EXPERIÈNCIES HOSPITAL DE GRANOLLERS

Experiències i pors del moment més desitjat.

Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: EXPERIÈNCIES HOSPITAL DE GRANOLLERS

EntradaAutor: Pukeko » dg. abr. 11, 2010 8:50 pm

A mi a Granollers no em van fer cap tacte fins que no estava de 41+1. Vaig parir l'endemà >.-<: >.-<: >.-<: (però no va ser pel tacte eh? que no em va fer gens ni mica de mal)
Blanche
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 11:17 am

EntradaAutor: Blanche » dg. abr. 11, 2010 9:09 pm

Genial! Home, soposo que quan estas tant avançada i no hi ha manera de que pareixis, ho deuen voler controlar...i probablement jo no m'hi negaria estant de 41+... Només que jo estic de 30 setmanes i dos dies i no ho crec (ni jo ni la llevadora) que sigui necessari. Per això ho preguntava. Saps que passa, que quan ets primerenca, tens la sensació que no t'enteres de res i que tot el que et fan o el que et van fen, ells (metges, infermeres o llevadores) ho fan per inercia, per protocol, perquè toca. I moltes vegades aquest perquè toca, no es necessari. Potser hi ha persones que si que n'és de necessari, però n'hi ha d'altres que no. Però com estan tant acostumats a seguir sempre el mateix camí per a tothom, doncs fan el que toca a totes. Jo no dic que estigui bé ni malament. Si fan la seva feina correctament, ja m'en refio. El que vull dir és, que generalment si no preguntes i ets una mica pesada, moltes vegades per descuit i per costum en la feina que fan no t'informen, no et diuen el que et faran i a mi això no m'agrada. Diguem pesada, però crec que les coses s'han de preguntar i que les embarassades també hem de tenir un criteri i un dret a decidri si volem o no que ens fagin segons que. M'ha quedat molt reivindicatiu...però és el que penso.
Una abraçada.
Blanche
mamadiana
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dg. abr. 11, 2010 9:24 pm

Hola a totes!

Una regnta: alguna ha parit a l'Hospital de Granollers després d'una cesàrea? Ho dic pel que fa als plans de part i als parts naturals, em trobo que pel fet de tenir-ne una hi ha alguns gines que em "condemnen" a una segona. Alguna experiència?
Imatge
Imatge Imatge
Pukeko

EntradaAutor: Pukeko » dg. abr. 11, 2010 10:56 pm

Blanche ha escrit:Genial! Home, soposo que quan estas tant avançada i no hi ha manera de que pareixis, ho deuen voler controlar...i probablement jo no m'hi negaria estant de 41+...

És que de fet me'l van fer per dir-me si me'l provocaven ja o encara ens podíem esperar una mica més. He comentat lo de que no em van fer gens de mal perquè sé que hi ha metges que fan no sé què que es veu que fa molt mal i que pot desencadenar el part. Però la meva llevadora sempre em deia que fer tactes no servia per res si no és que estaves de part, i que a més podia ser una font d'infeccions.
Jo anava mentalitzada a no deixar-me'n fer, però també t'haig de dir que en cap moment em van dir de fer-me'n cap, i mira que vaig anar vegades a les corretges.....
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dt. abr. 13, 2010 11:11 am

Jo vaig parir a la 39+4 i m'havien fet un tacte el dia anterior, perque vaig anar a urgències amb molta febre i devien pensar que hi havia infecció. De totes formes, això no va desencadenar el part perque me'l van haver de provocar, vaig fer una fisura a la bossa.
Blanche nena, et recomano 100% parir a Granollers, jo súper-contenta. I fas molt bé d'informar-te de TOT el que es refereix al teu part, jo he llegit coses que m'esgarrifen, d'altes hospitals, i penso que no em vaig informar gens dels protocols i vaig tenir molta sort.
Piruleta que bé que puguessis parir a la sala de dil·latació i tenir pilota i tot, nosaltres a tant no vam arribar jejje parir al paritori i casi tota la dil·latació estirada.... recordes quines llevadores vas tenir? Jo la Mei i la Conxi, la Conxi va ser la que em va dur tot l'embaràs també, així que súper bé. :ok:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Blanche

EntradaAutor: Blanche » dt. abr. 13, 2010 8:03 pm

Gràcies Isa!!!
A mi també m'encantaria parir a la sala de dilatació i que no em maregesin gaire amunt i avall...tant de bó tingui tanta sort com aquesta companya. Tot i que amb el pla de part que portaré també espero que em respectin força, ja que el que demano tampoc es res de l'altre món...El que diuen que fa mal i que et provoca el part es l'anomenada "maniobra de Hamilton" que és la realització del desprendiment de les membranes introduint un dit a la vagina i passant-l'ho al voltant de l'úter. Fent això es desprenent del coll uterí les membranes que envolten al bebé, alliberant unes hormones anomenades prostaglandinas, que normalment desencadenen el part.
Un petó
Blanche
piruleta
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » dt. abr. 13, 2010 10:07 pm

Hola Blanche, sobre el pla del part fantàctic, però no t'obcessionis que a vegades les coses no surten exactament com un ha planejat i llabors et sents malament, jo anava amb la mateixa mentalitat amb els dos parts i la Rita no va poder ser natural. Parlant després de parir l'Albert amb les llebadores em van dir que haguès sigut extraordinàriament difícil tenir un part natural, la punyetera no es va acabar de girar bé i li va costar molt acabar de sortir. així va que encara quan es creua no hi ha qui la descreui!
et passo un link on es veu el llibre i hi ha les dades.

http://www.holistika.com/parto-natural/parto-seguro.asp

De veritat que el recomano a tothom tan si té clar que vol un part natural com si no, i jo sóc bastant ascèptica a llegir aquests tipus de llibres, aquest me'l va fer llegir la meva cunyada i li agraeixo de tot cor!!
És una visió realista del que passa des de que comencen les primeres contraccions fins a quan tens al teu nadó en braços, amb experiències de gent ben diferents pel mitg.
Em sembla que també hi és a algunes biblioteques!!!
Blanche

EntradaAutor: Blanche » dj. abr. 15, 2010 3:59 pm

Merci piruleta bonica!
Crec que tens raó, de totes totes he d'intentar no obsessonar-me gaire i deixar que les coses flueixin i passin com han de passar...i si tinc sort de que s'assemblin al que jo vull...doncs fantàstic! I sinó...no serà perquè no m'ho hagi treballat, sinó per altres circumstàncies que jo no he pogut controlar!
Em miraré axò del llibre...sono interessant
Una abraçada

Blanche :-())
manu23
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1233
Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm
Ubicació: valles oriental

EntradaAutor: manu23 » dj. abr. 15, 2010 8:49 pm

mamadiana ha escrit:Hola a totes!

Una regnta: alguna ha parit a l'Hospital de Granollers després d'una cesàrea? Ho dic pel que fa als plans de part i als parts naturals, em trobo que pel fet de tenir-ne una hi ha alguns gines que em "condemnen" a una segona. Alguna experiència?

Mamadiana ma cunyada ha tingut els dos nens a granollers i el primer va ser per cessarea pero la segona, que fa dos messos que ha nascut a nascut per part vaginal, a ella en un principi també li van dir que el segon també seria per cessarea per ja veus que no!!! :love:
piruleta

EntradaAutor: piruleta » dj. abr. 15, 2010 10:04 pm

Blanche ha escrit:Merci piruleta bonica!
Crec que tens raó, de totes totes he d'intentar no obsessonar-me gaire i deixar que les coses flueixin i passin com han de passar...i si tinc sort de que s'assemblin al que jo vull...doncs fantàstic! I sinó...no serà perquè no m'ho hagi treballat, sinó per altres circumstàncies que jo no he pogut controlar!
Em miraré axò del llibre...sono interessant
Una abraçada

Blanche :-())

Espero que tot et vagi molt bé!!
Et passo un altre link del llibre, l'he trobat per casualitat, però em sembla que serà més fàcil de trobar per aquí!

http://www.crianzanatural.com/prod/prod99.html

He vist que és caret (a mi me'l van deixar), però me¡l compraré que val molt la pena! :ok:
isa

EntradaAutor: isa » dv. abr. 16, 2010 12:53 pm

isa ha escrit:Piruleta que bé que puguessis parir a la sala de dil·latació i tenir pilota i tot, nosaltres a tant no vam arribar jejje parir al paritori i casi tota la dil·latació estirada.... recordes quines llevadores vas tenir? Jo la Mei i la Conxi, la Conxi va ser la que em va dur tot l'embaràs també, així que súper bé. :ok:

T'enrecordes de qui vas tenir? Sempre ho pregunto perque em fa curiositat saber algú més que les tingués, en tinc molt bon record. :ok:
Imatge
Imatge
mamadiana
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dv. abr. 16, 2010 1:13 pm

Gràcies manu23, ho tindré en compte!! :ok: Però m'agradaria que TOT l'equip confiés més en el cos de les dones, perquè dependre de que la persona que et toqui el dia del part sigui de les que confien o no...
Imatge
Imatge Imatge
piruleta

EntradaAutor: piruleta » dv. abr. 16, 2010 3:08 pm

Ostre Isa, sé que vaig tenir la esther, la sonia i una de més gran que és la que realment em va fer l'acompanyament, però no em vaig quedar amb el nom. :ufs: recodres com era físicament la conxi.
La que va estar amb nosaltres 1/2 meleneta amb canes i diria que ulleres! De totes maneres em van dir que no era un equip fixe, que estaven de guàrdia de cap de setmana, i s'entenien a la perfecció!!!
isa

EntradaAutor: isa » dv. abr. 16, 2010 7:05 pm

Eii l'Esther crec que és la que em feia classes pre-part, baixeta i una miqueeta rodoneta, rosseta....Clar que igual hi han dues-centes Esther allà! :-D
La Conxi és jove, rossa, alta, cabell llarg....potser la que descrius és l'altra que jo vaig tenir, es deia Mei, i era així més grandeta i canosa. Mamadiana tens tota la raó, tan de bó que et respectin i puguis tenir el teu part vaginal, després de cessàrea, que saps que és possible. És un pal pensar que depenem de la persona que ens trobem allà.....en fi, sort.
Imatge
Imatge
Pukeko

EntradaAutor: Pukeko » dv. abr. 16, 2010 10:29 pm

Que maca que és la Conxi!!!! Va ser la meva llevadora durant l'embaràs, llàstima que ara ja no vingui al meu CAP......

I ningú no va parir amb la italiana??? (No sé com es diu...) Nenes, creieu-me que és 'el no va más' estar allà apretant i que enlloc de més, més et diguin 'Dai, dai, dai!'

Mamadiana, el protocol de l'hospital és el mateix hi hagi qui hi hagi, i crec que pel que estic sentint, el de Granollers és on es respecta més el part. Jo et puc dir que a mi m'ho van preguntar tot si ho volia o no.
isa

EntradaAutor: isa » ds. abr. 17, 2010 7:23 pm

Pukeko ha escrit:Que maca que és la Conxi!!!! Va ser la meva llevadora durant l'embaràs, llàstima que ara ja no vingui al meu CAP......

Nena la Conxi era la meva llevadora també durant l'embaràs, i de casualitat al part, vaig estar súper contenta d'anar de part un divendres!! Ara està sempre a Sant Feliu i hi fa classes pre-part i tot. És súper maca, jo, després de l'embaràs, hi vaig anar sovint a preguntar-li coses de la teta i demés, i li vaig portar una capsa de bombons. Realment és molt guay tenir algú que t'agradi en moments així.
Que bo lo del "dai dai dai" jejjejejj :-D
Imatge
Imatge
turmalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: Des del balcó del Vallès

EntradaAutor: turmalina » dl. abr. 19, 2010 1:39 pm

Doncs a l'Hospital de Granollers, es veu que es farà properament unes sessions, a les llevadores que tinguin interès, en coneixement i formació en osteopatia que de cara als nadons i a identificar possibles contractures i problemes generats durant el part pot ser molt bo.

Això m'ho va explicar l'osteopata que anem amb el peque que estava molt contenta perquè l'Hospital li havia aprovat aquesta proposta i en breu començaria les sessions.

A França pel què es veu les llevadores també tenen formació en osteopatia i de seguida revisen i detecten si hi ha alguna cosa fora de lloc o que cal posar a lloc.
Imatge

Imatge
xaia
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dc. juny 02, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: xaia » dt. ago. 10, 2010 2:16 pm

Hola,

Jo espero pel desembre i, si res no canvia, aniré al hospital de Granollers.

Us escric perquè el meu company està entestat que cal guardar cel·lules del cordó umbilical i he llegit que per SS això no ho fan. Entenc que no entri, però alguna de vosaltres ha contractat una empresa d'aquestes que ho gestionen? Creieu que posarien pegues al hospital de Granollers i ho demano? Alguna ho ha provat?

Les visites les faig a la mútua del carme, que és on he anat tota la vida; abans no entrava cap hospital privat i tampoc sé si ara n'entra cap, però com sempre he pensat anar allà i he sentit a parlar bastant bé, doncs no em plantejo altres opcions (a no ser que no es pugui fer ho del cordó i el nòvio es posi pesat amb el tema). Sabeu si entren altres hospitals?

I una altra cosa: si vas per la mutua i després vols anar al hospital de Granollers, com s'ha de fer? Cal demanar hora abans o algo per fer la visita per planificar el part?

Ja sé que pregunto molt, però aviam si alguna em pot ajudar.
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: DRACO » ds. maig 07, 2011 8:02 pm

Hola noies! Pujo el post, per renovar les experiències!

Jo he de parir el 24 de juny, serà festiu, després de revetlla... Algú ha tingut una experiència semblant???
Piula
:: pantera
:: pantera
Entrades: 837
Membre des de: ds. des. 08, 2007 8:00 pm

EntradaAutor: Piula » dv. maig 20, 2011 8:01 pm

Hola noies,

Una pregunta, el passat divendres va sortir publicada una noticia al vallès que deia que aviat a l'
Hospital de Granollers assistiran parts de mútues,...amb tots els serveis (habitació sola i llit per acompanyant)
Algú sap si la cosa avança i serà aviat?

A mi m'interessa bastant. sinó em tocaria el HGC i em fa una mica de por no arribar, per ser i segon, i em fa molt i molt pal!

Gràcies boniques!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::