DIUEN QUE A LA TERCERA VA LA VENÇUDA, NO?
DIUEN QUE A LA TERCERA VA LA VENÇUDA, NO?
Diuen que a la tercera va la vençuda, no? Doncs aquesta serà la tercera vegada que comencem amb la GB (GRAN BÚSQUEDA). Ara farà 8 meses que vam començar el primer cop i en certa manera ho miro tot desde un altre perspectiva.
Ara s'han acabat les preses, les presions, agobiar-se... tot aixó està fora. Ara toca disfrutar, gaudir i tenir moltes esperances en que tot tard o d'hora arribarà perque ho sabem. HO SE!!!
DONCS RES!! AQUI ESTIC DE NOU AMB LA GB!!
Ara s'han acabat les preses, les presions, agobiar-se... tot aixó està fora. Ara toca disfrutar, gaudir i tenir moltes esperances en que tot tard o d'hora arribarà perque ho sabem. HO SE!!!
- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
Re: DIUEN QUE A LA TERCERA VA LA VENÇUDA, NO?
MOLTA SORT GUAPA! 

- Carbiadaya

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Alba que tingueu sort wapi,nosaltres també busquem sense preses segur que arribà aviat.
Ja veuràs que aviat donaràs la sorpreseta de que estàs
Sóc la Bianny de GN
Ja veuràs que aviat donaràs la sorpreseta de que estàs
Sóc la Bianny de GN
Carbiadaya l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 22, 2010 7:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Que tinguis sort Alba, però pensa que 8 mesos no és gaire!!!
No porteu tant temps buscant, amb això vull dir que et desesperis, que tot arriba...

No porteu tant temps buscant, amb això vull dir que et desesperis, que tot arriba...

smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Eix Carbiadaya/Bianny!! jejeje... QUE BE TROVAR-TE PER AQUI TAMBÉ!!!
Rela no desespero, ara més que mai... despres d'un abort, de molts nervis, agobis i de saber que el meu marit té problemes d'infertilitat et puc dir que estic tranquila... tot arriba, tard o d'hora pero arriba!
GRÀCIES A TOTES!!
Rela no desespero, ara més que mai... despres d'un abort, de molts nervis, agobis i de saber que el meu marit té problemes d'infertilitat et puc dir que estic tranquila... tot arriba, tard o d'hora pero arriba!
GRÀCIES A TOTES!!
- Carbiadaya

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Farem el BabyBoom a Mataró aquest any!!!
Nena sento tot lo que t'ha passat però ja veuràs que aviat tot això ho recordaràs com un mal somni!!!
I a veure si ens veiem aviat al post de mamis
Nena sento tot lo que t'ha passat però ja veuràs que aviat tot això ho recordaràs com un mal somni!!!
I a veure si ens veiem aviat al post de mamis
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
moltes felicitats Alba!!! T'ho mereixes!! Us dessitjo una espera curta!!!
Carbiadaya ha escrit:Farem el BabyBoom a Mataró aquest any!!!![]()
![]()
![]()
I a veure si ens veiem aviat al post de mamis![]()
Super BabyBoom!!!! jejejeje
ara mateix no ho veig com un mal somni ho veig com una etapa d'aprenentatge!
llumer ha escrit:moltes felicitats Alba!!! T'ho mereixes!! Us dessitjo una espera curta!!!
moltes gracies guapa!
- carlotayjavi
- :: dragona

- Entrades: 4134
- Membre des de: dj. abr. 23, 2009 10:17 am
cariño!!!!
oleee como me gusta verte tannnn positiva!ya veras como os ira bien y el dia menos pensado os sale vuestro esperado positivo!
como bien dices calma,.,...y disfrutar!!!!
oleee como me gusta verte tannnn positiva!ya veras como os ira bien y el dia menos pensado os sale vuestro esperado positivo!
como bien dices calma,.,...y disfrutar!!!!
I tant que si Alba!!!
Relaxeu-vos i no us obsessioneu que conec ja 2 parelles que no s'hi quedaven i el metge els va fer tot de proves i els va dir que no podrien tenir fills no sé per quin motiu i quan van deixar-ho estar es van deixar d'obsessionar i mira, tant els uns com els altres ja ténen peke! Uns una nena de 3 anys i uns altres un patufet de gairebé 2 anyets que me l'esimo amb bogeria!
Ja veureu com si no és a la tercera serà a la quarta però lo important es no obsessionar-se que ja veus que els metges a vegades la CAGUEN i molt!!!

Relaxeu-vos i no us obsessioneu que conec ja 2 parelles que no s'hi quedaven i el metge els va fer tot de proves i els va dir que no podrien tenir fills no sé per quin motiu i quan van deixar-ho estar es van deixar d'obsessionar i mira, tant els uns com els altres ja ténen peke! Uns una nena de 3 anys i uns altres un patufet de gairebé 2 anyets que me l'esimo amb bogeria!
Ja veureu com si no és a la tercera serà a la quarta però lo important es no obsessionar-se que ja veus que els metges a vegades la CAGUEN i molt!!!

I tant que a la tercera va la vençuda!!! Estic desitjant que ens anunciis el teu positiu ben aviat!!!
Ara, les coses amb calma, sempre positiva i amb totes les ganes del món!! A gaudir bonica!!!!!!!!!!!
PEtonets!!!!!!
Ara, les coses amb calma, sempre positiva i amb totes les ganes del món!! A gaudir bonica!!!!!!!!!!!
PEtonets!!!!!!

Alba guapa!!!!!! Cuanto me alegro de que volvais a la busqueda!!!! Sobretodo disfrutad y no os agobieis, y como bien dices nada de presionarse!!!!
Te deseo toda la suerte del mundooooooooo!!!
AH!!! Y yo personalmente y a ciencia cierta te digo que a la 3ª VA LA VENCIDA!!!

Te deseo toda la suerte del mundooooooooo!!!
AH!!! Y yo personalmente y a ciencia cierta te digo que a la 3ª VA LA VENCIDA!!!

MUCHAS GRACIAS A TODAS!!!!
Creo que lo bueno es que ahora lo veo todo desde otra perspectiva, esto no es quiero y lo tengo... ni mucho menos... es como tejer, por ejemplo, una mantita... un proceso lento y tranquilo, al final acabas la mantita y has podido tardar 2 , 10 o 20 meses pero la has terminado y la contemplas y ves que has cometido algun error por el camino, algún fallo, recuerdas que has tenido que deshacer trozos y empezar de nuevo pero sobretodo ves que has llegado al final, que ya las tienes terminada y ya tienes en tus brazos eso que durante tantos meses has deseado.
Creo que lo bueno es que ahora lo veo todo desde otra perspectiva, esto no es quiero y lo tengo... ni mucho menos... es como tejer, por ejemplo, una mantita... un proceso lento y tranquilo, al final acabas la mantita y has podido tardar 2 , 10 o 20 meses pero la has terminado y la contemplas y ves que has cometido algun error por el camino, algún fallo, recuerdas que has tenido que deshacer trozos y empezar de nuevo pero sobretodo ves que has llegado al final, que ya las tienes terminada y ya tienes en tus brazos eso que durante tantos meses has deseado.
ALBA que tinguis moltissima sort en aquesta nova etapa!!!!! Ja veuras que tot anirà bé!!!!!
-Alba- ha escrit:Diuen que a la tercera va la vençuda, no? Doncs aquesta serà la tercera vegada que comencem amb la GB (GRAN BÚSQUEDA). Ara farà 8 meses que vam començar el primer cop i en certa manera ho miro tot desde un altre perspectiva.
Simplement.... M'ENCANTA HAVER LLEGIT AQUESTES PARAULES, la teva il·lusiò, el teu optimisme....
Així es parla, si senyora!!!!!!!!!!
Saps que un pacte és un pacte, i sense presses ni agobiaments,........ ho aconseguirem!!!!!!
M'emociono de llegir-te, per què tinc moltes ganes de tornar a llegir-te amb panxona, i sé que aviat serà així.
SORTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Alba,
m'encanta aquest optimisme, piles ben carregades!!!
Que tinguis moltíssima sort!!
m'encanta aquest optimisme, piles ben carregades!!!
Que tinguis moltíssima sort!!
IsaBcN ha escrit:-Alba- ha escrit:Diuen que a la tercera va la vençuda, no? Doncs aquesta serà la tercera vegada que comencem amb la GB (GRAN BÚSQUEDA). Ara farà 8 meses que vam començar el primer cop i en certa manera ho miro tot desde un altre perspectiva.
Simplement.... M'ENCANTA HAVER LLEGIT AQUESTES PARAULES, la teva il·lusiò, el teu optimisme....
Així es parla, si senyora!!!!!!!!!!
Saps que un pacte és un pacte, i sense presses ni agobiaments,........ ho aconseguirem!!!!!!
M'emociono de llegir-te, per què tinc moltes ganes de tornar a llegir-te amb panxona, i sé que aviat serà així.
SORTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isa guapa moltes gràcies!!! i com tu dius.. HO ACONSGUIREM!! T'HO BEN ASEGURO!!! JAJAJA
-Alba- ha escrit:Isa guapa moltes gràcies!!! i com tu dius.. HO ACONSGUIREM!! T'HO BEN ASEGURO!!! JAJAJA
De moment, només podem fer una cosa.....
i la resta vindrà sol, quan hagi de venir.... a que si??????
Petonasssssosss grosssssssosssss !!!!
Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]

07.11.2009