Part a la clínica del remei de barcelona

Experiències i pors del moment més desitjat.

esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Part a la clínica del remei de barcelona

EntradaAutor: esquitx » dl. abr. 19, 2010 10:01 am

La meva cunyada parirà en breu a la clínica del remei. Alguna de vosaltres hi ha parit? Què tal el tema part natural?

Moltes gràcies
Eliamarti
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 8:24 am
Ubicació: Barcelona

Re: Part a la clínica del remei de barcelona

EntradaAutor: Eliamarti » dl. abr. 19, 2010 11:58 am

Hola,

Jo vaig tenir el meu segon part a la Clínica del Remei, i n'estic molt contenta del tracte rebut. Això sí, jo no vaig tenir un part natural, va ser amb epidural, però perquè jo mateixa ho vaig demanar...
Després del part, vaig tenir el nen amb mi tota l'estona, em van ajudar amb el tema pit, així que en aquest sentit cap problema.

A veure si algú que hagi tingut un part natural et pot explicar la seva experiència!
Imatge
Imatge
irene2006
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

EntradaAutor: irene2006 » dl. abr. 19, 2010 1:35 pm

Hola esquitx!!
Doncs el meu fill va nèixer a la Clínica del Remei, pero no va ser un part natural.
Jo venia amb hipertensió, sobrepés important a l´embaraç (em vaig engreixar 23kg), i el nen preveien segons les ecos que seria molt gran, llavors a la setmana 39+4 me´l van induir.
Tinc molt bon record, la meva comadrona, MariFe, es va portar genial amb mi, vam intentar per tots els mitjans fer un part vaginal, pero després de 8h dilatant, el nen no s´encaixava, va començar a patir amb les meves contraccions, i vam acabar en una cesària totalment justificada (el meu fill va nèixer amb un test de apgar de 5).
Val a dir que em vaig sentir molt ben atesa en tot moment, i el meu marit igual, no va entrar a la cesària, pero em penso que tampoc hagués aguantat,...
Després, a l´hospitalització, tambè en general molt bé, el tema de la lactància ho tenen molt en compte i t´ajuden molt.
Que tingui sort te cunyada!!!! :ok:
ImatgeImatge
powerpuff_girl
:: pantera
Entrades: 847
Membre des de: dt. març 02, 2010 3:52 pm

EntradaAutor: powerpuff_girl » dj. abr. 29, 2010 1:32 am

Coneixeu a la llevadora Roser Barrera que treballa allà? És el meu "contacte" però no sé si ella atèn parts o té un equip de llevadores o com s'ho fan. M'agradaria anar un dia a veure a aquesta dona perquè em sembla molt fred que ens coneixem el dia del part però no sé si l'he de trucar o li he de demanar al gine que em faci una visita amb ella (o la llevadora que sigui) o si hi haurà possibilitat de veure-la abans del part.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
powerpuff_girl

EntradaAutor: powerpuff_girl » dj. maig 06, 2010 5:21 pm

Ningú?
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
mamadiana
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dv. maig 07, 2010 11:31 am

Ei powerpuff_girl, a mí em va atendre el part la Roser!! És una grandíssima persona, em va ajudar moltíssim. Jo la vaig conèixer el dia del part, i de seguida ens vam entendre molt bé. Durant el post-part (horrible) que vaig tenir, amb depressió durant un mes ben bé, em va donar molts ànims, perquè em va donar el seu mòbil per trucar-la en qualsevol moment. Pensa que vaig arribar a trucar-la en dissabte a la tarda i vam estar com 1h parlant, i això que no treballava i estava al parc amb els seus fills!! Potser l'únic que li retreuria és que em va posar un enema i una miqueta d'oxitocina, però potser vaig ser jo, que en aquell moment no em vaig saber explicar...
Imatge
Imatge Imatge
powerpuff_girl

EntradaAutor: powerpuff_girl » dv. maig 07, 2010 5:24 pm

mamadiana em tranquilitzes molt, el més important és que sigui una persona agradable de tractar. Jo vull part natural però tampoc m'obsessiona i m'agradaria que fos una dona amb qui es pugui parlar i que no sigui d'aquelles que et tracten com si fossis tonta o una nena petita. Veig que la Roser és un sol de dona, a veure si tinc sort i em toca al final ella.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
mamadiana

EntradaAutor: mamadiana » dg. maig 09, 2010 10:47 am

Powerpuff_girl, espero que sí, crec que és de les millors que treballen allà. Una pregunta: el teu gine no deu ser el Dr. Gomez?

Per cert, espero que aviat ens explicaràs com ha anat el part!!
Imatge
Imatge Imatge
powerpuff_girl

EntradaAutor: powerpuff_girl » dl. maig 10, 2010 3:35 am

mamadiana ha escrit:Powerpuff_girl, espero que sí, crec que és de les millors que treballen allà. Una pregunta: el teu gine no deu ser el Dr. Gomez?

Per cert, espero que aviat ens explicaràs com ha anat el part!!

Tinc al dr. Gómez fill (el pare també m'ha atès un parell de vegades), crec que és un noi força agradable tant treballant com de tracte, això si, encara no li he plantejat el tema de part natural i no sé com s'ho prendrà. Esperem que bé perquè jo tampoc hi aniré en plan "si no es fa així em nego a parir aquí", és més intentar dialogar per arribar a un acord en certes coses que no m'agraden com es fan per sistema i espero que parlant-ho ens poguem entendre.

Dius que vas tenir un post-part dolent, t'importa si et pregunto si va ser perquè volies un tipus de part i va ser un altre o va ser més per la recuperació física? Veig pel ticker que estàs intentant quedar-te embarassada, tornaries a parir al Remei? Espero que et doni positiu ben aviat!! :-()-)
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
mamadiana

EntradaAutor: mamadiana » dl. maig 10, 2010 9:28 am

Jo també vaig tenir als Drs. Gómez (tant al pare com al fill). Sí que és veritat que tant el pare com sobretot el fill son força agradables, no et vull desanimar, però quan jo li vaig plantejar el tipus de part que volia (natural, poder caminar/estar dreta, no oxitocina, etc...) em va contestar (el fill) que ell no feia parts a la carta i que era el que hi havia, que si no sempre podia anar a un altre gine. I jo no vaig anar en plan radical, ho vaig plantejar bastant sutilment ("a mi m'agradaria..., què et sembla si...).
El postpart va ser dolent per moltes coses: físicament em vaig recuperar de seguida, haig de dir que a la clínica un 10, encara que fos cessàrea només néixer (després de netejar-la i fer-li les proves - 5 minuts - ) van donar-li la nena al pare i ja no es van separar. Al cap de 45 minuts estava a l'habitació amb la nena enganxada a mi, i ja no ens vam separar més i em van ajudar tot el que van poder amb la lactància.
Però vaig tenir la sensació des del principi que la meva cessàrea va ser per conveniència dels Drs. (em van intervenir els dos). Just acabades les consultes, a les 20:45h, quan només portava de part 5h, amb 4cm de dilatació, gens malament per ser primerenca, em van dir "ui, això sembla que no avança, ho sento però et toca anar a quiròfan" i pim pam pum, sense adonar-me'n estaven obrint-me. A més el pitjor és que es van passar amb la sedació i NO VAIG VEURE NÉIXER LA MEVA FILLA", la vaig conèixer a l'habitació. Suposo que aquest va ser el meu gran trauma. I va ser el que em va provocar una depressió postpart de cavall, amb el que la lactància va ser un fracàs (només vaig arribar als 4 mesos).

Ostres quin rollo t'he deixat anar! En fi, que no et vull ficar la por al cos, això va ser la meva experiència, i per aquí trobaras mares que van tenir molts bons parts amb aquests doctors, que són molt bons (de fet si el següent hagués de ser cessàrea probablement repetiria Remei!), però ara m'està portant un altre gine, pro-part natural i convençut de poder-lo fer vaginal encara que tingui una cicatriu al cos.

La teva experiència segur que serà molt millor que la meva, segur :ok: :ok: (pero un consell: fes el màxim de dil·latació a casa, així aniràs amb la feina feta :r) )

Gràcies per lo del positiu, estem en el primer mes de recerca!! :love:
Imatge
Imatge Imatge
powerpuff_girl

EntradaAutor: powerpuff_girl » dl. maig 10, 2010 4:52 pm

mamadiana molt malament aquests dos homes, em deixes intranquil·la. Ja sabia que no serien pas partidaris del part natural, però això de dir que és un part a la carta em sembla una tonteria i més si t'ho va dir el fill que em pensava que tindria una mentalitat més oberta... i tenir una cesària sense cap raó de pes (per ex patiment fetal) no és a la carta? No és per la seva conveniència? Jo pensava anar amb bon rollo, sense portar pla de part ni res per no crear una situació que es pogués tornar en contra meva, però si ja anem amb aquesta prepotència em sembla que ho acabaré fent.

També estic mentalitzada que és molt difícil que no t'acabin induïnt o fent cesària en el primer embaràs i està clar que al mínim signe de patiment fetal no tinc cap problema que me la facin; encara que sigui només un petit indici, el més important són els nostres petits, això claríssim (i per mi seria una cesària molt justificada), però que et tallin perquè no avança el part i que ni tan sols et deixin intentar-ho si tot va bé em sembla un abús.

Osti és que aquestes coses em posen de molt mal humor, que no estem demanant res especial, que volem fer el que la natura ens ha preparat per fer!!!! :ufs: :ufs: :ufs:

Em sap molt greu que tinguéssis aquesta situació. Mira que vaig escollir el Remei pel tema respecte a la lactància materna però també és important que tinguin un mínim de respecte al part i a les decisions de la dona, que és el nostre cos picarols!. M'estic plantejant canviar-me de ginecòleg a un que com a mínim em deixi intentar-ho i si no pot ser, doncs què hi farem, però serà amb raó, no per capritx d'un metge amb presses.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
mamadiana

EntradaAutor: mamadiana » dl. maig 10, 2010 9:08 pm

Jo de tu provaria amb el pla de part. A més dones que els demanem aquest respecte, més ho hauran d'acabar fent, no? Tampoc et volia posar en contra d'ells, si arribes amb la feian feta no crec que tinguin problema en fer part vaginal... de totes maneres sempre ets a temps de canviar de gine. Parla-ho abans amb ells, i ja em diràs què tal ha anat. Molta sort!!
Imatge
Imatge Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::