SOS, NO OBRE LA BOCA!!!
- PRUNAENSUCRADA
- :: cèrvol

- Entrades: 511
- Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
- Ubicació: Porqueres
SOS, NO OBRE LA BOCA!!!
Bones,
l'Abril fa cosa d'un mes que ha començat amb la fruita i ara la verdura i la papilla de la nit. Al principi tot molt bé, s'ho menjava tot que donava gust, però des de fa cosa d'una setmana que no hi ha manera, no es que faci fastics, sino simplement no obre la boca, la tanca amb una força... però si acnsegueixo que l'obri s'ho menja la mar de tranquil.la però em costa moltíssim... en canvi amb el pit no té cap problema, a qualsevol hora que li oferissis s'hi enganxaria una estoneta...
Alguna s'ha trobat amb la mateixa situació???? em podeu dir com ho vau fer??? mil gràcies començo a estar un xic desesperada pq el tema de menjar am posa molt nerviosa, tot i q la nena esta feta una teixoneta, però no puc deixar de patir pq no menja solids....
l'Abril fa cosa d'un mes que ha començat amb la fruita i ara la verdura i la papilla de la nit. Al principi tot molt bé, s'ho menjava tot que donava gust, però des de fa cosa d'una setmana que no hi ha manera, no es que faci fastics, sino simplement no obre la boca, la tanca amb una força... però si acnsegueixo que l'obri s'ho menja la mar de tranquil.la però em costa moltíssim... en canvi amb el pit no té cap problema, a qualsevol hora que li oferissis s'hi enganxaria una estoneta...
Alguna s'ha trobat amb la mateixa situació???? em podeu dir com ho vau fer??? mil gràcies començo a estar un xic desesperada pq el tema de menjar am posa molt nerviosa, tot i q la nena esta feta una teixoneta, però no puc deixar de patir pq no menja solids....
Re: SOS, NO OBRE LA BOCA!!!
Em sap greu però no et puc donar la solució, a mi em passa el mateix amb la papilla de fruita. Ho de provat de totes formes: triturada, en compota, barrejant-la amb cereals.... sempre que faig un canvi se la menja més o menys bé durant uns dies...i després de cop i volta, potser al cap d'una setmana, em tanca la boca i plora moltíiiiiiiissim... ara el que faig és barrejo compota de poma i pera, la barrejo amb una mica de llet i després li tiro els cereals per tal que li quedi espessa. Aleshores se la menja....però tampoc pas gaire, amb 100 gr ja es queda tipa.
Als migdies, amb la verdura, de moment (ho dic perque tot just porto una setmana), s'ho menja prou bé (entre 90 i 120 gr), però això si, arriba un moment en què tanca la boca i suposo que això vol dir que ja no vol més.
I a les nits, li encanta la seva papilla de cereals...
Aixi que, potser la meva recomanació seria que canviessis la forma de fer-li i sobretot tenir molta paciència.
Petonets.
Als migdies, amb la verdura, de moment (ho dic perque tot just porto una setmana), s'ho menja prou bé (entre 90 i 120 gr), però això si, arriba un moment en què tanca la boca i suposo que això vol dir que ja no vol més.
I a les nits, li encanta la seva papilla de cereals...
Aixi que, potser la meva recomanació seria que canviessis la forma de fer-li i sobretot tenir molta paciència.
Petonets.
- PRUNAENSUCRADA

Merci, ja intento tenir paciencia, però la veritat es k fa patir... aix...a veure akesta nit...
- yolandard
- :: rateta

- Entrades: 162
- Membre des de: dt. jul. 11, 2006 6:35 pm
- Ubicació: Sant Joan Despi
yo la engañaba con el chupete. leyre estaba enviciada con el chupete, hacia que se lo daba y cuando abria la boca le metia la cuchara rapidamente.
claro cuando llevas varios dias haciendole esto, te dice que por aqui!!!!
tranquila, supongo que es cuestion de dias.
a la mia se le quitó cuando de la noche a la mañana.
suerte y paciencia.
claro cuando llevas varios dias haciendole esto, te dice que por aqui!!!!
tranquila, supongo que es cuestion de dias.
a la mia se le quitó cuando de la noche a la mañana.
suerte y paciencia.
hola cuca!!!, reina no t'estressis, crec que encara es petita, i de moment va descobrint, mira tens de guanyat que ja saps que li agrada ja que dius que s'ho menja bé, però quant vol, mira eh que a tu de vegades no et ve bé alguna cosa, tot i que t'agrada en aquell moment no et ve de gust, doncs potser ella es el mateix, prova de donar-li a un altre moment, i sobretot que tingui gana...
Mira en Pau fins els 9 mesos no en volia saber res de res, no obria la boca cap vegada... y ja ho saps que ara menja de tot. UN PETO!!
Mira en Pau fins els 9 mesos no en volia saber res de res, no obria la boca cap vegada... y ja ho saps que ara menja de tot. UN PETO!!
Mira, a la nostra li va passar el mateix. Tranquila! El que vam fer nosaltres va ser canviar de tàctica: la vam posar a la hamaca amb nosaltres a l'hora de dinar i li donavem un tros de pà perquè rossegués. Més tard va començar a picar dels nostres plats, fins que als 8 mesos vam introduir el sopar (la papilla de cereals), entre hores picava fruïta i cada quinze dies un àpat nou. I ara que té 15 mesos (ja no pren pit) menja molt bé (bueno, tots tenim els nostres dies).
Prova de donar-l'hi en trossos, que ella vagi provant i sed senti partícep (la meva no es va ennuagar mai).
Molta sort!!!
Prova de donar-l'hi en trossos, que ella vagi provant i sed senti partícep (la meva no es va ennuagar mai).
Molta sort!!!
Hola,
Jo també t'aconsellaria que tinguéssis paciència si encara esteu iniciant amb els solids.
Una pregunta... et tanca la boca amb tot (la fruita, la verdura i els cereals) o només amb la verdura, per exemple? Així podries anar descartant el que no li agrada i el motiu pel qual no obra la boca.
La meva nena, per exemple, al començament quan començavam amb la verdura també tancaba la boca, però també la tancaba amb la fruita perque es pensava que era la verdura i fins que no li feia tastar i veia que era la fruita, no se la menjava.
Així doncs, vaig descobrir que alguna cosa no rutllava amb la verdura i vaig deduir que no li agradava el gust de la mongeta tendra. El pediatra em va aconsellar que anés introduint la mongeta tendra a poc a poc, dia rera dia. El primer dia, li vaig fer un puré de patata i pastanaga (també ho pots provar amb la carabassa) i un trosset de pollastre. El següent dia el mateix però amb una mica de mongeta tendra i a poc a poc cada dia anant augmentant al racció.
Doncs, a mi em va funcionar, pots investigar i provar que és el que millor li agradi i adaptar-li la alimentació.
I sobretot, molta paciència.
Jo també t'aconsellaria que tinguéssis paciència si encara esteu iniciant amb els solids.
Una pregunta... et tanca la boca amb tot (la fruita, la verdura i els cereals) o només amb la verdura, per exemple? Així podries anar descartant el que no li agrada i el motiu pel qual no obra la boca.
La meva nena, per exemple, al començament quan començavam amb la verdura també tancaba la boca, però també la tancaba amb la fruita perque es pensava que era la verdura i fins que no li feia tastar i veia que era la fruita, no se la menjava.
Així doncs, vaig descobrir que alguna cosa no rutllava amb la verdura i vaig deduir que no li agradava el gust de la mongeta tendra. El pediatra em va aconsellar que anés introduint la mongeta tendra a poc a poc, dia rera dia. El primer dia, li vaig fer un puré de patata i pastanaga (també ho pots provar amb la carabassa) i un trosset de pollastre. El següent dia el mateix però amb una mica de mongeta tendra i a poc a poc cada dia anant augmentant al racció.
Doncs, a mi em va funcionar, pots investigar i provar que és el que millor li agradi i adaptar-li la alimentació.
I sobretot, molta paciència.
- PRUNAENSUCRADA

Gràcies noies, ostres he estat una mica desconnectada del món aquests dos dies...
L'Abril segueisx tancant la boca amb tot, però amb paciència i bona voluntat (i una trampeta que altre), doncs aconsegueixo que vagi menjant una mica més. He provat de retrassar-li una mica l'hora de menjar pq tingui més gana, i a més (aki ve la trampeta), li dono una galeta i la punyetera està ben entretinguda i quan se la va a posar a la boca aprofito i li posso la cullera, fa una mica de barreja entre galeta i verdura, però menja més, a veure.... això si la pediatre k no ho sàpiga que em va dir que m'esperés una mica més encara....en fi....
Gràcies pels vostres consells, veig que la paciència és la millor tàctica... jeje
L'Abril segueisx tancant la boca amb tot, però amb paciència i bona voluntat (i una trampeta que altre), doncs aconsegueixo que vagi menjant una mica més. He provat de retrassar-li una mica l'hora de menjar pq tingui més gana, i a més (aki ve la trampeta), li dono una galeta i la punyetera està ben entretinguda i quan se la va a posar a la boca aprofito i li posso la cullera, fa una mica de barreja entre galeta i verdura, però menja més, a veure.... això si la pediatre k no ho sàpiga que em va dir que m'esperés una mica més encara....en fi....
Gràcies pels vostres consells, veig que la paciència és la millor tàctica... jeje
- marysol
- :: girafa

- Entrades: 2350
- Membre des de: dt. set. 23, 2008 1:03 pm
- Ubicació: Montevideo, Uruguay
- Contacta:
Pruna ya veras como poco a poco empezara a comer mas.... almenos es la esperanza que yo tengo con el mio...jejejej
Cuando empezamos con la fruta se la comia genial.... pero fue darle alergia el platano y vomitar la fruta y ahora me cuesta horrores que se tome la comida con la cuchara y me las tengo que ingeniar para irle dando, la papilla, la verdura y la fruta.... pero bueno espero que poco a poco vuelva a gustarle de nuevo la cuchara.... Paciencia!!
Cuando empezamos con la fruta se la comia genial.... pero fue darle alergia el platano y vomitar la fruta y ahora me cuesta horrores que se tome la comida con la cuchara y me las tengo que ingeniar para irle dando, la papilla, la verdura y la fruta.... pero bueno espero que poco a poco vuelva a gustarle de nuevo la cuchara.... Paciencia!!
marysol ha escrit:Pruna ya veras como poco a poco empezara a comer mas.... almenos es la esperanza que yo tengo con el mio...jejejej
¿Así que le dio alergia al plátano? Me puedes decir cómo se detecta que es alérgico/a? (salen granitos, vomitos, diarrea...), ¿te diste cuenta enseguida o lo diagnosticó el pediatra?.
A parte de eso, mi niña tampoco me abre la boca con la fruta (hace muy pocos días que estamos empezando), y si de casualidad le doy una cucharada, la saca entera (aunque sin escupir, menos mal!!)... Enfin, me tocará tener paciencia!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |