dormir sense el pit ?

Els hàbits de dormir.
mamalena
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. juny 10, 2010 9:00 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dormir sense el pit ?

EntradaAutor: mamalena » dj. juny 10, 2010 11:12 am

Hola

Soc l'Hélène, mare de un bebe de 8 mesos. Soc nova en aquest foro. No parlo gaire catala pero call intentar-ho ! perdonan per las faltas, soc francesa.

El assumpte es: el meu bebe dorm en la nostra cama (de las pares) i m'agradaria que ana a la seva cama en la seva habitacio. No se com fer-ho ! Nomes dorm amb el meu pit i el costa molt dormir-se. Vaig intentar de tot: al xumet, cancions de bressol, pasajar en el fular. Pero no hi ha cap manera, no dorm sense al pit. Quan intento posar-le en la seva cama quan ja s'ha dormit, es desperta.

No vull dexer-li plorar tampoc.

Ajuda !
Hélène, mama feliz, mama canguro.

Imatge

Mi Tienda de portabebes : http://www.secretosdebebe.com
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm

Re: dormir sense el pit ?

EntradaAutor: D.J. » dj. juny 10, 2010 2:38 pm

Hola Hélène,felicitat per aquest petito,jo no et puc dir com fer-l,perque de fet encara estem intentan deixar el pit per dormir,Maia ja nomès ho fa en aquest moment ha no ser que estigui malalta,jo la estic deixan que sigui ella la que decideixi i mica en mica ho va aconseguin,utilitzem la mateixa rutina sempre,he de dir que Maia es molt gran ja te tres anyets,pero la vam pasar a la seva cama al setembre de l´any passat,i no ens va costar gens,cada nit fem el mateix: posem el pijama,fem un pipi,rentem les dents,apaguem la llum i deixem la lampareta de nit preparem el llit,agafa ella un compte i ens fiquem totes dos a dins,mentres estic explican el conte ella si vol fa teti com diu ella,a lo mijor em demana que torni a lleguir el conte i aixi ho fem,sap que mes de tres vegadas no,pero amb dos ja te bastant,tanquem el compte i ella es dona la volta i s´ha dorm ella sola,aixo si amb molt besitos,abrazades,mol t´estimos,per par de las dos,i aixi anem fen,he de dir que fins un any i mitg mes o menys ella no s´adormia sense soltar el pit quan estaba ja dormia l´hi treia de la boca,no se si alguna mama et dira alguna manera mes rapida,nosaltres aixo del pit ens ho em pres amb calma.
Pero també et dire que jo em posaba molt i molt nerviosa abans amb tot aixo i a ella l´hi costaba mes adormirse,habian arribat a tarda dos hores o tres i ara que ho fem tot sempre igual,relaxadament,sense cap presa en mitja hora tres quarts hem acabat i ja per fi no sopem a mitja nit, :ok:
ImatgeImatge
Ginger
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dj. juny 10, 2010 5:49 pm

Salut, Hélène!

Felicitats per escriure en català i enhorabona pel bebè.
Ja m'agradaria a mi tenir la solució. Em passa exactament el mateix amb l'Arlet...
Seguiré el post a veure què hi va dient la gent ;-)
Imatge

Imatge
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

EntradaAutor: helan » dj. juny 10, 2010 8:01 pm

Potser és una mica d´ hora. La nostra peque ara té 1any i mig, i ara dorm al seu llit però encara estem compartint habitació., i dorm sense pit. Jo t´ explico el nostre procés i després tu en treus el que més t´interessi.
Jo vaig començar a treure-l´ hi tomes cap als 1O-11 mesos, fins que només quedava les nits. Un dia quan ja tenia l´any vam fer el métode pare per treure-l´hi el pit durant la nit (la última toma li vaig mantenir més temps): va dormir amb el pare, jo al sofà i quan es depertava el seu pare li donava biberons. Als 14 mesos li vaig treure el pit d´ anar a dormir i cap els 15, si es despertava a la nit li cantava cançons o l´ acariciava i si tenia sed, doncs aigua. Així que a partir dels 16 mesos ja casi dormia totes les nits senceres a la cuna sidecar.
Cap als 17 mesos ja no li donavem biberó per dormir, sinó just després de sopar, així per dormir-la fem contes, cançons i molts mimos. Un dia vam posar un matalàs a l´ habitació i li ensenyavem i li deiem que era el seu llit (ella deia i diu "meu, meu"). Potser els primers dies era una mica reticent a dormir-hi, però m´ estirava amb ella fins que s´ adormia (bueno encara ho faig).

La nostra intenció és passar-la a la seva habitació cap als dos anys, sense presses.

Jo et recomano que facis un procés evolutiu, no tot de cop. Primer treure-l´ hi el pit, fer rutines (cada dia sopar, bany, dormir igual, a la mateixa hora) i quan ja dormi sense despertar-se a la nit, et plantegis canviar-lo al seu llit. No tinguis pressa, tot arriba i com més amor li donguis ara, més fàcil serà més tard.
mamalena
Entrades: 5
Membre des de: dj. juny 10, 2010 9:00 am
Contacta:

EntradaAutor: mamalena » ds. juny 12, 2010 9:32 pm

Hola !

tenies razon helan, no tenemos prisa. Lo que a mi me molesta es tener el bebé enganchado al pecho toda las noches. Porque el niño lo disfruta bien y se queda asi...mientras que a mi me gustaria dormir mas (como a todas las madres no ! ?)
Hélène, mama feliz, mama canguro.

Imatge

Mi Tienda de portabebes : http://www.secretosdebebe.com
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dt. juny 15, 2010 11:00 am

Hélène, jo també et vull felicitar per la teva maternitat i per escriure en català :ok:

La meva nena no sempre, però també ho fa (sobretot durant els despertars de la nit) i de vegades no és que es quedi adormida al pit, però ho necessita per "desconnectar". Jo puc estar sempre amb ella (de moment...) i no m'importa, m'ho prenc com una aventatge, ja que és una manera força fàcil i còmoda per a mi (només haig de "destapar"). L'Emma (la meva petita) porta pipa (haig de dir que la vaig "obligar" una mica quan tenia un mes i mig) i de vegades li faig el "cambiazo" i em funciona, i fins i tot de vegades comença a agafar i deixar el mugró i posar-se nerviosa, i quan li poso la pipa es calma.

Si no et suposa un problema, no pateixis per treure-li l'hàbit. Si és algo que necessites que s'acabi, intenta alguna altra estratègia per ajudar-la a agafar el son.

Molta sort i benvinguda!! (ah, he entrat a la teva pàgina i m'agrada molt).
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dc. juny 23, 2010 5:13 am

a veure si t'ajuda la meva experiència.

El meu fill té 15 mesos, i ara fa una setmana que no mama de nit.
La setmana passada li vam haver de fer una analìtica, i havia d'estar unmínim de 6 hores sense menjar. Ell fins elmoment es despertava cada tres hores per pendre el pit.
El que vam fer va ser que jo m'en vaig anar a dormir a l'altre habitació i ell va dormir amb el papa. I el suriós del cas és que el nen s'ho va pendre molt bé! va plorar una mica (5 minuts) pero son pare li va donar aigua, i es va acabant adomint de seguida. El Problema va ser que l'analitica no va anar bé, i el dia seguent li van repetir.... i au una altre vegada a dormir soleta. Aquesta vegada el depertar va durar molt menys, i només es va depertar dues vegades. I com que estavem en ratxa, el dia seguent hi vam tornar,i ja portem una setmana.
Aquesta nit només s'ha depertat un cop ( a les 5.30) i aixó que està malató, amb una mica de febre...

Com veieu, hi ha esperança! un dia tornareu a dormir!
ImatgeImatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::