QUAN VAU INTRODUIR ELS CEREALS I LA FRUITA?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
llunetta
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 7:48 pm

QUAN VAU INTRODUIR ELS CEREALS I LA FRUITA?

EntradaAutor: llunetta » dc. abr. 07, 2010 2:53 pm

.
llunetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 24, 2011 10:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Elbereth
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: QUAN VAU INTRODUIR ELS CEREALS I LA FRUITA?

EntradaAutor: Elbereth » dc. abr. 07, 2010 3:11 pm

Hola Lluneta! La nostra pediatra ens va dir als 4 mesos justos d'introduir la fruita als bessons per la tarda. I aixi ho faig. Papilla per berenar i se la mengen molt be! (al mati, migdia i nit bibes de 180 i dormen també fins el matí!) Em va dir que quan facin els 5 mesos els hi doni la papilla de cereals sense gluten al vespre amb 150 de llet tebia, pero res de donar-lis en bibe, amb cullera! I m'ho va repetir molt, perque despres s'acostumen mes rapid amb els solids!. Ells pesen quasi 7 kilos cadascun. Cada pediatra es un mon! Petonets!
llunetta

EntradaAutor: llunetta » dc. abr. 07, 2010 3:24 pm

.
llunetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 24, 2011 10:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
elikar
Entrades: 128
Membre des de: dg. juny 21, 2009 9:18 am

EntradaAutor: elikar » dc. abr. 07, 2010 3:40 pm

Hola llunetta, nosaltres vam començar als 3 i mig, més aviat que vosaltres, i la de fruita amb 5 mesos...jo no em preocuparia massa!
El meu nen pesaba 6 kilos justets amb 4 mesos, estigues tranquila, ara es quan comença a fer bibis de 180 i no sempre jeje
Abans només els prenia en el bibi i ara els convinem, el bibi a la nit i la cullera al matí!
:ok:
Imatge
Itx77
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

EntradaAutor: Itx77 » dc. abr. 07, 2010 4:07 pm

Jo vaig començar una mica més tard, perquè encara prenia pit... Crec que amb els cereal vam començar als 5 mesos i amb la fruita passats 15 dies...
mariayfran
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

EntradaAutor: mariayfran » dc. abr. 07, 2010 4:47 pm

Doncs nosaltres amb 4 mesos vam començar a posal-li cerals al bibe del matí al de la nit. De la fruita no ens va dir res, demà tenim la visita dels 5 mesos, no sé si ens dirà que comencem ja!
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
Patty
Entrades: 2013
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 10:47 pm

EntradaAutor: Patty » dc. abr. 07, 2010 5:06 pm

Amb al meu patit que ara té 11 messos, fins als 6 messos li vaig donar només pit i a partir del sise mes vaig començ+a a introduir als cereals i la fruita.

En canvi, amb la gran que té ara 6 anys vaig comença a donar-li cerals i fruita a partir del 4 messos.
Imatge
Imatge
sarabafo
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

EntradaAutor: sarabafo » dc. abr. 07, 2010 5:46 pm

Cada pedi té un sistema diferent. La Marina té 4,5 mesos i de moment fem llet i prou xq està sobradeta de pes, i ens va dir el pediatre q millor esperar, però q si voliem li podíem donar papilla de cereals amb el primer bibi, però amb cullera!
De moment fem llet exclusivament, quan anem a la revisió del 5è mes a veure què ens diuen.
Imatge
Imatge
Montse P
Entrades: 118
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
Ubicació: La plana de Lleida

EntradaAutor: Montse P » dc. abr. 07, 2010 10:19 pm

Nosaltres, tal i com ens va dir la pediatra, vam introduir els cereals als 4 mesos, però després vam fer una aturada d'unes 3 setmanes, perquè semblava que no els toleraven gaire bé, i que els costava digerir (tinc bessons, i van néixer prematurs). Als 5 mesos vam tornar-los a introduir, i llavors ens va dir que en principi ja podíem introduir la fruita, però com que havíem tingut dificultats amb els cereals, millor esperar que els nens fessin els 6 mesos.
Pel que fa a que molts pediatres diuen d'esperar a introduir aquests aliments als 6 mesos, sembla ser que és quan és LME, tot i que com molt bé diuen les companyes, cada pediatra és un món!
curculla
Entrades: 423
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 9:00 pm

EntradaAutor: curculla » dj. abr. 08, 2010 7:03 am

Una pregunta noies,
només es pot allargar els mesos de lactància sense introduir aliments sòlids fins als 6 mesos si es dóna pit o també es pot allargar amb la lactància artificial? gràcies!
llunetta

EntradaAutor: llunetta » dj. abr. 08, 2010 9:15 am

.
llunetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 24, 2011 10:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
sarabafo
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

EntradaAutor: sarabafo » dj. abr. 08, 2010 11:42 am

Curculla amb la Lactància arificial també et pots esperar fins als 6 mesos, jo faig LA i el pediatre em va dir que podia fer llet exclusivament fins aquesta edat.
Imatge
Imatge
Tahire
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 11, 2008 9:49 am

EntradaAutor: Tahire » dl. abr. 19, 2010 12:28 pm

Nosaltres vam començar a introduir als 5 mesos els cereals sense gluten i amb gluten( més quantitat sense gluten que amb gluten) i suc de fruita. Al 6 mes ja només menjava cereals amb gluten i papilla de fruites
nurkieta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 12:27 pm

EntradaAutor: nurkieta » dt. abr. 20, 2010 9:02 am

A nosaltres als 4 mesos ens van fer introduir la papilla de fruita, i al cap de 15 dies la de cereals sense gluten per la nit o per esmorzar.
També ens van dir que els cereals si la cullera no li acabava de fer el pes, que li fèssim amb biberó, i de fet és com més li agraden els cereals.
ImatgeImatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. abr. 23, 2010 8:44 am

Hola noies!

Nosaltres tenim la revisió del 4 mesos el proper divendres, a veure què ens diuen...
PYM
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dl. abr. 17, 2006 7:28 pm

EntradaAutor: PYM » ds. abr. 24, 2010 10:53 pm

A nosaltres ens han introduit la fruita als 4 mesos, pero ens va dir que si voliem podiem seguir amb el bibi fins als 6 mesos. Amb 4 mesos pesa 7330kg suposo que els que van sobradets de pes els hi donen fruita y als que van justets cereals.
Imatge

Imatge
llunetta

EntradaAutor: llunetta » dl. abr. 26, 2010 5:31 pm

...
llunetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 24, 2011 10:33 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. maig 03, 2010 5:27 pm

Hola noies!

Nosaltres vam anar divendres a la revisió del 4 mesos i m'han dit el mateix que a l'Elbereth, primer amb la fruita per berenar i als 5 mesos, o abans si la fruita ja està consolidada, amb els cereals sense glúten per sopar, i així anirem treient bibes.
Em va dir que aconsellaven introduïr primer la fruita, per què els cereals els solen agradar sense problemes i, molts nens, després no els hi agrada massa la fruita; en canvi, al revès, diu que no hi ha problema.
Farina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 887
Membre des de: dg. abr. 12, 2009 12:39 pm

EntradaAutor: Farina » dt. maig 04, 2010 3:54 pm

Takita, dons a mi m'han dit el mateix, que comenci em la fruita, i quan l'asimili be, dons els cereals, perque segur que els hi agrada mes... estaba preucupada, perque em semblava molt dora per començar em la fruita, però veig que a moltes de vosaltres també us ho han aconsellat els vostres pediatres.
Dons a veure com va, aquesta tarda començaré per la pera ja us explicaré que tal va.
ImatgeImatge
PER FI JA ETS AQUI!!! T'ESTIMEM MOLT!!!
taxiwoman
Entrades: 545
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:45 pm
Ubicació: La ciutat del Micaco i els badius

EntradaAutor: taxiwoman » dc. maig 05, 2010 1:16 am

Hola reines!!!
Dons a nosaltres amb 3 mesos ja ens va dir el pediatra que li anesim donan 10ml de suc de fruites naturals cada dia per que es vagi acostuman al sabor diferent i de moment el suc de taronja li encanta :ok: ademes li dono amb got i amb pocs dies ja ha apres a beure,ji,ji,ji,tant petits i que llestos son. <:-<
I em va dir el mateix que a tu Takita,que primer la fruita per que si tastaven abans els cereals despres costava mes la fruita.
Jo crec que el meu disfrutara amb els cereals...ja tinc ganes de donar-li. :r)
Pero com dieu cada metge es un mon... :-:)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::