Les que prenen FEMASVIT
Les que prenen FEMASVIT
Hola noies!!
A mi la gine m'ha receptat Femasvit. Em va dir que comencés a pendre-les al començar a buscar, després del descans de l'anell vaginal.
Tinc entés que Femasvit porta també àcid fòlic entre altres complements vitaminics. Pel que veig moltes de vosaltres preneu altres pastilles... quina diferència hi ha? És millor alguna marca o tipus en concret?
Moltes gràcies a totes!!
SORT!!
A mi la gine m'ha receptat Femasvit. Em va dir que comencés a pendre-les al començar a buscar, després del descans de l'anell vaginal.
Tinc entés que Femasvit porta també àcid fòlic entre altres complements vitaminics. Pel que veig moltes de vosaltres preneu altres pastilles... quina diferència hi ha? És millor alguna marca o tipus en concret?
Moltes gràcies a totes!!
SORT!!
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764
El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

Re: Les que prenen FEMASVIT
Amb aquest tema, cada ginecòleg diu la seva! Jo també em prenc Femasvit. 
Hola sil30 jo també vaig prendre Femasvit...durant tot l'emabaràs i a la setmana 24 un suplement extra de ferro Tardyferon...ja que tenia el ferro molt baixet!!! ara amb la lactància prenc Natalben lactancia que és igual que el femasvit!! tot aconsellat pel ginecòleg!!!!

Bon dia noies,
A mi el meu ginecòleg tambe m'ha dit que em prengues Femasvit durant dos mesos i si despres no em quedava que descanses i quan tingues un positiu tornes a començar a pendremeles.

A mi el meu ginecòleg tambe m'ha dit que em prengues Femasvit durant dos mesos i si despres no em quedava que descanses i quan tingues un positiu tornes a començar a pendremeles.

3e26f1474c65aeffb52c95233bc491c4
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |