Es mossega la mà quan s'empipa !!!

Rabietes, gelos, egoisme..

martavila
:: dragona
Entrades: 4888
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 10:27 pm
Ubicació: Terrassa però amb el cor de Sants

Es mossega la mà quan s'empipa !!!

EntradaAutor: martavila » dt. juny 15, 2010 11:32 am

M'agradaria que em donesiu la vostra opinió, o si us heu trobat en una situació similar:

El Marc, fa cosa d'una setmana, quan s'empipa, per què no li dones algo que vol o no se'n surt amb la seva, es mossega la mà amb una ràbia! es clava les dents i tot !

Pensava que la sol·lució perquè ho deixes de fer era ignorar-lo, li vaig comentar a la mestra, em va dir que quan ho fes, li diguessim que això NO es fa, que es feia "pupa" etc...
però no ens ha servit de res, ni ignorar-lo, ni explicar-li que no es fa. Inclús li agafo la ma, li faig un petó, li ensenyo les marques que s'ha fet...
Em fa molta impresió, perquè ho fa varis cops al dia, té molt de geni...se li passarà??
que farieu vosaltres?
A algú li ha passat amb el seu fill/a??
Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Es mossega la mà quan s'empipa !!!

EntradaAutor: noviachuky » dt. juny 15, 2010 12:18 pm

Aix Marta!!!!

Aixo m'imagino que es com se'ls hi dona, el Jan quan s'enfada es fica els dits a la boca i es fa venir arcades... tambe li diem que aixo no es fa pero a ell li es igual.

Et dire mes, l'altre dia a la guarde ens van dir que estava tan enfadat que s'estirava els cabells i se'ls arrancava... em vaig preocupar molt pq tenia unes clapes calves! (jo no l'he vist mai arrancant-se'l pero bueno...)

En fi, espero que ho deixi de fer aviat.

Petons i que vagi be
Imatge

Imatge
martavila

EntradaAutor: martavila » dt. juny 15, 2010 12:27 pm

Gràcies per la resposta noviachuky ! suposo que són etapes!
ja ho ha deixat de fer el Jan això d'arrencar-se els cabells? el que es curiós és que nomes ho faci a la guarde oi?
el Marc lo de la mà a la guarde no ho fa :-:)
aixx aquests nens!!!
Imatge

Imatge
akane2008
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 9:36 am

EntradaAutor: akane2008 » dt. juny 15, 2010 1:40 pm

jo tb crec que són etapes, en comptes de mossegar als altres com fan molts, es mossega ell mateix pq no sap com resoldre la rabia que té. Però ja fas bé de dir´li que això no es fa que pupa al nen...
la meva no es mossega però de tant en tant ens mossega al papa i a mi. a vegades està emprenyada i a vegades de felicitat (ahir em va fotre una mossegada al pit com de carinyu saps?). Penso que no saben transformar els seus nervis o estats d'ànim fins que no parlin bé.
El meu blog de cuina i trucs

cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
DHANA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dl. des. 21, 2009 5:52 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: DHANA » dt. juny 15, 2010 3:26 pm

hola!!

El meu nen que té 22 mesos feia exactament el mateix, fins fa 2 mesos. Crec que són etapes i que ja li passarà. Jo també estava preocupada, també li deia el mateix, No que et faràs pupa....

Es molt nerviós i es mossegava tan si s'empipava com de content, és feia passar el nervis així. Els primer mes ens mossegava a nosaltres i al veure que no anava per bon camí, llavors es mossegava ell, tot plegat li va durar uns 3 mesos.

Ara ja no ho ha tornat a fer mai més... :p-) i espero que duri...

Així que tranquila que ja li passarà!!! :ok:

petons!!!
vrio
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3292
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 12:56 pm

EntradaAutor: vrio » dt. juny 15, 2010 7:48 pm

Yo también creo que son etapas, que es por llamar la atencion.

Evan se enfada y tira las cosas, yo le digo que no se hace, intento no enfadarme ni gritar (que no es facil). Ahora lo que hago es hacerle cambiar de idea, me lo dijo la pediatra, intento no bloquearme y le enseno algo que le guste mucho o algo que le haga olvidar la rabieta y vamos ya mejor, le dura menos el enfado :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
martavila

EntradaAutor: martavila » dc. juny 16, 2010 9:06 am

moltes gràcies per les respostes Akane2008, Dhana i Vrio, , i per compartir les vostres experiències :ok:
quan era més petit també ens mossegava a son pare i a mi, de tant content que es posava... se li va anar passant, suposo que si, són etapes, i igual li passarà amb lo de la mà, ja ho deixarà de fer.
Moltes gràcies altre cop guapes!
Imatge

Imatge
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » dc. jul. 07, 2010 12:34 pm

Ostres Marta la meva filla ara ja té 3 anys, també va passar una etapa que es mossegava, braços, cames... i es deixava la marca i tot eh!
Ho vam passar, mira ara molt de tant en tant quan la superen els nervis encara ho fa, ara ja és gairebé mai.
Nosaltres vam optar per no renyar-la, intentavem que ens expliqués perquè s'havia mossegat i si era mode de rabieta intentar explicar-li que no en treia res de mossegar-se, només que es feia mal.
La Rita és dura, té molt caràcter i crec que això és una manera que té ella per desfogar-se així no pega a ningú ni crida, ella mateixa amb el temps ja ha anat trobant els seus recursos per treure aquesta rabia i nosaltres només em intentat acompanyar-la en el procés.
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dc. jul. 07, 2010 1:08 pm

Jo tampoc m'amoïnaria massa... Crec que, com t'han dit totes, són etapes que han d'anar passant...
Nosaltres n'hem passat per algunes... :-:)

També s'estirava els cabells, però això només va fer-ho uns dies.
I fa poquet, el què feia era picar-se. Quan el renyàvem o no aconseguia alguna cosa, amb la mà es picava la panxa, o les cuixes,... Suposo que deuria veure que es feia mal, i ara ha optat per picar coses més toves com el sofà o els coixins,... :-D

Sort i petons!! :ok:
Imatge

Imatge
martavila

EntradaAutor: martavila » dj. jul. 08, 2010 1:37 pm

Gràcies les vostres respostes piruleta i pitita :ok:
Ara el que faig quan es mossega, segueixo explicant-li que no es fa i li dóno un petó a la mà, donca ara el tio, quan es mossega ve corrents a posar-me la maneta perquè li faci un petó! se les saben totes!
suposo que és el que comentàveu, té molt de caràcter i és una manera de canalitzar la seva ràbia quan s'enfada... ja se li passarà.. m'he quedat més tranquila llegint les vostres experiències.
Moltes gràcies!
Imatge

Imatge
tombarella
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dv. jul. 09, 2010 12:00 am

Martavila, suposo (i espero! :r) ) que siguin això, només etapes. Crec que és la seva manera d'expressar-se, de treure uns sentiments que encara no saben dibuixar amb paraules. El que a mi em fa rumiar és la interpretació d'aquests sentiments que ens volen transmetre. Ja ho vaig comentar en un altre post, però la nostra filla (17 mesos) el que fa és pessigar. A vegades veus que ho fa com una carícia, d'altres ho fa a un nen que li ha agafat una joguina, però també ho fa per relaxar-se quan la tinc al pit.

El que vull dir és que no sempre la pessigada o la mossegada volen dir el mateix. O almenys és el que jo puc anar intuint de la manera d'actuar de la nostra petitona. Sovint, després de la pessigada, automàticament, sense necessitat de dir-li res, ella ja diu "peóóóó" ("Perdó")-tot i que no sabem d'on ho ha tret ja que a l'escola bressol m'han dit que no li han ensenyat pas... :-:) - i fa un petonet. A vegades, quan ho fa sense ni adonar-se'n, li dic "ara m'estàs fent mal i això no li agrada a la mama" i li falta temps per fer-me carícies i petons. El mateix fa amb els altres nens i nenes, el problema és que sovint no se'n refien i se li escapen... :-:)

En fi, que suposo que mica a mica aniran aprenent altres maneres d'expressar-se i ja no els caldrà recórrer a pessics i mossegades. ;-)
Imatge Imatge

||*||
martavila

EntradaAutor: martavila » dv. jul. 09, 2010 11:08 am

Doncs si tombarella, suposo que a mida que es vagin fent grans, aniran canviant la manera d'expresar-se i ja no recorreran a les mossegades, pessics i altres variants..
per cert, felicitats per aquests 17 mesos de lactància materna >.-<:
Imatge

Imatge
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dv. jul. 09, 2010 11:24 pm

martavila ha escrit:per cert, felicitats per aquests 17 mesos de lactància materna >.-<:

Gràcies!! És un plaer, la veritat. ;-)
Imatge Imatge

||*||

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::