Blevit Dulces sueños

Els hàbits de dormir.
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Blevit Dulces sueños

EntradaAutor: yuyu » dj. maig 20, 2010 10:18 am

Us escric el meu testimoni per si algu li pot servir: Tinc un nen de 5 mesos i mig..molt neguitos a l'hora d'anar a dormir...va dormir tota la nit senseera fins els 5 mesos que va començar a despertar-se cada 2 hores....cada hora...be horrible pels papis!!! :-(( :ufs: Feiem les mateixes ruitnes cada dia....banyar...massatget... bibi de cereals....una miqueta de mimitos i a dormir zz:-) Ja cansada de no poder dormir..perque ja treballo i no esplan, vaig provar el BLEvit sueños...em pensava que no l i faria res, pero la meva sorpresa va ser que a partir de la segona toma, va començar a fer les nits senseres, dormint tranquilet, cosa imposssible feia setmanetes, pero espero que duri i suposo que el BLEVIT sueños alguna cosa a fet.
Si teniu el mateix problema que tenia jo i ho voleu provar...jo estic molt contenta fins i tot jo m'ho pendria :love: :love:
Be guapes nomes volia explicar-ho per si podia ajudar alguna mami! :ok: :-)
yuyu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 20, 2010 3:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Blevit Dulces sueños

EntradaAutor: Xana » dj. maig 20, 2010 10:23 am

Me'n alegro que et funcionés!!

Jo ho vaig provar amb el meu fill gran (que fins als 3-4 anys va ser com tu dius) i no vaig tenir tanta sort... Suposo que no va bé per tots :miko:
Imatge

Imatge
Elbereth
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

EntradaAutor: Elbereth » dj. maig 20, 2010 11:04 am

Ei Yuyu!!! Jo també els hi posava als peques la infusió de Blevit Dulces Sueños i no teníen tants cólics...suposo que feien millor la digestió...ara ja no els hi poso a la papilla perque clapen com torronets!!!
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dj. maig 20, 2010 11:14 am

No vull boicotejar la marca, però aquestes infusions porten molt de sucre (dextrosa) i per un nadó no és bo donar-li res més que llet.
Haig de dir que jo no li he donat a la meva nena, per tant l'efecte no el puc saber, però com ho havia llegit en varies fonts (serioses) tenia l'eterna discussió amb la meva germana, gran defensora d'aquestes infusions. Quan un dia vem agafar un pot que tenia a casa seva i vem mirar els ingredients, ja no ha tornat a sortir el tema.

Igualment cal tenir en compte que no tot el que és "natural" és sinònim de "saludable", hi ha més factors. La xocolata és natural, i no se'ns acudiria donar-li a un bebé. El vi és molt natural també, i la cervesa...

Només poso el comentari perquè qui llegeixi l'entrada tingui un altre punt de vista, ja que de vegades si veiem que una cosa li sembla bé a tothom i a nosaltres no o no ho tenim clar ens fa sentir que fem el "tonto". No escric per entrar en polèmica.

Igualment agrair el gest de voler compartir una solució perquè els petits dormin, ja que estem totes igual... :ok:
yuyu

EntradaAutor: yuyu » dj. maig 20, 2010 2:26 pm

M'ho va recomanar la pediatra. Dimecres li preguntare el que dieu! n'hi ho he mirat Per Cert no s'ha de crear tensio Per dir opinions, al contrari va be! :ok:
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. maig 20, 2010 7:51 pm

Hola noies,
Suposo que, com en tot, l'excés no és bo. Jo vaig comprar un potet de Blevit Sueños i li he donat algun cop puntual una culleradeta al bibe de la nit, si estava molt neguitòs. Suposo que l'abús deu ser perjudicial, per això que dieu del sucre.
gina2
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dc. maig 27, 2009 3:32 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

EntradaAutor: gina2 » dg. maig 23, 2010 8:40 am

Hola YUYU,
et volia preguntar com li donaves, en quins moments del dia i en quina quantitat!! Jo tinc un pot a casa i ho vull provar pq l'Aran és un nervi i li costa molt dormir, tan de dia com de nit... i últimament és desperta un parell de vegades durant la nit quan abans m'havia fet fins a 10 hores seguides! Però no sé massa en quin moment pot ser millor i en quina quantitat... jo faig LME!
Gràcies!
o-o:) ARAN 9 ANYS
o-o:) JAN 6 ANYS
:-()) A l’espera del tercer DPP 27/11/19
yuyu

EntradaAutor: yuyu » dg. maig 23, 2010 9:15 am

li dono una culleradeta abans d'anar a dormir amb el bibi de cereals quan veig que esta neguitos! i li costa relaxar-se.....es disol molt be...i dimecres li preguntare a la pediatra si es bo donar-li sobint! :globus:
lupitafriend
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dg. juny 27, 2010 1:23 pm

jo vaig caure en la trampa del blevit digest! la nena tenia un mes i m'ho va recomanar la infermera. el vaig comprar i tant ample! despres a casa vaig mirar la composició i... per favor!!!!!! es el sucre mes car q he comprat a la meva vida!!!!!!! i el blevit dulces sueños igual, nomes canviant l'aroma.
li vaig comentar a la infermera, pero del pal: "ja et val!!!!!" i va i em diu q ni s'ho havia mirat.... :ufs:

ara, q si us funciona perfecte!!!!!! de debó!!!! no vull pas entrar en polemiques tampoc! si a mi m'hagues funcionat seria el sucre mes car q hagues comprat mai i ben invertit!
pero massa sucre pel meu gust, potser amb una infusió fariem el mateix?????? ho hauré de preguntar a la pediatre pq l'elna tb es de armas tomar a la nit!

molta sort!
Imatge

Imatge

Imatge
raquel79
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dg. oct. 24, 2010 3:07 pm

yuyu ha escrit:Us escric el meu testimoni per si algu li pot servir: Tinc un nen de 5 mesos i mig..molt neguitos a l'hora d'anar a dormir...va dormir tota la nit senseera fins els 5 mesos que va començar a despertar-se cada 2 hores....cada hora...be horrible pels papis!!! :-(( :ufs: Feiem les mateixes ruitnes cada dia....banyar...massatget... bibi de cereals....una miqueta de mimitos i a dormir zz:-) Ja cansada de no poder dormir..perque ja treballo i no esplan, vaig provar el BLEvit sueños...em pensava que no l i faria res, pero la meva sorpresa va ser que a partir de la segona toma, va començar a fer les nits senseres, dormint tranquilet, cosa imposssible feia setmanetes, pero espero que duri i suposo que el BLEVIT sueños alguna cosa a fet.
Si teniu el mateix problema que tenia jo i ho voleu provar...jo estic molt contenta fins i tot jo m'ho pendria :love: :love:
Be guapes nomes volia explicar-ho per si podia ajudar alguna mami! :ok: :-)

yuyu, jo en tinc un parell de mostres i ho provaré, a veure què... la meva nena té 4 mesos i d'encÇà una setmana cada vegada aguanta menys dormint... en una setmana hem passat de dormir 3 hores (que tampoc és res de l'altre mon) a 2 i mitja, 2... horrible!!!
quan li dones? abans d'anar a dormir?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dj. oct. 28, 2010 4:01 pm

jo el vaig comprar l'altre dia, i li barrejo amb la papilla d'arrós del sopar... però de moment, cap resultat... el primer dia si que va dormir una mica res però ja està... :ufs:
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » ds. nov. 13, 2010 12:52 pm

nenes, entro de nou per dir que no ho compreu!!! és una estafa, només sucre i no fa res...
jo preferiria fer-li una tila, deixar-la en repós i anar donant-li... és més sa i no té sucre...
per cert, algú ha provat amb el kindival homeopàtic?

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::