Part a la Teknon

Experiències i pors del moment més desitjat.

nusi_nusi
:: dinosaure
Entrades: 6157
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
Ubicació: Vallès Oriental
Contacta:

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: nusi_nusi » dv. maig 28, 2010 10:30 am

Hola,
pel que jo sé, a l'habitació que es veu, és la que també hi ha per matenirnat....i el llit de l'acompanyant em penso que és el sofà.,...que te'l venen a fer i desfer cada vespre i matí el fan pq ells pugin quedar-se.
en quant al tema del bebè per neteja d'ells, ho posen tot, jo d etota manera m'he endut algunes coses, només m'han demanat una pinta....i poca cosa més....ell s'encarreguen del peque!
En quant al menjar no en tinc ni idea.... a veure si alguna companya ho pot explicar....que a mi en 2 diumenges hi som!
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dj. juny 10, 2010 7:03 pm

Una pregunta... totes les que heu parit a la Teknon heu hagut de fer allà les classes pre-part pagant??

Resulta que m'he canviat de mútua, el meu antic ginecòleg no m'entra i una companya de feina m'ha recomenat el seu de Teknon, jo anirè a fer-me la revisió anual la propera setmana i així coneixe'l de cara a un possible futur embaràs, però si resulta que en cas de quedar-me embarassada m'han de fer anar a parir a un altre lloc potser prefereixo triar desde ja un altre ginecòleg.... no sé si m'explico però, en resum, la pregunta es si us heu trovat moltes pegues per poder tenir els vostres fills a la Teknon.

Gràcies per avançat :-()-) !
nusi_nusi
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » dv. juny 11, 2010 11:00 am

Hola,
jo sóc de la mutua Medifiatc i ja havia agafat un metge que m'atengués al poble, i quan ens vam quedar embarassats, vam agafar aquest metge, que ha resultat que aten el part a la Teknon, però no m'han dit ni comentat pas que hagi de fer classes de prepart allà....ho has comentat amb la mútua?
pq em sembla rarot...no? :ok:
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » ds. juny 12, 2010 8:30 am

Sí que sembla extrany, de fet jo no ho havia sentit mai, i la noia que m'ha recomenat el gine ja va parir un cop a Teknon i ara tindrà el segon al novembre i no me n'havia comentat res, però ho he llegit per aquí al socpetit i m'he quedat una mica "mosca" ...
nusi_nusi
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » ds. juny 12, 2010 2:41 pm

no serà qeu potser té a la seva mutua un temps de carència i pagant el curs li entra? no sé....tu si de cas li comentes al teu metge o mútua i ells t'ho aclariran sense cap problema segur.
Que vagi molt bé!
Fama
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. juny 10, 2010 8:58 am

EntradaAutor: Fama » ds. juny 12, 2010 4:06 pm

noies no es aixo, yo tinc adeslas sense cap carencia ni res pero ara els gines q tenen parts a la tecnon no hi tenen exclusivament alli els parts y com q tothom vol parir a teknon doncs per fer una mica de ordre en aquest cas el dr flores casas dona preferencia a les que fan preparacio al part amb ells (que no entra a cap mutua) per que aquestes se les doni prioritat a la eleccio. llavors per assegurarte teknon amb ells has de fer y pagar el curs. no se com seran els altres. yo cuan vaig tindre la meva cessaria tb era aquest sistema y al no fer el curs no vaig anar a teknon sino a quiron. es que per mes tenen reservades suposo determinat numero de habitacions.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
Cling
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dv. des. 18, 2009 9:19 am

EntradaAutor: Cling » dg. juny 27, 2010 9:08 pm

Hola noies!!

Primer de tot felicitar a la Nusi pel seu petit Martí!! Ja he vist al post de juny que has tingut una mica de problemes amb la LM pero no et preocupis, has fet molt bé de passar a la LA si la LM no funciona, el principal es que tu i el petit estigueu descansats i bé, si algo ha de portar problemes, fora!

Bé, jo entrava per preguntar sobre l'asecador, potser ja ho heu dit, nose, pero n'hi ha a ales habitacions no? Pels punts ´més que res... I sobre la nostre higiene que cal que portem? Les compreses te les donen, pero hem de portar algun tipus de toallites de higiene intima? I xampu i gel de cos suposo que ens ho hem de dur de casa no?

Merciiii
Imatge
Imatge
cuqueta
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dl. juny 28, 2010 7:54 am

HOla Cling!!

Em sembla recordar que si que hi havia assecador, el que passa es que per assecar-te la zona dels punts has d'utilitzar aire fred i el que hi havia era nomes d'aire calent, jo me'l vaig portar de casa.
Per la higiene del cos em van donar unes espongetes que al mullar-les amb aigua treuen sabo i van de conya pel cos i sobretot per la zona dels punts, jo em vaig emportar les que em van sobrar cap a casa perque anaven genials. Xampu pel cabell si que n'has de portar i com tu dius les compreses i les teves calcetes tambe te les donen :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Cling
Entrades: 350
Membre des de: dv. des. 18, 2009 9:19 am

EntradaAutor: Cling » dl. juny 28, 2010 9:17 am

Moltes gracies cuqueta!! :ok: Llavors secador cap a la bossa!! Al final semblarà que me'n vagi per un mes jaja
Imatge
Imatge
nusi_nusi
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » ds. jul. 10, 2010 9:25 pm

Cling, com molt bé 'tha comentat la Cuqueta, el tema de compreses, te les posen ells, el sabó si vols també n'hi havia posat per ells a l'habitació, i pel tema punts, jo l'assecador no me'l vaig endur, me'n vaig oblidar i vaig fer servir el seu....
ells també et posen les tovalloletes amb sabó que es mullen i et pots rentar, i calcetes de reixa que a mi em van anar mlt bé mentres vaig estar allà!
i el tracte un 10!!!!!
ho recomano anar a allà ens van tractar super bé!
cuqueta
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dt. jul. 13, 2010 12:19 pm

nusi_nusi enhorabona pel teu Marti!!! >.-<: >.-<: >.-<:

me n'alegro que l'experiencia a la teknon t'hagi anat be :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
nusi_nusi
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » dt. jul. 13, 2010 4:01 pm

Gràcies Cuqueta!
sisi que ens ha agradat el tracte, i sempre van estar amb mi, mentres estava de part, m'he sentit molt acompanyada, i el meu marit també! i al peque el tractaven amb molt de carinyo!
Supernena
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dl. set. 07, 2009 4:55 pm

EntradaAutor: Supernena » dj. jul. 15, 2010 12:03 pm

hola chicas quria haceros una pregunta, yo hasta hace una semana supuestamente mi parto iba a ser en Teknon que es donde me visito y el lugar que habia elegido, entonces a dos meses de parir ( me toca para septiembre ) me entere por el foro de que habia a muchas parturientas que las pasaban al Pilar se lo comente mi dr. y mi sorpresa fue, que me dijo que era cierto y que me hiciese a la idea que el 99,9% me tocaria el Pilar. Yo me visito con el equipo del Dr. Sanchez borrego ( Diatros ) y mi mutua es Sanitas el me dio a entender que tenia mucho que ver la mutua, entonces yo e hablado con la mutua y ellos me dicen que eso no es cierto asi que Sanitas a exo una reclamación, pero nose como saldra la cosa, alguna de vosotras se ha encontrado con este problema??
Y otra pregunta las que ya habeis parido en Teknon que equipo médico os lleva y de que mutua sois??
Os hicieron firmar alguna solicitud para parir en Teknon. Espero que me podais ayudar.
Júlia 19/09/2010
nusi_nusi
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » dj. jul. 15, 2010 3:41 pm

supernena, a mi em portava el grup de metges Sanfeliu, Tusquets, per la mútua Medifiatc i mai m'han dit res d'anar al Pilar, em van confirmar que seria a la Teknon i ha anat superbé i tampoc m'han fet firmar cap paper, potser és el procediment del grup de metges, que si tenen overbooking canvien al Pilar?
t'han confirmat definitivament això doncs? al Pilar? la meva germana el va tenir allà i molt contenta en va quedar també!
Supernena

EntradaAutor: Supernena » dj. jul. 15, 2010 5:52 pm

Yo escogi la Teknon para tener a mi bebe y dentro de tekon me entraban unos medicos y yo escogi al que tengo, en ningú momento ellos me habian comentado de que asistian partos tambien en el pilar, cual a sido mi sorpresa que ahora a dos meses de mi parto me dice que yo voy para el Pilar y claro yo le dije que quien decidia eso porque habia escogido Teknon y me dijo que eran muchas cosas , la mutua, la teknon y el cupo, yo le comente que si habia echo mi solicitud para reservarme cama en teknon y según el si que la habia echo pero que daba igual que tengo que ir al pilar, asi que yo no entiendo nada.
Júlia 19/09/2010
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » dj. jul. 15, 2010 6:46 pm

Jo també hi havia llegit per aquí per això ho us ho vaig preguntar... perquè a mi em porta el gine a la Teknon i encara no estic :-()) però em temo que quan fem diana em passi com a la supernena. Jo tb soc de Sanitas i el metge que em porta es el Dr. Déu, no m'abansaré als esdeveniments i quan arribi el moment ja veuré pero ja son molts casos els que he llegit que els ha passat el mateix, com us deia a alguna :-()) li havien proposat "reservar" plaça per parir a Teknon fent allà les classes pre-part pagant una pasta, q fort!! En fi, supernena espero que s'arregli :-()-) !
Supernena

EntradaAutor: Supernena » dj. jul. 15, 2010 7:02 pm

Yo la verdad no creo que se arregle, pero la verdad estoy super mosqueada con la clinica, con la mutua y con mi gine, porque esto no se hace
Júlia 19/09/2010
Fama
Entrades: 53
Membre des de: dj. juny 10, 2010 8:58 am

EntradaAutor: Fama » dj. jul. 15, 2010 11:54 pm

A ver, aixó que parleu es una cosa que es porta fent ja molts anys, pq ha augmentat la quantitat de persones que desitgen parir a tecknon, però a veure yo el meu metge em va dir " tinc un cupo al any repartit en messos, no puc fer mes de x parts a la tecknon pq tb hi ha altres metges, entonces se resparte en tres clínicas" como todo el mundo quiere tecknon , en el caso del equipo medico que me lleva para buscar hacer la lista de agluna manera ordenada dan prioridad para elegir clinica a los que hacen el curso con ellos (ojo, no con la clínica teknon, sino con el equipo médico) por lo que no se como será el tema con otros equipos y ginecologos . pero se que muchos de la teknon (que visitan en teknon) tienen más clinicas pq tienen limitados los partos allí . Supongo la clinica dará mucho nombre y tendran bastantes gines de manera que no pueden dar via libre a que lleven todos sus partos allí .

De todos modos lo que yo veo mal es que no te lo expliquen desde el principio , yo esto lo sé desde mi anterior embarazo en el 2004 y sigo con este doctor pq a pesar de ir a una clinica que no me gustó nada la enfermeria y el trato (quirón antigua) mi cesaria fue genial, no puedo decir nada malo del equipo de gines, que todo fue 100% perfecto.
Asi que para esta vez me he apuntado a las clases y asi me aseguro tb la clinica que deseo y espero esta vez vaya todo igual de bien que la anterior.

Pq no tratas de cambiar de medico consultando con ellos el tema de la clinica previamente? aunque te digo que no es tanto la clinica sino el medico que te trate lo importante pq en el caso de una cesaria por ejemplo como fue mi caso, lo verdaderamente importante era el equipo medico por mucho buen trato que me hubiesen dado en la clinica si no fuera por lo bien que la hicieron hubiese tenido problemas comunes como mucha gente .
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
Supernena

EntradaAutor: Supernena » dv. jul. 16, 2010 3:16 pm

Yo ya se lo del cupo y todas esas cosas, pero mi gine desde la primera visita me podria haber dicho mira nosotros asistimos partos en tekno y en pilar entre las dos cual te gustaria yo le hubiese dicho y ya está o por lo menos habermelo dicho y saber desde el preimer mes que no seria seguro la teknon, pero es que a mi ni me lo dijo ni me pregunto y tampoco me ha exo ninguna solicitud, ademas nosotras pagamos un seguro medico para algo no?? Entonces quien es el para decidir por mi de que tengo que parir en el Pilar cuando el pilar también se puede ir por la seguridad social, para eso yo no estaria pagando una mutua y me hubiese ido a san juan de dios que es la que me pertenece por la s.social.
Ayer ya hice la reclamación por sanitas y hoy ya me han dicho que ya esta en curso, pq cuando llame a sanitas y le comente el caso me dijeron que eso no podia ser que si a mi no me habian dicho nada y yo habia escogido esa clínica pues me tienes que asisitir alli, entonces me pidieron que hiciese una reclamación para ellos poder solucionarme el tema, asi que haber que pasa al final.
Júlia 19/09/2010
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » dv. jul. 16, 2010 7:35 pm

Supernena ha escrit:Yo ya se lo del cupo y todas esas cosas, pero mi gine desde la primera visita me podria haber dicho mira nosotros asistimos partos en tekno y en pilar entre las dos cual te gustaria yo le hubiese dicho y ya está o por lo menos habermelo dicho y saber desde el preimer mes que no seria seguro la teknon, pero es que a mi ni me lo dijo ni me pregunto y tampoco me ha exo ninguna solicitud, ademas nosotras pagamos un seguro medico para algo no?? Entonces quien es el para decidir por mi de que tengo que parir en el Pilar cuando el pilar también se puede ir por la seguridad social, para eso yo no estaria pagando una mutua y me hubiese ido a san juan de dios que es la que me pertenece por la s.social.
Ayer ya hice la reclamación por sanitas y hoy ya me han dicho que ya esta en curso, pq cuando llame a sanitas y le comente el caso me dijeron que eso no podia ser que si a mi no me habian dicho nada y yo habia escogido esa clínica pues me tienes que asisitir alli, entonces me pidieron que hiciese una reclamación para ellos poder solucionarme el tema, asi que haber que pasa al final.

No sabia que al Pilar se podía ir por la Seguridad Social... en mi familia ha habido varios partos y todo perfecto, todos por mutua y en habitación individial con sofó - cama para acompañantes, pudiendo elegir la comida, ... Ye entiendo que tu queja es porqué no era lo acordado, a mi me pasaría igual, pero lo digo porque en caso de ir al Pilar puedes estar tranquila y el trato, en cuanto a comodidades, no creo que sea comparable a la Seguridad Social.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::