MUTUES PER DEXEUS

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Canija
:: rateta
Entrades: 191
Membre des de: dl. set. 22, 2008 10:24 am
Ubicació: Perdida en algún lugar de este mundo!!!

MUTUES PER DEXEUS

EntradaAutor: Canija » dc. juny 16, 2010 9:13 am

Hola mamis i futures mamis!

A veure si em podeu ajudar. Jo soc de agrupació mútua des de fa 2 anys i em visito a la Dexeus. Em visita la Dra. Lopez Rodo i estic molt contenta amb ella. Encara no vull ser mare però estic mirant el tema mútua però quan arribi el moment no tenir problemes. Tot es perquè la meva mútua limita les ecos durant l embaràs. Resulta que només m’entren quatre una per trimestre i la de confirmació d’embaràs si tinc un embaràs normal. Si es de risc això s’anul•la però si no es així aquesta es la situació.

A totes les que allà us visiteu quantes ecos us heu fet durant tot l’embaràs?

A quina mútua pertanyeu?

Us van entrar les classes pre-part allà sense pagar o no?

Alguna va pagar els 900 € per que us atenguin el part o això ho ha cobri’t la vostre mútua?

Moltes Gràcies a totes!!!
Canija l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 17, 2010 8:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Sonia
pietrafilla
:: girafa
Entrades: 2423
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
Ubicació: Anoia

Re: MUTUES PER DEXEUS

EntradaAutor: pietrafilla » dc. juny 16, 2010 9:34 am

Bon dia!!
Jo sóc de la Mútua General de Catalunya, jo no pagaré els 900€, donat que hi ha un bon equip de gines, si em toca la que tinc doncs sort, si no no passa res.

Tema ecos, a veure si me'n recordo... em van fer la de confirmació i de moment porto 3 més. És a dir 4. I em faran una a les 33 setmanes i penso que cap més. En total en tot l'embaràs seran 5 ecos.
ImatgeImatgeImatgeImatge
La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Canija

EntradaAutor: Canija » dc. juny 16, 2010 9:55 am

pietrafilla ha escrit:Bon dia!!
Jo sóc de la Mútua General de Catalunya, jo no pagaré els 900€, donat que hi ha un bon equip de gines, si em toca la que tinc doncs sort, si no no passa res.

Tema ecos, a veure si me'n recordo... em van fer la de confirmació i de moment porto 3 més. És a dir 4. I em faran una a les 33 setmanes i penso que cap més. En total en tot l'embaràs seran 5 ecos.

Moltes gràcies Pietrafilla!

Les classes de preparaciò les faras a la Dexeus? Les cobreix la teva mutua a Dexeus? Quina polisa tens a la MGC?

Merciiiiiiiiii!
Sonia
GLG
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dc. juny 16, 2010 12:42 pm

Jo soc de Sanitas, i com a mínim em van fer unes 5 o 6, més les corretges. De fet, per problemes de presió alta, de corretges me'n van fer mes, i també les cobria.

Jo no vaig pagar els 900 €, a Dexeus hi ha un gran cuadre mèdic i n'estic encantada amb l'equip que ens va tocar.

La meva gine és la Dalia Rodriguez i m'agrada. Ella no hi era al part, però a l'endamà va venir a veure'm i em va fer les revisions abans de tenir l'alta.
Canija

EntradaAutor: Canija » dc. juny 16, 2010 1:55 pm

GLG ha escrit:Jo soc de Sanitas, i com a mínim em van fer unes 5 o 6, més les corretges. De fet, per problemes de presió alta, de corretges me'n van fer mes, i també les cobria.

Jo no vaig pagar els 900 €, a Dexeus hi ha un gran cuadre mèdic i n'estic encantada amb l'equip que ens va tocar.

La meva gine és la Dalia Rodriguez i m'agrada. Ella no hi era al part, però a l'endamà va venir a veure'm i em va fer les revisions abans de tenir l'alta.

Moltes gràcies GLG!!! On vas fer les clases?
Sonia
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dc. juny 16, 2010 2:22 pm

Hola canija, a mi em van portar a la Dexeus des del seté mes per amenaça de risc prematur, per això no vaig tenir límit d'ecos. Jo sí vaig pagar els 900€ perquè m'assistís el meu gine (el cap de neonatologia) perquè als 7 mesos vaig estar apunt de parir i a urgències de la SS em van tractar fatal, i la meva gine de mútua quan em va visitar al cap de dos dies no em va donar gens confiança. Quan vaig trobar aquest gine tant per les proves que em va fer (que cap altre m'havia fet) i per altres motius em va donar molta seguretat i ho havia passat tan malament que ho vaig preferir així. Això sí, en altre cas no hauria tingut cap problema en que m'atengués qualsevol de l'equip perquè semblaven molt competents :ok:

Jo amb el segón embaràs no vaig classes pre-part però amb el primer sí i les vaig fer a l'ambulatori del meu poble. Que vagi tot molt bé :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Canija

EntradaAutor: Canija » dc. juny 16, 2010 2:30 pm

mireiafor ha escrit:Hola canija, a mi em van portar a la Dexeus des del seté mes per amenaça de risc prematur, per això no vaig tenir límit d'ecos. Jo sí vaig pagar els 900€ perquè m'assistís el meu gine (el cap de neonatologia) perquè als 7 mesos vaig estar apunt de parir i a urgències de la SS em van tractar fatal, i la meva gine de mútua quan em va visitar al cap de dos dies no em va donar gens confiança. Quan vaig trobar aquest gine tant per les proves que em va fer (que cap altre m'havia fet) i per altres motius em va donar molta seguretat i ho havia passat tan malament que ho vaig preferir així. Això sí, en altre cas no hauria tingut cap problema en que m'atengués qualsevol de l'equip perquè semblaven molt competents :ok:

Jo amb el segón embaràs no vaig classes pre-part però amb el primer sí i les vaig fer a l'ambulatori del meu poble. Que vagi tot molt bé :-()-) :-()-)

Moltes Gràcies Mireia!!! Quina es la teva mutua?
Sonia
mireiafor

EntradaAutor: mireiafor » dc. juny 16, 2010 3:02 pm

Agrupació Mútua :ok: :ok:
Imatge

Imatge
Canija

EntradaAutor: Canija » dc. juny 16, 2010 3:10 pm

mireiafor ha escrit:Agrupació Mútua :ok: :ok:

Com jo! La meva polisa es la plusmedic tu tb la tens? O tens la totalmedic?
Sonia
mireiafor

EntradaAutor: mireiafor » dc. juny 16, 2010 7:10 pm

Ostres no ho sé ben bé ho hauria de mirar a la pòlissa, però la més completa :ok:
Imatge

Imatge
sandra77
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sandra77 » dc. juny 16, 2010 7:50 pm

Jo tamp vaig pgar els 900 €. les classes prepart ls vaigfer a l'ambulatori del meu poble per la ss. no m'entraven per la mutua, vaien bastans calerons i l'horari i el lloc no m'anaven bé. crec que es feien en un gimnàs de diagonal. jo era de sanitas. per la resta tot perfecte.
pietrafilla
Entrades: 2423
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: pietrafilla » dc. juny 16, 2010 7:55 pm

Canija ha escrit:
pietrafilla ha escrit:Bon dia!!

Moltes gràcies Pietrafilla!

Les classes de preparaciò les faras a la Dexeus? Les cobreix la teva mutua a Dexeus? Quina polisa tens a la MGC?

Merciiiiiiiiii!

Hola Canija!!
Jo tinc la pòlissa A-total.
No sé si m'entren les classes de preparació al part, però igualment no les faré a la Dexeus, ja que m'és un pal, jo visc fora de BCN. Així que les faré al CAP.
ImatgeImatgeImatgeImatge
La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dc. juny 16, 2010 9:06 pm

Hola Canija
Jo sóc de HNA i més o menys com t'han dit aquí. Jo no vaig pagar els 900€.
I, d'ecos, crec que unes 4.
Però les classes pre-part em van dir que em cobrien la meitat i vaig anar a un centre que hi ha al carrer Roger de Llúria, de fisioteràpia. Resulta que al final no em van cobrar res, però no sé si es van equivocar o què :miko:
Canija

EntradaAutor: Canija » dc. juny 16, 2010 9:25 pm

Moltes gràcies a totes!!!!

A mi la mútua si em cobreix les classes però no se a on.

Sigui on sigui arrivat el moment si m´agafa a prop de la feina les fare si no les fare al meu CAP que així no he d´anar fore del meu poble que visc a 20 km de Barcelona encara que treballo a 5 minuts en cotxe de la Dexeus.

Pel que veig això de les ecos depen del gine, del embaraç, de la mútua i del tipus de pòlissa. Quin rotllo! Conec molts casos que fan gairebé una eco/mes.

Em sap greu pagar i tenir limitació d´ecos. Si fan tres o quatre no hi haura gaire diferencia amb la SS segons les meves condicions de la mútua.

Pel que veig hi ha una mica de tot, Sanitas majoritariament, agrupació mutua com jo, HNA i la MGC.

Jo tinc la pòlissa plusmedic d´agrupació mútua, pago molt poquet i encara que estic contenta per preu i servei em fa rabia aquest tema. I ampliar la polissa a la totalmedic que es la pólissa superior suposa quasi 20 € mes al mes.

Jo dubto que pagui els 900 € son molts diners. Espero tenir la sort q la meva gine estigui aquell dia d´urgencies jajajaja! O trobar alguna mútua que ho cobreixi.

Pero qualsevol opinió comentari o ajuda serà molt agraïda!!!

Es que m´estic plantejant canviar la mútua per aquest tema no vull problemes i no vull equivocar-me!!!

Moltes Gràcies a totes!!!!
Sonia
GLG
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Re: Mutues per Dexeus

EntradaAutor: GLG » dj. juny 17, 2010 8:21 am

Jo tinc la polisa MultiSanitas

Les classes pre i post part les vaig fer al meu CAP.

Per cert, si podeu, feu les classes post-part també. Va molt bé per compartir experiències, dubtes, problemes amb altres mamis recents.
Canija

Re: Mutues per Dexeus

EntradaAutor: Canija » dj. juny 17, 2010 8:35 am

GLG ha escrit:Jo tinc la polisa MultiSanitas

Les classes pre i post part les vaig fer al meu CAP.

Per cert, si podeu, feu les classes post-part també. Va molt bé per compartir experiències, dubtes, problemes amb altres mamis recents.

Moltes Gràcies GLG!!!

Prenc nota!!!!
Sonia
Canija

EntradaAutor: Canija » dt. juny 22, 2010 6:05 pm

Alguna mes em pot ajudar si us plau?
Sonia

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::