començant en la búsqueda
Xell, vols dir que els nervis per la regla no són pitjor ....
Jo sempre que me posat nerviosa llavors em tarda molt més de lo normal a venir ...
Un mes haviem fet el ruc amb les pastilles i creia que estava embarassada perque sem va retrassar moltissim ... i amb les pastilles la regla et sol venir puntualíssima
Jo sempre que me posat nerviosa llavors em tarda molt més de lo normal a venir ...
Un mes haviem fet el ruc amb les pastilles i creia que estava embarassada perque sem va retrassar moltissim ... i amb les pastilles la regla et sol venir puntualíssima
Andy!!!!!!!!!q fachion!!!!!!!!!!!!!!!!!!
d'on ho has tret aixo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nena!!!!!!!!explicam'ho q jo amb aquest snopy mira!!!
pero amb aquesta carbassa ridicula q vols q et digui!!!!!!!!!!!!!!!
jo amb la regla tinc els problemes tipics a mi eh!!!!!!!!!
quan vull q no baixi baixa!!!i si tinc opos baixarà per amargar-me més el div o el dis!!!!!!!!!!!!!
si ha de baixar ho farà aquest dia!!!!!!és q ho tinc clar!!!!!

d'on ho has tret aixo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nena!!!!!!!!explicam'ho q jo amb aquest snopy mira!!!
pero amb aquesta carbassa ridicula q vols q et digui!!!!!!!!!!!!!!!
jo amb la regla tinc els problemes tipics a mi eh!!!!!!!!!
quan vull q no baixi baixa!!!i si tinc opos baixarà per amargar-me més el div o el dis!!!!!!!!!!!!!
si ha de baixar ho farà aquest dia!!!!!!és q ho tinc clar!!!!!
Dons mira, el secret es ben senzillet!!
Et fiques al google i poses Jordi Labanda. Et surtiran alguns dibuixets seus. A mi em va agradar aquest, jejeje ... Pq el fills son molt bonics però quan van creixent ... i quan en tens més d'un ....
O sé per les meves germanes que són més grans que jo .. i ara començen amb els problemes dels adolescents !!!!
Igualment, vull entrar en aquest món dels fills tan fascinant!!
A veure si en trobes algun que t'agradi!
Et fiques al google i poses Jordi Labanda. Et surtiran alguns dibuixets seus. A mi em va agradar aquest, jejeje ... Pq el fills son molt bonics però quan van creixent ... i quan en tens més d'un ....
O sé per les meves germanes que són més grans que jo .. i ara començen amb els problemes dels adolescents !!!!
Igualment, vull entrar en aquest món dels fills tan fascinant!!
A veure si en trobes algun que t'agradi!

Andy!
amb mi s'ha d'anar més a poc a poc....ja ja ja
a veure!!
ja n'he trobat un de xulo!!!
com a mínim més q la carbassa q fa mitja por!!!
i ara q??????????????????????com es fa per posar-lo aqui???
el copia i enganxa, no funciona????????????!!!!!!!!!!!
jo q estava tan contenta amb la meva noia jordi labanda!!!!!!!
ajuda please!!!!!!!
si de mica en mica ja ho anire tingent tot apunt!!!!!!!
però ja costarà ja

amb mi s'ha d'anar més a poc a poc....ja ja ja
a veure!!
ja n'he trobat un de xulo!!!
com a mínim més q la carbassa q fa mitja por!!!
i ara q??????????????????????com es fa per posar-lo aqui???
el copia i enganxa, no funciona????????????!!!!!!!!!!!
jo q estava tan contenta amb la meva noia jordi labanda!!!!!!!
ajuda please!!!!!!!
si de mica en mica ja ho anire tingent tot apunt!!!!!!!
però ja costarà ja
-
VisitantVi
xell13,
aquí la mireia va explicar com posar fotos externes a l'avatar. No ho trobava tu, quin fart de repassar temes!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... c&start=75
apali, aki tá!

aquí la mireia va explicar com posar fotos externes a l'avatar. No ho trobava tu, quin fart de repassar temes!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... c&start=75
apali, aki tá!

A veure Xell nem per passos:
1. Busques la foto, pero l'has de tenir sola a la pagina web, ni lletra ni res...
2.Obres el teu perfil
3.On posa "vincular a un avatar fora de la pagina web" i poses la direcció que et surt al explorer fent cortar/pegar
4.I en principi al cap d'una estona t'ha de sortir
Va .... Torna-hi! T'has de treure aquesta carbassa d'una vegada ..... A veure si te'n poses un altre i la teva sort canvia ...
1. Busques la foto, pero l'has de tenir sola a la pagina web, ni lletra ni res...
2.Obres el teu perfil
3.On posa "vincular a un avatar fora de la pagina web" i poses la direcció que et surt al explorer fent cortar/pegar
4.I en principi al cap d'una estona t'ha de sortir
Va .... Torna-hi! T'has de treure aquesta carbassa d'una vegada ..... A veure si te'n poses un altre i la teva sort canvia ...
Hola Noies!! sóc nova al forum... he entrat vàries vegades xq aquí s'aprenen moltes coses. nosaltres tenim previst de posar-nos "a la búsqueda" passat l'estiu. L'altra dia aprofitant la visita que tenia a la gine, li vaig comentar, i em va dir que d'aquí un mes ja em puc posar a pendre àcid fòlic i em va receptar unes pastilles que es diuen natalben que porten acid fòlic, iode i mil coses més... diu que va bé prendre-les un temps abans de quedar-s'hi...
bé, ja us aniré seguint i molta sort a totes!!!
bé, ja us aniré seguint i molta sort a totes!!!
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |