Quan no s'es regular
Quan no s'es regular
Hola a totes, es la primera vegada que participo en un forum...pero es que els dubtes poden amb mi!!
Sempre he sigut irregular, de fet tinc ovari poliquistic, pero mai m'havia trigat mes de 35 dies. El cas es que el mes passat la regla no venia passat el dia 35 de cecle, així que em vaig fer la prova i res, negatiu..., pero la regla seguia sense venir, tenia els pits inflats, els olors em marejaven i tenia uns dolors de ronyons horrorossos. Finalment vaig anar al gine i em va dir que no hi havia embaras i que no em preocupes, que aixó ja passa de tant en tan.
El cas es que aquats mes repeteixo experiencia, tinc els pits....uff com mai, de fet m'he tingut de comprar una talla mes, em sento moooolt cansada i la sensació de una regla inminent, els ronyons pitjos que una yaya i ja vaig per 44 dies de cecle (em tenia que venir la regla el 09/03/10), pero em fa por fer-me la prova i surti de nou negatiu...fa mes d'un any que ho provem i tinc tanta ilusió....Ufff, que complicat es tot plegat!!!
Sempre he sigut irregular, de fet tinc ovari poliquistic, pero mai m'havia trigat mes de 35 dies. El cas es que el mes passat la regla no venia passat el dia 35 de cecle, així que em vaig fer la prova i res, negatiu..., pero la regla seguia sense venir, tenia els pits inflats, els olors em marejaven i tenia uns dolors de ronyons horrorossos. Finalment vaig anar al gine i em va dir que no hi havia embaras i que no em preocupes, que aixó ja passa de tant en tan.
El cas es que aquats mes repeteixo experiencia, tinc els pits....uff com mai, de fet m'he tingut de comprar una talla mes, em sento moooolt cansada i la sensació de una regla inminent, els ronyons pitjos que una yaya i ja vaig per 44 dies de cecle (em tenia que venir la regla el 09/03/10), pero em fa por fer-me la prova i surti de nou negatiu...fa mes d'un any que ho provem i tinc tanta ilusió....Ufff, que complicat es tot plegat!!!
- MONTSERRAT
- :: tigre

- Entrades: 787
- Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm
Re: Quan no s'es regular
Caram Nefer! fes-te un TE... si és que sí, ja ho podreu estar celebrant! fora pors... no serveixen de res!! Ànims!
- yolandard
- :: rateta

- Entrades: 162
- Membre des de: dt. jul. 11, 2006 6:35 pm
- Ubicació: Sant Joan Despi
Hola Nefer66! Te aconsejo que te hagas la prueba y que tenga lo que tenga que ser. Pero al menos sales de dudas.
si que es verdad que son sintomas de un embarazo, pero a veces cuando tienes atraso (por lo menos en mi caso) tienes sintomas parecidos.
¿ Sabes porque me di yo cuenta de que estaba embarazada?
porque al sentarme en la barriga siempre me sale el pequeño flotador...je,je y cuando estaba embarazada (todavia no lo sabia) me faltaba un pliegue (es decir tenia la doblez a la altura del estomago)
se que es una tonteria pero solo se me ha puesto la barriga así al principio de estar embaraza. despues he tenido falsas alarmas con los mismos sintomas del embarazo, pero la barriga la tenia como siempre.
No te desesperes guapisima!!!Hazte el test y si da negativo, ya veras como el dia menos pensado apareceran esas benditas rayas rosas.
si que es verdad que son sintomas de un embarazo, pero a veces cuando tienes atraso (por lo menos en mi caso) tienes sintomas parecidos.
¿ Sabes porque me di yo cuenta de que estaba embarazada?
porque al sentarme en la barriga siempre me sale el pequeño flotador...je,je y cuando estaba embarazada (todavia no lo sabia) me faltaba un pliegue (es decir tenia la doblez a la altura del estomago)
se que es una tonteria pero solo se me ha puesto la barriga así al principio de estar embaraza. despues he tenido falsas alarmas con los mismos sintomas del embarazo, pero la barriga la tenia como siempre.
No te desesperes guapisima!!!Hazte el test y si da negativo, ya veras como el dia menos pensado apareceran esas benditas rayas rosas.

- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Ufff... A mi també em passava això quan buscàvem embaràs naturalment... El meu rècord van ser 48 dies! Jo crec que els mateixos nervis deuen fer que la regla vingui més tard... Tant de bo t'hagis quedat embarassada, però si no és així, el meu consell és que facis provisió a Unitest, almenys no et gastaràs tants diners inútilment...
Per cert, jo no estic buscant, però avui vaig pel dia 37...
Per cert, jo no estic buscant, però avui vaig pel dia 37...
uff he flipat quan us he llegit, jo fins ara prenia la pildora, o sigui que regular 100% aquest es el meu primer mes sense ella i clar porto des del dia 19 que m'hauria d'haver vingut i sense rastre d'ella.... al costat vostre tampoco porto tants dies!!! estaria al dia 34!!! mare meva!!!
Uff, veig que no soc la unica!!! jejeje aquest demati he comprat la prova....i aquest vespre ho mirare.
Els plecs de la paxa en tinc iguals, com el mueco michelin!!! jejeje, pero inclus ma sogre m'ha preguntat si estava en estat, diu que hem veu mes rodona i que tingui tants fastics amb el menjar no es normal...Realment desitjo que surti positiu, seria el primer i en tinc taaaaantes ganes!!!
Gracies per els vostres consells, m'animen una mica. Per cert , avui porto ja 16 dies de retras (45 dies de cecle, es mi record!!!)
Els plecs de la paxa en tinc iguals, com el mueco michelin!!! jejeje, pero inclus ma sogre m'ha preguntat si estava en estat, diu que hem veu mes rodona i que tingui tants fastics amb el menjar no es normal...Realment desitjo que surti positiu, seria el primer i en tinc taaaaantes ganes!!!
Gracies per els vostres consells, m'animen una mica. Per cert , avui porto ja 16 dies de retras (45 dies de cecle, es mi record!!!)
Mare meva Nefer66!!!!!!!!!!!!!!! i quan et vas fer el últim TE? le veritat es que jo tenia esperances que el TE que em vaig fer dilluns estigues equivocat, pero veien com esta el tema... no se jo.... quin patiment jajajaja
Hola noies!!
No desespereu per ser irregulars, que el vostre cos funciona igualment. Us explico el que em va passar a mi. Quan vaig deixar l'anell vaig tenir un cicle de 31 dies, i el següent va ser de 3 mesos, us podeu imaginar l'angoixa, no si ni quants te em vaig fer, i res, tots negatius, fins i tot vaig anar al ginecòleg i em va fer una ecografia i va veure que hi havia molts folículs, que podia estar tranquila perque ovulava i ja vendria la regla. El següent cicle va ser de 31 dies, llavors ens posarem a buscar l'embaraç, però vaig tornar a tenir la warry als 45 dies. I al següent cicle ja vaig quedar embarassada. Llavors penso que si esteu atentes a les senyals del vostre cos, podreu saber quan ovuleu, i si no ho teniu clar, doncs a fer deures dia si dia no, amb moooolt amor.
Molts ànims, que aviat ho conseguireu!!
No desespereu per ser irregulars, que el vostre cos funciona igualment. Us explico el que em va passar a mi. Quan vaig deixar l'anell vaig tenir un cicle de 31 dies, i el següent va ser de 3 mesos, us podeu imaginar l'angoixa, no si ni quants te em vaig fer, i res, tots negatius, fins i tot vaig anar al ginecòleg i em va fer una ecografia i va veure que hi havia molts folículs, que podia estar tranquila perque ovulava i ja vendria la regla. El següent cicle va ser de 31 dies, llavors ens posarem a buscar l'embaraç, però vaig tornar a tenir la warry als 45 dies. I al següent cicle ja vaig quedar embarassada. Llavors penso que si esteu atentes a les senyals del vostre cos, podreu saber quan ovuleu, i si no ho teniu clar, doncs a fer deures dia si dia no, amb moooolt amor.
Molts ànims, que aviat ho conseguireu!!

Bufff, aquí la irregularitat feta dona. Jo sempre havia sigut mooolt irregular, però l'últim any abans de posar-nos a buscar tenia els cicles de més o menys 30-35 dies. Ara, va ser posar-nos a buscar i anar-se'n tot a fer punyetes: vaig arribar a tenir un cicle de 11 dies. 3 mesos i mig sense la regla!!!! Desesperació és poc per dir el que tenia. I tot pels nervis!!! I amb tots els psicosíntomes que vulguis i més!!!
Paciència noia.....
Paciència noia.....
- yolandard
- :: rateta

- Entrades: 162
- Membre des de: dt. jul. 11, 2006 6:35 pm
- Ubicació: Sant Joan Despi
Nefer!!!!!Mucha suerte guapisima.
Esperamos saber la noticia hoy!!!!!!!!!Mejor dicho LA BUENA NOTICIA!!!!!!!!!!!!!
Esperamos saber la noticia hoy!!!!!!!!!Mejor dicho LA BUENA NOTICIA!!!!!!!!!!!!!
Hola Nefer! Benvinguda al SP!
Tandebò el TE et surti positiu! Però si no és així, no t'angoixis. Tot i ser irregular, hi ha maneres de desesperar menys. Si fast Testos d'Ovulació i gràfiques podràs certificar quan estàs a punt d'ovular (amb els TO) i podràs comprovar que realment has ovulat (amb les gràfiques de temperatura). I així sabràs quan cal fer més deures i per quan has d'esperar la (no) warry.
Jo els TO els comprava d'unitest perquè són més baratets a: http://vidatest.com/
I si vols saber com es fan gràfiques, passa't pel post de les gràfiques, som moltes noies que fem gràfiques i ens ajudem entre totes, també n'hi ha unes quantes com tu de cicles interminables! I també hi ha noies de cicles interminables amb final positiu
viewtopic.php?f=5&t=15298&start=0
Molta sort i esperem un TE positiu! Ja ens mantindràs informades!
Tandebò el TE et surti positiu! Però si no és així, no t'angoixis. Tot i ser irregular, hi ha maneres de desesperar menys. Si fast Testos d'Ovulació i gràfiques podràs certificar quan estàs a punt d'ovular (amb els TO) i podràs comprovar que realment has ovulat (amb les gràfiques de temperatura). I així sabràs quan cal fer més deures i per quan has d'esperar la (no) warry.
Jo els TO els comprava d'unitest perquè són més baratets a: http://vidatest.com/
I si vols saber com es fan gràfiques, passa't pel post de les gràfiques, som moltes noies que fem gràfiques i ens ajudem entre totes, també n'hi ha unes quantes com tu de cicles interminables! I també hi ha noies de cicles interminables amb final positiu
viewtopic.php?f=5&t=15298&start=0Molta sort i esperem un TE positiu! Ja ens mantindràs informades!
Hola Nefer,
Som moltes amb cicles irregulars, i també tinc SOP. Amb les pastilles tenia els cicles controlats però quan vaig deixar les pastilles per anar a buscar
se'm va descontrolar tot.
Els dos primer cicles sense pastilles van durar entre 70 i 80 dies. A partir d'aquí em varen receptar omifin i progestarona i he tingut 3 cicles "normals" (entre 29/31 dies); també prenia oli d'onagra (1 cicle de 47 dies i un de 52), i aquest (que no prenc res perquè el gine ja ens ha enviat a RA) em sembla que el tindré prou normal (d'uns 35 dies).
Prova de fer un TE i sinó consulta el gine.
Com et comenta la Pesol, les que tenim cicles irregulars, el millor que podem fer per conèixer el nostre cos, els nostres cicles i saber quan ovulem és fer les gràfiques. Si passes per les grafiqueres, allà ens trobarem
Bona sort
Som moltes amb cicles irregulars, i també tinc SOP. Amb les pastilles tenia els cicles controlats però quan vaig deixar les pastilles per anar a buscar
se'm va descontrolar tot. Els dos primer cicles sense pastilles van durar entre 70 i 80 dies. A partir d'aquí em varen receptar omifin i progestarona i he tingut 3 cicles "normals" (entre 29/31 dies); també prenia oli d'onagra (1 cicle de 47 dies i un de 52), i aquest (que no prenc res perquè el gine ja ens ha enviat a RA) em sembla que el tindré prou normal (d'uns 35 dies).
Prova de fer un TE i sinó consulta el gine.
Com et comenta la Pesol, les que tenim cicles irregulars, el millor que podem fer per conèixer el nostre cos, els nostres cicles i saber quan ovulem és fer les gràfiques. Si passes per les grafiqueres, allà ens trobarem
Bona sort

Hola Nefer, benvinguda al socpetit!
Espero que sigui una bona notícia.
Perquè els simptomes pinten bé!!
Si no, t'explico. Jo tenia els cicles mooolt irregulars, el meu récord està amb 56 dies. Aquell mes em vaig espantar, i quan em va tornar a venir la regla vaig anar al ginecòleg, que em va fer ecos i em va dir que els meus ovaris treballaven. Lents i ganduls però treballaven. Em va comentar que si volia, el següent cicle podia començar amb Omifin, que són unes pastilles per regular l'ovulació. Al final no van caldre, el mes següent estava embaraçada!
Espero que sigui una bona notícia.
Perquè els simptomes pinten bé!!Si no, t'explico. Jo tenia els cicles mooolt irregulars, el meu récord està amb 56 dies. Aquell mes em vaig espantar, i quan em va tornar a venir la regla vaig anar al ginecòleg, que em va fer ecos i em va dir que els meus ovaris treballaven. Lents i ganduls però treballaven. Em va comentar que si volia, el següent cicle podia començar amb Omifin, que són unes pastilles per regular l'ovulació. Al final no van caldre, el mes següent estava embaraçada!
Hola Nefer,
Ja t'has fet el TE??
Pel que has explicat, sembla més positiu que negatiu... no sé com estàs aguantant tant. Jo no podria
Bona sort!
Esperem noticies teves
Ja t'has fet el TE??
Pel que has explicat, sembla més positiu que negatiu... no sé com estàs aguantant tant. Jo no podria
Bona sort!
Esperem noticies teves
Despres de parlar aquest matí de que no em venia... chof! ja la tinc aquí.... en fi... a veure quan ve el més vinent
Noies ja he fet el test i....ESTIC EMBARASSADA!!!!
No m'ho puc creure, ara em sembla irreal, m'he mirat el test 50 vegades!!! jejejeje
Tant patir, a tingut un bon final! Gracies per el vostre recolzament
No petiu les que encara no ho heu aconseguit, ja veieu que tot es possible!!
No m'ho puc creure, ara em sembla irreal, m'he mirat el test 50 vegades!!! jejejeje
Tant patir, a tingut un bon final! Gracies per el vostre recolzament
Oleeee felicitats Nefer66! Que guaiiiiiiiiiiii!
Nefer66 ha escrit:Noies ja he fet el test i....ESTIC EMBARASSADA!!!!![]()
![]()
Tant patir, a tingut un bon final! Gracies per el vostre recolzament![]()
Genial, Nefer!!!!!!!! Enhorabona.
Les que som irregulars també ho aconseguim
Ens veiem per algun post de mamis. Ara cuida't molt i a gaudir de l'embaràs.

Nefer66 ha escrit:Noies ja he fet el test i....ESTIC EMBARASSADA!!!!![]()
![]()
Tant patir, a tingut un bon final! Gracies per el vostre recolzament![]()
Moltes felicitats!!!!
Disfruta-ho al màxim!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |