Començant des de 0

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Andy
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

Començant des de 0

EntradaAutor: Andy » dc. juny 20, 2007 3:38 pm

Hola a totes! :p-)

Vull començar aquest tema per totes les noies que encara no han començat a intentar quedar-se embarassades, les que ja tenen segur que volen començar l'aventura de tenir un fill però que per diverses coses encara no han pogut començar. :-((

Jo sóc una d'aquestes i m'agradaria compartir amb vosaltres les sensacions, nervis per saber si costarà gaire, ...
I també per les que ja han començat i volen explicar la seva experiència. :love:

Jo em trobo amb el cas de que prenia pastilles anticonceptives i la meva ginecòloga em va recomanar que esperés a que em baixes la regla i després començes a intentar-ho.... Encara no m'ha vingut i clar tinc moltíssimes ganes de començar! :ok: :ok: :ok:

A algú li passa això o algo semblant?
Imatge
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dc. juny 20, 2007 4:11 pm

hola andy,
mira, jo estic com tu, en "stand by" ;-) fins d'aquí a un parell de mesos...

i què vols que t'hi digui, en tinc ganes, clar, però he posat com una barrera de seguretat i no vull pensar-hi gaire fins que pugui posar-m'hi de veritat...

i mentrestant, em relaxo (perquè la cerca del primer embaràs fallit em va resultar MOLT cansada, al final, tant comptar i tant desitjar, i tant desencís... i l'embaràs també va ser molt molt cansat) i m'ho passo teta seguint totes aquestes que ja estan "al tajo"... :-D

però això no vol dir que no passi un dia que no hi pensi! ;-)
Andy

EntradaAutor: Andy » dc. juny 20, 2007 5:04 pm

Ostres o sento ...

I quant temps has tardat a tornar a començar, aquests dos mesos? O ho vau deixar més temps i ara us hi torneu a posar?
Imatge
creueta

EntradaAutor: creueta » dc. juny 20, 2007 5:11 pm

l'avortament va ser fa mes i mig, i ens van dir que esperéssim tres regles... la primera ja ha passat, així que suposo que cap a l'agost-setembre ens hi tornarem a posar...

tu vés practicant per si un cas... :-)
Andy

EntradaAutor: Andy » dc. juny 20, 2007 5:28 pm

Si a mi practicar no m'estressa e? Em sembla que a mi ni a ningú ....

Et faré cas ... Trobo molt bé que tot i el que us va passar decidiu tornar-hi tan ràpid!! És molt bona senyal!

Jo conec a una noia que també va perdre el primer i de seguida que van poder si van posar ... i li va anar tot molt bé!
Un consell: del que més s'arrepenteix és de no haver-se fet fotos embarassada per si li tornava a passar; així que ja ho saps .... Les fotos si fan mal :ufs: es llençen .... i sinó és un record molt maco que queda.
Imatge
Andy

EntradaAutor: Andy » dc. juny 20, 2007 5:29 pm

Si a mi practicar no m'estressa e? Em sembla que a mi ni a ningú ....

Et faré cas ... Trobo molt bé que tot i el que us va passar decidiu tornar-hi tan ràpid!! És molt bona senyal!

Jo conec a una noia que també va perdre el primer i de seguida que van poder si van posar ... i li va anar tot molt bé!
Un consell: del que més s'arrepenteix és de no haver-se fet fotos embarassada per si li tornava a passar; així que ja ho saps .... Les fotos si fan mal :ufs: es llençen .... i sinó és un record molt maco que queda.
Imatge
creueta

EntradaAutor: creueta » dc. juny 20, 2007 5:50 pm

això que practicar no estressa, depèn, eh?

perquè conec unes quantes que el fet d'haver-ho de fer el dia X a l'hora H no els fa pujar la libido precisament! :-D
Andy

EntradaAutor: Andy » dc. juny 20, 2007 5:52 pm

Si .... també tens raó ...

Allò tipic de pel·lícules no? Que la noia truca al marit a la feina perquè vagi cap a caseta que està ovulant ....
Un dia ho vaig veure i em va semblar una tonteria .... Ara veig que potser no ho és tant e? Encara m'hi trobaré jo ... jejeje
Imatge
creueta

EntradaAutor: creueta » dc. juny 20, 2007 5:59 pm

jo no he arribat a tant... perquè m'haurien engegat si ho hagués demanat ;-)
no, en sèrio, sempre havia pensat que MAI ho faria perquè toqués un dia concret... i després d'un any de cerca, t'asseguro que t'hi fixes més! :-)
Andy

EntradaAutor: Andy » dc. juny 20, 2007 6:02 pm

Si ja o veig per aqui al foro .... Suposo que t'hi obsessiones de tal manera que aprofites qualsevol síntoma que tinguis per tornar-ho a provar.

Potser si nosaltres haguéssim sabut tot això fins i tot ens ho haguessim plantejat abans e? ;-)
Imatge
esperantabril
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dc. juny 20, 2007 6:43 pm

andy, nosaltres portem un any i 2 mesos buscant.... el meu marit diu que el que més li pesa és haver pres tantes precaucions quan començàvem a sortir! jajajajaja! qui ens havia de dir que aixó se'ns resistiria tant... però no te perquè passar a tothom! potser et quedes deseguida guapa!
Imatge

Imatge
kitiara
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dc. juny 20, 2007 6:50 pm

Es verdad Andy, yo me quedé a la primera y ahora ya llevo 5 meses de busqueda.
Asi que animo a ver si eres de las suertudas!
miula
:: tigre
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: miula » dc. juny 20, 2007 7:42 pm

hola!!
jo també tinc pensat començar passat l'estiu, tb he deixat les pastilles i encara no m'ha vingut cap regla normal...
a veure com anirà... la veritat que ja tinc ganes de dir que estic buscant, però de moment paciencia xq pel que veig mai se sap el que trigaràs...
Andy

EntradaAutor: Andy » dj. juny 21, 2007 9:01 am

Dons a veure si tinc sort com diu la Kitiara .... :p-) :p-)
Però si heu llegit més sobre mi al foro veureu que tinc tots els numeros d'estar-me una temporadeta a l'apartat de "Buscant un embaràs", jejeje

Pel que veig també som poques les que estem "esperant" a començar ... Ja totes heu començat! :***:
Imatge
Mafalda
:: rateta
:: rateta
Entrades: 191
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 10:17 am

EntradaAutor: Mafalda » ds. juny 23, 2007 6:32 pm

Hola!

Jo també estic com vosaltres.
Nosaltres tenim al Ramon, que el mes que vé farà dos anys i vam pensar que podriem anar a pel segon de cara a l'estiu. :: orrr::
La gine em va dir que com que tenia les regles una mica rares, que prengués un parell de mesos de pastilles i quan acabi que deixi passar una regla normal (que serà la del mes que vé) i ja podrem començar.
Així que en teoria podrem començar cap a meitats-finals del mes que vé.

L'única cosa és que jo voldria tenir els dos més o menys per la mateixa època (primavera-estiu) perquè amb el Ramon ens va anar molt bé.

Així que si puc convèncer al meu marit, ho provarem a l'agost. :***:

No us desanimeu gens perquè jo em vaig quedar embarassada a la primera (no és indicatiu de res, però bueno, que sapigueu que no a tothom li costa). :ok:

Així que ÀNIMS PER TOTES, que l'espera val la pena!! >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dv. juny 29, 2007 3:40 pm

Jo la 1ª vegada em vaig quedar al mes de començar a buscar (pero vaig tenir un avortament) i ara me esta costant una mica ja portem 2 meso buscan i el meu home esta una mica impacient pero jo li dic que te que esta una mica mes relaxat. Pero aqui al forum la espera es porta molt millor :ok: :ok:
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
Nneta
Entrades: 1244
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
Ubicació: Monistrol de Montserrat

EntradaAutor: Nneta » dv. jul. 13, 2007 9:02 am

Hola a totes,
Us explico el meu cas... jo no puc ni començar a buscar perquè em prenc un medicament que provoca malformacions al feto.... Tinc artritis reumatoide diagnosticada de fa tres anys.... L'únic tractament que m'està funcionant és el metrotexato i aquest és el culpable de que no pugui tenir fills... de moment!
En l'últim control vaig parlar amb el metge i em va dir que quan vulgués iniciar la cerca parariem el tractament i em posarien un d'alternatiu.... i que de totes maneres hauria d'esperar uns tres mesos per parar els efectes que encara tingués al cos... Vaig estar moooooolt contenta perquè m'havien arribat a parlar de dos anys i no de tres mesos.... :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
El problema, o no, és q de moment el tractament és millor q no el deixi pq ara començo a respondre i si el deixes aniria un altre cop endarrera... o sigui q és millor q freni els meus instints de mama i de moment seguiré emocionant-me amb les vostres històries i aniré prenen bona nota de tooot elq expliqueu! :love: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Pepeta
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dv. jul. 13, 2007 9:07 am

Ostres, jo abans de posar-m'hi he de preguntar sobre els medicaments que estic prenent, actualment Salazopirina, també pel reuma... Nneta, et sona si aquest és perillós?

Desprès, una vegada embarassada, ja no pots prendre res de res, oi? Ni anitinflamatoris?
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Andy

EntradaAutor: Andy » dv. jul. 13, 2007 9:07 am

Hola Nineta ... Vaja si que es complicat tot això ...

Ja veus aquí cada una té les seves "compliacions" ... T'anirà bé que llegeixis, aprenguis, ... i vegis com estem totes de desesperadetes ....

Benvinguda al foro !!!!
Imatge
Nneta
Entrades: 1244
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
Ubicació: Monistrol de Montserrat

EntradaAutor: Nneta » dv. jul. 13, 2007 9:11 am

Gràciessssssssssssssssss :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::