++++++GRAFIQUERES DE JUNY+++++++
Re: ++++++GRAFIQUERES DE JUNY+++++++
GLORIA, GRÀCIES PER PORTAR AQUEST POST TAAAANT BÉ!!!!!! i molts ànims amb l´infecció i els maleïts fongs 

- Carbiadaya
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Noies passo a desitjar-vos molta sort en el mes fantástic que començara!!!
Segur que el juliol i la brunadenit us portarà moltissima sort!!!
Vinga que les panxus estan a puntet de caramel
Petons a totes les gràfiqueres
Segur que el juliol i la brunadenit us portarà moltissima sort!!!
Vinga que les panxus estan a puntet de caramel
Petons a totes les gràfiqueres
SIP ha escrit:Leta, vols dir q és normal q surti el TO + 1 setmana més tard? Segons tinc entés si estàs embarassada el TO tb surt positiu, no? Tot i q no sé si 1 setmana dsprés…… aaaaiiixxxx bueno, t’anirem seguint xq va bé saber-ho! Jejejee ànims i espero que t’ho agafis amb la major calma possible!
Hola Sip!
Doncs no en tinc ni idea... ahir em vaig fer un TO de clearblue i --, però aquesta tarda m'he fet un altre d'unitest (que segons sembla, és més sensible) i s'ha vist clara (potser més que ahir) la ratlleta... ves a saber! em fa mal la panxa com si estés ovulant, però això ja em va passar fa una setmana... quin estrès!!!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Gloria*, gràcies per ser l'amfitriona de juny
Ens veiem al juliol, i espero poder celebrar ben aviat el teu positiu, esperem que continui la ratxa de positius post-amfitriones, com la Mimi, la Laurita, la Pesol, ....
Una mega-abraçada virtual per a totes les meves amigues cibernètiques, i ens veiem al juliol! esperem que la Brunadenit pugui apuntar molts positius
Leta: si el TO et marca fluixet, no facis cas. Vaig estar fent TO uns 20/30 dies seguits al super-cicle que vaig tenir al des-gener-feb (52 dies) i sempre sortia marcat però era més fluix que la ratlleta de control. Quan devia ovulara ja no tenia TO
Durant el cicle els TO poden detectar l'hormona, però amb intensitat diferent. No totes segreguem la mateixa quantitat, però només és positiu si la ratlleta està molt marcada i és quasi bé com la de control.
Ens veiem al juliol, i espero poder celebrar ben aviat el teu positiu, esperem que continui la ratxa de positius post-amfitriones, com la Mimi, la Laurita, la Pesol, ....
Una mega-abraçada virtual per a totes les meves amigues cibernètiques, i ens veiem al juliol! esperem que la Brunadenit pugui apuntar molts positius
Leta: si el TO et marca fluixet, no facis cas. Vaig estar fent TO uns 20/30 dies seguits al super-cicle que vaig tenir al des-gener-feb (52 dies) i sempre sortia marcat però era més fluix que la ratlleta de control. Quan devia ovulara ja no tenia TO
Durant el cicle els TO poden detectar l'hormona, però amb intensitat diferent. No totes segreguem la mateixa quantitat, però només és positiu si la ratlleta està molt marcada i és quasi bé com la de control.Re: ++++++GRAFIQUERES DE JUNY+++++++
selkie ha escrit:Leta: si el TO et marca fluixet, no facis cas. Vaig estar fent TO uns 20/30 dies seguits al super-cicle que vaig tenir al des-gener-feb (52 dies) i sempre sortia marcat però era més fluix que la ratlleta de control. Quan devia ovulara ja no tenia TODurant el cicle els TO poden detectar l'hormona, però amb intensitat diferent. No totes segreguem la mateixa quantitat, però només és positiu si la ratlleta està molt marcada i és quasi bé com la de control.
millor, que ja començava a estar flipada!!
de totes maneres, el mal que tinc és indicador d'activitat...

Nsole, gràcies guapi! Tan de bo el mes de juliol sigui el nostre mes! I per que no?
Oscmar, aviam si la tempe es segueix portant bé i en res la brunadenit et pot apuntar el positiu!
Laurita, sí, quin mes de juny tan maco per tu!!! I el que m'ha alegrat a mi anotar el teu positiu? t'ho vaig dir a martorell eh? que encara te'l anotaria!
Kerla, gràcies guapi!!!
Carbi, gràcies! com va la teva panxu de romeria? jejejeje!!!
Selkie, gràcies! et desitjo també molta sort per el proper cicle que te la mereixes!
Leta, ànims que et queda poc de des-espero! tan de bo no t'hagis de fer més TO's sino un TE i surti +!!
Jo ja em trobo molt bé i espero amb ganes el que hagi de ser, confirmar ovulació, seguir feta un lio amb les tempes poc fiables d'aquest mes... però per sobre de tot a lluitar per la panxulina!!!!

Oscmar, aviam si la tempe es segueix portant bé i en res la brunadenit et pot apuntar el positiu!
Laurita, sí, quin mes de juny tan maco per tu!!! I el que m'ha alegrat a mi anotar el teu positiu? t'ho vaig dir a martorell eh? que encara te'l anotaria!
Kerla, gràcies guapi!!!
Carbi, gràcies! com va la teva panxu de romeria? jejejeje!!!
Selkie, gràcies! et desitjo també molta sort per el proper cicle que te la mereixes!
Leta, ànims que et queda poc de des-espero! tan de bo no t'hagis de fer més TO's sino un TE i surti +!!
Jo ja em trobo molt bé i espero amb ganes el que hagi de ser, confirmar ovulació, seguir feta un lio amb les tempes poc fiables d'aquest mes... però per sobre de tot a lluitar per la panxulina!!!!

Grafiqueres, per tancar el post de juny us adjunto un link a una cançò molt especial per mi i que espero que us agradi.
Em quedo amb una part que diu:
"It's not always easy and sometimes life can be deceiving I'll tell you one thing, it's so much better when we're together"... que ve a dir "no sempre és fàcil i a vegades la vida pot ser decepcionant però et diré una cosa, és molt millor quan estem juntes"
GRÀCIES A TOTES PER SER COM SOU!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=RfoqELZWcp8
Em quedo amb una part que diu:
"It's not always easy and sometimes life can be deceiving I'll tell you one thing, it's so much better when we're together"... que ve a dir "no sempre és fàcil i a vegades la vida pot ser decepcionant però et diré una cosa, és molt millor quan estem juntes"
GRÀCIES A TOTES PER SER COM SOU!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=RfoqELZWcp8
GLORIAAAAAAAA!!!! guapaaaaaaaaaa!!!!! moltes gracies per haverme ajudat, a tu i a totes les que heu pogut o heu intentat o simplement mheu llegit, durant aquest mes dexperiment grafiquero :)
Sou un
tan gran que us feu estimar, bandides!!!!
Sou un
tan gran que us feu estimar, bandides!!!!Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Encara hi sóc a temps??? Falten 5 minuts per canviar de mes!
MOLTES GRÀCIES GLORIA PER PORTAR AQUEST POST TANT I TANT BÉ. DESITJO DE TOT COR QUE UN DELS PROPERS POSITIUS SIGUI EL TEU!!
i MOOOLTES FELICITATS A POSITIUS TANT ESPERATS COM EL DE LA LAURITA, MANU I ROMANÍ (quedem per la Cerdanya per passejar panxeta?)!!!
Petoneeeets!!
MOLTES GRÀCIES GLORIA PER PORTAR AQUEST POST TANT I TANT BÉ. DESITJO DE TOT COR QUE UN DELS PROPERS POSITIUS SIGUI EL TEU!!
i MOOOLTES FELICITATS A POSITIUS TANT ESPERATS COM EL DE LA LAURITA, MANU I ROMANÍ (quedem per la Cerdanya per passejar panxeta?)!!!
Petoneeeets!!
GLORIA CARIÑET!!!!! QUINA CANÇÓ MES MACAAAA.....
Que estic sensiblona joooooeeeeee.. jejejeje... GRACIES GRACIES I MIL GRACIES!!!!!!!!!!!
EL PROPER POSITIU EL TEU !!!!!!!!! :ok:
Nenes totes a la càrrega pel Juliol ehhhh???????????????
Pesol...
a la Cerdanya ens veïem per passejar panxeta... jejejeej!!!!!
Que estic sensiblona joooooeeeeee.. jejejeje... GRACIES GRACIES I MIL GRACIES!!!!!!!!!!!
EL PROPER POSITIU EL TEU !!!!!!!!! :ok:
Nenes totes a la càrrega pel Juliol ehhhh???????????????
Pesol...

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935

GLÒRIA!!!! TOT FANTÀSTIC!! QUÈ HE DE DIR JO, QUE HAS APUNTAT EL MEU PERTARDET!!!
MAI OBLIDARÉ EL POST DE GRAFIQUERES DE JUNY!!
ARA US TOCA A TOTES VOSALTRES!!!
SOU UNS
MAI OBLIDARÉ EL POST DE GRAFIQUERES DE JUNY!!
ARA US TOCA A TOTES VOSALTRES!!!
SOU UNS
Torno a anar tard.......
ROMANÍ: MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quina alegria, noia. El relax t'ha probat superbé!!!!
MANU, el teu positiu és també molt especial per mi, maca. MOLTÍSSIMES FELICITATS i un petó i abraçada ben forts!!!!!
Glòria, felicitar-te per haver portat el post tant i tant bé i apuntar aquests positius tan bonics.
A la resta, ens veiem al juliol

ROMANÍ: MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quina alegria, noia. El relax t'ha probat superbé!!!!
MANU, el teu positiu és també molt especial per mi, maca. MOLTÍSSIMES FELICITATS i un petó i abraçada ben forts!!!!!
Glòria, felicitar-te per haver portat el post tant i tant bé i apuntar aquests positius tan bonics.
A la resta, ens veiem al juliol

- brunadenit
- :: zebra

- Entrades: 1361
- Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm
Glòria! Quina cançó més macaaaa! Jo que estic súpe sensible avui m'he hagut d'aguantar les llàgrimes, que tinc el despaig ple de gent!
Un petó a totes i us espero al post de JULIOL!
Un petó a totes i us espero al post de JULIOL!
Guapis, m'alegro que us agradi!!!
Gràcies a vosaltres, grafiquereres i ex-grafiqueres, per tot!!!
Ens veiem al juliol!
Gràcies a vosaltres, grafiquereres i ex-grafiqueres, per tot!!!
Ens veiem al juliol!
Glòria, mil gràcies per tot!!!! Ho has fet genial!!!!
Ens veiem al juliol!!!!
Ens veiem al juliol!!!!
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3
Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3
Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
Glòria! mil gràcies per tota la ajuda que m'heu donat tu i la resta de grafiqueres!! la veritat és que he après un munt de coses que ni olorava!
un petó!
un petó!

leta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 7:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Glòria guapa! Moltíssimes gràcies per tot i per la cançó!!! m'he emocionat molt!!!
Ens veiem al post de juliol!

Ens veiem al post de juliol!

http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |