átur,...i jo potser sí que em tiraria a la piscina de buscar el germanet/a ja , pero el meu marit ara no vol ni parlar-ne, pero desde luego sí volem donar-li un germanet/a, i si podem, en quant ens recuperem de aquesta mer... de situació ens hi posarem!!!
A vegades fa una mica de por el pensar de portar un fill a aquest món, pero t´asseguro que no t´arrepentiràs, serà el millor que facis en la teva vida!!!!!

- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
A veure, una cosa està clara, diners costa, no ens enganyem, però és com tot, si busques bé (ofertes, outlets i llocs així) pots anar trampejant amb tot.
Nosaltres teníem clar q l'habitació la faríem a l'Ikea, però mons pares ens van dir ens la regalaven una "bona" i vem aprofitar... amb el cotxet, doncs ens va passar el mateix... els ogres es van oferir i vem poder triar el q ens agradava, si l'haguéssim hagut de pagar nosaltres, doncs haguéssim triat un molt més econòmic... no sé, és qüestió de mirar i comparar molt, i així et pots estalviar més d'un duro!
Això sí, quan ja el tens aquí, els diners poc t'importen! Si toca posar vacunes (molt cares, la veritat...) doncs ho retalles d'una altra banda i així vas fent...
Però pensa q mai serà un bon moment... sempre esperaràs a estar millor econòmicament!
Nosaltres teníem clar q l'habitació la faríem a l'Ikea, però mons pares ens van dir ens la regalaven una "bona" i vem aprofitar... amb el cotxet, doncs ens va passar el mateix... els ogres es van oferir i vem poder triar el q ens agradava, si l'haguéssim hagut de pagar nosaltres, doncs haguéssim triat un molt més econòmic... no sé, és qüestió de mirar i comparar molt, i així et pots estalviar més d'un duro!
Això sí, quan ja el tens aquí, els diners poc t'importen! Si toca posar vacunes (molt cares, la veritat...) doncs ho retalles d'una altra banda i així vas fent...
Però pensa q mai serà un bon moment... sempre esperaràs a estar millor econòmicament!
Moltíssimes gràcies a totes per les vostres opinions i consells! M'heu ajudat molt i m'heu tranquil·litzat força. De fet, m'heu fet venir encara més ganes de posar-m'hi ara mateix!
Ja veig doncs, que com passa amb gairebé tot, pots decidir pagar més o menys segons les teves prioritats i possibilitats. És cert que, com m'heu dit, el moment ideal per a tenir un fill mai no arriba...sempre pots estar millor. Així que, com m'esperava, es tractarà de tirar-se a la piscina sense pensar-s'ho massa. Teniu raó quan comenteu que el que sí que és essencial és l'estat de la relació i les ganes i il·lusió que hi hagi.
Gràcies de nou! Ens anirem veient per aquí!
Ja veig doncs, que com passa amb gairebé tot, pots decidir pagar més o menys segons les teves prioritats i possibilitats. És cert que, com m'heu dit, el moment ideal per a tenir un fill mai no arriba...sempre pots estar millor. Així que, com m'esperava, es tractarà de tirar-se a la piscina sense pensar-s'ho massa. Teniu raó quan comenteu que el que sí que és essencial és l'estat de la relació i les ganes i il·lusió que hi hagi.
Gràcies de nou! Ens anirem veient per aquí!
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Estic d'acord amb tot el que han dit fins ara les companyes.
Nosaltres ho teníem clar, tot i que també teniem feina segura els dos, però no va ser per la seguretat econòmica sinó que, per fi (amb 36 anys jo i 41 el meu company) havíem trobat el moment ideal i la parella perfecta per fer-ho.
El que vull dir és que un nadó costa diners, és clar, però no tants com per pensar-s'ho massa (de vegades ens pensem menys comprar un cotxe o fer un viatge). El que importa és que en tingueu ganes, us faci il·lusió i que "sentiu" que és el moment. Si t'ho muntes bé, comprant roba als outlets, aprofitant regals de la família, etc. pots tirar endavant perfectament. Entenc que hi ha casos molt delicats on la economia és un factor molt important, però si més o menys vius amb un sou normalet i no ets dels que compra a la última o del que "necessita" coses molt cares, pots fer-ho perfectament. Jo per exemple compro sempre la roba a les rebaixes, m'han donat roba dels cosins, aprofito ofertes i compro roba per avançat (talles més grans per l'hivern que ve per exemple). L'habitació la vam comprar convertible mirant al futur, etc.
vaja, no t'he dit res de nou...
Ànims que és una aventura de la que no us penedireu mai

Nosaltres ho teníem clar, tot i que també teniem feina segura els dos, però no va ser per la seguretat econòmica sinó que, per fi (amb 36 anys jo i 41 el meu company) havíem trobat el moment ideal i la parella perfecta per fer-ho.
El que vull dir és que un nadó costa diners, és clar, però no tants com per pensar-s'ho massa (de vegades ens pensem menys comprar un cotxe o fer un viatge). El que importa és que en tingueu ganes, us faci il·lusió i que "sentiu" que és el moment. Si t'ho muntes bé, comprant roba als outlets, aprofitant regals de la família, etc. pots tirar endavant perfectament. Entenc que hi ha casos molt delicats on la economia és un factor molt important, però si més o menys vius amb un sou normalet i no ets dels que compra a la última o del que "necessita" coses molt cares, pots fer-ho perfectament. Jo per exemple compro sempre la roba a les rebaixes, m'han donat roba dels cosins, aprofito ofertes i compro roba per avançat (talles més grans per l'hivern que ve per exemple). L'habitació la vam comprar convertible mirant al futur, etc.
vaja, no t'he dit res de nou...
Ànims que és una aventura de la que no us penedireu mai

Gràcies Cristina! Com he dit abans, entre totes m'esteu fent venir unes ganes terribles de quedar-me embarassada ara mateix!
Sembla mentida però de vegades costa trobar pares i mares que t'animin a tenir fills. Comentaris com "Uf, espereu-vos més", "Disfruteu ara que podeu" o "Et canvia la vida, has de deixar de fer motles coses", "S'ha acabat dormir bé"...són més usuals que els missatges d'il·lusió i positivisme.
Gràcies! Una abraçada per totes!
Sembla mentida però de vegades costa trobar pares i mares que t'animin a tenir fills. Comentaris com "Uf, espereu-vos més", "Disfruteu ara que podeu" o "Et canvia la vida, has de deixar de fer motles coses", "S'ha acabat dormir bé"...són més usuals que els missatges d'il·lusió i positivisme.
Gràcies! Una abraçada per totes!
Abril :) ha escrit:Comentaris com "Uf, espereu-vos més", "Disfruteu ara que podeu" o "Et canvia la vida, has de deixar de fer motles coses", "S'ha acabat dormir bé"...són més usuals que els missatges d'il·lusió i positivisme.
Gràcies
Ostres, sí que és cert que la gent et fa aquests comentaris, m'has recordat el que em deien a mi, fins i tot quan ja estava embarassada!
I el cert és que en algunes coses tenen raó: et canvia la vida, dorms menys, deixes de fer coses que sense nen potser sí que faries...
Però segueixes disfrutant igual o més i acabes tenint la certesa que totes les situacions complicades acaben passant, se superen i et fan créixer com a persona... i t'acaba compensant: no hi ha res que m'emocioni més que quan obro la porta de casa i sento la meva filla cridant "Mmmmmmmmaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmaaaaaa!!"
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
estic totalment d'acord amb el que diuen les meves companyes per aquí. Es tracta d'establir prioritats sobre les coses que són necessàries i les que no.
Nosaltres tenim 2 fills (4 anys i 17 mesos) i vivim en un pis de 50 m2 (petit però molt ben aprofitat!), només tenim un sou (el del meu marit que és profe, jo també però ho vaig deixar
temporalment per cuidar dels peques), i no ens sobra però tampoc ens falta. I som molt feliços!!!!
Ja ens explicaràs què decidiu!!

Nosaltres tenim 2 fills (4 anys i 17 mesos) i vivim en un pis de 50 m2 (petit però molt ben aprofitat!), només tenim un sou (el del meu marit que és profe, jo també però ho vaig deixar
temporalment per cuidar dels peques), i no ens sobra però tampoc ens falta. I som molt feliços!!!!
Ja ens explicaràs què decidiu!!

hola,
mira això dels diners tb ens ho vam plantejar nosaltres, però vam pensar que si tothom s'en sortia nosaltres tb i les ganes i la il.lusió van poder més que tot i ara tenim en Pol de 18 mesos i és el millor que ens ha passat a la vida!!!
A nosaltres no ens sobren els diners ni molt menys, ens administrem bé i mirem de no estirar més el braç que la màniga . Jo et diria que quan vagis a miar coses nen/a no et deixis entabanar... mira molt i si t'ho poden deixar molt millor... si et deixes portar et sortirà car com un bodorrio!!!
vinga ànims i no us ho penseu més que és meravellós...
mira això dels diners tb ens ho vam plantejar nosaltres, però vam pensar que si tothom s'en sortia nosaltres tb i les ganes i la il.lusió van poder més que tot i ara tenim en Pol de 18 mesos i és el millor que ens ha passat a la vida!!!
A nosaltres no ens sobren els diners ni molt menys, ens administrem bé i mirem de no estirar més el braç que la màniga . Jo et diria que quan vagis a miar coses nen/a no et deixis entabanar... mira molt i si t'ho poden deixar molt millor... si et deixes portar et sortirà car com un bodorrio!!!
vinga ànims i no us ho penseu més que és meravellós...
juliet ha escrit:estic totalment d'acord amb el que diuen les meves companyes per aquí. Es tracta d'establir prioritats sobre les coses que són necessàries i les que no.
temporalment per cuidar dels peques), i no ens sobra però tampoc ens falta. I som molt feliços!!!!![]()
![]()
Ja ens explicaràs què decidiu!!![]()
Ostres Juliet, sembla la meva vida!!! Nosaltres tenim dos fills una de 3 anys i un de 3 mesos i un pis de 54m!!! Jo sóc fisio i vaig deixar la feina que tenia per cuidar els peques... de fet treballo pel meu compte a hores concertades i poquet!!
Tenir un fill són diners, evidentment, però segur que en gastem molt més en altres tonteries, nosaltres no hauriem tingut la Rita i l'ALbert encara menys, i la veritat... no ho canvio per res del món!!!!
Bon pregunta!!!
I jo et contesto segons la meva situació.
Si penses en els diners, mai tindràs fills (jo també penso com la gent gran que et dóna opinió jeje)
Mira, nosaltres quan ens vam posar a buscar, era el moment idílic. El meu home amb una feina normaleta però bé, al costat de casa i bon horari. I jo autònoma, amb negoci propi i ben situada.
Ens quedem embarassats, i canvia la situació! La meva feina comença a davallar una mica i a principis d'aquest any el meu home té un accident a la feina i quan s'acaba el contracte, ja veurem si el renoven.
REsultat, ara tots dos sense feina. Jo sense dret a atur per ser autònoma i ell de baixa i cobrant menys!
Amb això què et vull dir? Que les situacions et poden canviar d'un dia per l'altre i no per això has de deixar passar el teu somni. Que estem encantadíssims d'esperar un fill, que potser ara no és el moment ideal econòmicament parlant, però amb l'ilusió, l'amor i amb esforç de tot se'n surt i al nostre fill no li faltarà mai de res!!!!
PEtons i ànims!!
I jo et contesto segons la meva situació.
Si penses en els diners, mai tindràs fills (jo també penso com la gent gran que et dóna opinió jeje)
Mira, nosaltres quan ens vam posar a buscar, era el moment idílic. El meu home amb una feina normaleta però bé, al costat de casa i bon horari. I jo autònoma, amb negoci propi i ben situada.
Ens quedem embarassats, i canvia la situació! La meva feina comença a davallar una mica i a principis d'aquest any el meu home té un accident a la feina i quan s'acaba el contracte, ja veurem si el renoven.
REsultat, ara tots dos sense feina. Jo sense dret a atur per ser autònoma i ell de baixa i cobrant menys!
Amb això què et vull dir? Que les situacions et poden canviar d'un dia per l'altre i no per això has de deixar passar el teu somni. Que estem encantadíssims d'esperar un fill, que potser ara no és el moment ideal econòmicament parlant, però amb l'ilusió, l'amor i amb esforç de tot se'n surt i al nostre fill no li faltarà mai de res!!!!
PEtons i ànims!!
tal i com diuen les companyes mai acabes de trobar el moment. jo personalment fins que no vaig tenir clar el tema feina (tot i que feia unes mesos que la buscavem) no em vaig quedar. vas intepretar que no em vaig quedar fins que realment estava tranquila.
tinguis la situació econònimca que tinguis crec que es important que tu estiguis còmode i segura ja que sinó durant l'embaràs donaràs voltes a massa coses i no et podràs centrar realment amb l'arribada del petit/a.
suposo que depenent dels casos, com a minim nosaltres, de moment no ha suposat un gasto econòmic brutal, som els primers en teninr un fill amb les dos famílies i , jo que soc força jove ( tinc 25 anys) sóc la primera dels meus amics, el que vol dir que ens han fet MOLTÍIIIISSIMS REGALS. i tot el que hem tingut que comprar nosaltres (que es molt poc) ho hem comprat de segona mà o de rebaixes. tot el tema roba, quan encara estava embarassada, vam comprar-ho de rebaixes i cada cop ho fem així, comprem l'ho del proxim any i amb la tonteria ara ja te quasi tota la roba per quan tingui un any. t'estalviaràs molts diners de veritat!!!
si fas llista algun lloc de regals realment necessaris la gent no et comprarà tonteries. un regal molt còmode i super practic que ens van fer es un val per una farmàcia, i ens va suuuper bé.
l'ikea també es una gran solució per llitet, banyera, ....
i el cotxet de 2a mà i ens va perfecte!
si t'ho mires amb cap te'n surts perfectament.
si en teniu ganes, i sobretot tu et sents tranquila i amb ganes, endavant!!!!
tinguis la situació econònimca que tinguis crec que es important que tu estiguis còmode i segura ja que sinó durant l'embaràs donaràs voltes a massa coses i no et podràs centrar realment amb l'arribada del petit/a.
suposo que depenent dels casos, com a minim nosaltres, de moment no ha suposat un gasto econòmic brutal, som els primers en teninr un fill amb les dos famílies i , jo que soc força jove ( tinc 25 anys) sóc la primera dels meus amics, el que vol dir que ens han fet MOLTÍIIIISSIMS REGALS. i tot el que hem tingut que comprar nosaltres (que es molt poc) ho hem comprat de segona mà o de rebaixes. tot el tema roba, quan encara estava embarassada, vam comprar-ho de rebaixes i cada cop ho fem així, comprem l'ho del proxim any i amb la tonteria ara ja te quasi tota la roba per quan tingui un any. t'estalviaràs molts diners de veritat!!!
si fas llista algun lloc de regals realment necessaris la gent no et comprarà tonteries. un regal molt còmode i super practic que ens van fer es un val per una farmàcia, i ens va suuuper bé.
l'ikea també es una gran solució per llitet, banyera, ....
i el cotxet de 2a mà i ens va perfecte!
si t'ho mires amb cap te'n surts perfectament.
si en teniu ganes, i sobretot tu et sents tranquila i amb ganes, endavant!!!!
Abril, em sembla que està clar, no? jejejje Jo també t'explico la meva situació perquè m'he plantejat el mateix que tu només fa unes setmanes... Fa molt temps que el meu home i jo volem tenir un fill, però just casar-nos jo vaig començar una altra carrera i vaig deixar una feina fixa que tenia on no em sentia a gust i començava a afectar-me massa. El meu marit és autònom, i tot i que ara li comencen a anar bé les coses a l'empresa ha hagut de patir molt, no cobrant molts mesos perquè abans de cobrar ell ha de pagar als empleats, i sent autònom mai saps el que passarà demà. Jo ara ja he acabat la carrera però encara no tinc feina. Estic preparant unes oposicions però veig molt xungo poder-les treure. L'ideal? Doncs ens agradaria que em tregués les opos i comprar-nos un pis (on estem no és que sigui petit però és un pis de lloguer molt vell que es cau a trossos, amb humitat, amb el wc al pati, sense calefacció, etc. i portem molt temps que ja no hi estem gens a gust). Teníem clar que no volíem tenir cap fill a aquest pis i que jo hauria de tenir feina pq ja vaig consumir tot l'atur. Però hem donat la volta a la situació. Ens hem plantejat el següent: si les coses no van com esperàvem, si no trec les opos, si no tinc feina quan doni a llum, si l'empresa no va tan bé com semblava... deixarem de tenir fills? Quan es pot solucionar aquesta situació? Potser d'aquí un parell de mesos o potser d'aquí a 3 d'anys? Esperarem 3 anys si és el cas? I si després ens costa quedar-nos embarassats? Per tant hem decidit que una cosa és l'ideal, i que si el conseguim estarem súper contents, però si no ho aconseguim doncs també estarem súper contents perquè tindrem un fill que ens farà oblidar tots els problemes i tenim una família que no ens deixarà mai a l'estacada si les coses es compliquen. Ànims i sort! 
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Doncs mira tenin una base mínima ves fent.
A nosaltres les dues vegades que ens em tirat a la piscina (hipoteca i nena) resulta que un any després o bé ens va anar malament la feina (en el primer cas) o bé hem entrar en la crisi ditxosa.
A veure, al final de tot se surt i acabes fent el que calgui.
Si us hi poseu ara, podeu anar fent calaix poc a poc i quan arribi doncs ja tindrem tots plegats un peu fora la crisi.
S'estalvia molt com han dit per aquí mirant on compres la roba etc.
Si la familia us regala coses, amigues te'n deixen i els 2500 euros de l'estat doncs mira son uns quants calerons que tu t'estalvies.
A nosaltres les dues vegades que ens em tirat a la piscina (hipoteca i nena) resulta que un any després o bé ens va anar malament la feina (en el primer cas) o bé hem entrar en la crisi ditxosa.
A veure, al final de tot se surt i acabes fent el que calgui.
Si us hi poseu ara, podeu anar fent calaix poc a poc i quan arribi doncs ja tindrem tots plegats un peu fora la crisi.
S'estalvia molt com han dit per aquí mirant on compres la roba etc.
Si la familia us regala coses, amigues te'n deixen i els 2500 euros de l'estat doncs mira son uns quants calerons que tu t'estalvies.
La Lia ja és tota una princesa!
- angelina
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Gràcies de nou a totes! No m'esperava tantes respostes i tan encoratgedores!
Gràcies Lila, Juliet, Lluna, Piruleta, Nina Chan, Artemis, Cancarbou (jo també en tinc 25 ;) ), Sita, Petazetas i Angelina (gràcies per l'enllaç al post! Molt interessant! El guardo.).
Veig que en aquest fòrum podré trobar repostes, opinions i consells molt útils i interessants. És fantàstic! Gràcies!
Gràcies Lila, Juliet, Lluna, Piruleta, Nina Chan, Artemis, Cancarbou (jo també en tinc 25 ;) ), Sita, Petazetas i Angelina (gràcies per l'enllaç al post! Molt interessant! El guardo.).
Veig que en aquest fòrum podré trobar repostes, opinions i consells molt útils i interessants. És fantàstic! Gràcies!
Ostres abril, doncs jo en tinc 28 i dos. I tenen raó si ets jove, suposo que seràs la primera dels amics, així que no tinguis manies i quan et diguin que necessites .... ja saps.
Els nostres amics es van ajuntar per fer-nos el regal així van poder comprar-nos la trona i no es van gastar una fortuna.... ja veuras amb el primer és veritat que et regalen moltes coses i amb el segon aprofites.
No t'ho pensis que ser pare és cansat, però compensa de tot el que deixes de fer!!!! Almenys temporalment, i descobreixes altres coses per fer!!!!
Els nostres amics es van ajuntar per fer-nos el regal així van poder comprar-nos la trona i no es van gastar una fortuna.... ja veuras amb el primer és veritat que et regalen moltes coses i amb el segon aprofites.
No t'ho pensis que ser pare és cansat, però compensa de tot el que deixes de fer!!!! Almenys temporalment, i descobreixes altres coses per fer!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |