Hematoma al principi de l'embaràs
Hematoma al principi de l'embaràs
Hola.
Estic embarassada de 6 setmanes i fa un parell de dies vaig tacar una mica marronós.
El gine va veure a l'eco que tenia un hematoma al costat de l'embrió. M'ha recomanat repós i progesterona.
La setmana que ve torno a tenir visita a veure com evoluciona.
L'embrió estava perfecte i el cor li bategava perfectament.
M'agradaria saber si alguna li ha passat el mateix i compartir l'experiència per quedar-me més tranquila.
Estic embarassada de 6 setmanes i fa un parell de dies vaig tacar una mica marronós.
El gine va veure a l'eco que tenia un hematoma al costat de l'embrió. M'ha recomanat repós i progesterona.
La setmana que ve torno a tenir visita a veure com evoluciona.
L'embrió estava perfecte i el cor li bategava perfectament.
M'agradaria saber si alguna li ha passat el mateix i compartir l'experiència per quedar-me més tranquila.
Re: Hematoma al principi de l'embaràs
Hola bonica.
A mi em va passar exactament el mateix també a la setmana 6 de l'embaràs. I ja estic de casi 21 setmanes i l'Emma està perfecte. A mi em van dir el mateix que tu, que fes repòs i que estes tranquil·la. Amb els dies es veu que l'hematoma és va reabsorbir i ja va estar. O sigui que estigues tranquil·la, deixa que et cuidin molt i fes sofà i llit. Ja veuras com no passa d'aqui.
Petons guapa i enhorabona per l'embaràs!!!!!
A mi em va passar exactament el mateix també a la setmana 6 de l'embaràs. I ja estic de casi 21 setmanes i l'Emma està perfecte. A mi em van dir el mateix que tu, que fes repòs i que estes tranquil·la. Amb els dies es veu que l'hematoma és va reabsorbir i ja va estar. O sigui que estigues tranquil·la, deixa que et cuidin molt i fes sofà i llit. Ja veuras com no passa d'aqui.
Petons guapa i enhorabona per l'embaràs!!!!!
- mari09
- :: tortuga

- Entrades: 348
- Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:59 am
- Ubicació: Barcelona/ Cornellà de LLobregat
hola cuca,
a mi em va passar el mateix,t'aconsello el repós..jo de por ni em movia del llit fins quan es va resorbir ,a la setmana 12 i utrogestan també.No achequis res,ni tan sol una ampolla d'aigua,es molt important ara al principi...jo vaig perdre 3 embarassos aixi amb taques marrones,ni m'atrevia a mirar les calçes..
a mi em va passar el mateix,t'aconsello el repós..jo de por ni em movia del llit fins quan es va resorbir ,a la setmana 12 i utrogestan també.No achequis res,ni tan sol una ampolla d'aigua,es molt important ara al principi...jo vaig perdre 3 embarassos aixi amb taques marrones,ni m'atrevia a mirar les calçes..
Moltíssimes gràcies per les respostes i per compartir les vostres experiències. Veig que és més habitual del que em pensava.
Això de no aixecar pesos em costarà una mica...el meu nen de 2 anys vol la mama!
Però ho faré, tot sigui pel meu petit cigronet!
Això de no aixecar pesos em costarà una mica...el meu nen de 2 anys vol la mama!
Però ho faré, tot sigui pel meu petit cigronet!
Hola maca! A mi també em va passar... me'l van trobar a la setmana 6, i em van receptar progesterona via vaginal i repòs relatiu... (no m'estava pas al llit, eh? caminava i anava on havia d'anar, però sense estressar-me ni fer moviments bruscos...). Al cap de 4 setmanes ja s'havia reabsorbit!
Tranqui, que és més comú del que pensem!
Ah! Felicitats per l'embaràs!!

Helia ha escrit:Hola maca! A mi també em va passar... me'l van trobar a la setmana 6, i em van receptar progesterona via vaginal i repòs relatiu... (no m'estava pas al llit, eh? caminava i anava on havia d'anar, però sense estressar-me ni fer moviments bruscos...). Al cap de 4 setmanes ja s'havia reabsorbit!Tranqui, que és més comú del que pensem!
Gràcies! I felicitats també pel teu embaràs!
El meu gine em va dir de fer repós relatiu també, no em va dir que m'hagués de quedar al llit.
Espero que es vagi reabsorvint.
Per cert, la progesterona us va donar efectes secundaris? És que vaig començar ahir i vaig morta de son i molt cansada i no sé si és d'això o no.
puuf... jo no sé si va ser casualitat o no, però jo va ser començar a prendre la progesterona i començar-me tots els símptomes d'embaràs... malestar, fàstics, ganes de vomitar... al cap d'una setmana de deixar la progesterona, em van desaparèixer tot el malestar, o sigui que crec que és normal... la progesterona accentua els símptomes, que a cada dona són diferents... 
Helia ha escrit:puuf... jo no sé si va ser casualitat o no, però jo va ser començar a prendre la progesterona i començar-me tots els símptomes d'embaràs... malestar, fàstics, ganes de vomitar... al cap d'una setmana de deixar la progesterona, em van desaparèixer tot el malestar, o sigui que crec que és normal... la progesterona accentua els símptomes, que a cada dona són diferents...
Buf! Ja ho he pensat que accentuaria els símptomes d'embaràs!!!
En fi, és pesat però és el que toca!
Moltes gràcies
Hola Nilinuka,
A mi també em va passar, però en el meu cas va ser a la setmana 12, quan ja creia que el risc havia passat,... En el meu cas, el primer dia que vaig tacar va ser vermell-vermell. Ens vam espantar molt i vam anar d'urgències. Allà em van dir que tenia un hematoma a la placenta d'un dels embrions (en porto 2) i que fes respòs relatiu i continués amb la progesterona (ja en prenia). L'endemà no vaig anar a treballar, les taques ja eren molt escasses i marrons, i per tant, al cap de 2 dies ja em vaig incorporar a la feina. Després de 4 o 5 dies d'anar a treballar, vaig tornar a tacar (sempre marró), i aquest cop la meva gine em va donar la baixa fins que no deixés de tacar. Vaig estar 3 setmanes fent repós relatiu i,.... de moment no he tacat més, i esperem que així segueixi!!! Així que no et preocupis, amb repòs i progesterona l'hematoma desparaixerà!!
Ah, i moltíssimes felicitats per l'embaràs!!!
Sí, certament, la progesterona accentua tots els símptomes. En el meu cas també va ser deixar-la i desaparèixer el malestar de l'estomac.
A mi també em va passar, però en el meu cas va ser a la setmana 12, quan ja creia que el risc havia passat,... En el meu cas, el primer dia que vaig tacar va ser vermell-vermell. Ens vam espantar molt i vam anar d'urgències. Allà em van dir que tenia un hematoma a la placenta d'un dels embrions (en porto 2) i que fes respòs relatiu i continués amb la progesterona (ja en prenia). L'endemà no vaig anar a treballar, les taques ja eren molt escasses i marrons, i per tant, al cap de 2 dies ja em vaig incorporar a la feina. Després de 4 o 5 dies d'anar a treballar, vaig tornar a tacar (sempre marró), i aquest cop la meva gine em va donar la baixa fins que no deixés de tacar. Vaig estar 3 setmanes fent repós relatiu i,.... de moment no he tacat més, i esperem que així segueixi!!! Així que no et preocupis, amb repòs i progesterona l'hematoma desparaixerà!!
Sí, certament, la progesterona accentua tots els símptomes. En el meu cas també va ser deixar-la i desaparèixer el malestar de l'estomac.
Gràcies per explicar-me el teu cas _mim_.
La veritat és que entre totes m'estic tranquilitzant.
I enhorabona per aquests bessons que portes! Quina emoció!
La veritat és que entre totes m'estic tranquilitzant.
I enhorabona per aquests bessons que portes! Quina emoció!
hola guapa,jo tambe ho vaig passar a les 8 setmanes mes o menys,tambe tinc un peque ,el meu te 3 anys ,vaig tindre de fer repos relatiu tambe fins que deixes de tacar em va dir,estaba al sofa,no agafava pes(al peque li vaig dir que la mama tenia mal a l'esquena i que per uns dies no podria agafarlo) super be em va fer de metge tots els dies pobret jajaja i que et cuidin una micona jhejej feia les cosetes justes els 3 dies seguents i despres ja vaig començar a sortir i fer mes coses fins ara.ja estic de 27 o sigui que tranquila,una mica de descans i despres ja podras tornar agafar al teu peque.animssss
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Nilinuka,
a mi també em va passar. Justament a la semana 6. L'1 de gener vaig anar d'urgències perquè vaig tacar vermell una miqueta i com que al setembre havia tingut un avortament em vaig espantar molt. Van veure que tenia un hematoma retroplacentari i que duia 2 bebes! (al final però només n'ha prosperat un). Només em van dir de fer repòs i no vaig prendre cap medicació. Després d'aquell dia durant dues setmanes no vaig tacar res i després només una miqueta un altre dia. Ara tot està ok. Amb repòs l'hematoma es reabsorveix, però fes repòs eh!
Molts ànims que ja veuràs com tot anirà bé

a mi també em va passar. Justament a la semana 6. L'1 de gener vaig anar d'urgències perquè vaig tacar vermell una miqueta i com que al setembre havia tingut un avortament em vaig espantar molt. Van veure que tenia un hematoma retroplacentari i que duia 2 bebes! (al final però només n'ha prosperat un). Només em van dir de fer repòs i no vaig prendre cap medicació. Després d'aquell dia durant dues setmanes no vaig tacar res i després només una miqueta un altre dia. Ara tot està ok. Amb repòs l'hematoma es reabsorveix, però fes repòs eh!
Molts ànims que ja veuràs com tot anirà bé

a mi tb em va passar, a la setmana 12 em van veure hematoma pero el gine no em va donar molta importància pq no havia tacat mai. Em va dir q no fes esforços i vida normal (mentres no perdés es clar) i al cap de dos setmanes (o sigui aquesta) m'ha fet eco i m'ha dit q s'ha reabsorbit pràcticament del tot o sigui q no em preocupi.
Tu cuidat i reposa si has tingut una mica de perdua..deixa q et cuidin!
Tu cuidat i reposa si has tingut una mica de perdua..deixa q et cuidin!
Moltíssimes gràcies a totes!
Ahir vaig tacar marronós però mooooolt poquet, espero no tacar més.
Vaig fent repós i em van ajudant amb el meu petit de 2 anys.
La setmana que ve tinc visita per mirar com està tot.
Ahir vaig tacar marronós però mooooolt poquet, espero no tacar més.
Vaig fent repós i em van ajudant amb el meu petit de 2 anys.
La setmana que ve tinc visita per mirar com està tot.
- walkiriabcn
- :: tigre

- Entrades: 755
- Membre des de: dc. oct. 21, 2009 12:36 pm
- Contacta:
Hola, jo vaig tenir hematoma fins la setmana 17, no em van dir de pendre res, però si fer repós. Tot anirà molt bé, guapa! 

walkiriabcn ha escrit:Hola, jo vaig tenir hematoma fins la setmana 17, no em van dir de pendre res, però si fer repós. Tot anirà molt bé, guapa!
Ostres, fins la setmana 17!!! Ja veig que això va per llarg! En fi, esperem que tot vagi bé. Demà vaig al metge.
Moltes gràcies per explicar-m'ho
- walkiriabcn
- :: tigre

- Entrades: 755
- Membre des de: dc. oct. 21, 2009 12:36 pm
- Contacta:
Hola!, imagino que ja hauràs anat al metge. El meu va durar bastant, però sé de noies que molt menys, a mesura que el nen va creixent si no s'ha reabsorvit sol, el va empenyent cap a fora. És bastant comú.
Petonets!
Petonets!

Gràcies.
Ahir vaig anar al metge i l'hematoma encara hi és però m'ha dit que no em preocupi que ja s'anirà reabsorvint.
A les que heu passat per això, us va fer prendre progesterona? És que a mi m'ho va receptar la setmana passada i ahir no em va dir res més del tema i no torno a tenir visita fins d'aquí a tres setmanes.
Les que n'heu pres, quant de temps us en vau prendre?
Ahir vaig anar al metge i l'hematoma encara hi és però m'ha dit que no em preocupi que ja s'anirà reabsorvint.
A les que heu passat per això, us va fer prendre progesterona? És que a mi m'ho va receptar la setmana passada i ahir no em va dir res més del tema i no torno a tenir visita fins d'aquí a tres setmanes.
Les que n'heu pres, quant de temps us en vau prendre?
Nilinuka m'alegro que tot vagi bé, encara que l'hematoma no s'ha reabsorvit del tot. A mi no em van fer prendre pas progesterona, només em van dir que repòs. Potser el meu era molt petitet.
A vere si algú altre et pot ajudar....
A vere si algú altre et pot ajudar....
Hola Nilinuka !
MIra, jo ara prenc progesterona via vaginal des del principi de l'embaràs fins la setmana 12, és el que em va aconsellar la ginecòloga al setembre de cara al proper embaràs desprès de passar per un el legrat. Això per dir-te que és absolutament inofensiu. I ara que també tinc l'hematoma a urgències em van dir que seguís amb la mateixa dosis ( 200gr matí, 200gr vespre ) .Jo t'aconsello de seguir amb la medicació fins la propera visita, si no vols comentar-li abans. Estaràs més tranquila, no ?
MIra, jo ara prenc progesterona via vaginal des del principi de l'embaràs fins la setmana 12, és el que em va aconsellar la ginecòloga al setembre de cara al proper embaràs desprès de passar per un el legrat. Això per dir-te que és absolutament inofensiu. I ara que també tinc l'hematoma a urgències em van dir que seguís amb la mateixa dosis ( 200gr matí, 200gr vespre ) .Jo t'aconsello de seguir amb la medicació fins la propera visita, si no vols comentar-li abans. Estaràs més tranquila, no ?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |