LES SUPER BUSCADORES D´ABRIL DEL 2010!!!! ++++++++++ 1000
Re: LES SUPER BUSCADORES D´ABRIL DEL 2010!!!! ++++++++++ 1000
El super post de les buscadores ja va a topeeeee!!!! la setmana del mig sembla q estarà molt i molt activa, ojalà miriameta puguis escriure molts positius!!!!! i q surtim totes a la tele com diu l'angels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Serà molt emocionant anar veiens positius!
;Molta sort a totes!!!!
Serà molt emocionant anar veiens positius!
;Molta sort a totes!!!!
Betty, guapa! Ens conformem amb catorze positius, eh? Només catorze!!! 

Mara17 ha escrit:Betty, guapa! Ens conformem amb catorze positius, eh? Només catorze!!!
jejeje, si si...no sé pq només 14...jajaja, a falta es clar de q s'apuntin més!!!
vaig contar els positius del març i em sembla q eren uns 14, q fort, pero clar erem casi el doble!!!!! pensarem en tot aixó de la primavera la sang altera, qui busca a la primavera embarassada es queda, abril positius mil i tots els lemes necessaris!!!!!!!!!!
Bon dia noies,
Si em voleu apuntar pel 4 d'abril.
Per cert 14 + al març?? quin mes més productiu,ejejejje
Gràcies.
Si em voleu apuntar pel 4 d'abril.
Per cert 14 + al març?? quin mes més productiu,ejejejje
Gràcies.
Hola buscadores abrileres!!!! És veritat que som poquetes no? Aviam si és veritat que seran més positius a repartir!!!!!!
Jo ja estic desesperant i encara em queden 8 dies!!!!! Sort que estic de vacancetes... (ai aquestes mestres i professores que bé que ens ho muntem...) Aquesta setmana marxem 4 dies amb el Tildo a fer una escapadeta, que ja toca!!! A veure si no tinc temps per pensar i no desespero tant...
Un petonet a totes i molta sort a totes de tot cor. Aquest mes és el nostre!!!!!!!
Jo ja estic desesperant i encara em queden 8 dies!!!!! Sort que estic de vacancetes... (ai aquestes mestres i professores que bé que ens ho muntem...) Aquesta setmana marxem 4 dies amb el Tildo a fer una escapadeta, que ja toca!!! A veure si no tinc temps per pensar i no desespero tant...
Un petonet a totes i molta sort a totes de tot cor. Aquest mes és el nostre!!!!!!!
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3
Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3
Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
Evarnau, que siguin quinze!!! Seràs la primera!!! 

Molta sort TIlda! I bones vacanceeeeeeeeees!!!
Bones vacances!
Mara17 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 30, 2010 6:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Bona tarda buscadores!!
Que hem podrieu apuntar pel 4/04??? Gràcies!!
Que hem podrieu apuntar pel 4/04??? Gràcies!!
Segur que la llista anirà augmentant....
Mai s'omple des del començament, sobre la marxa van sortint més buscadores....
Molta sort a totes!!!!! Aviam qui serà la primera en cantar positiu!!!!!
Mai s'omple des del començament, sobre la marxa van sortint més buscadores....
Molta sort a totes!!!!! Aviam qui serà la primera en cantar positiu!!!!!

Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

EIIIIII!!! QUE JA ESTÀ OBERT EL POST DE LES BUSCADORES DE L'ABRIL... POSITIVOS A MIL!!!!!!!
TANT DE BO, HO DESITJO DE TOT COR!!!!
TANT DE BO, HO DESITJO DE TOT COR!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- mariposa2010
- :: formigueta

- Entrades: 62
- Membre des de: dv. feb. 26, 2010 2:11 pm
- Ubicació: mataró - barcelona
Miriameta : apuntame para el 09-04 la no warry ,ok?
Mucha suerte para todas.Besitos.
Mucha suerte para todas.Besitos.
- marranxeta
- :: granota

- Entrades: 213
- Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm
doncs jo no sé si sóc buscadora d'abril perquè de moment estic molt "desordenada" .... en tot cas espero trobar alguna cosa al maig i que duri... Sort a totes les que esteu buscant!

Hola noies!
Jo tampoc sé si seré buscadora del mes d'abril perquè amb els cicles tan irregulars que tinc no sé ni quan em baixarà la warry. Ja porto 12 dies de retard però el TE m'ha sortit negatiu
Sort a tothom!!!!!!!
Jo tampoc sé si seré buscadora del mes d'abril perquè amb els cicles tan irregulars que tinc no sé ni quan em baixarà la warry. Ja porto 12 dies de retard però el TE m'ha sortit negatiu
Sort a tothom!!!!!!!
sílvia76 ha escrit:BONA NIT A TOTES...
Hola Mariameta... entro per desitjar-te molta sort i derivar-te les meves bones vibracions a que aquest mes d'abril també hi hauran molts POSITIUS, només has de pensar en SI i ja ho veuràs, no pensis en res més, tu has de trobar normal apuntar el POSITIU a cadascuna de les de la llista i ja ho veuràs com n'anpuntaràs, si més no, bastants... d'acord??? se't veu amb moltes ganes de portar aquest Post i les coses amb il·lusió i bon humor, surten molt bé, ho faràs genial i no passa res que només et puguis conectar per la tarda-nit... jo hi hagut dies que tampoc vaig poder conectar-me dia i nit i no passa res, només intentar actualitzar la llista el més aviat que et sigui possible i ja està. També et desitjo MOLTA SORT A TU, podries apuntar-te el teu propi POSITIU i segur que saltaries d'alegria... jajajajajajajajaja!!!!![]()
![]()
Jo de moment no m'apunto Mariameta... de fet tampoc et sabria dir ara la data de la indesitjable perquè estic esperant a que em vingui... però quan sàpiga alguna cosa ja entro i t'ho dic, d'acord???
Moltissssimes gràcies :)
La veritat es que tinc moltes ganes d´apuntar positius a pleno!!!!!!! jejeje
Espero que no hagis de venir a l´abril!!!! (a veurens si eh jejeje)
Benvingudes a totes les noves buscadores!!!!!
Apuntarem positius mil!!
Ara actualitzo llista :)

Apuntarem positius mil!!
Ara actualitzo llista :)
Miri ja en som unes quantes més eh? ja veuràs com aixó poc a poc s'anirà omplint!!!! i ojalà puguis apuntar molts positius!!! segur q sí pq em dones unes vibracions bonísssssssimes
sílvia76 ha escrit:El que si ser CERT que el POSITIU de l'Àngels caurà seguríssim... aquest presentiment si que el tinc... jajajajajajajajajajajaja!!! i ja m'hen cuidaré jo de que surtis a la tele.... i per tots els canals de tot el món...., jajajajajajajaja!!!!! que bo!!!!![]()
![]()
![]()
Ai maretaaaaaaaa!!! tant fer conya, que al final em veig amb el botellón de cava al costat i les restes del raïm a l'habitació de l'hospital... jajajaja

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
agunau ha escrit:Bon dia a totes!!!
Volia dir-vos unes cosetes.....
1ª Agrair a totes les que ja esteu esperant o sou mares, el fet d'entrar a donar-nos ànims![]()
2ª Desitjar a totes les que formem part d'aquest post, molta i molta sort per aconseguir la nostra desitjada panxulina!![]()
3ª Dir-vos que aquest serà el nostre més!!
- La primavera la sang altera!
- A l'Abril positius mil!
- Ahhhhh hi ha demés.... hi ha un inici de més millor, que començar-lo amb uns dies de festa?!
MOLTA SORT A TOTES!
Tens tot la raó del món!! com més positives estem nosaltres, més positius cauran aquest mes d'abril!! uooooooo!! nenes, hem de fer un brindis!!!

leta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 29, 2010 6:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Jajaja sisi àngels, parint amb la caraja de cava i després sortint per la tele pel primer català de l'any... jajajaja...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |