llet en pols i potitos a Londres
llet en pols i potitos a Londres
Noies, a veure si empodeu donar un cop de ma!!
Potser havia de posar aquest post a "viatges"!! ai, no sé!!!!
A final de mes marxem a Londres a passar 4 dies amb en Roger, teniem pensat no facturar cap maleta per anar més ràpid, i endur-nos els potitos i la llet en pols a la maleta de ma.
Però ara que m'està sorgint el dubte si ens ho deixarien pujar a l'avió o no, estic pensant en comprar-ho tot allà.
Sabeu si a Londres venen el mateix tipu de potitos i la llet en pols (ja sigui Nidina2, Hero,...) que el que venen aquí? o és més difícil de trobar? potser millor endur-me tot d'aquí per estar més tranquil·la...
Moltes gràcies si em podeu ajudar!!!
A final de mes marxem a Londres a passar 4 dies amb en Roger, teniem pensat no facturar cap maleta per anar més ràpid, i endur-nos els potitos i la llet en pols a la maleta de ma.
Però ara que m'està sorgint el dubte si ens ho deixarien pujar a l'avió o no, estic pensant en comprar-ho tot allà.
Sabeu si a Londres venen el mateix tipu de potitos i la llet en pols (ja sigui Nidina2, Hero,...) que el que venen aquí? o és més difícil de trobar? potser millor endur-me tot d'aquí per estar més tranquil·la...
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: llet en pols i potitos a Londres
No te van a poner problema porque lo subas en el equipaje de mano, los alimentos infantiles son lo único que dejan entrar, te explico te dejan subir los que vayas a consumir durante el vuelo y durante la estancia y hasta le dia de vuelta, no sé si me explico, yo me fui el año pasado una semana a Málaga y llevaba el bote de nutriben grande, la papilla, una botella grande de agua, potitos etc y no me pusieron ninguna pega, a parte, si quieres más información llama al teléfono de aena y te lo aclararán.
Gràcies Naylacris!!
I saps si viatjant amb low cost (ryanair des de Girona) funciona igual?
Ja tenia pensat portar-ho a l'equipatge de ma però per si un cas em diguéssin que no ho puc pujar, m'agradaria saber igualment si és difícil trobar allà les marques que acostumem a trobar a aquí.
I saps si viatjant amb low cost (ryanair des de Girona) funciona igual?
Ja tenia pensat portar-ho a l'equipatge de ma però per si un cas em diguéssin que no ho puc pujar, m'agradaria saber igualment si és difícil trobar allà les marques que acostumem a trobar a aquí.
- Silvia (Gironina)
- :: zebra

- Entrades: 1165
- Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm
lacruitxi ha escrit:Noies, a veure si empodeu donar un cop de ma!!
Lacruitxi, no, a Londres no hi ha les mateixes marques que aqui. Als supermercats no hi ha llet de la Nestle. Potitos de la Hero no ho se perque no n'he buscat mai. El meu marit es angles i l'ultima vegada que vaig estar alla va ser per Nadal (el meu nen tenia 8.5 mesos). Les marques que hi trobaras son Cow&Gate, Almiron (si no m'equivoco de nom) i una tercera que no recordo (i et parlo d'un supermetcat enorme!). Hi ha molt poques marques i son carissimes.
De potitos crec que de la Hipp Organic en trobes segur, les altres marques no les recordo.
Et recomano que t'ho enduguis d'aqui al 100%. De Girona/Barcelona a Londres ho pots portar en l'equipatge de ma perque no s'ho miren massa. Ara, vigila amb el viatge Londres a BCN perque nomes et deixaran passar l'aduana amb UNA bossa cadascun dels adults i no mes (alla amb aixo son molt estrictes). Per fer els biberons compra l'aigua un cop hagis passat l'aduana, a la zona Duty Free, perque no et deixaran passar l'aduana amb ampolles d'aigua ni de conya. Ni pel nen ni per ningu! De potitos nomes te'n deixaran passar si fan menys de 100ml.
Espero haver-te ajudat.
sí, és ben bé així, però el problema el tindries de tornada, llavors suposo que no faria falta que duessis res perquè en 2 horetes ja series a casa.
Bon viatge!!
Bon viatge!!
Ostres noies, moltes gràcies!!!!
Per la tornada no hi ha problema, ja s'ho poden quedar tot si volen!!!
Silvia, i tu creus que a l'anada em deixaran pujar a l'equipatge de ma els potitos per 4 dies (si fan menys de 100ml cadascún) i el pot de llet en pols sencer??
Per la tornada no hi ha problema, ja s'ho poden quedar tot si volen!!!
Silvia, i tu creus que a l'anada em deixaran pujar a l'equipatge de ma els potitos per 4 dies (si fan menys de 100ml cadascún) i el pot de llet en pols sencer??
- Silvia (Gironina)
- :: zebra

- Entrades: 1165
- Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm
lacruitxi ha escrit:Ostres noies, moltes gràcies!!!!
Per la tornada no hi ha problema, ja s'ho poden quedar tot si volen!!!![]()
![]()
![]()
Perdona Lacruitxi, fins ara no havia vist que m'havies fet una pregunta. A l'anada no tindras cap problema perque pots passar l'aduana amb la teva bossa (el "bolso") i una bossa de ma. Mentre t'hi capiguen, no tens ni perque ensenyar els potitos, com si en portes 20, perque no son gens estrictes amb l'haver de posar els liquids en una bossa especial! No et preocupis! La llet te la deixen pujar al 100%, segurissim, sempre i quan l'equipatge de ma no passi de mides, pero ja et dic que ni a BCN ni a Girona no son gens estrictes.
A Londres ja es un altre cantar, perque heu de passar l'aduana amb UNA bossa cadascu. Aixo vol dir que si portes "bolso" no pots portar res mes. El que faig jo es posar el "bolso" dins la bossa que faig servir d'equipatge de ma. Aqui si que has de treure tots els liquids i posar-los en una bossa de congelador, tots menys de 100ml i tots en UNA bossa. Pero amb un potito pel viatge ja fas. L'aigua compra-la al duty free i per la llet no et preocupis, porta nomes la llet en pols que necessitis i la barreja la fas a l'ultim moment.
Apa, bon viatge, ja veuras que tot surt be
Genial Sílvia!!!!
M'ha anat de conya tot això que m'has explicat, moltes gràcies!!!

M'ha anat de conya tot això que m'has explicat, moltes gràcies!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |