JA ES HORA DE TORNAR
JA ES HORA DE TORNAR
Hola,
Feia molt de temps que no estava per aquí, degut a la feina, la nena, ... ara estic uns dias i he aprofitat per seguir conectada.
Només volia comentar els meus sentiments.
Bé la questió es que vaig tindre un abortament espontani fa temps, després vaig tindre problemes de salut, ara que ja más o menos estic bé, em sembla que tinc forces per tornar a quedarme embarasada o com a mínim ja tinc ilusió de tornar a estar. Així que tornarem a intentar-ho.
Feia molt de temps que no estava per aquí, degut a la feina, la nena, ... ara estic uns dias i he aprofitat per seguir conectada.
Només volia comentar els meus sentiments.
Bé la questió es que vaig tindre un abortament espontani fa temps, després vaig tindre problemes de salut, ara que ja más o menos estic bé, em sembla que tinc forces per tornar a quedarme embarasada o com a mínim ja tinc ilusió de tornar a estar. Així que tornarem a intentar-ho.
Re: JA ES HORA DE TORNAR
Molts ànims!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Molts ànims, jo vaig perdre el meu fill als 5 mesos i escaug i ja ens ho hem tornat a posar

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
- Carbiadaya
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Minerva, jo sóc nova per aquí i encara no us conec massa a totes, però vull desitjar-te que tot vaig molt bé! I que espero que aviat ho aconsegueixis!!!!!
minerva2 ha escrit:..., ara que ja más o menos estic bé, em sembla que tinc forces per tornar a quedarme embarasada o com a mínim ja tinc ilusió de tornar a estar. Així que tornarem a intentar-ho.
MOLT BÉ
Molta molta sort en la recerca,... aquest cop ha d'anar tot bé!!!!

Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Minerva!! Muchos ánimos!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |