Truquis que heu fet serivir per treure el Bolquer
- Vilma
- :: zebra

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
Truquis que heu fet serivir per treure el Bolquer
Doncs, això quins truquillos, heu fet servir per treure-li el bolquer.
A l'Oriol aquest estiu li volem treure.
Gràcies.
A l'Oriol aquest estiu li volem treure.
Gràcies.
Re: Truquis que heu fet serivir per treure el Bolquer
Hola l'únic truqui que a nosaltres ens ha funcionat, és que quan li treguis el bolquer no esperis que et demani pipi (almenys al principi), o ja serà massa tard.
Amb la Rita ens funcionava portar-la al lavabo tan si tenia pipi com si no cada 2 hores o horeta i 1/2!!
Sort, que si ho agafa de seguida és molt fàcil, però sinó molt pesat.
Si veus que s'agobia molt, deixa-ho i proba-ho més endavant.
Nosaltres vam començar al principi de l'estiu i al setembre per art de màgia, de cop ja no es va fer més pipi!!!
Amb la Rita ens funcionava portar-la al lavabo tan si tenia pipi com si no cada 2 hores o horeta i 1/2!!
Sort, que si ho agafa de seguida és molt fàcil, però sinó molt pesat.
Si veus que s'agobia molt, deixa-ho i proba-ho més endavant.
Nosaltres vam començar al principi de l'estiu i al setembre per art de màgia, de cop ja no es va fer més pipi!!!
Hola Vilam guapa!!! ja estàs amb el tema bolquers???
T'explico el nostre cas, nosaltre vem coemnçar l'any passat despres de St.Joan, que el Pere ja havia fet els 2 anys al juny, i la primera setmana super bé, fins i tot vaig dir que fàcil, peró la setmana seguent, fatal, s'ho feia tot a sobre, s'aguantaba el pipi hores per no fer-ho al wc o a la gibrelleta, dormia malament (quan sempre ha dormit molt bé) total que al acabar la guarde, em va dir la seva mestra, que si el veia molt agobiat, que li tornés a posar, i cap al 10 d'agost, li vaig tornar a posar el bolquer.
Segona fase, ara tornem a estar emb el mateix tema, peró aquesta es la ùltima oportunitat, ja que al setembre comença al cole, i ja té que anar sense bolquers, em començat aquesta setmana o sigui ahir, a posar-lo tant a la guarde com aqui a casa de tant en tant al wc o gibrelleta, el que ell vol, i jo li dic que si fà pipi tindrà una sorpresa, xantatge?? si, peró de moment funciona, d'aqui una setmana o dues depent de com el veiem ja li treurem del tot, a veure que tal.
Crec que l'any passat encara no estaba preparat, i no es dolent torna-li a posar el bolquer.
Sort guapa, i ja ens aniràs explicant!
T'explico el nostre cas, nosaltre vem coemnçar l'any passat despres de St.Joan, que el Pere ja havia fet els 2 anys al juny, i la primera setmana super bé, fins i tot vaig dir que fàcil, peró la setmana seguent, fatal, s'ho feia tot a sobre, s'aguantaba el pipi hores per no fer-ho al wc o a la gibrelleta, dormia malament (quan sempre ha dormit molt bé) total que al acabar la guarde, em va dir la seva mestra, que si el veia molt agobiat, que li tornés a posar, i cap al 10 d'agost, li vaig tornar a posar el bolquer.
Segona fase, ara tornem a estar emb el mateix tema, peró aquesta es la ùltima oportunitat, ja que al setembre comença al cole, i ja té que anar sense bolquers, em començat aquesta setmana o sigui ahir, a posar-lo tant a la guarde com aqui a casa de tant en tant al wc o gibrelleta, el que ell vol, i jo li dic que si fà pipi tindrà una sorpresa, xantatge?? si, peró de moment funciona, d'aqui una setmana o dues depent de com el veiem ja li treurem del tot, a veure que tal.
Crec que l'any passat encara no estaba preparat, i no es dolent torna-li a posar el bolquer.
Sort guapa, i ja ens aniràs explicant!
Hola Vilma!
nosaltres ho vam fer quan vàrem veure que a l'escola feia pipis amb els altres nens i a casa quan li feia gràcia l'orinal, sense presionar-lo. quan el vàrem veure preparat. En un post vaig llegir que havien fet un dibuix d'un cargol i a cada pipi o caca hi posaven un gomet de color groc o vermell.
Un dia tornant d'escola li vaig plantejar la idea, i li va encantar perquè només arribar a casa ja volia el cargol al wàter!
em va funcionar molt bé, això sí també insistint cada 1,5 hores, fem pipi????
de dies durant una setmana vàrem canviar unes quantes mudes.
Als 3 dies em va dir que no volia el bolquer de nits, em feia por que es mullés i decepcionés.... doncs fa 2 mesos i no l'ha mullat ni un sol cop! i això que abans s'aixecava amb els bolquers empapats.
El meu home i jo hem al·lucinat, sempre pensàvem que seria més complicat.
Que hi hagi sort Vilma! i si no el veieu preparat, espereu una miqueta
nosaltres ho vam fer quan vàrem veure que a l'escola feia pipis amb els altres nens i a casa quan li feia gràcia l'orinal, sense presionar-lo. quan el vàrem veure preparat. En un post vaig llegir que havien fet un dibuix d'un cargol i a cada pipi o caca hi posaven un gomet de color groc o vermell.
Un dia tornant d'escola li vaig plantejar la idea, i li va encantar perquè només arribar a casa ja volia el cargol al wàter!
em va funcionar molt bé, això sí també insistint cada 1,5 hores, fem pipi????
de dies durant una setmana vàrem canviar unes quantes mudes.
Als 3 dies em va dir que no volia el bolquer de nits, em feia por que es mullés i decepcionés.... doncs fa 2 mesos i no l'ha mullat ni un sol cop! i això que abans s'aixecava amb els bolquers empapats.
El meu home i jo hem al·lucinat, sempre pensàvem que seria més complicat.
Que hi hagi sort Vilma! i si no el veieu preparat, espereu una miqueta

nosaltres estem començant i el meu truki es que cada vegada que s'axeca al vater i hem coincidit que fa caca!!!! ue!!! pero si per algun motiu no toca a aquella hora... encara no ho demana...
Nosaltres ho varem fer al mes d'octubre, tenia 25 mesos, i feiem aixó que dieu totes, al principi li feiem anar cada dues horetes fins que ell ho va demanar, ara té 30 mesos, a la nit encara en porta i aquest estiu voldria treure-li però s'aixeca amb el bolquer tant ple que no sé com anirem...
- campannilla
- :: conillet

- Entrades: 377
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm
Nosaltres ara estem en ple procés i suposo que no em puc queixar, hi ha dies millors i altres, com avui, terribles!!!
El meu truki o consell: jo ja fa mooooooolt de temps que abans de ficar-lo a la dutxa el seia al vàter. Al principi res, però finalment va començar a fer pipis i això es va convertir en un hàbit: abans de la dutxa pipi. Crec que això ha anat bé perquè ara ja sap "provocar-se" el pipí, no el controla ni el demana pero quan el sento al vàter ja el fa de seguida perquè sap provocar-lo.
Espero haver-te ajudat!!
El meu truki o consell: jo ja fa mooooooolt de temps que abans de ficar-lo a la dutxa el seia al vàter. Al principi res, però finalment va començar a fer pipis i això es va convertir en un hàbit: abans de la dutxa pipi. Crec que això ha anat bé perquè ara ja sap "provocar-se" el pipí, no el controla ni el demana pero quan el sento al vàter ja el fa de seguida perquè sap provocar-lo.
Espero haver-te ajudat!!
Hola a totes, van molt bé aquests consells.
Anona, jo em vaig trobar com tú amb en Biel, li vam voler treure als 22 mesos i no va anar gens bé. Li vam tornar a posar i en paus.
Ara em preocupa quan haguem de tornar-hi, no sé com s'ho pendrà, però amb aquests "truquis", segur que la cosa millora!
M'ha agradat molt el del cargol!!!
Anona, jo em vaig trobar com tú amb en Biel, li vam voler treure als 22 mesos i no va anar gens bé. Li vam tornar a posar i en paus.
Ara em preocupa quan haguem de tornar-hi, no sé com s'ho pendrà, però amb aquests "truquis", segur que la cosa millora!
M'ha agradat molt el del cargol!!!
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Li hem tret els bolquers als 28 mesos,a nosaltres ens va dir la mestra que el dia 1,2 i 3 de maig la deixés sense bolquers i li expliqués que ho ha de fer a l'orinal,el primer dia va embrutar 9 calcetes! Però al dia següent no ens ho creiem,va començar a fer pipi i caca a l'orinal o al wc sempre,tant a cole com a casa i al vespre mai més ha tacat els bolquers(de fet fa 2 setmanes que li vam treure) i estem contentíssims! 
Lila29 quina graci, estem igual amb una nena de 2 anys i embarassades de 29sem... d'un nen
Nosaltres ho em duit força be fins are, ella ho demana tot pero düim 2 dies fatals!!! com que ya ha hagafat confianaça a la que es posa a jugar se nóblida... ahir 2 vegades a sobre (erem a un park de bolles...) i com que vol jugar per molt que li diguis núria hem de fer un pixo... ella diu no pero aixo si, si es banya es sent super culpable pobre...
Nosaltres ho em duit força be fins are, ella ho demana tot pero düim 2 dies fatals!!! com que ya ha hagafat confianaça a la que es posa a jugar se nóblida... ahir 2 vegades a sobre (erem a un park de bolles...) i com que vol jugar per molt que li diguis núria hem de fer un pixo... ella diu no pero aixo si, si es banya es sent super culpable pobre...
- lila29

- Contacta:
catty ha escrit:Lila29 quina graci, estem igual amb una nena de 2 anys i embarassades de 29sem... d'un nen![]()
![]()
A nosaltres ens ho demana, però deu ser la forma de ser de la nena, perquè el primer dia que li vam treure els bolquers i es va pixar a sobre li feia una mania..és una mica tiquis miquis la meva. Deu pensar:2jo faig pipi que si no m'embruto.."
Felicitats catty,que no ens passi res

Lila, 2 setmanes!!! Quina sort!
FELICITATS!!!
Ara, que diuen que les nenes van més depressa... deu ser perquè són més polides i això de no embrutar-se...jajaja
FELICITATS!!!
Ara, que diuen que les nenes van més depressa... deu ser perquè són més polides i això de no embrutar-se...jajaja
- nuralb
- :: lleona

- Entrades: 990
- Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
- Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes
Nosaltres tb li hem tret el bolquer amb 28 mesos! el primer dia va anar molt be a la guarde,
però a casa es va fer com 7-8 pipis a sobre,...al dia següent cap ni un,...ni un pipi ni una caca!!
Demà ja farà dos setmanetes i mooolt be
Per dormir li posem bolquer, però es desperta amb ell sequet,..i ja demana anar a fer pipi,...
així q estem contentissims,.....
però a casa es va fer com 7-8 pipis a sobre,...al dia següent cap ni un,...ni un pipi ni una caca!!
Demà ja farà dos setmanetes i mooolt be
Per dormir li posem bolquer, però es desperta amb ell sequet,..i ja demana anar a fer pipi,...

- lila29

- Contacta:
nuralb ha escrit:Nosaltres tb li hem tret el bolquer amb 28 mesos! el primer dia va anar molt be a la guarde,
Demà ja farà dos setmanetes i mooolt be![]()
No és per dir-ho, però moltes mares de nenes m'han comentat el mateix, que potser els hi costa menys. Jo ara espero un nen, ja us ho diré d'aquí 30 mesos quan li hagi de treure el bolquer

Aprofitant aquest post, us vull fer una consulta.
Resulta que des de fa temps, nosaltres tenim l'orinal a la vista de la nena, per que una amiga, infermera de pediatria, ens va dir que era bo que s'hi anés familiaritzant, i si volia seure-hi a fer veure que fa pipi com els grans que la deixés.
Ara, al cole, han començat a treure bolquers. La nostra, com que es la mes petita (ahir va fer 22 mesos) la deixan pel final, per a que sigui el mes gran possible. L'altre dia li vaig explicar a la "senyu" que moltes tardes ens pasem una estona al labavo, treien i posant el bolquer, ara m'asento a fer pipi, ara no, ara hi torno, no faig res, amunt.... així una bona estona, i em va dir que li amgués l'orinal per que s'ho pendria com un joc i a l'hora de la veritat no ho faria bé.
Que en penseu?
Resulta que des de fa temps, nosaltres tenim l'orinal a la vista de la nena, per que una amiga, infermera de pediatria, ens va dir que era bo que s'hi anés familiaritzant, i si volia seure-hi a fer veure que fa pipi com els grans que la deixés.
Ara, al cole, han començat a treure bolquers. La nostra, com que es la mes petita (ahir va fer 22 mesos) la deixan pel final, per a que sigui el mes gran possible. L'altre dia li vaig explicar a la "senyu" que moltes tardes ens pasem una estona al labavo, treien i posant el bolquer, ara m'asento a fer pipi, ara no, ara hi torno, no faig res, amunt.... així una bona estona, i em va dir que li amgués l'orinal per que s'ho pendria com un joc i a l'hora de la veritat no ho faria bé.
Que en penseu?
jo crec que ho fas be!!! nosaltres vam comprar un orinal cap al gener i ella debia tenir aixo uns 22mesos, va jugar amb el orinal ufff una passada, el que mes li agradava era ficarsel de capell ajjaja despres quan vam tenir el reductor lis feia fer pipi a totes les juguines (apart a ella li feia por esentar-se al reductor) pero a la que li vam treure es una passada ella si ho hade fer al water agafa el reductor si estem a la terrassa agafa l'orinal i si estem al parc va fins al cotxet agafa l'orinal aquest que duc que es doblega i ve, mama pipi... i ale pipi, i ja te dic desde el gener que aquest tres trastets corren per casa pero a la hora de fer pipi no ha tengut cap confusio, al reves.
crec que si ho agues comprat mes tard ella tendria que experimentar amb ells abans de emprar-los aixi que encare agues estat pitjor, no se si m'he explicat be
crec que si ho agues comprat mes tard ella tendria que experimentar amb ells abans de emprar-los aixi que encare agues estat pitjor, no se si m'he explicat be

- nuralb
- :: lleona

- Entrades: 990
- Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
- Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes
nosaltres tb li vem comprar els orinals cap al febrer-març mes o menys,...i van rondant
pels lavabos de casa, desde llavors,....algun dia ha fet pipi, avans de treure-li els bolquers,..
i tb posava als seus bebes a fer pipi,.....i en el moment de q li ha tocat fer-hi amb ella,...cap problema,....
pels lavabos de casa, desde llavors,....algun dia ha fet pipi, avans de treure-li els bolquers,..
i tb posava als seus bebes a fer pipi,.....i en el moment de q li ha tocat fer-hi amb ella,...cap problema,....
- lila29

- Contacta:
GLG ha escrit:Aprofitant aquest post, us vull fer una consulta.
Que en penseu?
Em sembla que aquesta mestra no té gaires ganes de treballar...Penso com les companyes,ja ho fas bé.Amb una mica de sort encara et farà pipi aviat soleta i encar li hauràs de passar pels morros a la senyoreta

per cert els nens s'ho prenen tot com un joc i aprenen jugant o no???? a la força amb un nen no consegueixes res...
Gracies noies, jo també ho penso, però clar, em fa por que realment no acabi d'entendre què ha de fer. Es la petita de la seva classe, i clar, la menys madura en aquest tema, això sí, s'hi fixa moooooolt. Quan la vaig ha buscar em fa un resum de pipis i kakas del companys..........
El cert és que tinc molta confiança amb la "senyu", fins ara les ha encertat totes, va ser ella qui ens va animar a que li canviéssim el menú del triturat al sencer per que veia que la nena es mirava als companys amb cara de gana. De fet, es menjava el seu triturat i acabava picant dels altres.
El cert és que tinc molta confiança amb la "senyu", fins ara les ha encertat totes, va ser ella qui ens va animar a que li canviéssim el menú del triturat al sencer per que veia que la nena es mirava als companys amb cara de gana. De fet, es menjava el seu triturat i acabava picant dels altres.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |