QUAN COMENCEU A PRENDRE L'ÀCID FÓLIC?
QUAN COMENCEU A PRENDRE L'ÀCID FÓLIC?
Hola noies, vosaltres quan heu començat a prendre l'àcid fólic? El ginecóleg em va comentar que quan comencessim a buscar, però a la web de la Teknon he llegit que 3 mesos abans de posar-t'hi. Vosaltres quan ho vau fer?
Petonets!
Petonets!
Re: QUAN COMENCEU A PRENDRE L'ÀCID FÓLIC?
Jo ho vaig fer uns dos o tres mesos abans de buscar.
Recomanen començar 2-3 mesos abans de començar a buscar.
Tot i que jo quan vaig anar al ginecòleg ja havíem començat a buscar (era el 1r mes) i vaig començar amb l'àcid fòlic llavors. Clar que vaig tardar 6 cicles més a quedar-m'hi!

Tot i que jo quan vaig anar al ginecòleg ja havíem començat a buscar (era el 1r mes) i vaig començar amb l'àcid fòlic llavors. Clar que vaig tardar 6 cicles més a quedar-m'hi!

Jo vaig començar a prendre Iodofecol 3 mesos abans de començar a buscar el
. Vam trigar en quedarnos 2 mesos. així que vaig estar 5 mesos prenen àcid fòlic abans de quedar-me
.
Molta sort en la recerca!
. Vam trigar en quedarnos 2 mesos. així que vaig estar 5 mesos prenen àcid fòlic abans de quedar-me
.Molta sort en la recerca!
Jo vaig començar quan vem començar a buscar.. fa 2 mesos i pico!!
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
A mi em van recomenar comença un parell de mesos abans! Però vaig anar al gine a l'agost i em vaig quedar a setembre,o sigui que al final va ser aproximadament un mes abans.
Desprès me'l van fer prendre durant tot l'embaràs!!!
Desprès me'l van fer prendre durant tot l'embaràs!!!
- gretagalgo
- :: zebra

- Entrades: 1639
- Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm
Jo com m´havien dit que era esteril , ja el vaig deixar de prendre i llavors quan em vaig quedar embarassada la gine me l´ha fet prendre tot l´embaras fins el dia del part¡¡¡. Aixi que no deu haver molt de problema amb el tema.
Sort en la busqueda
Sort en la busqueda
- Carbiadaya
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
nosaltres li vam dir a la gine el dia 6 d'abril que començavem a buscar i m'el va receptar!!!
Desde el dia 8 el prenc
Desde el dia 8 el prenc
Hola!
Jo acabo d' acabar avui mateix la meva primera caixa d' Acfol. La gine em va dir que el prengués un mes si i un mes no, és a dir que demà no ho hauria de prendre. No hem començat a buscar perquè he volgut descansar de les pastis anti-baby almenys un parell de mesos. Ara ja els fa, i no entenc que si aquest mes ja busco no m' estigui prenent l' àcid fòlic. És raro no? Sabeu si és per la marca en concret? Alguna de vosaltres el pren? A la farmàcia m'han dit que el prengui almenys tres mesos seguits. I quan avui he comprat l' altra caixa m'ha fet gràcia que la farmacèutica em digués que potser la gine creu que trigaré en quedar-me prenyi.
Crec que aquesta sabia encara menys que jo.
. No perquè no pugui ser el cas si no perquè crec que això no ho pot saber ningú! En fi,... a veure que em dieu, però crec que demà començaré la nova caixa 
Jo acabo d' acabar avui mateix la meva primera caixa d' Acfol. La gine em va dir que el prengués un mes si i un mes no, és a dir que demà no ho hauria de prendre. No hem començat a buscar perquè he volgut descansar de les pastis anti-baby almenys un parell de mesos. Ara ja els fa, i no entenc que si aquest mes ja busco no m' estigui prenent l' àcid fòlic. És raro no? Sabeu si és per la marca en concret? Alguna de vosaltres el pren? A la farmàcia m'han dit que el prengui almenys tres mesos seguits. I quan avui he comprat l' altra caixa m'ha fet gràcia que la farmacèutica em digués que potser la gine creu que trigaré en quedar-me prenyi.
Crec que aquesta sabia encara menys que jo.
. No perquè no pugui ser el cas si no perquè crec que això no ho pot saber ningú! En fi,... a veure que em dieu, però crec que demà començaré la nova caixa 1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Així doncs.... demà començaré a prendre'l!! perquè en principi d'aquí a un parell de mesos ens hi posarem.
La marca que m'ha receptat a mi el gine es Yodocefol, però no hem va dir res de parar de prendre'l...
Gràcies a totes
!
La marca que m'ha receptat a mi el gine es Yodocefol, però no hem va dir res de parar de prendre'l...
Gràcies a totes
!Re: QUAN COMENCEU A PRENDRE L'ÀCID FÓLIC?
El meu ginecòleg és de l'opinió que cal començar a prendre'l un cop ja t'hi has quedat, els suposats beneficis de prendre'l abans no són tan importants i, com diria la Teresa Forcades del Polònia, és també una estratègia de les farmacèutiques perquè ens hi anem deixant una pasta, ja que 'baratet' no és.
Jo vaig començar el 1r mes.
Jo vaig començar el 1r mes.
A mi la doctora em va dir que m'ho comencés a pendre a partir del dia que em fes la IA.
Nosaltres ens volem ficar a buscar a finals de juny - juliol i aquest mes ha sigut el primer mes que me l'he pres. A més, a més, tant la meva parella com jo prenem maca, que he llegit per aqui que va be per tot
i d'abans ja estavem prenen "bayas de Gohi" que no se com es diu en catala.
Quan vaig anar a fer la revisió a la gine (al decembre) em va receptar l'acid folic per a que quan tinguessim pensat buscar, comencecim 3 mesos abans. Tb em va dir que si en 6 mesos no haviem fet diana, l'anessim a veure.
Besitos!!!
Quan vaig anar a fer la revisió a la gine (al decembre) em va receptar l'acid folic per a que quan tinguessim pensat buscar, comencecim 3 mesos abans. Tb em va dir que si en 6 mesos no haviem fet diana, l'anessim a veure.
Besitos!!!
Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

SOS!!
M'acaba d'arribar el resultat de la beta però no el sé interpretar. Em posa 87.60. Què vol dir això???
M'acaba d'arribar el resultat de la beta però no el sé interpretar. Em posa 87.60. Què vol dir això???
PRIMAVERA..diuen que ´´es positiu!!! truca a la teva gine!!!!!
A mi me'l van receptar quan vem decidir anar a buscar. Vaig començar amb yodocefol, i ara que he començat amb l'omifin la comadrona em va donar gestagyn.
Porto desde agost de l'any passat prenent-lo, el que passa que ara no el prenc cada dia perquè se'm passa.... després de tants mesos!
Quin preneu vosaltres?
Porto desde agost de l'any passat prenent-lo, el que passa que ara no el prenc cada dia perquè se'm passa.... després de tants mesos!
Quin preneu vosaltres?
primavera ha escrit:SOS!!
FELICITAAAAAAAAAAAATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

primavera ha escrit:SOS!!
Enhorabonaaaaaaaaaaa!!!!
Ehorabona Primavera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo com he comentat prenc el Yodocefol
Jo com he comentat prenc el Yodocefol
Hola noies!!
El meu gine me'l va receptar l'altre dia...abans de començar a prendre'l m'he de fer un parell de proves que m'ha manat: eco i analisis (per altres temes que vol verificar) i diu que quan els hagi fet que ja puc començar a prendre'l!!!
Nosaltres encara no estem buscant però si que ho farem a molt curt plaç...estic enmig d'una contractura muscular i just quan em recuperi i deixi de prendre els medicaments que m'han manat començarem la recerca!!!!!

El meu gine me'l va receptar l'altre dia...abans de començar a prendre'l m'he de fer un parell de proves que m'ha manat: eco i analisis (per altres temes que vol verificar) i diu que quan els hagi fet que ja puc començar a prendre'l!!!
Nosaltres encara no estem buscant però si que ho farem a molt curt plaç...estic enmig d'una contractura muscular i just quan em recuperi i deixi de prendre els medicaments que m'han manat començarem la recerca!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |