MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART
MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART
...
Daina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 23, 2008 1:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola guapes, crec que hi havia un altre post sobre alguna cosa similar... pero be, no se on es, aixi que us responc.... Jo porto DIU, i n'estic força contenta. Si que es veritat que les regles son una mica mes abundants, pero aixo de no haver-te de preocupar de res, ni pastilles, ni preservatiu,... penso que esta be.
De totes maneres fa poc que el porto, uns 2 mesos aproximadament i el gine em va dir que a partir de la 4 regla es quan sabria el tema de l'abundancia, perque ja ne tingudes dos de regles i la primera mes abundant que la segona, i mes dies. Tambe us he de dir que jo era de regles de 4 dies i poca cantitat i ara son 6/7 dies i mes abundant durant 3/4 dies......
Espero haver-vos ajudat.
Petonets
De totes maneres fa poc que el porto, uns 2 mesos aproximadament i el gine em va dir que a partir de la 4 regla es quan sabria el tema de l'abundancia, perque ja ne tingudes dos de regles i la primera mes abundant que la segona, i mes dies. Tambe us he de dir que jo era de regles de 4 dies i poca cantitat i ara son 6/7 dies i mes abundant durant 3/4 dies......
Espero haver-vos ajudat.
Petonets
-
VisitantVi
jo ho vaig comentar i em van dir que havia d'esperar 6 mesos pel tema de la cesàrea.
no volia preservatiu, i les pastilles amb la lactància no es poden pendre així que em van receptar unes pastilles que són compatibles amb la lactancia i que fan que no tinguis la regla mentre les prens.
ahir va sortir una noticia sobre el tema... i jo ja en prenc unes que fan que no tinguis regla. això si, no recomenen prendre-les per sempre. només mentre dura la lactància....
em penso que em posaré un diu quan faci els sis mesos. ja fa molts anys que vaig de pastilles
no volia preservatiu, i les pastilles amb la lactància no es poden pendre així que em van receptar unes pastilles que són compatibles amb la lactancia i que fan que no tinguis la regla mentre les prens.
ahir va sortir una noticia sobre el tema... i jo ja en prenc unes que fan que no tinguis regla. això si, no recomenen prendre-les per sempre. només mentre dura la lactància....
em penso que em posaré un diu quan faci els sis mesos. ja fa molts anys que vaig de pastilles
a mi també m'interessa
vaig anar al gine a que m'informés i ni el DIU ni l'anell em van convèncer... això de portar quelcom a dins el cos no va amb mi si ho puc evitar
ara prenc pastilles, que de fet no em fa gaire gràcia. Les vaig prendre un cop i em produïen molta sequedat. Ara, de moment va bé, però això d'intervenir en el meu cos no m'acaba d'agradar, però clar... llavors només queda la gometa, i tot i que per mi seria lo ideal, no mola quan hi ets pel tros, oi?
vaig anar al gine a que m'informés i ni el DIU ni l'anell em van convèncer... això de portar quelcom a dins el cos no va amb mi si ho puc evitar
ara prenc pastilles, que de fet no em fa gaire gràcia. Les vaig prendre un cop i em produïen molta sequedat. Ara, de moment va bé, però això d'intervenir en el meu cos no m'acaba d'agradar, però clar... llavors només queda la gometa, i tot i que per mi seria lo ideal, no mola quan hi ets pel tros, oi?
- pirulina
- :: papallona

- Entrades: 130
- Membre des de: dl. abr. 09, 2007 8:20 pm
- Ubicació: La Bisbal d'Empordà
- Contacta:
Hola noies,
Jo vaig portar el DIU durant set anys ( un va durar 4 anys i l'altre 3anys ) vas fent visites cada any al ginecoleg per portar un control. I durant una temporada llarga no has de pensar amb res.Vaig treure'l per quedar
. A mi personalment en va anar molt i molt bé, no vaig tenir perdues, ni en va fer mal mai, ni tampoc vaig tenir l'anemia que moltes noies en tenen. Jo estic molt contenta. Per part meva jo us ho recomano. ( No tothom és igual hi ha gent que no els hi va bé )

Jo vaig portar el DIU durant set anys ( un va durar 4 anys i l'altre 3anys ) vas fent visites cada any al ginecoleg per portar un control. I durant una temporada llarga no has de pensar amb res.Vaig treure'l per quedar
. A mi personalment en va anar molt i molt bé, no vaig tenir perdues, ni en va fer mal mai, ni tampoc vaig tenir l'anemia que moltes noies en tenen. Jo estic molt contenta. Per part meva jo us ho recomano. ( No tothom és igual hi ha gent que no els hi va bé ) -
VisitantVi
jo estic feta un embolic. pastilles no en vull, ja fa massa anys i penso que no pot ser bo. El diu em fa una mica de respecte. La gometa, com diu la sibil.la, a mi em molesta força, no sé...
és una me...
què fem? perquè no hi ha més opcions oi?
bé si, suposo que si... abstinencia!!!! marxa enrera....
uf!
és una me...
què fem? perquè no hi ha més opcions oi?
bé si, suposo que si... abstinencia!!!! marxa enrera....
uf!
Quan vagi al metge li comentaré que em recepti les pastilles que diu la Bruna..... perque la gometa com que no...... i desprès ja veurem no sé........ ja ho pensaré que faré si pastilles o algun altre cosa....... el DIU de moment no... perque tenim pensat tenir donar-li un germanet o germaneta a l'Abril d'aqui a un o dos anys........
-
VisitantVi
BRRR... ÉS UN BON EMBOLIC AIXÒ!!
JO DURANT LA LACTÀNCIA NO VAIG VOLER PRENDRE PASTILLES, I COM QUE TAMPOC EL MEU COS ESTAVA PER FER SEGONS QUÈ, DONCS MIRA, JA ANÀVEM BÉ.
DESPRÉS, PEL TEMA TIROIDES , COM QUE M'ANAVA ENGREIXANT, TAMPOC VAIG VOLER PASTILLES, QUE M'INFLEN A BASE DE BÉ. EL DIU EM FA RESPECTE, I L'ANELL VAGINAL, EM FA POR QUE VAGI TOT EL DIA PENDENT DE QUE NO EM CAIGUI...(DIGUEU-ME TONTA...).
PER TANT: GOMETA!!! PERÒ LA MEITAT DE VEGADES NO ARRIBEM A TEMPS...I COM QUE "ANTES DE LLOVER CHISPEA" DIUEN, UN DIA D'AQUESTS EM TROBO QUE LA CLÀUDIA JA NO SERÀ FILLA ÚNICA...

JO DURANT LA LACTÀNCIA NO VAIG VOLER PRENDRE PASTILLES, I COM QUE TAMPOC EL MEU COS ESTAVA PER FER SEGONS QUÈ, DONCS MIRA, JA ANÀVEM BÉ.
DESPRÉS, PEL TEMA TIROIDES , COM QUE M'ANAVA ENGREIXANT, TAMPOC VAIG VOLER PASTILLES, QUE M'INFLEN A BASE DE BÉ. EL DIU EM FA RESPECTE, I L'ANELL VAGINAL, EM FA POR QUE VAGI TOT EL DIA PENDENT DE QUE NO EM CAIGUI...(DIGUEU-ME TONTA...).
PER TANT: GOMETA!!! PERÒ LA MEITAT DE VEGADES NO ARRIBEM A TEMPS...I COM QUE "ANTES DE LLOVER CHISPEA" DIUEN, UN DIA D'AQUESTS EM TROBO QUE LA CLÀUDIA JA NO SERÀ FILLA ÚNICA...

- Glòria
- :: peixet

- Entrades: 293
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:32 am
- Ubicació: Cantallops
- Contacta:
Hola Noies:
Només una puntualització per les pastilles que es prenent durant la lactància.
Són unes pastilles anticonceptives que es poden prendre sempre, perquè són igual d'efectives si en dones pit, com si no. Però no porten estrògens, per això són compatibles amb la lactància, i per això s'han de prendre cada dia, perquè sinó no serien tan efectives. No baixa la regla, és veritat, però a la gran majoria de dones tampoc els hi baixa la regla durant la lactància. Jo ja en porto 10 mesos amb lactància i encara no m'ha baixat. I no prenc les pastilles...
Les canviem quan deixeu de donar el pit perquè passen a donar aquelles que en porten estrògens, per aconseguir que tingueu la regla cada mes. Però tampoc passa res si les preneu durant un temps sense alletar. Ho dic perquè no cal deixar-les i anar corrents a la llevadora o ginecòleg, amb el risc que això suposa d'embaràs. Podeu continuar amb elles fins que us visitin!!
Una abraçada
Només una puntualització per les pastilles que es prenent durant la lactància.
Són unes pastilles anticonceptives que es poden prendre sempre, perquè són igual d'efectives si en dones pit, com si no. Però no porten estrògens, per això són compatibles amb la lactància, i per això s'han de prendre cada dia, perquè sinó no serien tan efectives. No baixa la regla, és veritat, però a la gran majoria de dones tampoc els hi baixa la regla durant la lactància. Jo ja en porto 10 mesos amb lactància i encara no m'ha baixat. I no prenc les pastilles...
Les canviem quan deixeu de donar el pit perquè passen a donar aquelles que en porten estrògens, per aconseguir que tingueu la regla cada mes. Però tampoc passa res si les preneu durant un temps sense alletar. Ho dic perquè no cal deixar-les i anar corrents a la llevadora o ginecòleg, amb el risc que això suposa d'embaràs. Podeu continuar amb elles fins que us visitin!!
Una abraçada
Patufa, abans de tenir el Ricard jo feia servir l'anell vaginal (ja estava farta de pastilles i vaig demanar una altre opcio al gine) i n'estic molt contenta. La veritat es que al principi jo tambe tenia por per si queia o el perdia, pero aixo es el primer mes, despres ja no hi penses, ni ho notes...
I be, el DIU, dons "mas de lo mismo", ni hi penses, ni ho notes, ni ho nota ell....
El preservatiu per mi es un talla rotllos.... no se, si no hi ha mes remei, preservatiu, pero havent altres opcions......
I be, el DIU, dons "mas de lo mismo", ni hi penses, ni ho notes, ni ho nota ell....
El preservatiu per mi es un talla rotllos.... no se, si no hi ha mes remei, preservatiu, pero havent altres opcions......
- Glòria
- :: peixet

- Entrades: 293
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:32 am
- Ubicació: Cantallops
- Contacta:
Abril:
Les pots començar quan vulguis, si estàs segura de no estar embarassada, i si les prens sempre a la mateixa hora, són efectives a partir dels 7 dies.
Per totes:
No hi ha un mètode anticonceptiu ideal. El que va bé a una parella, potser a una altra no. Inclòs dins de la mateixa hi haurà gent que anirà canviant de mètode depenent del moment de la vida i la seguretat que busques. Per mi, per exemple, en aquests moment, no és cap rotllo posar un preservatiu. Però hi han hagut èpoques en que sí. La pastilla no se'm passa pel cap prendre-la, però l'havia pres durant anys...
Una abraçada
Les pots començar quan vulguis, si estàs segura de no estar embarassada, i si les prens sempre a la mateixa hora, són efectives a partir dels 7 dies.
Per totes:
No hi ha un mètode anticonceptiu ideal. El que va bé a una parella, potser a una altra no. Inclòs dins de la mateixa hi haurà gent que anirà canviant de mètode depenent del moment de la vida i la seguretat que busques. Per mi, per exemple, en aquests moment, no és cap rotllo posar un preservatiu. Però hi han hagut èpoques en que sí. La pastilla no se'm passa pel cap prendre-la, però l'havia pres durant anys...
Una abraçada
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Ostres, he estat llegint el post perquè al veure'l m'ha interessat i m'ha anat molt bé llegir-vos, perquè, dieu-me ignorant, no sabia això que el DIU pot produir molta més quantitat de regla i durant més dies. El meu home dèia que si em posava un DIU, i a mi no em fa massa gràcia, però jo també tinc intencions de tenir algun altre nen d'aquí uns dos anyets (posar-nos-hi) i tampoc m'agrada massa posar-me coses ni prendre'm res que m'afecti les hormones.... (prou que s'alteren totes soletes!!).
Si alguna ho coneix millor perquè ho utilitza, podeu explicar quins efectes té l'anell vaginal? les dues o tres que en parleu sembla que és una bona opció...
Gràcies!!
Si alguna ho coneix millor perquè ho utilitza, podeu explicar quins efectes té l'anell vaginal? les dues o tres que en parleu sembla que és una bona opció...
Gràcies!!
Hem alletat 19 mesos!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Per cert, com es diuen?