LES SUPER BUSCADORES D´ABRIL DEL 2010!!!! ++++++++++ 1000
Re: LES SUPER BUSCADORES D´ABRIL DEL 2010!!!! ++++++++++ 1000
Mara17 ha escrit:La primavera és un mes fantàstic per parir, però també per concebre, no? A l'ataaaaac!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
la primavera la sang alteraaaaaa!!!
jo tinc al meu pobret angelet ben cansat... avui li dóno festa al seus
!! 

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
BettyBoo ha escrit:El super post de les buscadores ja va a topeeeee!!!! la setmana del mig sembla q estarà molt i molt activa, ojalà miriameta puguis escriure molts positius!!!!! i q surtim totes a la tele com diu l'angels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Serà molt emocionant anar veiens positius!
;Molta sort a totes!!!!
nenes, potser que anem mirant a quina clínica anirem cada una, a veure si encara ens trobarem totes allà amb la tele pel mig!!

BettyBoo ha escrit:Miri ja en som unes quantes més eh? ja veuràs com aixó poc a poc s'anirà omplint!!!! i ojalà puguis apuntar molts positius!!! segur q sí pq em dones unes vibracions bonísssssssimes
jeje em faras posar vermellaaaaa
ojalaaaaa
jajaja jo avui no els he donat festa, que ja van lliurar ahir... jajajaja els deixo que lliurin demà... jajajaja i posaré un ciri pq guanyi el barça dimecres i els
tinguin ganes de celebrar-ho! kjajajaj
tinguin ganes de celebrar-ho! kjajajajRe: LES SUPER BUSCADORES D´ABRIL DEL 2010!!!! ++++++++++ 1000
ciregirl ha escrit:Jajaja sisi àngels, parint amb la caraja de cava i després sortint per la tele pel primer català de l'any... jajajaja...
ai si Cire, seria bo, eh? ja ens veig a cada una dient-li al reportero dicharachero: "oiga, mire, no es lo que pareceeee... era para celebrar que llegaba el niño, pero como no dilataba, me la he acabado enterita, sabe...??? más que nada porque se me estaba calentando y era cava del buenoooo!!!"

leta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 29, 2010 7:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ualaaaaa aquest és el meu missatge 500!!! pfff com passa el temps... i això que encara no he aconseguit el meu positiu... ;)
ciregirl ha escrit:jajaja jo avui no els he donat festa, que ja van lliurar ahir... jajajaja els deixo que lliurin demà... jajajaja i posaré un ciri pq guanyi el barça dimecres i els![]()
![]()
tinguin ganes de celebrar-ho! kjajajaj
els meus lliuren avui, que els he fotut una canya aquests dies sense respirar... però és el que ens demanava el cos!!

ciregirl ha escrit:Ualaaaaa aquest és el meu missatge 500!!! pfff com passa el temps... i això que encara no he aconseguit el meu positiu... ;)
500 és un número rodó... vol dir que a l'abril cauuuuuu!!! o galets, o raïm!! jejejeje

Noies, a mi no sé què em passa, però porto un subidon a sobre impressionant... deu ser que la primavera ja m'ha alterat, però és que estic súper happy!! 

jjjajaj angels a mi tb em passa, tb stik de subidon! no sé pq però stik d subidon XD de fet repetiria els deures i tot avui... jajajaja pobre cireboy que l'estic exprimint XD
ciregirl ha escrit:jjjajaj angels a mi tb em passa, tb stik de subidon! no sé pq però stik d subidon XD de fet repetiria els deures i tot avui... jajajaja pobre cireboy que l'estic exprimint XD
ai nena, jo tb! però com li vagi ara em veurà la cara i em dirà que necessita descansar!!!

Uff, noies, nosaltres no tenim relacions tant sovint... Només portem dos mesos buscant i no m'agradaria que es sentís pressionat, tot i que a mi m'agradaria intentar-ho més. Vosaltres ho heu parlat o simplement sorgeix?
keniana ha escrit:Uff, noies, nosaltres no tenim relacions tant sovint... Només portem dos mesos buscant i no m'agradaria que es sentís pressionat, tot i que a mi m'agradaria intentar-ho més. Vosaltres ho heu parlat o simplement sorgeix?
Jo estic semblant a tu. Vaig deixar les pildores el gener, i el primer mes no ho vam intentar. A partir del segon, li vaig comentar al meu home lo de la setmana sexy. Crec que li va fer gracia però no va entendre gaire el perquè. Així que aquella setmana només vam fer deures 1 dia. Les que porteu més temps com li heu plantejat a la parella?
A tots dos en fa molta ilusió, però la que tira del carro soc jo. Us passa el mateix?

Mara17 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 30, 2010 6:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
jajaja els homes sempre tenen ganes de que els exprimim ejejjee
Jo li dic clar i catalá. Li faig lliçons ejjee i com que se d´anatomia li explico, s´aburreix pero com sap que em fa ilu i aixi hu farem mes jajajjaja pues ell content.
Jo li dic clar i catalá. Li faig lliçons ejjee i com que se d´anatomia li explico, s´aburreix pero com sap que em fa ilu i aixi hu farem mes jajajjaja pues ell content.
Hola buscadores!! Veig que ja heu obert el post de l'abril!! Que matineres!! A veure si és veritat que a l'abril positius mil!!! Molta sort a totes!!!

Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins
-Nena-Boop
--CRIS86
--Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl 

nosaltres ens hi vam posar al gener, però a finals de cicle, aixi que no portem ni dos cicles d'intents. La veritat és que ara ho estem fent molt sovint, però ni ell se sent presionat, ni jo tampoc... crec que des de que el meu subconscient va comprendre que tenir un fill és una cosa meravellosa, però buscar-lo també (sempre i quan el temps d'espera no es passi de ratlla, clar), estic de subidón i, què carai, que s'ha de disfrutar de la vida! a més, nosaltres utilitzavem preservatiu i ell ara se sent alliberat... jajajaja 

miriameta ha escrit:jajaja els homes sempre tenen ganes de que els exprimim ejejjee
què bo!! cada una de nosaltres sabem què hem de fer... jajajaja

angels79 ha escrit:miriameta ha escrit:jajaja els homes sempre tenen ganes de que els exprimim ejejjee
què bo!! cada una de nosaltres sabem què hem de fer... jajajaja
els tenim al palmell de la ma jejeje
Jajaja Nuri a mi em passa com a tu, que vaig tirant del carro... Ell li fa ilu, de fet va ser ell qui va insistir en començar a buscar, però diu que no es vol obessionar. I jo "homeeee una cosa és obsessionar-se i l'altra passar de tot". Pq clar ja serà el 10è més i suposo que és normal que em comenci a preocupar pensant que potser tenim algun "problemillo" i ell pues ná, diu que si diuen que la mitja està en un any que no hi pensi (i jo sisi però bé q haurem de fer deures quan toca sinó si q no caldrà q hi pensi...)...
Justament avui quan dinàvem li he dit que sembla que no en tingui ganes i m'ha deixat la seva perla, que en té més que jo però que no es vol obsessionar. ¿més que jo?! pfff... dubto molt que ell somii qu eestà prenyi com em passa a mi! jajajaja...
Homes... ;)
Justament avui quan dinàvem li he dit que sembla que no en tingui ganes i m'ha deixat la seva perla, que en té més que jo però que no es vol obsessionar. ¿més que jo?! pfff... dubto molt que ell somii qu eestà prenyi com em passa a mi! jajajaja...
Homes... ;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |