XTREET EMOTION DE BABYHOME

Més qüestions.
TETES
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

XTREET EMOTION DE BABYHOME

EntradaAutor: TETES » dc. maig 12, 2010 12:02 pm

Hola a tothom!
Ens hem plantejat amb el meu home comprar un altre cotxet, d'aquests mes lleugers, perque segons a on vas amb el quinny es un toston i mirant per internet preus de maclaren i colors i ofertes em va sortir aquest nou cotxet de la babyhome i em va encatar, es precios!!
Algu el te? l'heu vist? que en penseu? ocupa molt plegat?

a veure que m'en podeu dir!

merciiiiii
Imatge

Imatge

Imatge
TETES

Re: XTREET EMOTION DE BABYHOME

EntradaAutor: TETES » dl. maig 17, 2010 12:58 pm

carai quin exit el post, jejeje!!
Imatge

Imatge

Imatge
iuia
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

EntradaAutor: iuia » dl. juny 28, 2010 10:50 pm

Tetes una amiga meva el té i és fantàstic. Ocupa molt poc i és un cotxet amb un disseny guapíssim i molt innovador. Temps al temps, jo crec que guanyarà als Mac Laren que estan més vistos que res. Jo me'l compraria sinó que al tenir dos nens bessons la cosa em surt doblada de preu i nosaltres ja anem amb un tipus Maclaren des del nèixer però ara que l'he vist m'ha encantat. A més que és molt lleuger i manejable amb un sol dit i el nen assegut. És increíble. No ho dubteu que és una bona eina.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. juny 29, 2010 7:29 am

Tetes, ho sento però no el conec. He buscat per veure alguna foto i és molt maco; en quant al plegat, diu que es plega tipus llibre. A mi m'agraden més tipus paraigües, però depèn de l'espai que tinguis al cotxe. Jo tinc un Maclaren, el Techno XLR que val des del naixement i n'estem encantats. Tot i ser un pel més voluminòs que les cadiretes de segona edat, no ocupa ni pesa gaire, però això va a gustos.
TETES

EntradaAutor: TETES » dt. juny 29, 2010 12:17 pm

eeei! despres d'un mes d'haver escrit el post obtinc opinions, jejejej!!!!

Iuia merci per la teva opinio!! aixi ocupa poc plegat? es que clar, al ser tipu llibre sembla que ha d'ocupar força.. de fet ja l'he vist plegat perque vam anar a una botiga a que ens l'ensenyessin pero no ho vam probar al cotxe, pero segur que en comparacio amb el quinny abulta moooolt menys! I el disseny si si, el que dius, una passada! jo quan el vaig veure, quan buscava preus i colors de maclarens, em va encantar!
De tota manera, tot i no tenir opinions directes d'ell, fins ara clar, m'he aventurat i l'he comprat. Encara no el tinc pero al final em vaig decidir perque a mes l'he pillat per 215.- € per internet a Dreivip, m'ha d'arribar a partir de la setmana que be. Quan l'hagi portat un temps ja us dire que tal es, pero fa mooolt bona pinta!!

Merci Takita tambe per la teva aportacio!

graaaaciesssss!!!
Imatge

Imatge

Imatge
martabv
:: gosset
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

EntradaAutor: martabv » dt. juny 29, 2010 1:32 pm

Hola!!!

Jo precisament el vaig veure aquest dissabte passat a una botiga, nosaltres tenim el cotxet de la Mutsy transporter(3 peces) i n'estem molt contents, així que quan la noia de la botiga m'el va ensenyar vaig veure clar que quan arribi el moment ens el comprarem, és bastant diferent al típic maclaren que porta tothom i es plega igual que el mutsy transporter (és a dir, no queda tipus paraigues, queda més quadradet) a simple vista a mi em va semblar que ocupa una mica més que els d'estil maclaren. L'aventatge és que ja te'l venen amb el plàstic de la pluja, una mosquitera i amb la bossa per poder-lo portar fàcilment com si fos un carret de la compra.(segons la noia molt pràctic a l'hora de viatgar en avió). Del tema acabats i materials res a veure amb la resta, un 10 en qualitat de la roba, a mi els maclaren sempre m'han semblat cotxets de joguina.

Ja ens diràs si aquesta pàgina on l'has comprat et dóna algun problema, a mi a la botiga em costa 250€.
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
TETES

EntradaAutor: TETES » dt. juny 29, 2010 2:03 pm

HOLA! Si el preu habitual de la botiga es 250.- € a tot arreu, inclus per internet, a qualsevol botiga online es 250 pero aquesta que ho he comprat es un pagina tipus ***, ***... nose si saps com funcionen.. son vendes per un temps limit, amb un stock limitat i que has de ser soci per comprar-hi. Aixi doncs, va ser una sort veure la venta a temps per poder-ho comprar, i ara ja esta passat el temps. I tambe hi vaig comprar el sac aquest 4 estacions que si l'heu vist a la botiga surt per 85.- € euracos i em va sortir per 39, una ganga vamos! Aixi doncs, tot plegat, cotxet + sac + desp envio = 258.- €, jo crec que moooolt be de preu!
Per problemes no cap que tingui cap, soc assidua a comprar en aquestes pagines, hi he agafat de tot, pero sobretot moltissima roba per la nena de marca a preus tirats i mai cap problema, tot ok, i t'estalvies una pasta! realment val molt la pena estar apuntat a aquestes pagines i mirar dia a dia les ventes que hi han!
Ara a esperar a rebaixes a veure si el rebaixen gaire...
Imatge

Imatge

Imatge
iuia

EntradaAutor: iuia » dt. juny 29, 2010 2:38 pm

Tetes, de seguida que el tinguis ens dius a veure què tal, eh? ës que a mi m'encanta però si me n'he de comprar dos em costarà més aquest cotxet que el cossatto gemelar que portem. I mira, just avui l'he vist pel carrer en color negre. Ja ho dic jo que serà el cotxet de l'any. Temps al temps i veureu com cada vegada el portarà més gent.
Per cert, tetes, de quin color és el teu?
ImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
TETES

EntradaAutor: TETES » dc. juny 30, 2010 11:33 am

eei!! a veure si es veritat que sera el cotxet de l'anny perque jo desde que el vaig veure per internet ja fara un parell de mesets nomes n'he vist 2 pel carrer, un negre i un color arena o algo aixi... la gent no el deu coneixer i al no corre gaires potser els apor que no surti be, nose...
Nosaltres l'hem agafat en vermell al final... a mi m'agradava molt el lila tambe pero fa molt nena diu el meu home i si mes endavant tenim un nen li quedara monya diu ell, i el verd tambe es molt xulo pero el vaig veure en directe a la botiga i es una mica massa chillon.. el vermell el vam veure en directe tambe i ens va agradar i al final aquest!
Si, ja us explicare que tal quan l'hagi tastat, jejej!
Imatge

Imatge

Imatge
iuia

EntradaAutor: iuia » dc. juny 30, 2010 10:41 pm

A mi el model en vermell també em va cridar l'atenció, ha de ser molt xulo. I el lila el té la meva amiga però no és gens pastel i jo crec que queda bé tant en nen com en nena.
ImatgeImatge

TETES

EntradaAutor: TETES » dj. jul. 01, 2010 9:13 am

jo es que el lila nomes l'he vist en foto i es veu molt xulo pero per no aventurar-me a que no ens agrades no em vaig atrevir a agafar-lo i menys amb el que diu el home... pero vaja, el vermell tambe es molt xulo i com de moment no corren gaires sera novetat, jejeje!
Imatge

Imatge

Imatge
Monned
Entrades: 1
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 9:14 pm

EntradaAutor: Monned » dj. jul. 01, 2010 3:39 pm

Hola!
Jo el tinc en blau i estic encantada!! Me'l vaig comprar a finals d'abril. El portava en un Quinny així que el canvi és brutal! Es porta super bé, és lleuger i es plega com un llibre. Segur que un de paraigües ocupa menys, però aquest a mi em va perfecte!
Quan vaig decidir-me a comprar un de més plegable que el Quinny vaig començar a mirar i els McLaren no em convencien. I el fet que la barra de l'Xtreet és una sola peça (com el Quinny) em va acabar de convèncer, pq es porta molt bé.
iuia

EntradaAutor: iuia » ds. jul. 03, 2010 10:28 am

Jo amb el què va de setmana ja n'he vist tres! Ja dic jo que amb el temps, serà el cotxet de l'any!
ImatgeImatge

JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

EntradaAutor: JOBAAL » ds. jul. 03, 2010 10:35 am

Ahir en vaig veure el primer per Manresa! De color verd, i la veritat és que és maco, però li vaig trobar les rodes un pèl "poqueta cosa".
Imatge

Imatge
Colors
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » dl. jul. 26, 2010 10:18 am

BOn dia noies!

Estem mirant un cotxet de segona edat i l'únic que m'agrada és aquest! be i un mutsy spider, no se, també ens hem plantejat un bugaboo bee, no se ...

La veritat és que tenim un stokke i va super super super be, n'estic encantada, però no em cap al meu cotxe! només al del meu home, be, ara si que el nen va al meu costat i puc ficar les rodes al maleter i la cadira al seient del darrera, però quan vagi sentadet darrera amb la cadira, doncs no m'hi cabrà. Aquest cotxet la funció que tindrà serà la d'estar a casa dels meus pares, per si algún dia fa falta, així no em fa falta portar el stokke.

A mi a la botiga no me l'han deixat comprar, m'han dit més endavant, l'Ïu és primet i els cinturons de seguretat al mínim li ballen, i m'han dit que fins als 9 kg que no li fiqui (encara no arriba a 7).

Desprès vaig estar llegint per internet i tot era molt negatiu, i clar estic feta un embolic.

Ja m'explicareu que tal va, i així em decideixo! quin lio!

Un petonàs a totes!
Imatge

Imatge
nurdeu
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

EntradaAutor: nurdeu » dj. març 03, 2011 7:30 am

Torno a pujar el post per si algú que el tingui em pot donar la seva opinió. Estem irant cadiretes de segona edat i aquesta m'encanta!!!!!!!! La vaig anar a veure ahir en una botiga i es veu força còmode, sobretot de portar.

Què me'n podeu dir?
escala
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. juny 08, 2010 10:54 am

EntradaAutor: escala » dj. març 03, 2011 2:15 pm

Hola!

Jo me l'he comprat perque anem de viatge i la veritat es que és molt suau de portar, es plega molt fàcil i no pesa res. Ja us comentaré com va en el viatge! la veritat que estic farta de veure maclaren per tot arreu i a més és lleig amb tants de ferros. Ja us informaré com va
TETES

EntradaAutor: TETES » dj. març 03, 2011 4:09 pm

Hola! aqui la que va obrir el post i nunca mas se supo... jejeej!!
Nosaltres el tenim, el vam comprar l'estiu passat i molt be, n'estem contents. Es molt lleuger de portar, amb una ma es porta perfectament, no pesa res i facil de plegar. Ocupa mes que un tipu paraigues pero res a veure amb el quiny, que el posaves al maleter i no hi cabia res mes. Aquest ocupa un pel pero a nosaltres ens queda molt espai al maleter.
Lo que tambe te de bo es que pots penjar una bossa al manillar i no volca, cosa que als maclaren els hi passa, apa que no he vist jo mamis que se'ls tomba el cotxet al treure el peque!
Pegues (poques): el respatller queda un pel massa avall, es una mica enclenque, pero a la meva flor no li fa res, hi va la mar de comode i quan vol estar mes dreta s'incorpora i va amb l'esquena sense apoiar.
Al ser tant lleuger, la meva nena, que es un cavallot, quan es mou molt, fa anar el cotxet a banda i banda, pero vaja, no es res, nomes un comentari, jeje

Jo quan vaig veure aquest vaig tenir molt clar que el volia, el disseny es un passada, i com dius, escala, jo tambe estava farta de maclaren i que a mes semblen 4 trossos de ferro amb una tela! pero vaja, que la majoria de mamis amb maclaren n'estan molt contentes!!
Imatge

Imatge

Imatge
nurdeu
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

EntradaAutor: nurdeu » dj. març 03, 2011 4:48 pm

Ei Tetes, que bé que hagis vist el post!!!!!!!!!

Moltes gràcies a totes dues pels comentaris, el més segur és que ens comprem aquest o el quiny buzz, ho hem d'acabar de decidir i necessitem opinions!!
TETES

EntradaAutor: TETES » dj. març 03, 2011 5:03 pm

el quinny buzz?? serà el zapp, no? pero ep, atencio, el zapp no es reclina eeeh!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::