"Felices sueños" d'Elisabeth Pantley

Els hàbits de dormir.
Lele
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. maig 17, 2009 11:32 am

"Felices sueños" d'Elisabeth Pantley

EntradaAutor: Lele » dt. juny 22, 2010 9:39 pm

Hola,

Voldria saber si algú ha aplicat o està aplicant el mètode per dormir d'E. Pantley.

El meu fill té dies que es desperta gairebé cada hora i tot i que coallitem bàsicament per un tema pràctic, ja que sinó em podrien recollir amb pinces si m'hagués d'aixecar cada hora, voldria que poc a poc aconseguís per si mateix tornar-se a despertar i no que jo li hagi de donar el pit cada vegada.

He llegit el llibre i l'he començat a aplicar i hem millorat una mica durant 2-3 dies. S'ha de dir que les rutines de la nit ja les havia establert fa temps i l'hora d'anar-se a dormir ja la té interioritzada (entre 20-20.30h), però les migdiades no, ja que si m'enganxava fora de casa i només dormia 1/2h, doncs pensava que dormiria millor per la nit. Ara he après que no és així i de fet, des que aconsegueixo unes migdiades més bones, dorm millor.

Del que no me'n surto és amb això de treure-li el pit quan està xumant adormit i tancar-li la boca. Es posa molt nerviós i es desperta.

M'agradaria que compartissim experiències i com anem avançant en aquest tema.
vallpresona
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: "Felices sueños" d'Elisabeth Pantley

EntradaAutor: vallpresona » dc. juny 23, 2010 10:36 am

Hola Lele, et passo un link del SP, que potser també et pot ajudar sobre el tema.
Es sobre el mètode de la Tracy Hogg ... aviam què en penses i espero que et pugui ajudar!
Salutacions!

viewtopic.php?f=25&t=12198&hilit=goblien
Imatge
juliet
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dc. juny 23, 2010 11:25 am

El mètode de la Tracy Hogg li ha anat molt bé a la meva germana i a la meva cunyada, van iniciar-lo cap els 4 mesos del nen. Jo no vaig tenir tanta sort perquè el meu ja en tenia 15 quan vaig conèixe'l, i a més, amb les angines mensuals que ha anat agafant, mai he pogut tenir una continuïtat.
Tot i això el Roger, cap els 19 mesos va començar a fer la seva maduració de son i hem estat dos mesos a la glòria!!però ara, no sé perquè ha tornat ha tenir dificultats per adormir-se sol al bressol i durant la nit, si es desperta, torna a no saber dormir-se sol....
Imatge
Imatge
vallpresona
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

EntradaAutor: vallpresona » dc. juny 23, 2010 12:20 pm

Veig que tu també tens un campió a casa, jajajaja!
En Marc també està a punt de fer 22 mesos i no sé què és dormir d'una tirada per les nits!!!
Sempre, per una cosa o per una altra, somica, es desperta i em desperta. A vegades, tinc la sort que s'adorm sol de nou i altres, que em llevo per veure què li passa i intentar calmar-lo.
Alguna nit, he optat per quedar-me a la seva habitació perquè ni així dormim, però al menys no faig excursions nocturnes que encara m'esgoten més i em posen nerviosa.
Jo de tu, potser provaria de nou el mètode però a la teva manera ... fent-li saber que ets allà i intentant tranquil.litazar-lo. Potser a la seva edat, té malsons o està neguitós per alguna nova etapa que estigui passant o aprenent.
No ho sé ... aquest és el meu modest consell!
Imatge
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dc. juny 23, 2010 1:10 pm

sí!!quins bons campions que estan fets!!!!
La "gran" mai m'ha donat cap problema d'aquest tipus, i amb el petit m'he hagut de posar les piles i informar-me de tots els mètodes (menys l'Estivill que mai m'ha interessat), però amb el Roger no funcionaven pel que comentava, és un nen que agafa angines molt sovint i quan està a 40 (durant dies) el tinc amb mi tota la nit i no hem pogut ser constants amb el mètode...
També t'haig de dir que, tot i que en una època estava molt desesperada (fins als 18 mesos l'havia de gronxar llarga estona perquè s'adormís i a més em despertava molt sovint, les primeres 2hores estava al seu llit i després me'l posava al nostre però seguia fent despertars cada 2 hores)vaig acabar entenent que el problema del Roger era que no sabia enllaçar les fases del son i per molt que jo fes només podia tenir paciència perquè era ell que havia de madurar el seu son. Als 19 mesos, de la nit a dia, va dormir tota la nit i sense gronxar-lo a l'inici, només estant al seu cosat i de vegades sentia que a mitja nit es depertava però ni plorava i es tornava a dormir tot sol. D'això potser fa dos mesos i mig però portem una setmana de canvis...potser, com dius, comença a tenir malsons o altres canvis....de moment creuo els dits perquè sigui una cosa temporalment curta!!!!!
i tu, quin mètode fas servir?si és que en fas servir algun o sino què fas?
Imatge
Imatge
lia
:: poltre
:: poltre
Entrades: 611
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: lia » dv. jul. 02, 2010 12:28 am

quin xou el tema de les nits!

Lele, naltrus hem notat un gran canvi des que dorm al seu llit! s'adorm al nostre i després la trec i aguanta fins les 5 o les 6, no sempre però ! quan dormia amb naltrus demanava cada 2 hores o 3 depen! al seu llit veig que demana menys i tots dormim millor!

ara ella sempre s'adorm al pit!!! només sense pit pel carrer al cotxet! es que no sé com fer-ho! el xumet no el vol i gronxant res de res!!! voleu dir que hauria de mirar que s'adormís sola? es que sino no puc marxar mai a la nit!!! ni deixar-la a casa els avis si ens fes falta!
Imatge

Imatge
Juliett
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

EntradaAutor: Juliett » dt. jul. 06, 2010 9:56 pm

Jo puffff tinc dies de tot però per sort el Joan, puc dir que dorm la nit sencera desde els 5 mesos aproximadament.

Ara després de sopar, li dono el pit i ara no sempre es queda dormit, si es queda i no es desperta al posar-lo al llitet xapó, però si es desperta monta un drama.

Dels 7 als 8 mesos el posava despert i s'adormia solet, ara si no el porto dormit normalment plora, poca estona però plora.

No vol xumet, ni un! li fan angunia.

I les migdiades les porto fatal, ara ja ni amb pit, sort que treballo de 2 a 6 de la tarda i sempre està amb me mare, ara em desespero veient com el fa dormir, amb menys de dos minutos el té fregit als braços, jo no se si es que té poders sobre naturals o que.... però em faig creus.

Jo no vaig seguir cap mètode, bé no en conec ni la meitat dels que comenteu, només tenia clar que desde que va nèixer volia marcar-li una rutina tot i que em deien que de tant bebé ni se'n adonaria... però a mi m'ha funcionat, sempre l'he banyat aprox a la mateixa hora i m'ho feia venir bé per després del bany, donar-li el pit i així seguim.

Sort mamis!
ImatgeImatge
Juliett
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

EntradaAutor: Juliett » dj. set. 02, 2010 12:04 pm

Jo em vaig llegir aquest llibre aquest passat cap de setmana...
Parla més o menys del mètode que he fet servir amb el Joan, crear una rutina, etc...
El que jo no vaig "treballar" amb la música com ho fa ella.

http://www.casadellibro.com/libro-dulce ... 0001359665

Si que estant embarassada em posava Mozart i Coldplay, però la veritat es que ara escolta la mateixa cançó i com si res... jajaja
ImatgeImatge
Lele
Entrades: 512
Membre des de: dg. maig 17, 2009 11:32 am

EntradaAutor: Lele » dj. set. 02, 2010 10:07 pm

Hola noies,

Fa mooolt de temps que no entrava!! Com van els vostres progressos?

El Rubén té nits de tot. Segons com estigui, dorm. Ja hem comprovat que si passa molta calor, es desperta tot sovint. Si té malestar igual. Si tot va bé, també es desperta, però menys 3-4 vegades.

Només he aconseguit que s'adormís un parell de cops solet, però eren migdiades on deuria estar molt cansat. El dilluns començarà la guarde i ja veurem com aconsegueix adormir-se a mig matí i després al migdia amb l'àvia.... És el que més m'inquieta de separar-me d'ell. Espero que no pateixi gaire.

Moltes gràcies per les vostres respostes!!
agg_sgc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2144
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 8:06 pm

EntradaAutor: agg_sgc » dg. set. 05, 2010 10:56 pm

Lele, m'he encarregat el llibre de l'Elisabeth Pantley, quan el comenci a llegir ja t'explicaré quins progressos fem amb el peque!! Espero q millorem, veig que tu vas millor!!
Pel tema guarde, a mi la profe em va dir que estés tranquil·la, que quasi sempre es porten millor q a casa!!! :-D
Imatge

Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::