19 mesos i babeja moltissim
19 mesos i babeja moltissim
Hola! El meu fill de 19 mesos babeja molt, mulla pitets sensers i l'he d'estar canviant la samarreta cada 2x3!
És veritat que li han sortit queixals i ullals a la vegada, però tot i que el pediatra diu que és normal a mi m'amoïna una mica.
A vosaltres us ha passat? Gràcies noies.
Petons
És veritat que li han sortit queixals i ullals a la vegada, però tot i que el pediatra diu que és normal a mi m'amoïna una mica.
A vosaltres us ha passat? Gràcies noies.
Petons
Mama del 2008, 2011 i 2015
Re: 19 mesos i babeja moltissim
Hola!
L'Adrià té 20 mesos i també baveja molt últimament, jo crec que és normal si li estan sortint noves peçes
L'Adrià té 20 mesos i també baveja molt últimament, jo crec que és normal si li estan sortint noves peçes
Re: 19 mesos i babeja moltissim
Hola Dana81!
a la meva filla "gran" li va passar el mateix, sempre la portava amb un pitet i li havia d'anar canviant perquè bavejava moltíssim i la millor solució que vaig trobar, en comptes de canviar-li les samarretes era posar-li un pitet...
No et preocupis, hi ha nens que els hi passa i quan ja tenen totes les dents i queixals fora ho deixen de fer.
a la meva filla "gran" li va passar el mateix, sempre la portava amb un pitet i li havia d'anar canviant perquè bavejava moltíssim i la millor solució que vaig trobar, en comptes de canviar-li les samarretes era posar-li un pitet...
No et preocupis, hi ha nens que els hi passa i quan ja tenen totes les dents i queixals fora ho deixen de fer.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |