Indignada amb la pediatra: m'ha dit que deixi el pit!
- island
- :: lleona

- Entrades: 936
- Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Indignada amb la pediatra: m'ha dit que deixi el pit!
Hola noies!
Ara em sento una mica tonta per obrir aquest post, però és que estic tan indignada que m'anirà bé desfogar-me i compartir.ho amb vosaltres. Venim de la revisió dels 11 mesos del Max, i tot bé. Però al final va i em diu la pediatra que a partir de l'any li hauria de deixar de donar el pit
. I que ja em dirà ella com!!!
(em falta l'emoticona de pam pam al cul)
Moltes ja ens coneixeu (al Max i a mi). El meu fill té 11 mesos, de moment seguim fent teti perquè ens encanta a tots dos, hem fet LME fins als 6 mesos, el Max menja de tot i molt bé des que vam introduir l'alimentació complementària, va engreixant bé (sense haver estat mai un nen de massa pes), molt rialler, alegre, simpàtic, sociable, molt àgil (amb 6 mesos gatejava i ara quasi camina)...) I pràcticament no s'ha posat mai malalt. Vaja, que el nen va fent molt bé en tots els aspectes (ho dic perquè es vegi que no hi ha cap causa mèdica ni de cap tipus que indiquin que li passa ni li manca res.
Jo tenia la meva pediatra com una dona que, sense estar massa formada en LM, m'ha anat respectant el que jo li he dit que volia fer, tot i que ella no m'ha animat mai a seguir amb el pit. Però fins ara tampc m'havia dit cap bestiesa. Fins avui. que m'ha plantificat això. Jo li he respost que la meva intenció era seguir-li donant el pit (després de les papilles un cop fet l'any, com a postre). M'ha contestat que el meu fill "pasarà de la teta de la madre a la de la novia". Ja veus quina gràcia. Trobo que és un comentari poc adequat per una pediatra, no? En fi. Que faré el que em donarà la gana, però m'ha fet molta ràbia.
La propera cita, li portaré tota la paperassa de la OMS i l'associació espanyola de pediatria, que recomanen donar el pit 2 anys o més. No dic que s'hagi de fer. Però si jo vull i al Max li encanta, per què coi un metge t'ha de dir que ho deixis,per favor? Jo no sóc cap integrista de la LM i respecto totes les opcions. Però aquesta és la meva, i tampoc crec que sigui tan estranya.
Estic una mica cansada de sentir bajanades i de sentir.me com si anés contracorrent.
en fi, ja m'he desfogat. Gràcies per llegir-me, guapes!
Ara em sento una mica tonta per obrir aquest post, però és que estic tan indignada que m'anirà bé desfogar-me i compartir.ho amb vosaltres. Venim de la revisió dels 11 mesos del Max, i tot bé. Però al final va i em diu la pediatra que a partir de l'any li hauria de deixar de donar el pit
Moltes ja ens coneixeu (al Max i a mi). El meu fill té 11 mesos, de moment seguim fent teti perquè ens encanta a tots dos, hem fet LME fins als 6 mesos, el Max menja de tot i molt bé des que vam introduir l'alimentació complementària, va engreixant bé (sense haver estat mai un nen de massa pes), molt rialler, alegre, simpàtic, sociable, molt àgil (amb 6 mesos gatejava i ara quasi camina)...) I pràcticament no s'ha posat mai malalt. Vaja, que el nen va fent molt bé en tots els aspectes (ho dic perquè es vegi que no hi ha cap causa mèdica ni de cap tipus que indiquin que li passa ni li manca res.
Jo tenia la meva pediatra com una dona que, sense estar massa formada en LM, m'ha anat respectant el que jo li he dit que volia fer, tot i que ella no m'ha animat mai a seguir amb el pit. Però fins ara tampc m'havia dit cap bestiesa. Fins avui. que m'ha plantificat això. Jo li he respost que la meva intenció era seguir-li donant el pit (després de les papilles un cop fet l'any, com a postre). M'ha contestat que el meu fill "pasarà de la teta de la madre a la de la novia". Ja veus quina gràcia. Trobo que és un comentari poc adequat per una pediatra, no? En fi. Que faré el que em donarà la gana, però m'ha fet molta ràbia.
La propera cita, li portaré tota la paperassa de la OMS i l'associació espanyola de pediatria, que recomanen donar el pit 2 anys o més. No dic que s'hagi de fer. Però si jo vull i al Max li encanta, per què coi un metge t'ha de dir que ho deixis,per favor? Jo no sóc cap integrista de la LM i respecto totes les opcions. Però aquesta és la meva, i tampoc crec que sigui tan estranya.
Estic una mica cansada de sentir bajanades i de sentir.me com si anés contracorrent.
en fi, ja m'he desfogat. Gràcies per llegir-me, guapes!

- gemmaurrea
- :: gosset

- Entrades: 484
- Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
- Contacta:
Re: Indignada amb la pediatra: m'ha dit que deixi el pit!
Què fort!
Em sembla molt bèstia que un pediatre recomani coses com aquesta... si t'ho diu la carnissera, o el de l'autobús, diràs que cadascú es fiqui allí on li pertoca, però que t'ho digui una pediatra, i a més dona...
jo també li faria arribar els papers de la OMS !!
jo personalment, t'animo a seguir... però no sóc pediatra, simplement mare de l'isaac de 18 mesos, que pren teta abans d'anar a dormir, durant la nit, quan es lleva pel dematí, i si li ve de gust, alguna tarda fa "el talladet"
bona nit maca!!
Em sembla molt bèstia que un pediatre recomani coses com aquesta... si t'ho diu la carnissera, o el de l'autobús, diràs que cadascú es fiqui allí on li pertoca, però que t'ho digui una pediatra, i a més dona...
jo també li faria arribar els papers de la OMS !!
jo personalment, t'animo a seguir... però no sóc pediatra, simplement mare de l'isaac de 18 mesos, que pren teta abans d'anar a dormir, durant la nit, quan es lleva pel dematí, i si li ve de gust, alguna tarda fa "el talladet"
bona nit maca!!
gemmaurrea l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 24, 2010 9:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo no sóc ni mare ni pediatre, però m´ha semblat una resposta molt poca solta!!!
Voleu dir que val la pena portar-li els papers de l´OMS????? Jo no perdria ni un minut del meu temps!!
gemmaurrea, m´ha fet molta gràcia el talladet de la tarda!!!
Voleu dir que val la pena portar-li els papers de l´OMS????? Jo no perdria ni un minut del meu temps!!
gemmaurrea, m´ha fet molta gràcia el talladet de la tarda!!!
- Espiadimonis
- :: cèrvol

- Entrades: 502
- Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm
És escandalós, però hi ha molts i moltes pediatres com la teva. Jo he optat directament per amagar a la pediatra que segueixo donant el pit al meu fill de 18 mesos. Sort que l'OMS recomana la lactància materna almenys durant els primers dos anys de vida! Fa la impressió que molts pediatres no es reciclen.
Potser et fa gràcia llegir aquesta entrada del meu blog:
http://criatures.cat/2010/03/el-nen-es- ... ue-diguin/
Ànims!
Potser et fa gràcia llegir aquesta entrada del meu blog:
http://criatures.cat/2010/03/el-nen-es- ... ue-diguin/
Ànims!
Ostres espiadimonis!
M'ha encantat l'entrada al blog!!!!
M'ha encantat l'entrada al blog!!!!
Jo tampoc perdria ni un minut en informar-la. Si t'ho torna a dir li dius que no ho penses fer i li demanes que et doni un sol motiu de pes per deixar-ho, i si el motiu és que passarà de la teta de la mare a la de la novia, li dius que millor per ell!!!!
És que a veure: a qui li importa que segui tetejant, a part de al teu fill i a tu?? A qui molesta?? Doncs que es preocupin de lo seu que ja tenen prou feina.
És que a veure: a qui li importa que segui tetejant, a part de al teu fill i a tu?? A qui molesta?? Doncs que es preocupin de lo seu que ja tenen prou feina.
Ostres, island, si que s'ha cobert de glòria, la teva pediatra! Trobo que el comentari és totalment desafortunat, i més venint per part d'ella. I em sembla increïble, la veritat, que ella no estigui al corrent de les recomanacions de l'OMS, o sigui que jo, directament, també passaria d'ella.
A mi, el meu pediatra de la mútua també em va recomanar que no li donés el pit al nen a les nits si es despertava. Comorr?? I a ell què li importa, que me'l vindrà a adormir ell, quan es desperti? Jo li vaig dir "sí, sí" i santes pasqües. I això que ell mateix em va animar al principi de la lactància a treure-li els suplements al nen, eh, però suposo que quan passes dels 6 mesos ja et converteixes en un bitxo raro.
Espiadimonis, jo ja coneixia el teu blog (me'l va recomanar la meva germana, la Laure), i aquest enllaç que poses trobo que és "real como la vida misma". Últimament només faig que donar explicacions sobre perquè ENCARA dono el pit al meu fill (de només 11 mesos), i respondre a la pregunta: "I..... fins quan li penses seguir donant???" Al final és més senzill no dir res, però és trist.
En fi...
A mi, el meu pediatra de la mútua també em va recomanar que no li donés el pit al nen a les nits si es despertava. Comorr?? I a ell què li importa, que me'l vindrà a adormir ell, quan es desperti? Jo li vaig dir "sí, sí" i santes pasqües. I això que ell mateix em va animar al principi de la lactància a treure-li els suplements al nen, eh, però suposo que quan passes dels 6 mesos ja et converteixes en un bitxo raro.
Espiadimonis, jo ja coneixia el teu blog (me'l va recomanar la meva germana, la Laure), i aquest enllaç que poses trobo que és "real como la vida misma". Últimament només faig que donar explicacions sobre perquè ENCARA dono el pit al meu fill (de només 11 mesos), i respondre a la pregunta: "I..... fins quan li penses seguir donant???" Al final és més senzill no dir res, però és trist.
En fi...
- island

sou genials, noies, gràcies! demà us responc amb calma!!! espiadimionis, he rigut molt amb la teva entrada al blog (et segueixo sovint).
Ara us deixo que s'ha desvetllat el meu petit lactant mamonet i vaig a cometre el terrible acte desnaturalitzat de donar-li un xupito de teti , amb què es tornarà a quedar fregit.
bonanit!
Ara us deixo que s'ha desvetllat el meu petit lactant mamonet i vaig a cometre el terrible acte desnaturalitzat de donar-li un xupito de teti , amb què es tornarà a quedar fregit.
bonanit!
island l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 24, 2010 10:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- island

arg! goga, estàs a puuunt!!!!! que vagi tot molt bé! 
espero que la ràbia que genera el comentari de la meva pediatra no et provoqui el part!!! vaja, o potser t'ha anat bé i tot!!!!

espero que la ràbia que genera el comentari de la meva pediatra no et provoqui el part!!! vaja, o potser t'ha anat bé i tot!!!!

island l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 24, 2010 10:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Montse P
- :: papallona

- Entrades: 118
- Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
- Ubicació: La plana de Lleida
Trobo molt poc encertada la resposta que t'ha donat, i crec que si pots continuar i tu estàs d'acord a continuar amb la LM, tothom t¡ho ha de respectar, sobretot la pediatra.
Per cert, estem llegint el fòrum amb el meu marit, i ell em demana que et pregunti d'on és originària aquesta pediatra, ja que segons a quins països tenen unes idees "molt rares" sobre el part i la lactància.
Per cert, estem llegint el fòrum amb el meu marit, i ell em demana que et pregunti d'on és originària aquesta pediatra, ja que segons a quins països tenen unes idees "molt rares" sobre el part i la lactància.
A mi m'ho va dir la infermera quan vaig anar a la revisió dels 9 mesos crec... Que el nen estava "entetado" i que li havia de treure!!
Però no us ho perdeu, la meva metgesa de capcelera fa 3 setmanes vaig anar perquè estava una mica estresada i em queia el cabell i va mirar el Pol (és molt mogut) i em va dir que la culpa del meu estat de nervis era el meu fill, que és un "petit tirà" (paraules textuals). Li vaig contestar amb llàgrimes als ulls que encara no té 2 anys i em va dir "que havia de fer un pensament i començar a desvincular-me una mica d'ell"... Ahí queda eso!
Però no us ho perdeu, la meva metgesa de capcelera fa 3 setmanes vaig anar perquè estava una mica estresada i em queia el cabell i va mirar el Pol (és molt mogut) i em va dir que la culpa del meu estat de nervis era el meu fill, que és un "petit tirà" (paraules textuals). Li vaig contestar amb llàgrimes als ulls que encara no té 2 anys i em va dir "que havia de fer un pensament i començar a desvincular-me una mica d'ell"... Ahí queda eso!
Però mare meva, no m'ho puc creure quines tonteries que diuen aluns metges, el problema que veig jo és de confiança, si un metge et diu això que a part de ser fals, ho diu amb aquesta falta de respecte, te'l creuras a partir d'ara quan et dona un medicament?
Ui, jo crec que no.
Ui, jo crec que no.
AL·LUCINANT. Com et diuen per aquí, que això t'ho digui la veïna, mira, a mi em feia mooolta ràbia però penses que està poc informada. Però una pediatra???? És escandalós, vergonyós.... Jo li faria arribar els papers de la OMS, i tant, que almenys, recapaciti sobre lo formada que està en LM i es posi les piles cony. osti em fa molta ràbia!!!!!!!!!!!
Littleif la teva també déu ni do eh.....digue-li que ara, la que s'ha posat dels nervis sóc jo, i el motiu és ella i les seves tonteries.
Littleif la teva també déu ni do eh.....digue-li que ara, la que s'ha posat dels nervis sóc jo, i el motiu és ella i les seves tonteries.
Bueno, Island, a mi l'enfermera de la meva pediatra amb la nena, em va dir que li treiés la teta (als 4 mesos !!), que ella ho habia fet amb les seves, que ja tenen prou amb 4 mesos, i que les seves estaven precioses. I a mi que coi m'importa !!. Vaig pensar jo ... Em vaig resistir, peró a partir d'aquí va ser un acoso i derribo tan bestia, que als 9 mesos ho vaig deixar, pensant que potser elles tenien raó, que eren metge i enfermera, i jo només mami. Tenia molta inseguretat, i m'he empenedit tant, d'aixó.
Ara portem gairebé 6 mesos de LME amb el nen, i de moment la meva nova pediatra sembla molt pro LM, ja veurem més endavant, peró jo alucino amb aquests comentaris, t'ho juro. És que no t'ho diu un treballador de la construcció, és que és un/a pediatra !!. Jo si li portaria els papers de l'OMS, que tu no ets una mare "loca", ni integrista de la teti, que només vol el millor per al teu fill, caram !!!, que estas informada, i amb aquesta informació has pres decissions. És que, ostres, sembla que s'hagi de demanar perdó per alletar més enllà dels 4 mesos !!.
Littleif, hi han persones (pediatres o no) a les que els nens no els hi agraden. Molesten, fan nosa, han de dormir 12 hores, estar callats, no còrrer, no cridar, no tirar de la màniga de la mami. Coi, que aixó és una criatura malalta, no una sana !!!. Jo recordo una veina que em deia, "uf, la meva neta és tan bona (en comparació amb la meva nena, que era una bellugueta), la poso a mirar els dibuixos, i ale, allà se li pasen les hores". No tenien 2 anys ni la meva ni la seva, i era bona perque no bellugava ... En fin ....
Ara portem gairebé 6 mesos de LME amb el nen, i de moment la meva nova pediatra sembla molt pro LM, ja veurem més endavant, peró jo alucino amb aquests comentaris, t'ho juro. És que no t'ho diu un treballador de la construcció, és que és un/a pediatra !!. Jo si li portaria els papers de l'OMS, que tu no ets una mare "loca", ni integrista de la teti, que només vol el millor per al teu fill, caram !!!, que estas informada, i amb aquesta informació has pres decissions. És que, ostres, sembla que s'hagi de demanar perdó per alletar més enllà dels 4 mesos !!.
Littleif, hi han persones (pediatres o no) a les que els nens no els hi agraden. Molesten, fan nosa, han de dormir 12 hores, estar callats, no còrrer, no cridar, no tirar de la màniga de la mami. Coi, que aixó és una criatura malalta, no una sana !!!. Jo recordo una veina que em deia, "uf, la meva neta és tan bona (en comparació amb la meva nena, que era una bellugueta), la poso a mirar els dibuixos, i ale, allà se li pasen les hores". No tenien 2 anys ni la meva ni la seva, i era bona perque no bellugava ... En fin ....
La sort que tenen tots aquests nens (Max, i la resta) és que tenen unes mamis que vetllen per ells, que s'han informat i que voleu el millor per als vostres fills. I si això és fer teti fins als 18 anys, endevant. Si per la mare el millor és una altre cosa, endevant.
Ningú us ha de llençar per terra les il·lusions d'una manera tant simple. La teva pediatre és un tros de pedra, island! (i liftleif, la teva també!). A part de la informació que li vols donar, deixa-li clar que donar teta no és ni dolent, ni viciós, ni res de res. A vegades, a aquests pediatres sabelotodo, els falta una mica de modèstia, de sentir que ells no tenen la veritat i que tampoc estan massa formats en alguns aspecte.
Als 2 mesos, una infermera (no era la oficial del Pol, una altre) em va dir que li podia donar tranquil·lament biberó, que qualsevol llet de farmàcia és bona, i així jo podia anar al cine. Perdona? No vull anar al cine! Si hem decidit ser pares és per estar amb el nen. No li ha de donar ningú cap biberó...
Joer, quina ràbia! Ànims island, bonica!!!
Ningú us ha de llençar per terra les il·lusions d'una manera tant simple. La teva pediatre és un tros de pedra, island! (i liftleif, la teva també!). A part de la informació que li vols donar, deixa-li clar que donar teta no és ni dolent, ni viciós, ni res de res. A vegades, a aquests pediatres sabelotodo, els falta una mica de modèstia, de sentir que ells no tenen la veritat i que tampoc estan massa formats en alguns aspecte.
Als 2 mesos, una infermera (no era la oficial del Pol, una altre) em va dir que li podia donar tranquil·lament biberó, que qualsevol llet de farmàcia és bona, i així jo podia anar al cine. Perdona? No vull anar al cine! Si hem decidit ser pares és per estar amb el nen. No li ha de donar ningú cap biberó...
Joer, quina ràbia! Ànims island, bonica!!!
- gemmaurrea
- :: gosset

- Entrades: 484
- Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
- Contacta:
littleif ha escrit:
Vaya tela-11
Podríem obrir un post de "bajanades mèdiques"
Tothom té dret a opinar, faltaria, però a nivell de forn de pà... vull dir que està molt bé dir-hi la teva però des de l'òptica d'un ciutadà que pretén ser "amic" el que no em sembla gens correcte és dir la teva opinió personal de temes com la relació amb les teus fills des de l'òptica professional.
Tenim unproblema d'estrés, doncs mirem-ne les causes... potser le teu fill està formant part d'aquesta espiral de nervis, d'acord, però no siguis animal! l'última cosa que vol sentir una mare és que es seu fill l'estàtiranitzant... prou sentiments de culpabilitat alberguem, només falta que el metge ens n'hi posi més!! amb comentaris com aquest a mi se'm cauria la cabellera sencera!
El< que sincerament penso, és que a molts rofessionals els falta precissament professionalitat, i a més d'un li caldria fer un "cursillu" de bones pràctiques i de psicologia
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
island reina, primer de tot, és normal que et sentis així, així que trobo el més normal del món que hagis sentit l'impuls d'obrir aquest post.
Malhauradament encara hi han molts pediatres, massa crec jo, que no saben o no volen saber el que diu l'OMS i d'altres associacions iguals de verídiques al voltant de la lactància materna, el que busquen és posar pals a les rodes a les mares que lliurement i sabent que estem fent el que és millor, volem prolongar la lactància dels nostres fills més enllà del temps en que es veu amb "bons ulls" a la nostra societat que les mares donin el pit.
A mi també m'han fet tots aquests comentaris que t'han fet a tu, però el meu pediatra me'ls va fer als 6 mesos, realment dolen molt perquè es com si et volguessin convèncer de que el que estas fent no serveix de res, perquè clar no et diu "es que el nen ja no ha de beure més llet" (que si fos així ho entendria) sinó que ha de continuar prenent llet però en comptes de que sigui la teva, la millor formulada i més adient per ell, ha de ser la de pols, que realment és llet de vaca tractada i pretractada mil cops...en fi, que no hi ha per on agafar-ho t'ho miris com t'ho miris. Endavant amb la lactància materna i disfruteu-la tant com pugueu, malhauradament molts cops s'acava abans del que les mares voldríem
(però molt més tard del que alguns pediatres pretenen
)
Petons
Malhauradament encara hi han molts pediatres, massa crec jo, que no saben o no volen saber el que diu l'OMS i d'altres associacions iguals de verídiques al voltant de la lactància materna, el que busquen és posar pals a les rodes a les mares que lliurement i sabent que estem fent el que és millor, volem prolongar la lactància dels nostres fills més enllà del temps en que es veu amb "bons ulls" a la nostra societat que les mares donin el pit.
A mi també m'han fet tots aquests comentaris que t'han fet a tu, però el meu pediatra me'ls va fer als 6 mesos, realment dolen molt perquè es com si et volguessin convèncer de que el que estas fent no serveix de res, perquè clar no et diu "es que el nen ja no ha de beure més llet" (que si fos així ho entendria) sinó que ha de continuar prenent llet però en comptes de que sigui la teva, la millor formulada i més adient per ell, ha de ser la de pols, que realment és llet de vaca tractada i pretractada mil cops...en fi, que no hi ha per on agafar-ho t'ho miris com t'ho miris. Endavant amb la lactància materna i disfruteu-la tant com pugueu, malhauradament molts cops s'acava abans del que les mares voldríem
Petons

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
littleif ha escrit:A mi m'ho va dir la infermera quan vaig anar a la revisió dels 9 mesos crec... Que el nen estava "entetado" i que li havia de treure!!
Sento ser tan grollera, però la teva metgesa és una mala bèstia!!! amb quin dret et diu que el teu fill és un petit tirà? que es pensa, que perquè és metgessa té l'autoritat suficient per fer sentir malament a les mares i opinar de com són els seus fills? a mi una persona que fa aquest tipus de comentaris em fa pensar què té molt poc de persona i li falten moltes coses perfer correctament la seva feina i estar tractant amb persones.
Pel teu fill segur que ets la millor mare del món i això és el que compta, passa de les opinions sense fonament que no t'aporten res positiu. Ànims i continua com fins ara

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

ja t'ho hem dit totes Island! però tu segueix endavant amb la LM fins on tu i en Max volgueu!
És increible que en ple S.XXI encara estiguem així...
Quines ganes que té tothom de fer creure que l'acte més natural del món pot ser perjudicial pels
!!! Serà possible....
És increible que en ple S.XXI encara estiguem així...
!!! Serà possible....- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
ISLAND guapa!!! mira..... ja et poso jo els emoticons
la gent a vegades xerra per xerrar (i sembla malament, dir-ho d'un metge... pero es que tela!!) Entre aixo, el que t'han dit a tu LITTLEIF i lo dels 4 mesos de la MARTADU!! vamos... n'hi ha per matar-los!!!
jo no dic que no se'ls hagi de fer cas als metges... pero amb sentit comu
Feu el que us sembli, perque ningu millor que vosaltres sap el que els conve a ells i a vosaltres

la gent a vegades xerra per xerrar (i sembla malament, dir-ho d'un metge... pero es que tela!!) Entre aixo, el que t'han dit a tu LITTLEIF i lo dels 4 mesos de la MARTADU!! vamos... n'hi ha per matar-los!!!
jo no dic que no se'ls hagi de fer cas als metges... pero amb sentit comu
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |