Kit per quedar embarassada

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
silber
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: dt. març 10, 2009 9:40 am

Kit per quedar embarassada

EntradaAutor: silber » dc. abr. 07, 2010 8:55 am

Mirant per la web, he trobat això:
http://www.quierotenerunhijo.com/que_es.html
És un kit per fer-te tu mateixa un tipus de fecundaciò. Algú en sap alguna cosa? Diu que val 600 euros...
laurita29
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: Kit per quedar embarassada

EntradaAutor: laurita29 » dc. abr. 07, 2010 9:16 am

Buenas chicas... vaya silber, es muy interesante. He estado leyendo por encima y no parece complicado no??? alguna lo conoce????
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
silber

EntradaAutor: silber » dc. abr. 07, 2010 9:57 am

Esta semana tengo hora con mi gine, le preguntaré a ver que sabe... Aunque ya sé la respuesta: deixa't de fer res que ja arrivarà el dia! Al final voy a cambiar de medico, porque no me da ninguna solucion y entre una cosa y otra, nos vamos ya cerca de los dos años de espera... y me sigue diciendo que como los dos estamos muy bien, hay que esperar.......
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dc. abr. 07, 2010 11:22 am

Hola silber... te entiendo perfectamente, y no por llevar 2 años, pq nosotros llevamos 10 meses, bueno con este 11... pero es porque tb tenemos todas las pruebas echas y todo bien, mi gine tb nos dijo eso... paciencia que llegará... pero la paciencia se acaba y los animos tambien!!... suerte guapa, y si no estas contenta con tu medico, busca otro, lo importante es que esteis decididos con lo que hagais... lo demás es secundario. :ok:
Imatge

Nuri g
:: zebra
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nuri g » dc. abr. 07, 2010 11:25 am

Si fa temps que busques i el teu ginecoleg no et dona confiança, busquen un altre.

Sort!
ImatgeImatgeImatgeImatge
silber

EntradaAutor: silber » dc. abr. 07, 2010 11:29 am

Gràcies guapes!!!!
Aviam si algú sap alguna cosa més d'aquest kit!!
dRIM
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

EntradaAutor: dRIM » dc. abr. 07, 2010 12:05 pm

Ostres! a veure si algú en sap alguna cosa més....
Imatge
suyoscar
Entrades: 1449
Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
Ubicació: Barcelona-Blanes

EntradaAutor: suyoscar » dc. abr. 07, 2010 12:16 pm

yo lo e leido y las que tenemos endometriosis no podemos utilizarlo...asi que na....a otra cosa mariposa!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dc. abr. 07, 2010 12:22 pm

Silber... mira, jo no en sé res d'aquest kit, només el que he pogut llegir a la pàgina web...

Trobo una solemne tonteria gastar-te el que val això, sabent que pots utilitzar TOs i TEs, que són molt més barats que el que posa aquí, que pots fer gràfiques per conèixer els teus cicles amb exactitud, i aprendre a controlar la mucositat i el cèrvix.. gratis! T'asseguro que per trobar-te i reconèixer l'estat del cèrvix no fa falta cap instrument...

Suposadament, l'únic cas que millora el kit, és en el cas de baixa motilitat de l'esperma... cosa que dubtaria... molt!! val la pena gastar-te aquesta pasta, si no saps si és aquest el problema? pot haver-hi mil coses més... (mira't l'apartat "lo que deberías saber"... hi ha recollits la majoria de casos de dificultat en la concepció...)

Mira, crec que si porteu dos anys buscant, el millor és que et canviïs de ginecòleg, i que en trobis un que accepti començar a fer proves als dos... seminograma, anàlisis hormonal en el teu cas, histerosalpingografia per veure les trompes... això és el més normal, el que solen recomanar la majoria de ginecòlegs després d'un any de búsqueda sense èxit!

Però de veritat... no et deixis entabanar... t'animo a que comencis a fer gràfiques i que aprenguis a controlar-te al cèrvix.... Al post de grafiqueres hi ha unes noies fantàstiques que t'ajudaran a començar, i a la primera pàgina hi trobaràs tot el que et cal saber per controlar els teus cicles al milímetre...

Molta sort!! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
suyoscar
Entrades: 1449
Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
Ubicació: Barcelona-Blanes

EntradaAutor: suyoscar » dc. abr. 07, 2010 12:27 pm

cuan val????
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dc. abr. 07, 2010 1:19 pm

mmm.... 590€!!!!
ImatgeImatge
Imatge
silber

EntradaAutor: silber » dj. abr. 08, 2010 8:25 am

Crec que poder si que no val la pena gastar-se 600 euros amb això... :ufs:

A més, crec que deu ser bastant dificil posar-se aquest tipus de didalet per allà dins sense que es caigui ni una miqueta... :miko: :miko:
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dj. abr. 08, 2010 8:41 am

Silber guapa, no has d'estar desanimada!!!!!!! al contrari, ja porteu un temps, i ara lo que heu de fer es si no t'agrada el teu gine, doncs a canviar, i ja veuras que si et donen un altre "aire" ho veuras tot millor!!!! i les proves us les heu fet??? les basiques dic eh??? :ok:
Imatge

Cirereta
Entrades: 1106
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 9:03 am

EntradaAutor: Cirereta » dj. abr. 08, 2010 8:52 am

Hola, estic totalment d'acord amb el que t'han dit l'Hèlia i la Laurita.

No sé si ja us han fet les proves o no (analítica, histero, seminograma...).

Si és així i tot està bé, i encara no aconseguiu l'embaràs i esteu cansats d'esperar (i ja que estaves disposada a gastar-te aquests diners), no sé, sempre podeu estalviar una miqueta més que aquests 600 euros i provar amb una IA. Almenys estareu en mans de professionals i amb una mínima garantia.

Això és el que vull fer jo. Nosaltres portem ja 18 cicles sense haver vist ni un sol positiu i ha arribat el moment de buscar ajuda, perquè, malgrat que totes les proves estan bé, no ho aconseguim.

En fi, només volia donar-te molts ànims! :ok:
I si cal canviar de gine, fes-ho sense dubtar-ho, ja que el que tens ara dius que no us dóna cap solució.
silber

EntradaAutor: silber » dv. abr. 09, 2010 8:19 am

laurita29 ha escrit:Silber guapa, no has d'estar desanimada!!!!!!! al contrari, ja porteu un temps, i ara lo que heu de fer es si no t'agrada el teu gine, doncs a canviar, i ja veuras que si et donen un altre "aire" ho veuras tot millor!!!! i les proves us les heu fet??? les basiques dic eh??? :ok:

Si que ens les hem fetes i tot a sortit correctissim. Macavo de fer d'una mutua, per el mateix tema, trucaré al gine i li portaré els resultats de les proves, aviam que em diu...
Ahir tenia hora amb el de la seguretat social, i vaig ser jo qui li vaig comentar si podia prendre l'omifin o alguna cosa, i em va dir que potser sí, però més endevant :ufs: :ufs: , que som joves i no cal corre!! Ostres que ja me'n vaig cap el 32!!!!!

Ah! jo si que vaig tenir un embaraç, al gener de l'any passat, però el vaig perdre a les 7 setmanes... tema que tambè me'l treu el gine, diu: Si ti vas quedar una vegada, senyal que ti pots quedar més!!! grrrrrrrrrrrrrrr!!!
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dv. abr. 09, 2010 6:52 pm

Ostres Silver et va dir que encara no??? A mi va ser el de la seguertat social que em va dir que podíem començar amb l'Omifin, i portavem 6 mesos buscant! Però jo tenia cicles mooolt irregulars.
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::