sssssssssssssssa

Tria el pit o el biberó.

cabreta
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

sssssssssssssssa

EntradaAutor: cabreta » dt. juny 26, 2007 12:42 pm

:cangui:
cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 9:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Aqualata
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dt. juny 26, 2007 3:50 pm

Doncs jo me la trec perque fan molt de mal, crec que es millor treure-la que deixar els pits tot inflats i adolorits.....
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 26, 2007 4:38 pm

a mi també m'ha passat!!! em vaig despertar del dolor. no havia mamat en tota la nit. I en tenia un ben ple. així que li vaig oferir el pit dormida i tot i va mamar una mica i em va deixar ben relaxada. Si no m'hagués llevat i hagués tret la llet amb el tirallets.
Suposo que quan ja ho fa sovint això de dormir molt el pit es va acomodant. no?
cabreta

EntradaAutor: cabreta » dt. juny 26, 2007 4:41 pm

gracies noies
i despres us guardeu la llet o la llenceu?
i si la guardeu, que en feu de tanta llet?
i si la llenceu no us dol?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 26, 2007 4:49 pm

JO FEIA COM LA BRUNA,
LI OFERIA EL PIT SI EM DESPERTAVA PEL MAL O EM DONAVA MOLÈSTIES.
SI ET TREUS LA LLET, CONGELA-LA, I LI DONES QUAN HAGIS DE COMENÇAR A DONAR-LI CEREALS, O SI HAS DE MARXAR I DEIXAR-LA AMB ALGÚ, QUE LI PUGUI DONAR LA TEVA LLET.
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dt. juny 26, 2007 6:13 pm

JO la guardo i li dono a l'endemà o la congelo perque de vegades es queda amb gana entre mig de les tomes i s'enfada perque no hi surt gaire i aquesta llet em treu de l'apuro.......
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 27, 2007 9:06 am

no la llencis!!!
si tens espai al congelador la guardes i quan començis a fer papilles li fas amb la teva llet!!!
així no hi trobarà tanta diferència ni corres el risc que no toleri la llet artificial.
per cert jo hauria de començar a guardar-ne seriosament... en dos mesos passarà un munt d'hores a la guarderia... no vull!!!
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dc. juny 27, 2007 2:23 pm

El truquillu és treure't una mica de llet, la justa perque no et faci mal.
Si t'en treu molta, en faràs més, i estaras :mu:: :mu::

si el que vols és fer un banc de la teva llet, pots treure'n, i congelar-la. sembla ser que pot durar dos o tres mesos.
Jo la posava dins de potets de fer analisis d'orina. els venen a la farmàcia, són baratets, i ja estan esterilitzar¡ts!

l'altre dia vaig llençar llet que tenia congelada des de temps immemorials... i em va fer un mal al cor!
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 27, 2007 2:30 pm

sis mesos aguanta la llet congelada!!!
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dc. juny 27, 2007 6:45 pm

Ostres quin mal haver de llençar la llet, però es veritat la llet congelada aguanta 6 mesos si es un congelador amb combi i en congelador d'arca pot aguantar fins a 9 mesos..... precissament ho estaba llegint a la pagina de " La liga de la leche"
Imatge
Imatge
cabreta

EntradaAutor: cabreta » dj. juny 28, 2007 8:39 am

Si jo m'he posat tres ampolletes al congelador de la nevera que aguanta menys temps i ara fare una altra reserva per el congelador de baix que es d'aquests mes potents
Aixo de fer els cereals amb la meva llet m'ha agradat molt, gracies epr la idea!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. juny 28, 2007 11:05 am

AH, donç la canvio de conge ja!!!
cabreta

EntradaAutor: cabreta » dj. juny 28, 2007 1:26 pm

Bruna jo vaig llegir que en el congelador de la nevera (que te un calaix a part) hi podia estar 3 mesos i en un congelador d'aquests que son nomes congelador 6 mesos
abril07
:: cèrvol
Entrades: 597
Membre des de: dg. oct. 22, 2006 7:38 pm

EntradaAutor: abril07 » dj. juny 28, 2007 11:30 pm

Nenes primera de tot: quina sort que teniu que us facin mal els pits a la nit!!!!!!! Això vol dir que els vostres nens dormen mooooooolt!!!!!!!!!!!!

A mi ni de casualitat m'he despertat mai amb mal els pits, ja se n'escarrega l'Adrià de buidar-los cada 2-3 hores, així està el tio!!!!

Una altre cosa, l'altre dia al grup d'alletament q vaig vaig comentar que a l'octubre havia d'anar a treballar i vaig preguntar si m'havia de començar a treure llet. Em van dir que millor que no, q només calia començar una 10 dies abans. Pq la llet no té la mateixa consistència, propietats, ni gust ara q d'aquí un mes o dos, i que hi ha nens que si li dones llet de fa 2 o 3 mesos no la volen pq no té el mateix gust.Em van dir que el millor era treure't llet cada dia a la feina si podies, per poder-li donar a l'endemà quan tu no hi fossis, i tenir-ne de reseva una mica a la nevera per si no en tenies prou.
ImatgeImatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 29, 2007 8:30 am

A NOSALTRES LA LLEVADORA ENS VA RECOMENAR NO GUARDAR-LA 6 MESOS. ES A DIR, SI QUE ES GUARDA PERFECTAMENT. PERO LA LLET QUE TENIM QUAN EL NADO TE 2 MESOS NO TE LES MATEIXES PROPIETATS QUE QUAN EN TE 8. A CADA ETAPA LA LLET ES DIFERENT. PER AIXO ES MILLOR UTILITZAR-LA NO TAN SEPARADA, ES A DIR EL MES O 2 MESOS SEGÜENTS.
EVIDENTMENT PER FER-HO DE TANT EN TANT NO PASSA RES
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 29, 2007 8:54 pm

però per les fsrinetes si que servirà, no?

jo el que faré és que el que em tregui a la feina ho porto l'endemà a la guarderia. i el que ja tinc per emergències o els cereals. no?
abril07
Entrades: 597
Membre des de: dg. oct. 22, 2006 7:38 pm

EntradaAutor: abril07 » ds. juny 30, 2007 11:07 pm

Si Bruna de servir serveix, no passa res, l'únic que pot passar és que la Cloe no te la vulgui pq no té el mateix gust. Una noia del grup de lactància que vaig va comentar que li va passar, quan li va voler fer els cereals amb la llet que tenia guardada de feia temps. Es veu que passa força sovint, per això recomanen que la llet no sigui de fa molt de temps.
ImatgeImatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. jul. 02, 2007 7:56 am

jo quina me!
cabreta

EntradaAutor: cabreta » dl. jul. 02, 2007 8:56 am

ostres jo tambe penso que es una me aixo de que canvii de gust
em dol tant pensar que l'haure de llencar
o pensar que algun dia no en tindre tanta i no li podre donar
uf! fare un potet o dos al mes per si de cas, enlloc de un pot per setmana
cabreta

EntradaAutor: cabreta » dj. jul. 12, 2007 9:08 am

:cangui:
cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 9:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::