CALCETES DE PAPER
CALCETES DE PAPER
Hola mamis!!
La meva pregunta, o més ben dit el meu dilema es el següent:
Van bé las calcetes de paper pel post part?? o es millor portar de cotó d'aquestes del mercadillo i si es taquen pos a la basura.
Es que em fa l'efecte que les de paper no han de subjectar gaire bé, no? de totes maneres, quines son més bones? perque segur que depend de la marca anirán millor o pitjor, i quan valen aproximadament??
Gràcies per endevant!!!
La meva pregunta, o més ben dit el meu dilema es el següent:
Van bé las calcetes de paper pel post part?? o es millor portar de cotó d'aquestes del mercadillo i si es taquen pos a la basura.
Es que em fa l'efecte que les de paper no han de subjectar gaire bé, no? de totes maneres, quines son més bones? perque segur que depend de la marca anirán millor o pitjor, i quan valen aproximadament??
Gràcies per endevant!!!
LAIA
Re: CALCETES DE PAPER
Hola reina!!!
Sincerament, compra les de cotó del Carrefour (per exemple). Jo men'n vaig endur unes cuantes de les mes altetes, i com tu deies "usar i tirar". Van molt millor. A mí, a l'hospital, me'n van donar unes de paper i son una mè!
Sincerament, compra les de cotó del Carrefour (per exemple). Jo men'n vaig endur unes cuantes de les mes altetes, i com tu deies "usar i tirar". Van molt millor. A mí, a l'hospital, me'n van donar unes de paper i son una mè!
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Jo tampoc et recomando les de paper... jo en vaig comprar d'aquestes altes de cotó i ja està! 
Hola! Jo també et recomano de les de cotó. Jo vaig comprar un pack al Alcampo que, si no recordo malament, em van costar 7 calcetes uns 4 eurillos.

hola, doncs jo trencaré una llança a favor de les d'usar i llençar!
Les dels hospitals no son com les que venen a les farmacies o botigues de puericultura, les dels hospitals son de reixeta i no aguanten res, les que pots comprar son diferents, com de cotó. Jo me'n vaig comprar unes quantes i com que tenen tallatge pots agafar-les a la mida i la veritat es que em subjectaven molt bé i les podia canviar més sovint els primers dies.
No recordo les marques però a qualsevol farmacia o botiga de nens és fàcil trobar-ne.
Encara que la opció de calces Carrefour tampoc està malament, penso que les de utilitzar i llençar pots canviar-les més sovint pq van a la brossa.
Les dels hospitals no son com les que venen a les farmacies o botigues de puericultura, les dels hospitals son de reixeta i no aguanten res, les que pots comprar son diferents, com de cotó. Jo me'n vaig comprar unes quantes i com que tenen tallatge pots agafar-les a la mida i la veritat es que em subjectaven molt bé i les podia canviar més sovint els primers dies.
No recordo les marques però a qualsevol farmacia o botiga de nens és fàcil trobar-ne.
Encara que la opció de calces Carrefour tampoc està malament, penso que les de utilitzar i llençar pots canviar-les més sovint pq van a la brossa.
Jo estic d'acord amb la Montsant. De fet jo de paper no me'n vaig comprar. En duia del mercadillo de cotó i només en vaig fer servir una.
Vaig provar les de l'hospital i després un cop allà vaig enviar a la mare i la sogra a comprar-ne, i em van anar molt millor. De fet un cop a casa els primers dies també les feia servir.
Pel proper ho tinc molt clar. Calcetes de paper. Les meves eren dela marca chicco i em van anar súper bé.
Vaig provar les de l'hospital i després un cop allà vaig enviar a la mare i la sogra a comprar-ne, i em van anar molt millor. De fet un cop a casa els primers dies també les feia servir.
Pel proper ho tinc molt clar. Calcetes de paper. Les meves eren dela marca chicco i em van anar súper bé.
Jo vaig fer servir unes de la Chicco de reixeta que em van anar fantàsticament, i tot i ser d'un sol ús les vaig ficar a la rentadora i durant la quarantena les vaig anar fent servir. Allò va bé per aguantar les supermegacompreses, i al damunt et poses unes calces teves normals (jo feia servir d'aquestes tipus culotte) i no es taquen. Jo les aconsello 100%.
I pel mal de punts dels baixos, Blastoestimulina spray forever! Porta anestèsic local, pica una mica al posar-lo, però és oli en un llum!
I pel mal de punts dels baixos, Blastoestimulina spray forever! Porta anestèsic local, pica una mica al posar-lo, però és oli en un llum!
Hola noia,
Jo tambe vaig fer servir calces de paper i em varen anar fantastiques. Quan s'embrutien unes de noves, i les altres a la basura. Les que vaig fer servir eren de la marca chicco i te les recomano. A mes hi ha talles i pots agafar les que millor et poden anar. Vinga que vagi be.
Adeu

Jo tambe vaig fer servir calces de paper i em varen anar fantastiques. Quan s'embrutien unes de noves, i les altres a la basura. Les que vaig fer servir eren de la marca chicco i te les recomano. A mes hi ha talles i pots agafar les que millor et poden anar. Vinga que vagi be.
Adeu

- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
doncs jo en vaig comprar de la chicco de paper i vaig anar fantastica!!!!! PERO FANTASTICA!!!! No apretaven, pero tampoc queien, i de conya per les maxi compreses... i com que portava cesaria, altes que no em tocaven la cicatriu.... jo tinc CLARISIM que en un propoer part les tornaria a comprar segurissim!
Jo tambe vaig fer servir les de paper.
Al principi nomes vaig comprar un pack de 4 de Mothercare, i tambe portava les de coto barates per si no m'anaven be les de paper.
Al final les de paper van anar de conya, quan et canvies va tot a la brossa i a estrenar-ne de noves.
Aguanten molt be i son comodes.
Val la pena probar-les i veure com et sents

Al principi nomes vaig comprar un pack de 4 de Mothercare, i tambe portava les de coto barates per si no m'anaven be les de paper.
Al final les de paper van anar de conya, quan et canvies va tot a la brossa i a estrenar-ne de noves.
Aguanten molt be i son comodes.
Val la pena probar-les i veure com et sents
Hola! Jo també vaig fer servir calcetes de paper i em van anar de conya! Les vaig comprar el prenatal però no recordo quan em van costar....
El que si recordo és que vaig pensar que per ser del prenatal tampoc eren tant cares, però com que tampoc vaig comparar preu no sé que et poden costar a la farmacia o a algun altre lloc...
El que si recordo és que vaig pensar que per ser del prenatal tampoc eren tant cares, però com que tampoc vaig comparar preu no sé que et poden costar a la farmacia o a algun altre lloc...- island
- :: lleona

- Entrades: 936
- Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Jo també vaig fer servir les de paper de Prénatal, i vaig anar de conya! No recordo el preu (no era cap cosa), i a cada caixeta n'hi anaven 2 o 3. Quina diferència amb les de paper de l'hospital, que no aguantaven res! les mateixes infermeres em van dir que les que havia comprat anaven molt bé i que les recomanaven. Son de reixeta (molt millor per les taques, per la ventilació, perquè et facin les revisions, per aguantar la súper compresa de cotó que traspassa...), s'arrapen bé i tenen forma de culotte (fan una mica de cameta).
Jo te les recomano molt pels primers dies (1 a setmana, sobretot), perquè encara taques molt. Les llences i ja està. Més pràctic i higiènic. Ja tindràs temps de fer servir calcetes de cotó senzilles. D'aquestes en pots comprar per la resta de la quarentena, que encara tacaràs! Llavors ja et podràs anar posant compreses normals, però els primer dies hauràs d'anar amb una de cotó, per evitar problemes amb els punts. Jo en vaig agafar de l'hospital per tenir-ne a casa, però en venen a les farmàcies. Encara que siguin engorroses perquè traspassen, són les millors per mantenir neta la zona de l'episiotomia.
També van molt bé aquelles espongetes que ja porten un sabó neutre incorporat que surt quan es mullen. Són de "usar i tirar i van molt bé per tota la zona dels baixos els primers dies post part. Amb una mica d'aigüeta calenta.....de conya.
Ah, i coincideixo en què l'spray Blastoestimulina va molt bé si et fan mal els punts, que de vegades s'obren una mica. Adorm un pelet la zona. Segur que el ginecòleg te'l recomana!
Sort en tot!
Jo te les recomano molt pels primers dies (1 a setmana, sobretot), perquè encara taques molt. Les llences i ja està. Més pràctic i higiènic. Ja tindràs temps de fer servir calcetes de cotó senzilles. D'aquestes en pots comprar per la resta de la quarentena, que encara tacaràs! Llavors ja et podràs anar posant compreses normals, però els primer dies hauràs d'anar amb una de cotó, per evitar problemes amb els punts. Jo en vaig agafar de l'hospital per tenir-ne a casa, però en venen a les farmàcies. Encara que siguin engorroses perquè traspassen, són les millors per mantenir neta la zona de l'episiotomia.
També van molt bé aquelles espongetes que ja porten un sabó neutre incorporat que surt quan es mullen. Són de "usar i tirar i van molt bé per tota la zona dels baixos els primers dies post part. Amb una mica d'aigüeta calenta.....de conya.
Ah, i coincideixo en què l'spray Blastoestimulina va molt bé si et fan mal els punts, que de vegades s'obren una mica. Adorm un pelet la zona. Segur que el ginecòleg te'l recomana!
Sort en tot!
Jo em vaig comprar les de paper de la chicco i a més a més em vaig emportar les caletes que havia fet servir durant l'embaras. Doncs al final vaig fer servir les de paper de l'hospital, me les van donar en allà (la Quirón) i menys mal! Em van fer cesaria i les que duia jo m'arribaven just a la cicatriu, i feia pupa, així que les de l'hospital de conya. En tot cas et recomanaria que siguin altes, per si et fan cesaria 
Jo vaig fer servir una caixa del prenatal, i unes de jané, i molt bé totes dues. També vaig gastar les de la Quirón, que va ser cesària, i molt bé. A primera vista sembla que hagi de sobrar calça per tot arreu, però amb aquella compresota... van de conya, les gomes són molt elàstiques. Després tot a la brossa i ja està. 

Moltes gràcies a totes, em donc per satisfeta, compraré de paper i a més a més em portaré alguna de les de cotó, per si de cas, mes val prevenir....
Les vostres opinions m'han ajudat molt, gracies!!!

Les vostres opinions m'han ajudat molt, gracies!!!

LAIA
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
mandarina ha escrit:Jo vaig fer servir unes de la Chicco de reixeta que em van anar fantàsticament, i tot i ser d'un sol ús les vaig ficar a la rentadora i durant la quarantena les vaig anar fent servir. Allò va bé per aguantar les supermegacompreses, i al damunt et poses unes calces teves normals (jo feia servir d'aquestes tipus culotte) i no es taquen. Jo les aconsello 100%.
D'acord amb tu un 100%!!!!!!
La Blastoestimulina una meravella, me la va receptar el gine quan estava a l'hospital i me la posava matí i nit (dp de rentar-me els "baixos") i et quedava una sensació d'alleujament i netedat
Us haurieu d'assabentar si a l'hospital on aneu us donaràn calcetes d'aquestes de reixeta, a mi me les van donar (Teknon) i em van anar de meravella, inclús per casa, com diu la Mandarina les vaig rentar i els primers dies les portava sense res més al damunt (vull dir sense unes altres calcetes damunt) només la camisa de dormir i ja tá.
Una altra cosa 100% recomanable, les esponges que van impregnades de sabó i quan les mulles queden ensabonades, a mi tb me les van donar a la Teknon i em van anar de conya!!

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- BLAPERERWAY
- :: papallona

- Entrades: 140
- Membre des de: dt. març 23, 2010 8:25 pm
si subjecten bé, i són les millors per després del part, i tb les compreses de cotó hidròfil per el post part, ja que les normals con alas o sin , després de varios dies, t´escalden el ....ejem , les parts nobles, i aquestes de conya, abulten més però que més dona ??, el que importa es anar fresqueta i cómoda!!
Professional d´assegurances de salut a Sanitas.
Solucions a mida per empreses.
Solucions a mida per empreses.
Doncs jo vaig fer servir dels dos tipus i, sincerament, depen de la marca perque les que vaig fer servir a l´hospital me les van donar alla i anaven super be peró tenia les que m´havia emportat jo i aquestes no aguantaven res..sort que tenia algunes velles de coto i les vaig fer servir fins que la meva germana em va comprar unes super barates al Primark (em sembla que li van costar 3-4 euros el paquetet de 7 calces) i tal i com les anava tacant les anava llençant (surten més barates aquestes de cotó que les d´un sol ús).
Hola,
jo vaig comprar de paper... i son una mica rollo i vaig acabar dient-li a me mare que em portes de coto, així que compra en el mercat o el carrefour, 4 o 5 de coto que hi sortiras guanyant!
jo vaig comprar de paper... i son una mica rollo i vaig acabar dient-li a me mare que em portes de coto, així que compra en el mercat o el carrefour, 4 o 5 de coto que hi sortiras guanyant!
yo compre de papel pero como no me terminaban de gustar, no me sentia muy comoda, acabe con braguitas de algodon de cintura alta y fueron de maravilla.
100% de acuerdo con Blastoestimulina, las pase canutas conlos puntos y ese espray me fue de maravilla, a parte de la ayudita de nuestro amigo el secador
100% de acuerdo con Blastoestimulina, las pase canutas conlos puntos y ese espray me fue de maravilla, a parte de la ayudita de nuestro amigo el secador
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |