Símptomes després de treure l'anell vaginal!!
Símptomes després de treure l'anell vaginal!!
Hola a totes, noies!!
Aquest és l'últim mes que porto l'anell vaginal. A la farmàcia m'han recomanat que acabi el mes amb ell i després ja no m'ho posi més. M'han comentat tambe que els efectes secuandaris d'aquest tipus d'anticonceptius ormonals, quan decideixes deixar d'utilitzar-los, són o poden ser dolents.
Jo ho porto 1 any i mig. Algú em pot ajudar?? Espero que no afecti a la busqueda. Estic una mica nerviosa, algú em pot donar una mica de llum plisssssssssssssssss!!
Moltes Gràcies un peto a totes y sort.
Aquest és l'últim mes que porto l'anell vaginal. A la farmàcia m'han recomanat que acabi el mes amb ell i després ja no m'ho posi més. M'han comentat tambe que els efectes secuandaris d'aquest tipus d'anticonceptius ormonals, quan decideixes deixar d'utilitzar-los, són o poden ser dolents.
Jo ho porto 1 any i mig. Algú em pot ajudar?? Espero que no afecti a la busqueda. Estic una mica nerviosa, algú em pot donar una mica de llum plisssssssssssssssss!!
Moltes Gràcies un peto a totes y sort.
Re: Símptomes després de treure l'anell vaginal!!
Jo no vaig tenir cap síntoma dolent, que va!!! Només es va descontrolar el cicle, però jo abans ja era irregular. Tranki que no passarà res.
Gràcies Marva, la veritat em queda una mica més trankila si només és això. Jo abans també era irregular amb els cicles.
Ja saps, sempre hi ha gent que t'omple el cap d'històries, per això volia que les que teniu experiència en això em comenteu una mica.
Moltes felicitats pel teu embaràs
, jo ja et contare que tal la nostra cerca.
Un petonas.
Ja saps, sempre hi ha gent que t'omple el cap d'històries, per això volia que les que teniu experiència en això em comenteu una mica.
Moltes felicitats pel teu embaràs
, jo ja et contare que tal la nostra cerca.Un petonas.
Jo no vaig notar res de res, i no va dificultar pas l'embaras
jo tampoc vaig notar res de res!!
- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
ni jo tampoc...
Hola,
jo tampoc vaig tenir cap simptoma de cap mena. Vaig treure-me'l quan tocava i ja està. Això sí, penso que m'ha ajudat a regular els meus cicles de després de treure-me'l
jo tampoc vaig tenir cap simptoma de cap mena. Vaig treure-me'l quan tocava i ja està. Això sí, penso que m'ha ajudat a regular els meus cicles de després de treure-me'l
Jo no vaig tenir cap simptoma, me'l vaig treure quan tocava i hem vaig quedar embarassada el següent mes!
O sigui que tranqui................
O sigui que tranqui................
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
- Estelmatuti
- :: puça

- Entrades: 18
- Membre des de: dg. feb. 14, 2010 12:36 am
A mi la llevadora em va recomenar que esperés a acabar el cicle i ja no me'l tornés a posar. Així ho vaig fer i de moment ho tinc una mica descontrolat. El mes passat em va venir la
el dia 42 del cicle. I ara estic al dia 34 i no sé si ja estic
o bé torno a estar amb retard. De símptomes estranys no n'he tingut, a part del descontrol. Però cada cos és un món i cada persona reacciona de manera diferent...
el dia 42 del cicle. I ara estic al dia 34 i no sé si ja estic
o bé torno a estar amb retard. De símptomes estranys no n'he tingut, a part del descontrol. Però cada cos és un món i cada persona reacciona de manera diferent...Re: Símptomes després de treure l'anell vaginal!!
Una bona idea aquest post... jo espero poder-me'l treure aviat, després de l'estiu, i estava preocupada pel mateix... m'alegra saber que no ha tingut símptomes negatius i que a més a més, us heu quedat embarassades amb molta facilitat!!!! jejeje, bé, no serà el cas de tothom, però 2 o 3 que ho heu dit... a la primera o ben aviat... enhorabona noies. Espero tenir la mateixa sort!
Estelmatuti, què, hi va haver sort el mes passat? veig que el darrer missatge és del mes de febrer, així que si va anar bé... digues, digues.
Estelmatuti, què, hi va haver sort el mes passat? veig que el darrer missatge és del mes de febrer, així que si va anar bé... digues, digues.
Hola Piña!!
Jo també vaig utilitzar anell vaginal durant més de dos anys, i a mi la gine no m'ha dit que pogui ser un problema. Com a símptomes, l'únic va ser tonar a tenir una regla més dolorosa i amb més quantitat, com abans d'ulitzar l'anell, que amb ell quasi ni m'enterava. El que si vaig notar la primera setmana van ser uns pits i mugrons molt dolorosos, suposo que degut al canvi. La gine l'únic que em va recomenar va ser descansar un parell de mesos sense anell abans de començar a buscar l'embaràs. Em deia d'eliminar els possibles residus químics de l'anell del meu cos i tornar a ovular amb normalitat. Bé, m'he portat bé i ara ja anem a per totes!!
Una abraçada i SORT!!
Jo també vaig utilitzar anell vaginal durant més de dos anys, i a mi la gine no m'ha dit que pogui ser un problema. Com a símptomes, l'únic va ser tonar a tenir una regla més dolorosa i amb més quantitat, com abans d'ulitzar l'anell, que amb ell quasi ni m'enterava. El que si vaig notar la primera setmana van ser uns pits i mugrons molt dolorosos, suposo que degut al canvi. La gine l'únic que em va recomenar va ser descansar un parell de mesos sense anell abans de començar a buscar l'embaràs. Em deia d'eliminar els possibles residus químics de l'anell del meu cos i tornar a ovular amb normalitat. Bé, m'he portat bé i ara ja anem a per totes!!
Una abraçada i SORT!!
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764
El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

Hola!! Jo també he utilitzat l'anell i l'unic que he notat es que abans els cicles els marcava l'anell ara em duren 34 dies, els dos que porto sense utilitzar-lo... i que les regles són més abundants, però res més!!! :)
Esperem que en aquest cicle tinguem una mica més de sort!!!!
I sort per a toteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees.
Esperem que en aquest cicle tinguem una mica més de sort!!!!
I sort per a toteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees.
Jo estic al segon cicle sense l'anell i no he tingut cap símptoma estrany ni res. Només que com que ara ovulo la warry és més abundant. I que amb l'anell els cicles eren de 28 dies clavats i ara el primer ha estat de 26 dies (abans de l'anell acostumaven a ser de més de 30).
Buenas, doncs jo acostumada a fer-lo servir pensava que la warry em vindria alhora, igual que la resta de mesos, però aquest mes, ni rastre d'ella, encara, porto 28 dies clavats, i és que justament ens hem posat a buscar i ja pensavem que podriem estar
, però aquest matí m'he fet el TE i ha donat negatiu, així que suposo que la warry trigarà però finalment arribarà. Però que no trigui massa que aquesta situació em té mosquejada...
, però aquest matí m'he fet el TE i ha donat negatiu, així que suposo que la warry trigarà però finalment arribarà. Però que no trigui massa que aquesta situació em té mosquejada...Re: Símptomes després de treure l'anell vaginal!!
jo estic desesperada amb els cicles dels c....
els útlims cicles han durat una eternitat i he hagut d'acabar prenent progervera pq vingués la warry. aquest últim és el primer que em va venir de forma natural, sense provocar-la, i va durar 62 dies!!!!
Ara vaig pel dia 45 del meu cicle....i no sé si tinc retard o no! és per tornar-se boja. com que no tinc ni pajolera idea de quan dura el meu cicle... m'esperaré al dia 62 si arribo com a referència, i si no ha vingut la warry em faré el TE...això és desesperant.
els útlims cicles han durat una eternitat i he hagut d'acabar prenent progervera pq vingués la warry. aquest últim és el primer que em va venir de forma natural, sense provocar-la, i va durar 62 dies!!!!
Ara vaig pel dia 45 del meu cicle....i no sé si tinc retard o no! és per tornar-se boja. com que no tinc ni pajolera idea de quan dura el meu cicle... m'esperaré al dia 62 si arribo com a referència, i si no ha vingut la warry em faré el TE...això és desesperant.
Bufa!!! això són 2 mesos sense la warry... mai hauria pensat que de manera natural això pugués passar!!! Bé, potser és una altra cosa, aquesta vegada, Abril... que hi hagi sort!
mot ha escrit:Bufa!!! això són 2 mesos sense la warry... mai hauria pensat que de manera natural això pugués passar!!! Bé, potser és una altra cosa, aquesta vegada, Abril... que hi hagi sort!
espero que sí, a veure si hi ha sort. En unes altres condicions estaria encantada de tenir-la cada 2 mesos enlloc de cada mes, però clar...tenint en compte que busco és per tornar-se boja!
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Jo estic igual que tu, abril82, jo abans era regular com un rellotge, cicles de 28 dies, ovulació el 14... però després de tenir la meva filla els meus cicles són de 40-45 dies i la ovulació... ni idea!! He fet un tractament a veure si es regularitza però res, ni amb anell, ni amb pastilles... m'hi hauré d'acostumar, però esclar, quan estàs buscant... és un rotllo!! 

Hola noies... no sé si us haurà passat tb o no... però jo el que he notat desprès d'haver deixat l'anell és que ja no noto quan tinc claradeweb i clar llavors és dificil identificar el día de l'ovulació, no???
I abans en cada cicle sempre en tenia i ara ja no...!!

I abans en cada cicle sempre en tenia i ara ja no...!!

Ho identificaves així? jo fa dies, setmanes que en tinc! així que no és un bon indicador per a mi... encara no m'ha baixat. Duc una setmana de retard.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]