llet sencera li venen arcades!!

Teòricament poden menjar de tot.

san
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

llet sencera li venen arcades!!

EntradaAutor: san » dv. jul. 02, 2010 4:05 am

Hola mamis!!
Fa cuestio de dos dies hem començat amb llet de vaca,l'erik fara 15 mesos, i fins ara bebia la puleva peques 3 pero seguint les instruccions de la pediatra hem començat llet de vaca i li fa arcades.tb he de dir que fa uns dies tb fa el raro amb la llet , la de peques 3 tb, supsos q es per les dents, pobret li esta sortint els queixals i els ullals tot junt!!
Fins fa poc es prenia la peques 3 300cc. al mati i 300 cc abans d'anara a dormir depsres del sopar.Fa cosa d'una semana q en deixa 180 cc. es igual q sgui la peques 3 o la central lechera.M'he suposat q es per la boca i q no li ve be.
Hem provat la central lechera asturiana ja q diuen q es molt bona, a mi personalment m'agrada molt.Alguna marca mes?
Jo li preparo sola,llet de vaca i prou algun truquillo de mamis expertes, pq no li vinguin arcades o q tingui millor gust per a ell??
Tema cerelas no li possavem ja q esta passadet de pes, es un nen molt gran te 15 mesos y pesa a voltants del 13kilos.
Estic amoinada, tema bibi hem preocupa, ja se q es una tonteria o q poder sera algo " pasajero".. pero hem fa patir.

Si alguna sap algun trukillo os ho agrairia de tot cor.
Gracies.
Imatge

Imatge
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Re: llet sencera li venen arcades!!

EntradaAutor: cristina1671 » dv. jul. 02, 2010 7:31 am

No sé si amb el que et diré t'ajudaré gaire però al meu fill mai li ha agradat la llet. Quan vam començar a donar-li "llet d'adults" vam començar amb llet semidesnatada (per recomanació de la pediatra) i no li agradava gens. Vam suplir l'aport de calci amb derivats làctics (formatge, petits suisses, etc... que li encanta) i tot va anar bé. Des de fa molt poquet que pren llet (semidesnatada sempre) perquè li va venir de gust, ell ens la va demanar. Al principi va tenir una mica de "reacció" i li vam donar llet sense lactosa. Després de comentar-li al pediatra ens va dir que poc a poc deixessim la de "sense lactosa" i passessim de nou a la semidesnatada (per veure si va ser una reacció inicial o una intolerància). Ara la beu semidesnatada i de tant en tant li poso nesquik per bebés (uns que són amb cereals) i :ok:

En resum, jo no em capficaria massa amb el tema de la llet. Ja sé que és un aliment important però no sempre els hi senta bé als petits i es pot suplir amb altres aliments... És només una opinió, eh ;-)
Imatge

Imatge
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

EntradaAutor: mamlaboni » dv. jul. 02, 2010 9:09 am

També podries provar la llet de "vaca vaca" la pots comprar en maquines expenedores de la granja "la torre", que n'hi han a varis llocs.
Silvia (Gironina)
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm

EntradaAutor: Silvia (Gironina) » dv. jul. 02, 2010 9:56 am

Hola San!
No t'hi capfiquis, com ja t'han dit. Per 15 mesos 600cc de llet es molt!!! Amb 300 o 400 passaria de sobres! Pensa que de tant en tant tenen "crisis" de creixement i ja no necessiten tantes calories. Potser es aixo el que li esta passant i si, a sobre, va sobrat de pes doncs un motiu menys per amoinar-se!
L'Aran fa uns 120cc de llet de vaca amb cereals d'adult pel mati i 210 cc de llet de vaca en bibero per la tarda. La resta de la llet que "li toca" se la menja en iogurt natural sense ensucrar.
Jo de tu no li posaria res a la llet, el que faras es afegir-hi sucres i, per tant, mes calories que no necessita! Deixa que sigui ell qui dicti el que vol i el que no :ok: I anims, que segur que es passatger! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
san
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

EntradaAutor: san » dl. jul. 05, 2010 10:29 pm

Moltes gracies guapes!! gracies p els comentaris i l'ajuda,segurament ha sigut un crisi pq ara se'l torna a pendre tot.

Souun sol mamis! mil gracies per les vostres paraules!!
Imatge

Imatge
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

EntradaAutor: Raquel_bcn » dj. jul. 08, 2010 6:50 pm

Hola! has pensat a donar-li llet de soja enriquida amb calci?? jo no soc gens patidaria de la llet de vaca, sempre m'ha donat arcades, i és un aliment bastant dolent per l'estomac, podries parlar-ho amb el pediatra.
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dt. jul. 27, 2010 5:41 pm

Bona tarda.

L'Omar tampoc suporta la llet de vaca ni el formatge. Jo li'n dono d'avena i algún dia de soja. Totes dues li encanten.

El dubte que tinc és com puc suplir l'aport de calci de la llet? Pren iogurt, petitsuis......però no sé si serà suficient.......
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. jul. 28, 2010 8:33 am

A mi la llet de vaca sencera també em fa arcades! :r)
La llet no és un aliment fàcil de païr i hi ha molta gent que té cert grau d'intolerància.

Com et diuen, pots provar a donar-li llets vegetals, si vols enriquides amb calci.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::